Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 16:23
Horisont kom stille gående, bærende på en stor men ikke for elegant kjole lille kjole, og en stor sort kappe, men hætten over hovedet. Kjolen hjalp hende på nogenlunde vis til at skjule den nu, utrolgit struttende mave. Det var ganske tydeligt at hun var gravid, og hun havde flere gange fået af vide oppe på paladset at tage den med ro når hun arbejdede. Men hun nægtede, hvorfor skullle hun? For hende var graviditet ikke noget man skulle råbe højt om. Uanset hvad!
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 16:35
Hun gispede kort da hun mærkede et spark i maven fra det ufødte barn. Forsigtigt gik hun hen til den nærmeste bænk og satte sig ned, uden at tage sig af at den person hun satte sig ved siden af så utroligt fattig ud ved siden af hende. Men hvad? Hun havde jo selv været fattig engang.
Hendes mørkegrønne øjne så op imod solen og hun sukkede tungt. Ville det ikke snart blive skumring så hun kunne tage hætten ned?
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 16:51
Horisont vendte blikket imod den anden pige. Hun var ikke særligt emget yngre end hende selv, hvertfald af hvad hun kunne se på udseendet. Hun smilede et lille forsigtigt, men venligt smil til pigen. " Hej.." Tydeligt at Hori godt kunne li at lave nyebekendtskaber.
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 17:05
"Jeg hedder Horisont." Hun rakte med en rolig bevægelse sin ene hånd frem imod den unge, mørklødede pige. Hun havde egentligt ikke noget imod folk der så anderledes ud... For hende var hvert enkelt væsen, om det så var en måge, en srlig betydning og havde en sjæl og følelser. " Hvem er du?"
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 19:37
" Hvor gammel er du Kana?" Spørger hun nsygerrigt. Er interesseret i den unge pige, dog ikke på nogen pervers måde, bare almindelig interesse.. Muligvis kunne hun tage pigen med hjem til et tiltrængt bad og muligvis få nogle rene klæder på.. Hvis hun da kunne få den stille til at acceptere hende og være mere åben.
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 19:49
" Jeg er 18 år." Svarede hun roligt med et stille smil plantet i det blege ansigt. " Det er helt iorden at være dus.. Okay?" Hun blinkede skælmsk til Kana, der tydeligvis ikke vidste meget om hende. Men Horisont var vandt til lidt af hvert. Selv små unger klyngende til skørterne.
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 20:06
Hun så ned på sin mave, og sukkede. " Ja.. Endnu engang.. dover det der kommer her har jeg to sønner, den ene på sytten år faldt ned i en kilde, derfor han er så gammel, han hedder Khaoz, og er min førstefødte, efter en voldtægt af en dæmon.. Den anden hedder Rubio og er knap 4 år gammel..Så det er mere eller mindre et børnehjem jeg er ved at få.." Hun ler blidt, selvom det godt kan anes at hun allerede er ved at være træt af børn. Nok fordi hun hver eneste gang har været overladt til sig selv efter at hun blev gravid, hver evig eneste gang!
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 21:40
"Hvad emd dig? Hvor kommer du fra?" Sprøger hun venligt, interesseret.
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 21:55
Hun smilte beroligende. " Jeg har heller ikke nogle forældre, og min lillesøster døde på gaden.. Jeg levede også på gaden indtil jeg mødte hr. Nova... Vi snakkede sammen og før jeg fik set mig om havde jeg fået et arbejde på Paladset som kok.. På trods af den race jeg er." Hun kunne ikke lade være med at placere en hånd på Kanas hår. " Men du er velkommen til at bo hos mig, så længe du lover at holde dig på den rette side af loven. "
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 22:02
Hun nikkede. " Ja det gør jeg. " Svarede hun med et smil. Glad på pigens vegne.
Horisont D. Valmont

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 23.01.2008 22:07
"JEg skal nok hjælpe dig me at finde et ordentligt arbejde.. Det skulle ikke være noget problem. " Hun finder en lille seddel frem. " Her har du min adresse, så kan du komme når du har lyst. Skal selv på arbejde nu." Hun rejser sig op og giver et lille vink til Kana. " Vi ses."

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11