Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 25.11.2007 14:07
Mika ser efter Chiaki. Det var sært som hun altid skulle gå på de mest upassende tider. Men måske var det også bedst sådan.
Han tager Valentin op i sin favn, og går med begge ud i stuen hvor han sætter dem ned på gulvet.
Selv går han ind i gæsteværelset og finder noget tøj frem fra en træ kiste. Der var bl.a en masse baby ting. Tøjet var selv lavet, noget som Zeelah havde syet og strikket dengang hun var med barn.
Mika klæder så dem på og begynder så at lege med dem, viser dem ting og fortæller deres navne og betydning.
Han tager så sin fløjte frem og begynder at spille, Viki er ikke så interesseret i musiken nu da hun har for travlt med at studere en halskæde. Valentin derimod kravler over til sin far hvorpå han sætter sig op mod ham og lytter til melodierne.
Mika skæver ned til den lille charme trold og smiler.

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 10.12.2007 00:47
Tezz kommer ind ad døren, hun hører straks musiken, som fører hende ind i stuen, hun ser Viki legende, mens lille Valentin, sidder roligt og hører hans far spille, hun kigger hen på dem, lænende op ad væggen...
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 11.12.2007 18:42
Mika stopper musikken da han høre en klingrende lyd, som når glas rammer gulvet. Undrende ser han sig omkring og får øje på Viki ifærd med at kyle halskæden ned i gulvet, igen og igen.
Straks rejser han sig og tager smykket ud af hendes hånd, på en blid måde. Underligt nok, da hun lige havde været ifærd med at smadre et smukt smykke ned i gulvet. Forsigtigt tager han smykket ned omkring Viki's hals og smiler. "Sådan Viki, nu ligner du akkurat din moder"
-Halskæden var en lille sølvkæde med en trold udskåret i sølv, den holdte et lille guldhjerte.
Han fornemmer derefter Tezz's tilstedeværelse og rejser sig får at gå over til hende. Han lader en hånd hvile på hendes kind, hvorpå han med et bestemt blik og en rolig tone siger
"Det er ikke sødt gjort at gå så brat når vi har gæster, du burde pudse dine maner"

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 11.12.2007 22:04
Tezz kigger væk, hendes røde hår hænger lidt ned ad ansigtet så det er svært at se hendes ansigt, men hun jager det hurtigt om bag øret, og hendes mund får et bestemt drag.
"så vidt jeg ved var jeg ikke savnet" svarer hun tonløst,
hun går over til Valintin og Viki og sætter sig ved på gulvet ved siden af dem, Valentin, kravler hen mod hende, med et lykkeligt smil, han prøver at komme op på hendes skød, Tezz løfter ham op, og kysser ham på kinden...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 12.12.2007 18:10
Mika trækker sin hånd tilbage som før hvilede på hendes kind, da hun går.
Han hviler blikket ude i den blå luft, som tænkte han meget over ordene. Som havde de givet en speciel advarsel som han ikke helt kunne tyde- Men det kunne han, selvfølgelig stod de krystal klart. Men det var vel hendes tone som havde påvirket ham. Denne ligegyldige tone.
"Hvad skal det betyde?"
Han vender sig om tager forsigtigt Viki og derefter Valentin, ud af Tezz arme, op i sine. Han smiler blidt til dem, sætter dem ned i deres seng og lukker døren.
Hvorefter han med fast besluttet skridt går ind i stuen igen. Han læner sig op af væggen med armene krydset og blikket som ser vurderende på Tezz.
"Tezz, hvad er der med dig? Jeg troede allerede vi var over hele denne episode"

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 12.12.2007 22:00
Tezz ser ham bære børnene ind, selv sætter hun bare armene over kors, og da Mika taler til hende og har sat sig, kigger hun på ham med et skarpt blik, den samtale var ikke afsluttet dengang, det var fordi fødslen kom! Tezz var vred og såret, men prøvede at berolige sig selv, "var den?" spørger hun stadig lige tonløst,
hun tager en dyb indånding og spørger så "du elsker hende gør du ikke?" hun tager en lok mellem hendes fingre og kigger væk fra Mika...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.12.2007 14:08
Mika sukker og går roligt over til Tezz.
Han ligger en blid hånd under hendes hage, og guider hendes blik over mod hans.
Intens ser han på hende, og med en oprigitig tone siger han ord efter ord
"Jeg...Elsker...Dig" han smiler og tager hendes hånd og føre den op mod hans hjerte, hvorpå han selv placere sin hånd.
"Du er herinde, i er min familie og det er JER der betyder noget for mig" han smiler kært. Det var sandt det han sagde, dog ville han ikke skuffe Tezz og sige, at han holder af Chiaki.
Mika trykker hende tættere ind mod sig og føre sine læber mod hendes, kærtegner dem, mens han lader den anden hånd glide igennem hendes hår.

