Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.12.2007 21:19
En lille hyggelig hytte, med tre rum. Stue/køkken og badeværelse. Hele hytten er af træ og en lille hyggelig kamin giver stuen et dejligt skær.

Nathan kommer gående med Damia i armene, oh lægger hende forsigtigt på sofaen. Hvem kunne dog gøre sådan noget?? Ret farligt at tage en fremmed med hjem, men noget havde sagt ham at det skulle han. Kærligt fjernede han lidt af det grønne hår der lå over hendes ansigt. Et tykt tæppe blev lagt over Damias røstende krop, hvor længe hun havde ligget der var ikke til at vide, og hun blødte jo også! Hurtigt hentede han nogle kludde og vand. Langsomt og omhyggeligt rensede han hendes sår, og bandt kludende om dem. Det lange sår i ryggen blev omhyggeligt ombundet af et stort stkke stof. Efter noget tid havde han fået bundet noget om alle sårerne, og han satte sig på en stol, ventede på at Damia skulle vågne.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.12.2007 21:31
Damia åbner langsomt sine øjne. Det var lidt utydeligt i starten, farverne var svage og omridsene af møbelmenterne var utydelige. Hun hvilede øjnene for så at åbne dem igen, dennegang kunne hun nu se klare, men det kneb med at fokusere på de bestemte objekter. Hendes hovede føltes tungt, og hun havde en kvalmende følelse. Tydlige tegn på at hun havde feber.
Da hun fik dannet et godt billede af hvor hun var, satte hun sig brat op af forvirring. Dog fortrød hun straks da smerterne kom tilbage, og fik hende ned og ligge igen. Små ynkelige piv kom fra hende, og hun vred sig forarget over sin svage tilstand. Lidt efter prøvede hun igen at komme op og side, dennegang i et langsommere tempo. Hvilket viste sig at være en fordel, får hun kom halvt op og side. Damia kiggede sig forvirret rundt, "Hvor er jeg?" sagde hun stille..
Hendes blik fangede en skikkelse i en stol, og hun trak sig længere ind mod sofaen "Hvem? Er de?"

- Avatar og profil billede lavet af mig
Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.12.2007 21:40
Nathan smilede skævt da hun farede op, selvfølgelig var hun forvirret men ikke det klogeste træk når man var i hendes tilstand. ,,Mit navn er Nathan. Jeg har hentet dig fra søen hvor de ikke så ud til at være velbefindene" hans smil forsvandt. Det var lidt for tit han fandt forslåede, eller døde, menekser nær søer. Måske man bare skulle holde sig fra de steder? ,,Jeg har taget dig hjem til mig, og plejet dine sår." Du er svag over at hade synet af sårede menekser.. Nathan tyssede irriteret over stemmen i hans hoevd der ikke tilhørte ham. Han så undskyldende på Damia ,,De skal ikke tage Dem af at jeg svarer til noget De ikke har sagt" han smilede lidt og vendte så blikket væk fra hende, stemmen var hans afdøde kærestes.. og den ville ikke gå væk! En tåre pressede på, men han lod den ikke finde vej over kinden. Istedet vendte han blikket mod loftet og lænede sig tilbage i stolen. ,,Hvad er der sket med Dem?" Ja hun er nok kommet tilbage lille skat.. ,,Hold mun" hviskede han irriteret til stemmen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.12.2007 21:51
Damia så skeptisk på Nathan, med sammen knebet øjne. Som en kat der ser sit bytte an. Men lyttede dog til hans forklaring over hvorledes hun var endt her. Hun valgte at tie, for en rum tid. Det ville måske gavne ikke at stille for mange spørgsmål eller komme med for mange kommentarer. Så istedet prøvede hun at komme op og stå, det gik dog ikke for godt, da smerterne tvang hende til at spare på bevægelserne.
Dog var hun for stædig til at give efter. Hun kom endelig op og stå men det hele syntes bare at gynge rundt i hendes hovede. Irriteret satte hun sig ned igen, det nyttede ikke noget.
Du er svag! Hun hvilede sit blik på gulvet, men rettede den så mod Nathan da han kom med en spydig kommentar. Hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham med et nysgerrigt blik. Hvorefter hun sukkede og sagde med en opgivende, dog blid stemme "Tak, fordi de hjalp mig. Det er ikke hver dag at jeg oplever at en fremmede person tager mig med hjem for at pleje mig"

