⚡“We Play With the Current” ⚡

Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.05.2026 18:35
da det var ved at blive sommer hadet det været varmt nogle dage det betød også at folk hadet mere tralvt med at få lavet sine ting. som var gået i stykker hen overviteren det hadet betyde en masse arbajde for en vis person men det holdte ham også i gang men ud over det så hadet det også været nogle interansete dage han hadet lavet noget for en Adlige og sådan noget og oven i det hadet han også furry at tænke  på nu hun var blive hans lærigen han syntes nemlige det  var så syndt for furry hun ikke kunne kontolere sine evnere at han hadet besluttet sig for noget tid siden at få hende lært det så de to kunne komme tætter på hianden uden hun skulle frugte hans evne der for hadet Aron taget fri denne dage faktis nogle par dage hvor i de kunne træne deres enve sammen. men på den anden side så var  det også svært furry lånte jo bare hans enve.hun var jo ikke født med dem men han hadet også fundet ud af at furry selt ikke var som hendes søster på nolge måder og så på nolge ander måder var hun 

Aron hadet kunne mærke i luften at et uvær var på vej en af de store af dem og her ville han vise hvad furry ville kunne opnår vis hun lætee hans enve helt og hvorfor han holdte sig så meget tilbage men det var ikke i dag der skete noget kunne han se " furry husk at konstære dig husk hvad jeg har lært om at føle enaigen omkring dig " svaret han stille og gik stille og rolige rundt aron hadet stille nogle ting op som hun skulle skyde efter hun var skam kommet lagt de sidste par dage og aron kunne også begynde at mærke det bånd de hadet bygget op sammen  han stille sig stille og rolige bag hende lidt tæt for at kunne mækre om hun gjorder det regtit 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.05.2026 18:48
Furry havde mere frihed for tiden efter som hun voksede og hendes mor gav hende lov at være sig selv. så hun brugte tiden på Arons træning. Furry var ganske enkelt et svært tilfælle da hun kopierede evner. hun kunne ikke styrer evner hun fik. Evner var ganske enkelt ikke til at regne ud hvilke evner hun fik da de fleste havde to. Så Aron var perfekt kopirings ofre. han havde jo kun en evne.

Furry stod mellem en masse ting hun skulle skyde ned med lyn. hun bed sig i underlæben, hun prøvede at koncentrere sig om at ramme med lynet. hun lyttede til Aron og trak vejret dybt lukkede øjnene og prøvede at mærke energierne, hun sigtede på en dåse foran sig men ramte ved siden af. hun sparkede til jorden og råbte "ØV!" hun kunne samle energierne men at ramme var svære end som så.

Furry så mod dåsen i sin frustration og kastede en sten på den istedet. hun trak skuldrene til sig og krydsede armende. som når man var irreteret og frustreret. hun havde virkelig svært ved at ramme med denne evne da det galt om at energier skulle dannes rigtigt, og de var ikke altid lige lette at gøre det. hun kunne få elektrisitet i fingrene og hændernes håndflade men at danne det om til noget at kaste med, det havde hun staidg svært ved.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.05.2026 19:10
aron var lige ved at sige noget da han mærkede enaigen samle sig men han sukket lidt igen da hun ramte ved siden af ikke et opgivne suk men nomal rolige suk han kikket lidt efter hende da hun spakete ned i jorden han smilte svagt der linget hun sin søster lidt og sin far han gik still hen til furry og lage sin pote omkring hende med en god varmen og velkommen en af dem også"du mister fatigen forhurtige furry..søde  " sagde han blidt blidt hun var kommet lagt bare det med at kunne skyde sin enaige ud var et lagt skridt  han smilte og så stille på furry de senste tid hadet furry udviklete sig for øjne af ham også på nogle ander punkter  han sukket lidt og rysted det blidt ud af sig  han gik hen og samlet dåsen op og stillet på sin plas der efter gik han bag hende " lad mig hjælpde dig den her gang " svaret han stille og lage blidt poten omkring hendes mave og den anden pote om hendes hånd som hun brugte til at sigte efter  

hendes varme mod hans korp gjorder det ikke beder han mærkede hvordan hjerte hammeret af sted men han prøvet at forholde sig rolige i det hele " sigt stille efter dåsen til at starte med mærk hvor den er før du skydere  lyntet ud af fingerne de små ting er  altid svære af fornemme og i sær døde tinge " svaret han med et stille og rolige stemme i hendes øre  " mærk hvordan jeg samler min enaige op fra  føderen af  og i gemmmen kroppen til finger spsieren  og så fyre dem af " svaret han blidt  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.05.2026 19:27
ja hun mistede hurtigt fatningen. men det var nok også fordi hun aldrig havde haft en evne at skulle træne før. og så nok også fordi hun tænkte. *en død genstand som en dåse, de må da være nemme at ramme* hun havde set det som en dåse, død ting, nemt at ramme frem for et levende objekt.