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.12.2007 21:22
Tezz ser på Mika mens han går hen i mod hende, men kigger væk igen, da han så kysser hende, bliver hun nødt til at se på ham...
da han siger at han elsker hende, ved hun jo det er sandt, hun ved han elsker hende, men elsker han så ikke også Chiaki?
"du kyssede hende" hun bliver stående, og retter ryggen, stædig som sædvanlig, det udstråler hun klart,
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.12.2007 21:37
Mika ser overrasket på Tezz, som talte hun i gåder.
Hvorefter han slap en blid latter, ikke hånligt på nogen måde- Bare overrasket, som var svaret åbenlyst.
"Lille Tezz, jeg kyssede hende. På kinden" Det var nok mest hendes stædighed der fandt ham så underholdende
og han træder over til vinduet, og sætter sig i vindues kammen.
Stadig med blikket rettet mod hende, men lader så blikket sænke og ser længselsfuldt ned mod stranden.
Efter en rum tid vender han atter blikket mod hende igen, og sukker
"Jeg holder af Chiaki, men ikke på samme måde som jeg holder af dig Tezz. Ellers ville jeg ikke være her nu, vel?"

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.12.2007 21:51
Tezz kigger ikke væk fra ham, men holder øjnene fastspændt på ham...
men hun slapper dog lidt af da han siger at han ikke elsker Chiaki påå samme måde...
"hmm det kunne jo være du følte at det var din pligt? da jeg jo trods alt har født tvillinger, og at du tog min mødom?" hun smilede ikke men man kunne hører at tonen hun sagde det med var drillende...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.12.2007 22:02
Mika ser glædeligt mod hende. Det var ikke altid at man fik den glæde af at nogen troede på en. Det var nok ikke det hun udtrykte i ord. Men tonen, var den der fik ham til at falde ned.
Han smiler og griner "Signora, jeg er ikke en skøde hun husker du nok..."
Et drilsk blik ser mod hende, overvejende, betragtende
Lumsk tilføjer han
"Jeg er en torsk" han rækker armene ud, som tegn til at hun skulle komme over til ham

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.12.2007 22:09
Tezz smiler så man kunne se hendes hvide tænder, og hendes brune øjne er drillende, hun går hen til Mika og tager så hans hånd, "hmm nu bliver man jo næsten sulten" griner Tezz,
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.12.2007 22:20
Han hiver hende til sig, således at hun sidder på hans skød. Kærligt klemt i et blidt favntag.
Mika griner forsat og svare hende "Det skyldes vel mig?"
Han kæler hende over håret og kigger ud af vinduet ned mod stranden
"Te amo Tezz" hvisker han ned i hendes hår

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.12.2007 22:22
Tezz putter sig ind til Mika som var hun en lille pige, hun kigger op på ham med kærlige øjne "Te amor Mika" svarer hun ham så ligeså kærligt som hendes øjne...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.12.2007 22:26
Mika laver en grimasse da det lykkedes hende at sige det forkert. Men sødt var det, når man vidste at hun gjorde sig ihærdig for at blive forstået.
Han smiler derefter og kæler hende ned af armen, mens han forsat kigger ud mod stranden
"Hvor er din søster egenlig" kommer det fra ham, i en overraskende tonefald, som var det helt mærkeligt at hun ikke var her´.

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.12.2007 22:30
Tezz kigger ud af vinduet, med et tænksom blik og ligger ikke mærke til Mikas grimasse, "hmm enten ude i naturen eller derhjemme vel, men hun er blevet inviteteret til at se huset..."
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 13.12.2007 22:42
"Det ligner hende ikke at komme, eller så vidt jeg kender til hende" indrømmer han og ser ned på Tezz...
Hvor havde Tezz egenlig været i den tid hvor hun havde været væk..? Hun havde vist snakket med Damia kunne han høre.
Rolig snakkede han videre, stadig med en hånd der kælede om hendes arm
"Hvad ved du egnelig om Damia? altså fortid?"

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 13.12.2007 22:48
Tezz døser lidt i Mikas favn, hun lukker øjnene op som ellers var lukkede hun tænker lidt inden hun svarer "hmm jeg ved at hun engang var gift med en skovmand de fik vist en søn, men de døde vist..." Tezz kigger lidt trist ud igen ad vinduet igen..

//frys
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 14.12.2007 16:44
Mika ser ned på Tezz, men fangede ikke hendes blik. Men ifølge hendes tonefald, måtte hun være trist.
Det var vel også forståeligt, men Damia og Tezz ville sikkert få en masse tid sammen, som de kunne bruge til at lære hinanden at kende på.
Lidt efter rykkede han på sig, og gik hen imod køkkenet
"Er du sulten min kære?" spurgte han inde fra køkkenet af.
Han var ifærd med at lave mad til dem, da han forventede at svaret ville være 'ja'

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 14.12.2007 19:51
Tezz sætter sig op ad vinduet og svarer ham højt "gerne! har vi torsk?" hun køler panden mod vinduet, som virkede varm, det kølede hende behageligt...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti
Lige nu: 5 | I dag: 12