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.12.2007 22:00
Igen smilede han skævt. ,,Det hører jeg tit" han lod nogle fuíngre køre genem sit hvide hår og så på hende med de næsten mørkerøde øjne. ,,De svarede ikke på mit spørgsmål.." Hun kunne jo lige så godt havde været den onde i den situation, hende der bare var blevet besejret? .. Han begyndte at tvivle om det havde været klogt at tage hende med hjem. Men lige nu var hun ivhertfald så svag at hun ikke ville kunne gøre ham noget.. ikke? Han rejste sig op for at hente noget vand til hende, svag var hun jo lige nu..
Efter kort tid kom han tilbage og rakte hende et glas med koldt vand. ,,jeg har lagt forbindinger på alle dine sår.. tror jeg" Der var en stor mulighed for at der var nogle han havde overset, selvom han havde været omhyggelig. Kvinden havde jo sår over ALT! Hvem kunne gøre sådan noget, det spørgsmål blev ved med at komme til ham. Tydeligvis en ret sindsforvirret eller resende person..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.12.2007 22:12
Damia tog imod glasset, og så ned i det. Hun kunne ane sit eget spejlbillede, og hun var ikke glad for det hun så. Forsigtigt tog hun en finger op i sit hår for at pille ved en tot, der hvor Samira havde skåret et stykke hår af. Damia lavede en grimasse og sukkede. Hvorefter hun nippede til vandet.
Hun så op på ham med store bedende øjne, da han udtalte at han havde forbundet hendes sår. Det gjorde ikke meget hvis han havde overset nogle, hun var ham taknemmelig at han havde taget sig den ulejlighed at behandle hende.
Da hun så fangede dette blik, der fortalte at han var en smule skeptisk overfor hende, så hun bestemt på ham
"Jeg er ikke den skyldige men offeret" sagde hun i en alvorlig tone. Hvis han ikke tror mig, hvordan kan jeg så være sikker på om nogen andre ville tro mig?
Hun lagde glasset fra sig og lavede en bevægelse med hånden. Små skud begyndte at vokse op fra bræderne, men de var kun få cm. Damia tog sig til armen af smerte og hun bed sig i læben.
"Jeg ved ikke hvem det var... Men det var en kvinde, en mørk kvinde" udtalte hun sig sammen bidt

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.12.2007 22:20
Nathan nikkede kort som svar. Da han kunne høre hendes tanke, var det nemt at regne ud at hun talte sandt. ,,Jeg tror dig. Men nu er du jo fremmed, og jeg har lukket dig ind i mit hjem." Han smilede beroligende, og stark sig træt. ..Jeg går i seng. Du ligger vel fint herinde?" han så rundt i den lille stue.. det var da ikke det værste sted at sove? ,,Jeg byder dem godnat" sagde han, og bukkede næsten, inden han vendte rundt og forsvandt ind på sit værelse. Så snart han havde vendt ryggen til hende faldt en tåre ned over hans kind. Så mange minder blev revet op ved synet af Damia. Det forslåede og øddelagte lig af Drake, og Antrevs død.. hans store kærlighed..død...

FRYS

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 18:40
Damia så hengiven på Nathan. "Godnat" sagde hun i en sukkersød tone. Hun var ham taknemmelig, til trods for at hun trods alt var i en fremmedes hjem. Dog var hun jo selv en fremmede, og han havde al mulig grund til at tvivle på hende. Damia lagde sig ned for at sove, dog da hun fandt sig så vel tilpas kom Samiras ord tilbage. Hjemsøgte hende i drømme. Hun vred sig og tårene gled ned af hendes kinder. Smerten, pinslen, sorgen
Damia satte sig hurtigt op, selvom det smertede ovaralt i hendes krop.
Skræmt af sine drømme kom hun op og stå, dog havde hun ikke hel kontrol over hendes balance, og efter megen strid fik hun kæmpet sig over til døren, da hun hører en banken komme derfra. Tøvende tager hun i håndtaget. Damia havde stadig sin slidte kjole på, og hun var forbundet på ryg, arm og ben, mens der var sår overalt. Hun får til sidst svunget døren op og kigger på Zeroy. Dog falder hun sammen, og ender på knæ foran ham mens hun svagt piver.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 19:00
Damia ser på ham og smiler svagt. Dog er det svært da såret på hendes kind svier, skyndt Nathans omhyggelige behandling. Hun tager armene om hans hals og knuger sig ind til ham. Hvorefter tåre begynder at trille ned af de røde kinder. "Zeroy" hvisker hun mod hans hals, hvorefter flere tåre triller ned.
Lidt efter fik hun styr på gråden og så nu op på ham. Hun prøvede så at smile et sukkersødt smil, som nærmere blev til et skævt smil.
Damia sukker, lettet over at det blot var Zeroy. Men hvordan kunne hun forklare dette her?
Hvis hun fortalte ham det, ville han så tro hende? Eller sende hende, dette skeptiske blik.
Tøvende begyndte hun, "Jeg var ude ved søen, da en kvinde kom. Vi snakkede, sådan da, men pludselig blev hun fjendtlig" hun sætter sig rankt op, skønt smerten fra såret i ryggen. "Hun...Hun overfaldte mig... Jeg kunne ikke, jeg var for svag!" det sidste siger hun sammen bidt med afsky i stemmen

