Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2026 19:57
solen stod højt på krystallandet  landet i Azurien: Flodlandet  det hadet været spænde dage for jack også fordi noget af det måske var det lidt forbudt men det hadet Lykkes  jack at holde  på holdte det var stadige tidlige morgen dog og Fuglene fløjte stille og salige. Jack lå med sine to mager i sengen de var Nøgne jack hadet haft det regtit godt han lå med dem i vær deres arm  hvordan det var endt sådan her husket jack ikke der var vist noget med en vin som måske hadet været lidt for hård i mod dem men det gik vist nok det var en fridag jack vågnet stille og rolige op og så på de to han smilte svagt den ene hadet lidt strøer bryster ind den anden han smilte svagt og kysset blidt Aslignes nippel  blidt og så hindes mund mens han kysset Isoldes mave blidt der efter også hendes mund og stod op han åbnet vinduet som var der han sukket lidt  og nød borgen duften det var enlige sjovt det hadet altid været jack starte dagen han fik noget tøj på han gik stille og rolige i gang med morgen madenhans krop skreg lidt på grund af det for den var ikke vand til at være i seng med to kvinder på en gang men han ikke Distoro minder han sag faktisk på dyre sprog

sangen 

[Vers 1]

Her er mit hus, her hører jeg til

Et sted hvor hjertet altid står stille

Væggene hvisker, du er ikke alene

Jeg fandt mit hjem, og jeg vil blive

[Vers 2]

Her er vi tre, vi står sammen nu

To ved min side, jeg elsker jer to

Vi deler alt, både lys og mørke

I vores hjem kan kærligheden vokse

[Omkvæd]

Her er mit hus, her er mit hjem

Her finder jeg ro igen og igen

Med mine to mager, jeg står så stærk

I vores verden, hvor vi er nær

[Vers 3]

Stjernerne lyser over os i nat

Vi holder fast, vi giver aldrig op

Ingen er alene, vi hører sammen

Tre hjerter slår i samme flamme

[Bro]

Hvis verden bliver kold og grå

Så ved jeg, hvor jeg skal gå

Tilbage til det sted jeg kender

Hvor kærligheden aldrig ender

[Omkvæd – stærkere]

Her er mit hus, her er mit hjem

Her finder jeg ro igen og igen

Med mine to mager, jeg står så stærk

I vores verden, hvor vi er nær ?
Han sang alt det mens han fik  maden stille og rolige på  stede han sendte stille og rolige blikket mod døren for at se om hans mager var ved at vågne stille og rolige op på stede

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 26.03.2026 20:25
Isolde vidste ikke helt vhad der var sket aftenen forinden. Det kunne hun ærlig talt ikke helt huske, der var vist noget vin? Eller det huskede hun da i al fald at mindes der var. Butikken havde lukket idag, dog skulle hun ned og ordne nogle urter dernede, men det hastede ikke! Lige nu lå hun og halv sov, mens hun fornemem Jack og hans søster i det fjerne. Hun elskede at vågne op med Jack, det blev hun næppe træt af. 

Hun hørte også et eller andet, men hvad det var hun hørte, havde hun ingen ide om.  Isolde åbnede sine øjne og kiggede lidt, Jack var ikke i sengen, det var hans søster tilgengæld. De havde begge intet tøj på, ikke at det gjorde noget. Det var blot noget som hun bed mærke i, mens hun overvejede hvad der lige var sket aftenen i forvejen. 
Isolde smilede til hende, "Jeg tror Jack er gået i køkkenet" sagde hun med et lille smil i mundvigen til hende. De to kvinder lå lidt og snakkede lavmælt inden de stod op. 

Isolde tog trøje over sig, og gik ud i det lille køkken, "Godmorgen min egen" sagde hun og gik hen for at kysse Jack. "Du virker frisk?" spurgte hun med et smil på læberne, mens hun kiggede lidt rundt. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2026 20:48
mens jack sad og smurte Morgemaden  på sit brød vendte han hovde  han hvode da de to kom ud i gemmen han vidste self ikke hvad de hadet snakket om som sådan han peget med kniven " jeg har lavet morgen mad til jer jeg overvejet lidt hvad vi skulle have jeg.. tror vi fik lidt relige i går af den gode vin " sage han med et stille grin men to sig lidt til hovde det værste hadet været forsvundet  men hovdpinen var kommet men det stoppet ham ikke for t have en goddag i dag  jack kikket lidt mod Isolides øjne med et varmt smil på læben og så lidt ned mod hendes mave. han tænkte lidt på med alt den samlege de hadet haft her på det sidste så gik det nok ikke forbi han sukket lidt ikke træt men afslappet suk mens  han kikket hen på Asligen og mærkede vamren også igen han kunne lige se sin fars asniget udtryk vis han også hadet gjort hende gravid tl den del hadet jack en ide også  

