Htqz 19.08.2007 19:20
Hvad ville han gøre hvis han stødte på en letklædt Hori, en meget mørk og sen aften? xD Rebecca 20.08.2007 18:09
Ontanio - Ja det kommer an på hvad for en 'side' han er i. Men hvis jeg tager den onde først og fremmest.Til det første, ja han er ond. Virkelig grum og ganske liderlig xD
Hvad han ville? Først vil han nok banke hende synder og sammen, derefter voldtage hende også slå hende ihjel, så voldtage hende igen og derefter æde hende ^^
Horisont - Ehm.. Som sagt, som ovenover så tager vi den onde side ^^ altså den rigtige. Han ville ryge på hende og gå til sagen, du ved hvad jeg mener.
Cassa 22.08.2007 17:37
Hvad gør Morgoth næste gang han støder på Cassa? 8D (som du ved helmer Cassa ikke før han har slået Morgoth næsten i hjel xD) Rebecca 27.08.2007 17:28
Cassa - Først og fremmest, vil han selvfølgelig forsvare sig selv da Cassa - som du siger vil tage kampen op - og sikkert prøve på at slå ham ihjel. Han hader ham, eller det gør den rigtige side ^^Så den illution han har, ehm.. Ja hvad vil den? O.o den vil sikkert prøve at forklare eller noget XD - eller bare flygte måske 83
Htqz 15.08.2008 21:21
Muhahaha... Nu kommer det überonde monster og tilfører noget ilt til denne spørgetråd...1. Hvor højt elsker Morgoth Hori?
2. Hvis han fandt på at fortælle hende det med sin stilling o.s.v. hvordan ville han så gøre det? ( gå til sagen eller forsøge at pakke deet ind? )
3. Kunne han finde på at be Hori om at flytte ind hos ham, bare for at have selskab?
4: Ville Morgoth finde sig i at blive passet og opvartet af Horisont, hvis han var syg/såret? Indtil han var rask?
5: Minder hun ham om nogen?
Alwyn 26.08.2008 21:46
Morgoth hader vist mange.. o0oHan hader Ally, ikke sandt?
Hvis Morgoth blev morfet ind i vores nutidsverden, hvordan ville han så reagere?
Rebecca 13.09.2008 21:31
Horisont - Uh spørgsmål. Søøødøh da. xD1. Han elsker hende umådeligt højt, selvom han ikke rigtig har vidst hende de endnu.
2. Jeg tror rendt faktisk, at han vil gå lige til sagen. Men det kommer alligevel an på så meget, så som hvilket humør hun var i, eller for den sags skyld hvilket humør han var i - hvad der er sket inden da ovs.
3. Det ved jeg rendt faktisk ikke. Indtil videre, nej.
4. Nej, han vil ikke have hende til at føle han er svag. Ingen kvinde, skal se ham ligge og være såret.
5. Hans mor, i nogle situationer. xD Det er én af grundene til, at han elsker hende så højt som han gør.
Alwyn - Han hader ikke ligefrem, han vil bare helst undgå at være sammen med hende - efter deres lille oplevelse. Han skammer sig lidt. :b
Han vil ikke føle sig skræmt, på nogen måde. Nej tværtimod, han vil føle sig magtsyg da han i forhold til alle andre, har overnaturlige krafter, og ville kunne sappe folk ned, eller bare brække folks nakker bare ved at knipse. xD
Nova 17.02.2009 20:44
Og.. det het store spørgsmål....HVAD synes Morgoth om Samson?
Tror han at det ville gøre en stor gavn for ham, hvis RT hjalp med diverse ting?
Hvad ville han gøre, hvis han pludselig vågnede op en morgen, med Samson ved siden af sig, og de dårligt havde noget tøj på?
Har det ændret Morgoth på nogen måde, siden han blev general af mørkets krigere?
Hvad ville Morgoth gøre, hvis han pludselig tabte et slag?
Og ville han gå under jorden, når mørket ikke længere hersker?
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

† A dead man isn't dead when he's still alive †
Alwyn 17.02.2009 20:59
Okay jeg vil ikke spørge om Morgie kan lide Rex, for det kan ingen ^^Men - Hvis Morgoth lærte om Rex' evne, ville han så på nogen måde prøve at udnytte det eller lign? Vil han overhovedet skænke det en tanke ?
Rebecca 17.02.2009 21:09
Samson:- Morgoth syntes ikke dårligt om Samson, han respektere ham som han gør ved de fleste mennesker. Men det er ikke fordi han syntes videre godt om ham, af den grund han ikke kender ham.
- Det ville ikke gøre enormt gavn for Mørkets Lord. Men det ville da helt klart hjælpe dem.
- Han ville blive meget. Ehm. Han ville i hvert fald få et af sine møjfald.
- Nej faktisk ikke. Han føler blot han har fået mere magt, men ikke at de har ændret på hans væremåde eller attitude overfor nogen - selv ikke Mørkets Lord.
