23 Marts
Far slog mig igen idag. Jeg havde dog drukket noget af det der bedøvede mine nerver, så jeg mærkede ikke særlig meget.
25 Marts
Far er blevet meget mistænksom, over at jeg ikke siger det mindste når han slår mig. Jeg plejer jo at skrige.
27 Marts
Far tog mig i at brygge en drik. Han smed mig ud. Jeg har måttet finde et nyt hjem.
28 Marts
Jeg har fundet en forladt hytte. Jeg er igang med at bygge lidt på den. Jeg skal jo have plads til at lave et nyt urte forråd.
15 Februar
Det har snart taget et år nu. Jeg har bygget 5 hylder til ingredienser og har fået bygget en skorsten. Jeg skal til at igang med et sted, hvor jeg kan koge vand.
29 Juli
Det er nu 4 år siden jeg blev smidt ud. Jeg har bygget en seng og lavet et sted til at koge vand. Det er sommer og jeg har tænkt mig at tage en pause. Men jeg skal snart igang med en urtehave. Jeg har allerede fået samlet lidt ind.
1. maj
Jeg er helt færdig nu. Jeg vil finde mig et job, så jeg kan få noget andet mad, end suppe og frugt. Jeg er ved at være meget spinkel, af næsten ikke at have fået noget kød.
23 juni
Jeg har fået et arbejde som køkkenpige. Det er rigtig godt og jeg hjælper jo til med at lave mad!
25 juni
Idag, fik jeg et helt stykke kylling. Det er godt nok lang tid siden jeg har fået kylling!
23 juni.
Der er gået 3 år igen nu.
Jeg blev fyret idag, fordi jeg kom lidt for sent.. Men jeg må vel bare finde et nyt arbejde.
Krystallandet