Furry mærkede hvordan han lagde poten om hende. hun gås. ikke fordi det var dårligt men fordi hun stadig ikke var van til berøring. hun havde levet et helt liv uden det. så at det pludselig var der gav hende gys. hun lyttede til hans ord. hun sigtede efter dåsen og bed sig i læben. hun rystede over alt den energi der samlede sig i hendes hånd. hun var ikke van til at skulle styrre så meget en kræft. hun  gjorde som han sagde han gjorde og prøvede at skyde men den ramte det dåsen stod på i stedet for.
"det er svært... alt den energi gør mine hænder ryster" sagde hun roligt og så ned på sine fingre der lige nu ikke havde handsker på da Aron havde sagt i starten at det var  nemmere uden handskerne.

Furry så mod de andre ting om sig og så ned på sine hænder. hvorfor synes hun stadig det var underligt at se på sine fingre uden handsker på? når pyt nu galt det skyde træning. hun trak vejret ind og prøvede igen at samle energierne i hænderne, hun var stædig, hun ville ramme den dåse selv om Aron lige havde sagt døde genstande var svære at ramme.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.05.2026 19:39
aron stod stille og betragte furry bag fra han studeret hende nøje og så at hun ramte den den her gang han smilte skævt da hun sagde det var svært med den form for enaige han nikket " ja det er svært det også der for det tager så lang tid " svaret han med et læt smilen på læben Aron kikket lidt på de ander ting som hun måske kunne prøve  at det gøs i hende betød ikke noget for Aron overhovet eller jo at det var ham som fik lov til det gjorder det men han tengte også bare på det måske var forde hun var ynger ind ham  hans sukket lidt igen og lod halen stræfe hende lidt blidt og kærlige  mens han vente sig om  

blikket faldt på nogle tra pinde her kunne hun ud lade sin enaige som en våben vis hun hadet brug for det på et tidpukt nogle gange glemte han at hun var datter af jack men i hans øjne så hun smuk ud på en anden måde ind sin søster hun hadet en ra sjæl og det var sjælnte man så det Aron kikket hen på sin takse han hadet noget mad med til de sidste par dage.så de ikke helt skulle slute han gik hen og to sig stille og rolige noget af det op mens han kikket på furry  "der kommer noget af en storm i nat furry. jeg ville godt vise dig det det er en af dem som jeg bliv født under så forstå du nok den kræft jeg har inde i mig oget beder jeg ville også vise dig når man bliver god nok hvordan man fanger et lyn " svaret han stolt mens han to noget brød op og noget mælk og satte sig træt ned på træ stup 

han kikket og smilte lidt og vendte sit blik mod hende lidt Aron kunne godt lide  den varme furry udgav sig for hende den var selt ikke lig hendes søsterts på nogle måde 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 09.05.2026 08:56
Furry nikkede. lang tid. det havde han ret i. det tog lang tid og nogle gange havde hun ikke tålmodighed til det. hun mærkede han slap hende og hun prøvede med den energi hun havde samlet i hænderne at skyde mod dåsen igen men ramte igen forbi. hun sukkede lydløst og så mod Aron.

Furry satte sig ned ved siden af den træstup han sad på hun så op på himlen. hun kunne godt se de mærke skyer. hun nød regn når man var inden for og hørte den mod vinduerne. hun  var ikke så god til at blive i stormvejr. hun så på Aron og så ned på sine hænder. hun var ene i familien om ikke at ha ild krafter. hendes mor havde, hendes far havde og hendes søster. hvorfor var hun født uden. hun så på ned i jorden og prøvede at finde en grund til hun kunne se auraer og kopier evner. men evner var ikke altid til at finde ud af. "det er svært at ha en evne man ikke er født med. og kopiring er hellere ikke nemt." sagde hun roligt og sukkede lidt, hun havde meget at lærer endnu.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 09.05.2026 11:19
Aron vendte sit blik igen ned mod furrys hånd han sukket lidt og lage poten blidt over hendes hender og førte i hans pote blidt så hun hadet noget andet at konstere sig om et varmt smil brede sig over hans læber " jeg kan godtforstå " svaret han blidt  han lændte sit hovde langsomt ind mod furry så hun kunn se i hans lyn agtit øjne han smilte svagt og mærkede hvor tæt på hainaden de enlige var " men jeg ville altid være her for at gribe dig vis det er furry "  svaret han med varme i stemmen han lod poten glide over hendes kind i stede for  mens han prøvet at lukke hans øjne blidt i det var en ra stund de hadet sammen lige nu 

Aron hadet heller ikke haft det nemt med sin envene det var  først i en sen alder han fik styr på sin envne som sådan  heller ikke sådan nemtm ed sine vener "jeg hadet det heller ikke nemt med min enve før jeg bliv vosken det endte altid galt " svaret han blidt og åbnet stille sin øjne og forsøgte at få øjne konant med furry blidt 

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 11