Morgana 17.12.2008 21:55
Med sig i sin taske bærer Morgana et omslag, hvori der ligger flere skitser, malerier og enkelte noter. Bag på malerierne står navnet på den person, det sted eller den sindsstemning, hun har forsøgt at gengive. Ikke alle er lige gode. Nogle er kun få streger, der for andre end Morgana vil ligne krimskrams, mens andre er detaljerede og farverige.Der ligger få fra hendes tidlige barndom, da hun efterlod de fleste i sit barndomshjem, dengang hun besluttede sig for at drage mod byen. Hun har efterhånden en del skitser, som hun ønsker, hun engang får tid til at rentegne. De viser alle sammen de forskellige landskaber, hun har rejst gennem.
Hun har tegninger af veje, dyr og udsigterne, det karakteristiske ved en årstid, studier af planter eller dyrs anatomi, men også af personer, hun er kommet om med på sin rejse.
De to nyeste tegninger viser en rødhåret kvinde i en tynd kjole, dansende mellem efterårsbladene. Bagpå står der: Cennet, den første jeg snakkede med efter jeg havde forladt Medanien. Hun fortalte mig, at jeg var faret vild.
Det næste billede er næsten kun en skitse af en mand med mørk, næsten sort hud og hvidt hår. De eneste ord, der står på billedet er hendes signatur og; Kravenoh. Nedenunder er der strøget en pensel i en dyb blå farve let over papiret, så det ligner bølger.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Krystallandet