- Jeg ved faktisk ikke hvad han ville gøre. Det kan jeg ikke svarer dig på. :x
- Gå under jorden ville han ikke ligefrem, men han ville helt klart ikke stå frem i offentligheden og tilkendgøre sig. :b
Rex:
- Han ville helt klart finde hans evne interessant, og brugbar i nogle af hans planer. Jo han ville klart have det i tankerne, hvis han opdagede Rex'es evne. Men så ville han først og fremmest vinde Rex'es tillid, ikke kun som en respektere person, men nærmere som noget der kunne ligne en ven. Men han ville helt klart ikke selv kalde det en ven, da han selv heller ikke har oplevet det helt endnu - jo kærlighed har han da oplevet, og et enkelt venskab eller to. Men ellers ikke.
Morgana 27.07.2009 00:47
Jamen så må jeg jo til at tage mig sammen og spørge om noget! XD- Hvad forventer Morgoth at opnå ved at lære Morgana op?
- Hvorfor 'spilder' han sin tid på en, der ikke er til direkte gavn for mørket?
- Hvor meget minder Morgana om hans søster?
...
Min hjerne er slået fra på det her tidspunkt!
:)

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Rebecca 28.07.2009 18:29
[quote="Morgana"]Jamen så må jeg jo til at tage mig sammen og spørge om noget! XD- Hvad forventer Morgoth at opnå ved at lære Morgana op?
- Hvorfor 'spilder' han sin tid på en, der ikke er til direkte gavn for mørket?
- Hvor meget minder Morgana om hans søster?
...
Min hjerne er slået fra på det her tidspunkt!
:)[/quote]
Endelig! *happiness*
- Hvis jeg skal være helt ærlig ved jeg ikke hvad jeg har rodet min egen karakter ind i, og det ved han rendt faktisk heller ikke. Det er næsten synd at Morgana er ved at opfatte det hele lidt som en udnyttelse, da Morgoth for en gangs skyld mener det hele som noget godt. Han gør det af ren og skær godskab, og håber måske at finde noget der kan minde lidt mere om en ven, i stedet for fjende - da han er ved at få en stor kreds af det, han ikke ligefrem kan kalde venner. ;D
- Muligt at han ikke selv vil indrømme det, men han syntes at befinde sig i et godt selvskab når han er sammen med Morgana. Han ved udemærket at hun ikke er helt tryg ved situationen, men han prøver så vidt som overhovedet muligt at ignorer det og håber blot på, at hun vil indse at han gør det for at være venlig imod hende og intet af andet.
Udover at han finder hendes selvskab behageligt, minder han hende om en han engang holdte utrolig meget af - som fortalt, minder hun ham om hans søster. Søsteren er som sagt forsvundet, og det sidste han så til hende, var efter hun havde født ham en nevø. Siden den gang har han intet set til hende, hvilket har ført ham til at hun sikkert er bortgået. Dette har skabt stor sorg for ham, og ikke mindst mere vanvid end før. Specielt fordi den eneste, der mindede ham om hans elskede mor, nu er bortgået - og den eneste gnist af godskab er forsvundet fra hans sind, udover den kærlighed han har til Horisont som stadig er i live.
- Udover hendes smukke udseende, minder hendes personlighed om hende. Hendes form for lette spydighed, og ikke mindst lette stædighed, kan ikke lade ham være at minde om hende. Også hendes mistanke, der hurtigt ryger ham i totterne når hun finder den frem. ^^
Alwyn 30.07.2009 00:10
Opmærksomheds krævende... tsk tsk tsk...Hvad farve er hans undertøj ?
..
..
..
Comeon! I tænkte det alle sammen! Jeg sagde det bare !
Htqz 30.07.2009 00:27
rex: i knoooow... * hoste * kunfordihoriharknaldethametpargange*hoste*og it:
er han ikke bange for at hori kommer til at misforstå det med at der er kommet en anden kvindelig ind på hans slot-ting og blive jaloux?
Alwyn 30.07.2009 12:46
#HorisontHvis jeg var hori, så ville jeg være mere bange for, at han havde ladet en anden kvinde se ham nøgen ! òxó
Rebecca 01.08.2009 23:12
Jeg er ikke spor opmærksomhedskrævende! .. Just a little. <3Rex - Farven på hans undertøj? Hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg faktisk ikke helt sikker på det selv. Jeg har aldrig behøvet at beskrive farven på hans undertøj, så jeg har aldrig rigtig tænkt over det. Men nu er jeg kommet i den situation så jeg sige at det nok er sort, eller meget, meget mørke grå. Farver klæder ham ikke sindsygt meget, udover midnatsblå - som jeg også syntes rigtig godt om. xD
Og lige til det andet med at en anden har set ham nøgen, det var et lille uheld - hvad folk ved ad....
Alwyn 02.08.2009 14:48
#MorgothI virkeligheden er det Morgoth's kejtede måde at forføre Alwyn på. ... ... ... He failed!
Okay hvad er mest Morgoth-ish at sige:
"One Ring to Rule them All!"
"Don't eat yellow snow!!"
du SKAL vælge en!!
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet