En skjult varm kilde

Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 16:31
Samira kom gående, med sin hånd i FoX'. At han skulle være så rar mod hende, gjorde det svært for hende at opretholde sin sure mine over at være blevet hevet ud i den her kolde skov. Samira der selv aldrig havde været spevielt snaksalig anlagt, smilede skævt over FoX der næsten talte konstant, hvis ikke med hende så med en fugl, kanin eller hvad de nu så, og for hans skyld, trak hun ikke sin dolk og- Nej..det var for farligt at tænke de tanker, hun ville bare ende med at gøre det.

Da de havde gået et stykke, synes Samira at kunne høre noget vand der rislede, og hun tog godt fat i FoX hånd og begyndte at småløbe derover mod, mens hun sørgede for FoX ikke faldt undervejs. Jo tættere de kom på lyden, jo varmere synes det at blive, og til sidst stod de foran en lille grotte fyldt med vand der tilsyneladene var varmt. ,,Perfekt" Samira tøvede ikke med at sætte sig på kanten til vandet, og stak fødderne ned. Det så ud til at vandet ville gå hende til omtrent livet hvis hun sprang i..

,,Har du nogen drømme?" hun rettede de grønne øjne mod FoX. Solen der næsten var gået ned sendte et lyserødt lys over himlen, og det var nu mest trætoppene der stadig havde solens varme mod sig. Men alligevel var det som om der også var et lys i Samiras grønne øjne.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D
Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 16:37
FoX, Der blev trukket ind i noget der måtte være en hule, stoppede op lidt før kanten af vandet og blev stående der. han vidste det var en hule fordi at Samiras Lyd gav ekko rundt omkring. hvilket forvirrede ham i den grad. "Drømme sagde du? jeg har massere af drømme. jo, min første drøm er nok at få mine øjne igen, jeg længtes efter at se pelsen på en kanin, bladende på de fuld udgroede træer. og havets blå brusen, jeg ville hellere ikke have noget imod at være en smule stærkere, eller klogere for den sags skyld, der var en gang hvor en kanin næsten tævede mig i skak, men jeg tror nu også den snød. jeg ville hellere ikke have noget imod at få fjernet de her horn der gør mig så grimme, og jeg ville hellere ikke have noget imod at altid at kunne gå rundt med dig...." Sådan blev FoX ved i hvad måtte syntes at være i evigheder "og tilsidst ville jeg ønske at jeg kunne skifte min hårfarve dagligt". FoX nikkede og overvejede om der var mere at sige i den sag, da han pludslig kom i tanke om hvor meget han hadede vand "...du har vel ikke tænkt dig at jeg skal ned i samme tid som dig vel?" mummlede han imens han rødmede kort "desuden såeh...så hader jeg at gå i bad"...
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 16:48
Mens FoX havde talt, hvilket nok var en evighed eller to, havde Samira taget kjolen af smidt den i vandet, og var nu ved at åbne sit corsage så det kunne komme samme vej. ,,Det var en hel del.." hun grinede kærligt af ham, og fik åbnet den sidste hægt, så corsagen nu også var i vandet, hurtigt efterfulgt af Samira.
en lille rynke satte sig mellem hendes bryn, og hun lagde hovedet let på skrå. ,,Hvorfor vil du lave så meget om på dig selv? Du da.." hun mumlede et og andet og dykkede under vandet for at gøre håret vådt.

,,Jo du skal i bad..du møgbeskidt! Og dit tøj skal også i.." hun tog selv fat i kjolen som hun begyndte at gnubbe mellem hænderne. Den eneste metode hun kendte til at gøre sit tøj rent.
,,Kom med dit tøj.." hun tænkte ikke rigtig på om han ville blive forlegen eller ej, om han ikke kunne lide vandet eller ej. Han skulle i bad, og sådan var det bare. Frøkkenen nægtede simpelthen at skulle gå rundt med sådan en møding. Måske han så også ville få lidt mere skinnende hår.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 16:53
FoX hovedet tiltede opad "jaeh.. fordi jeg har meget at rette op på tror jeg.. det er den eneste grund, Perfektion er det mål alle vil efter.. nogen mere end andre.. og jeg er måske en smule..doven og sådan" sagde han med et træk på skuldrene. dog begyndte han at hvæse meget lavt da Samira kommanderede ham i bad "Nej jeg vil ej! jeg hader vand og desuden så bader gentlemens ikke med kvinder!" Sagde han som et andet lille uforskammet barn som troede det vidste alt. han lugtede kort til sig selv. han stank ikke umiddelbart. men han så herrens ud. han rakte kort tunge af hende og gik et par skridt tilbage..
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 17:00
et irriteret suk lød fra frøkkenen, og hun rakte tunge tilbage af ham.
,,Nu har du ikke rigtig noget valg da du er min slave. Og du har allerede gjort værre ting med kvinder" I hvert fald hende ,,så du kan sagtens få din beskidte mås herned!" for at understrege hun mente det, plaskede hun hånden ned i vandet.