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 19:20
Damia strittede i et øjeblik imod, af at blive lagt ned. Men da hun selv kunne føle at, det smertede for meget og brugte for meget energi, lod hun sig ligge ned.
Hun lod en blid latter fylde rummet, ikke fordi at hun fandt noget som helst af hvad han gjorde sjovt. Det var det at hun kom itanke om at hun egenlig ikke fik hendes navn, fordi at hun var for stædig til at give hendes. Lidt efter dæmpede hun latteren da hun kom itanke om Nathan.
Hun så op på ham "Nej... Måske," tilføjer hun så undrende, med blikket flakkende omkring. Da hun var halv vågen havde hun hørt en stemme skrige op et navn.. Samira...
Forsigtig retter hun blikket mod Zeroy.. "Samira, men jeg er ikke sikker"
Hurtigt tager hun fat i hans arm, hvilket hun fortrød da det gav et jag af smerte.
Bestemt så hun på ham, "Roy, jeg klare mig, du skal ikke opsøge denne kvinde. Det er fortid, og...," hun bider sig i læben af smerte "Jeg har det ... Fint"

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 19:38
Damia sukker og sætter sig op. Dennegang undgik hun de værste smerter.
Det var tidligt, og hun havde ikke fået et øjebliks ro. Da minderne og ordene blev ved med at hjemsøge hendes tanker og drømme. Men så igen, var hun ikke spor træt.
Skønt at hun var svækket for kræfter, var kraftigt såret og havde feber, følte hun sig ellers meget tilpas. Hvis man kunne kalde det tilpas.
Hun trak benene op under sig, men var forsigtig med ikke at røre ved hendes sår på benet. "Jeg har det fint, bare lidt... Forslået"
Hun så på ham og forsøgte at smile, men det forsvandt hurtigt igen "Det jeg oplevede må du ikke også gå igennem,"
nu så hun på ham med et bedende blik
"Please Roy, du må ikke, ikke for min skyld. Så meget betyder jeg heller ikke,"

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 19:48
Damia ser lidt skeptisk på ham, men ligger sig lydigt ned.
Hun tager tæppet omkring sig, og smiler "Okay..." hvorefter hun sender ham et luftkys, og lukker øjnene...

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 20:06
Damia falder i søvn. Dog vare det ikke længe før at de urolige ord, forstyrre hendes drømme.
jeg kan fjerne alle de grimme midner, alle følelserne der binder dig i sorg
Hører du? Han elsker dig ikke.. han har en anden, og han husker dig ikke
Ene og alene dør den lille pige, har aldrig mere at sige..

Damia vrider sig over stemmen, og begynder at pive.
Til sidst er det ikke til at bære og hun åbner øjnene og sætter sig op. Tårene triller ned af øjnene og hun trækker benene til sig, for at gemme sit ansigt mod knæene.
I gråd mumler hun "Nej... Nej det er ikke sandt....Ikke sandt!"
Solen var allerede oppe, hvilket tydet på at der var gået nogle timer...

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.12.2007 20:23
Ved den pludselige råben og skrigen vågner Nathan, og da en fremmed mande-stemme lyder skynder han at rejse sig fra sengen. Med lidt tøvende skridt er han inde i stuen og ser de to, et kort øjeblik stopper han op og ser næsten med åben mund på damia, godt har hun det da ikke! Hurtigt henter han nogle beroligende urter som han næsten panisk får ned i et glas vand, al den råben fra Damia gør ham nervøs. Det lykkeds dog tilsidst og han kommer ind med glasset. Forsigtigt løfter han op i Damia, gør omhyggelig med ikke at ramme det lange dybe sår fra dolken i hendes ryg. ,,Her, drik ud, det fjerner nogle af smerterne og drømmene" siger han roligt. Derefter vender han sig mod Zeroy og smiler venligt. ,,Mit navn er Nathan, jeg fandt Damia nede ved søen efter...ja" det sagde vel sig selv hvad han havde fundet hende efter. ,,Har hun sagt noget om hvem det var?" spørg han igen henvendt mod Zeroy, noget i ham ville bare hjælpe Damia, sådan var det nu altid med de kvinder han mødte.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 20:27
Damia græder fortsat og har ikke hørt Zeroy. Da hendes tanker og sanser er blokeret for stemmerne der spøger...
Hvorfor blev hun ved med at tvivle? Hvorfor generede tankerne hende når de ikke var sande?
Åh min kære, mere sandt kan det ikke blive.
Han blir gift, lykkelig uden dig i sit liv, du vil bare være en dårlig periode i hans liv som han vil glemme,
og når han får børn.. vil du være væk for altid

Hvorfor ikke give op?...lad mig fjerne alt det slemme

Det er først da hun høre Nathan at hun kigger op, forsigtig tager hun imod glasset. Hendes hænder ryster men hun får drikket det hele.
Bange knuger hun sig ind mod sofaen, som for at finde beskyttelse. Af en eller anden grund havde hun ikke opdaget at Zeroy var ved hendes side, hvilket hendes sind også var for oprevet til at tage notis af...

