For at være ærlig, så kom spørgsmålet bag på Damia, og hun var tilbøjelig til at tro, at der var noget helt anderledes ved denne kvinde. Hvis hun fulgte hendes overbevisning et stykke videre, så kunne det tænkes, at denne kvinde ikke var en krystalisianer. Damia satte sig langsomt på hug, og så fortumlet på Nasha, uden rigtig at vide, hvad hun skulle sige. Det var som om, at hun ikke kunne forme ord.
"Eh," Damia ryster på hovedet og smiler opmuntrende til Nasha. "Et kort, er et billede over hele området, som en fugl ser det fra himlen af. Det viser Dem hvor du skal gå hen. Og her," Damia pegede mod nogle symboler, som forestillede bølger "Er havet... De skal bare følge vejen også kan De ikke tage fejl,, der blæste en kold forårsvind. Damia skutter sig og trækker sjalet tættere om sig.
Hun rejste sig igen. "Jeg bliver desværre nød til at gå nu,,
for ellers falder jeg om af søvn mangel. "Men det var virkeligt hyggeligt at tale med Dem... Og endnu engang undskyld jeg stødte ind i Dem Nasha,, Damia smilte varmt til Nasha og vendte sig om, for at fortsætte langs stien. Damia så sig over skulderen "Farvel og på gensyn,, forsikrede hun Nasha om, hvorefter hun gik.
//out
(undskyld men skal logge nu. Bey)

- Avatar og profil billede lavet af mig