Der steg dampe op fra vandet som omgav hende, og havde FoX ikke været blind i forvejen ville han næsten ikke havde kunne se hende lige nu. Vandet var dejlig varmt, og Samira lænede sig bagover så hun kom længere under vandet.
,,Kom så.." en ordre.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 17:04
FoX Hvæsede Lidt højere denne gang og gik længere tilbage. "Du kan få min trøje hvis du vil. jeg nægte at komme i bad" Mummlede han "jeg vil ikke, jeg vil ikke!" sagde han som et patte barn imens han tog sin trøje af og smed den ned i vandet. hans overkrop var fyldt med utallige mærker og ar fra alle de slag folk havde givet ham imens han var blind, og det var ikke få..

"jeg kan ikke lide vand. det er så...så..VÅDT!" mummlede han imens han kradsede i et sår på hans ene arm. hans rodede hår havde få grene stikkende ud som var det en lille rede "jeg er en slave for dig måske..men..men..NARJ" mummlede han med det sidste ord en smule højlydt. før han stirrede efter hende. "fang mig hvis du kan, Frøkken" sagde han og rakte tunge igen
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 17:13
Stille og lydløst nærmede Samira sig kanten til vandet, mens FoX talte. Hvis han troede hun ville komme op efter ham, var han godt galt på den. Ikke om hun ville forlade det rare varme vand, bare for at fange den...lige nu snotunge. så det virkede ikke at spille slave kortet..det skulle han få sin straf for senere, men hun måtte virkelig få ham ned. Hun kunne ikke holde tanken om at skulle gå rundt med den stinkbombe ud.
Da hun var kommet helt hen til kanten lagde hun armene op og hvilede hovedet på dem, mens hun betragtede ham. Der var en hel del ar på hans krop, og ikke alle så gamle ud.. en trang til at tage fat i ham, og få alle arene til at forsvinde, eller idet mindste bare gøre dem pænere kom over hende, men hun blev hvor hun var.

,,FoX..så for min skyld? Vil du komme i hvis jeg beder dig om det? Eller idet mindste sidder ved kanten så vi nogenlunde kan få dig vasket..? Vandet er dejlig varmt.." for engangs skyld var hendes stemme helt uden spor af kulde, had eller arrigskab. Den var rolig og kærlig, og så selvfølgelig havde den et fint strejf af en bedene tone. Hovedet blev lagt på skrå.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 17:17
FoX Tøvede kort. men når hun nu spurgte på den måde.. han nærmede sig langsomt breden. men stoppede lidt op da hans fod rørte hendes hånd. han satte sig på hug med håret dinglede imod hendes arm "Men jeg hader vand sååååeh meget Samira" Mummlede han imens han prikkede let til hendes hånd "jeg var nær druknet engang da jeg var lille. jeg er ikke bange for vand dog..jeg hader det bare" mummlede han imens han blev ved med at prikke poke til hendes hånd. han nynnede en lille sang med te dog lidt efter. og ventede blot på hvad samira ville svare ham
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 17:24
Da FoX sad foran hende, begyndte hun stille at nusse hans knæ mens han talte, og hun lyttede. ,,Du da vist en lille kat.. Men der er virkelig ikke noget at hade ved vandet..Jeg passer på dig" med de sidste ord tog hun fat i hans arme, og inden han kunne nå at stemme mod hendes kraft, fik hun hevet ham i.
Det gav et ret så stort plask, og hun kunne ikke lade være med at grine lidt af ham da han stod i vandet med lidt tang hængende fra det ene horn. Mens hun sørgede for han ikke slap væk, tog hun sit korsage på, lidt sjusket da det skulle gå stærtk, og så tog hun fat i FoX så han ikke kunne undslippe.