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.12.2007 20:43
Samira.. Samira.. Der er noget ubehageligt bekendt ved det navn! Nathan slår forfærdet hænderne op for munden da han kommer i tanke om hvor han kan huske det navn fra. Drakes lig.. det var hendes skyld! Kiqann havde sagt noget om hendes kusine Samira... og en eller anden, de havde tortureret Drake til døde! Og Damia lignede ubehageligt meget Drake, altså i den måde hendes sår var.. En klam følelse greb Nathan og han løb ud på toiletet, han nåede lige at få hovedet ind under hanen inden han kastede op. Alt det blod.. Føj! Efter noget tid, og en del ansigts vaskeri, kom Nathan tilbage i rummet. ,;jeg ved hvem hun er. Eller, jeg kender hendes kusine.." Nathans normalt blege hud var nu kridhvid. ,,Ikke et rart.. meneske.." han tøvede lidt med ordet menekse, for når han tænkte over det lød hun som sådan et.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 20:54
Damia ser bekymret efter Nathan, da hun har taget sig nok sammen til at forblive fokus.
Da får hun øje på Zeroy, og husker hans tilværelse. Stakkel Nathan, alle de mennesker på en gang i samme hjem. Hun kunne godt forstå hvorfor han måtte være så skeptisk overfor hende i starten.
Damia lytter intens til hvad Nathan har at sige, og nikker hastigt da han forklare at, hun ikke er et just 'venligt menneske'. Hvilket Damia lærte på den hårde måde.
Hun begynder så at pille ved det lille tot hår, hvor Samira havde skåret et godt stykke af. Misfornøjet prøver hun at rejse sig igen, og undgår drengenes blikke.
Hun ville ikke virke svag, og jeg behøver ikke hjælp!
Med besvær og ømhed når hun hen til kaminen, hvor hun sætter sig ned, med benene trukket op under sig. Stirre bare tomt ind i flammerne
Tænk, jeg ville virkelig dø?

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.12.2007 21:09
Nathan satte sig i stolen fra før og lagde hovedet tilbage. Det hvide håt lå løst over hans skuldre, og han sukkede kort. ,,Damia hvis De skal havde hjælp, skal De havde hjælp. Det er der intet svagt over." Et skævt smil kom frem, og han åbnede de mærkerøde øjne. ,,Samira er en djævel. Ikke en man har lyst til at møde i en mørk gyde.." Langsomt vendte han hovedet mod Damia ,,De behøver ikke havde medlidenhed med mig, jeg tænker mere på om drikken hjalp det mindste?" Et forventningsfuldt udtryk sad på hans ansigt, det var noget nyt med de drikke, og det ville da være rart hvis de virkede ordentligt.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 21:25
Damia så over på ham, og undrede sig lidt over hvorfra han vidste at hun ikke agtede at få hjælp. Men lod det være. Hun havde desuden nok at tænke over. For eksempel hvorfor hun havde ønsket sig død? Og hvorfor disse stemmer irriterede hende så meget, gjorde hendes tilstedeværelse ulidelig selv i søvne.
Hun vendte så sit blik, om før havde hvilet mod flammernes vilde dans, mod Nathan.
Smilede sukkersødt mod ham, skønt såret på kinden gjorde ondt.
"Det hjælper, jeg har det meget bedre tak" hvorefter hun vendte blikket mod Zeroy.
Stakkels ham at, havde sådan en som hende på slæb. Nu skulle hun tilmed også hjælpes. Men vis det var det han ville, og hvis det gjorde ham glad, ville hun ikke forhindre det. Blidt sagde hun "Roy, jeg er en smule sulten. Og jeg vil ikke ulejlige Nathan med at stjæle mad fra ham. Kunne du finde noget, uden at der sker noget... uheldigt?" det sidste ord, krævede megen overvejelse... Hun så afventende på ham

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.12.2007 21:43
Nathan ser efter Zeroy da han forsvinder ud af døren, og så på Damia. Tænk at hun ikke vidste hvor meget hun enegtlig betød for denne mand, bare ved nogle få tanker kunne man høre at han holdt af hende. ,,Deres kæreste?" han så spørgende efter Zeroy og fik et lidt smøret smil på læberne.

Han er HOMOSEKSUEL
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Tatti, Mong, jack
Lige nu: 5 | I dag: 11