han kørte stille poten stille over Asigles røv blidt mens hun satte sig og lage blidt halen om Isolide også  han kikket ned mod brødet igen  og begyndte at spise stille og rolige han lage mærke til der var noget som isolde ville sige men han vidste ikke om det var de to for det så også ud til at Aslige hadet noget at ville sige på sig " hvad er der ?"  sagde han Spøgerne mest til de to hans hale han slab stille isolides krop blidt mens han tog noget beacon over på sit brød der hadet været at lave her på det sidste og han syntes det var begyndte at blive spænde han tænkte også  på den tengige til huset at han snart ville gå i gang med det 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 29.03.2026 06:26
"Dejligt, tak min egen" svarede Isolde ham på at han havde lavet morgenmaden. Isolde havde i al fald fået rigeligt af vinene, og måske også en tand eller tre for meget. Hun satte sig ned ved bordet sammen med hans søster, her kunne de så få nydt morgenmaden. Isolde sad og kiggede lidt rundt. Lejligheden var fin til Isolde og Jack, men der var godt nok blevet plads mangel. Det var ikke nogens skyld, at der var blevet lidt trængt herinde.  

Hun spiste sin mad og så hen på ham, "Vi lå og snakkede om... lejligheden her" svarede hun ham mildt. "At hvis vi skal forblive sammen - på sigt, så bør vi nok overveje at finde et hus et sted?" sagde hun mens hans søster nikkede til det hun sagde. "Ikke det skal være i morgen, men blot på sigt". Isolde og Jack havde talt om det. Det var bare som om at nu var de tre, og det virkede ikke som en konstallation som ville gå i stykker lige med det første - Det håbede hun i al fald ikke. Selvom det stadig var forholdsvis nyt, og med et hus, kunne hun og Jack jo altid bo i selv, hvis det gik galt. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.03.2026 21:10
jack spsite lidt men stoppet hurtige da isolde begyndte at snakke omkring at flytte i hus det  hadet han ikke  trode hun ville lige med det sammen han kikket over på Asligen da hun begyndte at snakke han tog sgi lidt i nakken og smilte med et blidt og varmt smil på læben " hehe ja jeg har gået og tænk på det sammen. det få jo en lidt anden betydigen måske i sær også for dig og mig Asligne. " han  kikket lidt ned mod sin mad og tænke lidt og foldet sine poter ud og forvente næsten at mærke både Asligens hånd men også isoldes hånd i sin poter blidt   det ville ikke blive nemt for dem og folk ville se skævt på det  "vis vi har tænk os at gemføre det er det måske en god ide at skifte navn eller noget Asligen mest for din enge skyld måske  " svaret han blidt på hHende han ville ikke have folk skulle komme og sige noget andet 

det med isolde gjorder ikke noget for hun var ikke blod på sammen måde han runkede lidt næse  lige på det punkt var  det svært at finde ud af  men han smilte hurtige igen og lage sine poter på pigernes lår blidt og nusset den " men ja vi kan nok godt begynde at finde ud af et hjem det skal helst være lidt stort " mens jacks blik kom hen mod isolde med et varmt og elskede ulve blik han lage hovde blidt ind mod hende og sukket 

deres far ville sikkert slå hånden af ham men han behøvet nok ikke at vide de faktis boet sammen sammen som sådan hun kunne også bare vælge at rejse uden at sige noget omkring det han lukket blidt øjne og mækrede hvordan hans Hævn mod sin far bloblet op i mod sig  den urefærdige hed der var blive gjort i mod både hende og jack han var sikker på at sin søster ville lide sammen skæbne vis hun valgte at blive der vis han ikke to hende til sig der var jo stadige deres sidste bror han ville nok ikke væk og det kunneee han ikke bebradge for 

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Echo, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 11