,,Såh..slap du bare af..jeg har fat i dig.." om det var en god eller dårlig ting kan man jo altid diskutere, men hun sørgede i hvert fald for at få grenene ud af hans filtrede hår.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 17:29
"ARGH!" Råbte FoX da han blev hevet ned i vandet. han begyndte at kæmpe imod af alle kræfter. men som Samiras rolige stemme flød ind i hans øre blev han mere og mere Lydret.. "hvad lav- AUV!" Sagde han imens Samira filtrede Grenene ud af hans hår.. hans bukser var stadig på. vandet omkring ham begyndte at blive rødt i takt med at al blodet på hans tøj begyndte at forsvinde. men farven så ud til at være intakt dog, stadig den blod røde farve. han mummlede et eller andet imens hans hoved blev proppet under vandet i lidt tid. og så hevet op igen af samira. han lænte sig lidt ind imod hende. han slap pludslig meget af i det varme vand. hans kinder blusede op. ikke pga nogen flovhed. men på grund af den store varme

"geeeh..dejligt..varmt..mnn.."
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 17:38
Samira, der ikke tog sig af de beklagende lyde, fortsatte sit arbejde med at få fjernet grene og mudder fra det hvide hår. Det røde i vandet generede hende ikke rigtig, blod var ret så normalt at se for hende. Da FoX synes at begynde at nyde behandlingen, førte hun ham længere ind mod sig selv, og til sidst havde hun ham stort set liggende op ad sig, hans ryg mod hendes mave.
,,Se... var det ikke bedre?" hun nussede forsigtigt hans øre, og lænede sig bagud mod nogle klipper der var udformet så de lige kunne bruges som en form for liggestol. Solen der var gået ned, havde taget al sit lys med sig, men alligevel var det som om der ikke var helt mørkt i grotten, der var en form for blå-grønt lys der dansede på grottens grove vægge.
Lydløst lod hun en hånd glide hen over FoX mave, og den lille rynke vendte tilbage mellem brynene.
,,Hvor har du fået alle de ar?"

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 17:42
FoX Blundede faktisk for en kort stund, indtil Samira trykkede ham ind til hende. FoX smilte kort og aede den hånd som samira havde på hans mave "Det var meget bedre" sagde han og sukkede højlydt på en god måde. "De her ar? Hmmn.. hvordan skal jeg forklare det...Det vil nok være nemmest at sige at blinde folk ikke bliver behandlet pænt til daglig dag" FoX begyndte at tælle på sine fingre hvor mange gange folk havde kommet over og brugt ham som sparke pude eller tog ting fra ham. "jeg er jo ikke normal, så jeg bliver ikke behandlet normalt" Sagde han ligeud og grinte nærmest af sin egen problimatik. "men fortiden er ligemeget. for lige nu har jeg det bedre end før" sagde han og skubbede sig selv helt op ad hende imens han hoved let tiltede på hendes ene hoved "Det har du i hvertfald hjulpet med lige nu" Hviskede han ind i hendes øre
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 17:55
Endnu engang bredte den forbandede rødmen sig, og det hjalp ikke at FoX hviskede så tæt ved hendes øre. ,,Det jo ikke så tit jeg hjælper folk.." Aldrig faktisk, men det var vel lige meget. Det var kun FoX hun havde tænkt sig at være sådan mod..
Samiras sorte hår lå på overfladen, spredte sig i kunstværdige snirkler og omsluttede de to. Underkjolen flagrede let i det varme vand, kilede hende en smule, men lige akkurat for lidt til at det var generende.
Med en rolig bevægelse lænede hun hovedet blidt mod hans, der hvilede på hendes skulder. Uden ord lå de der, nød varmen fra vandet og hinanden, nød at de ikke havde brug for at sige noget..
Månen begyndte at komme til syne over nogle trætoppe, og langsomt ændrerede det blålige lys sig til et mere sølvagtigt skær der snart fyldte hele vandoverfladen der ikke var under grottens loft.
,,Det smukt" mumlede Samira med en blød stemme. Fugle, solskin, blomster søde dyr var ting hun ikke forstod og frastødte, men nattens skønhed, månens gårlige skær værdsatte hun.
Langsomt satte hun sine læber ømt mod FoX'.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 18:00
FoX Smilede Lavmældt "Gid Jeg kunne se de-" mere nåede han ikke sige før hans læber blev omgivet af hendes. FoX Gjorde ikke andet end at give det tilbage på samme måde, sådan lå de i det varme vand og kyssede. FoX Var lykkelig helt indeni, for der var både varme inde i nu, og uden på. Han sad let og viklede en finger let omkring sit og samiras hår. somom det ville knytte dem lidt tættere på.
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 18:06
Der gik lidt tid inden Samira tog sine læber til sig igen, og da hun gjorde, lagde hun armene omkring FoX, og lagde igen hovedet mod hans. Ligesom FoX, var hun glad. Nej ikke glad, lykkelig. Et stort smil voksede sig frem på hendes læber, og med et fredeligt suk lukkede hun øjnene.
,,Du behøver ikke se det.." Med rolig stemme begyndte hun at beskrie alt hvad hun så, så godt som hun kunne for FoX. For nogle få minutter var hun hans øjne, indgangen til hans fantasi, hvilket knyttede dem tættere sammen.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 18:10
FoX Smilede stort af Samiras Fortællen. han sad bare og lyttede og smilte. han var fantastisk glad for det, så meget som han nu kunne blive..
"Du Samira.....Har jeg nogensinde fortalt direkte til dig hvor meget jeg elsker dig?" Sagde han Klart og højlydt. og da vendte han sig rundt og gav hende endnu et kys, hvor han lige så stille folede sin tunge ind i hendes mund. og sådan lod han det blive. for han elskede hende virkelig, hun kunne forstå ham. og hun kunne finde på at forklare sådan for ham som ingen anden, nogen gange var hun lidt fræk på alle måder, men det kunne han kun lide.. han blev ved med at holde kysset imens han filtrede deres lange hår sammen som Ying og Yang..
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 18:30
Samira nåede ikke at svare da hun pludselig blev kysset, men det gjorde hende nu ikke noget. Kun godt i hvertfald. Langsomt gled hun længere og længere ned, så vandet til sidst gik hende til halsen, men hun ænsede det ikke, det eneste hun kunne koncentrere sig om var FoX, det eneste hun kunne mærke var FoX, og det eneste hun kunne se var FoX.
Da de stoppede, knugede hun FoX ind til sig. Om hun havde gjort det hele tiden, var hun ikke klar over, men hun gjorde nu.

,,Jeg elsker også dig.." en lille tåre gled ned over hendes kind, en glædeståre. Forsigtig aede hun ham over håret, og lod hænderne vandre ned over hans ryg hvor hun forsigtig kløede ham hidst og her, kærtegnede ham.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 18:36
FoX Smilte Bredt til hende "Det er jeg utrolig glad for at høre" sagde han imens han Kærtegnede hendes ben som var omkring ham. han lod en finger glide op af dem og samtidig aede han dem. han Nynnede en lille sang imens han lagde sit hoved ved hendes og sukkede gladt. "Det her vand gør en afslappet mere end noget andet. og al dampen er forsvundet.." Mummlede han imens han kyssede hendes kind kort "Ahhh.." gjorde hans reaktion igen til kærtegningen, som da de lå oppe i sengen i kroen "Det er dejligt" Mummlede han og lavede et lavmældt, kort støn af glæde igen
Samira

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.01.2009 18:46
Et skævt smil voksede over FoX' reaktion på hendes kærtegn, og hun begyndte derfor med den anden hånd at gøre det samme på hans mave.
,,Vandet var slet ikke så slemt, vel?" en slesk og lokkende tone, efterfulgt af en kort afdæmpet latter.
Hvordan vandet kunne forblive så varmt hele tiden var et mysterie, men Samira nød det.. det holdt dem varme og skærmede dem fra vinterens kulde.
Hun prøvede at rykkee sig lidt, da en stor sten var begyndt at gnave sig ind i hendes ryg, men det hjalp ikke rigtigt, men..hun kunne ikke nænne at sige til FoX han skulle flytte sig.

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 05.01.2009 18:57
"Mjaaaaaa.." Sagde han som svar på hendes spøgsmål imens han blev ved med at kærtegne hende forskellige steder. en lille fisk derfra begyndte at rykke tættere på. det var en lille Abore som følte sig truet og gik hen og bed FoX i tåen, hvilket omgående fik ham til at spjætte og hoppe ud af Samira's ellers så lune og dejlige selvskab. Men fisken gad ikke give op. den hoppede op og hev fat i FoX's Bukse ben, og blev ved med at ruske indtil de faldt ned til hans føder. så han blottede sig foran Samira i lidt tid.. indtil han opfattede hvad der var sket og øjeblikkeligt holdte en hånd foran hans Lem.. "Undskyld" Sagde han forlegent og flød ned i vandet igen imens han famlede efter sine bukser som fisken svømmede rundt med..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13