jack 26.03.2026 19:57
solen stod højt på krystallandet landet i Azurien: Flodlandet det hadet været spænde dage for jack også fordi noget af det måske var det lidt forbudt men det hadet Lykkes jack at holde på holdte det var stadige tidlige morgen dog og Fuglene fløjte stille og salige. Jack lå med sine to mager i sengen de var Nøgne jack hadet haft det regtit godt han lå med dem i vær deres arm hvordan det var endt sådan her husket jack ikke der var vist noget med en vin som måske hadet været lidt for hård i mod dem men det gik vist nok det var en fridag jack vågnet stille og rolige op og så på de to han smilte svagt den ene hadet lidt strøer bryster ind den anden han smilte svagt og kysset blidt Aslignes nippel blidt og så hindes mund mens han kysset Isoldes mave blidt der efter også hendes mund og stod op han åbnet vinduet som var der han sukket lidt og nød borgen duften det var enlige sjovt det hadet altid været jack starte dagen han fik noget tøj på han gik stille og rolige i gang med morgen madenhans krop skreg lidt på grund af det for den var ikke vand til at være i seng med to kvinder på en gang men han ikke Distoro minder han sag faktisk på dyre sprog
sangen
sangen
[Vers 1]
Her er mit hus, her hører jeg til
Et sted hvor hjertet altid står stille
Væggene hvisker, du er ikke alene
Jeg fandt mit hjem, og jeg vil blive
[Vers 2]
Her er vi tre, vi står sammen nu
To ved min side, jeg elsker jer to
Vi deler alt, både lys og mørke
I vores hjem kan kærligheden vokse
[Omkvæd]
Her er mit hus, her er mit hjem
Her finder jeg ro igen og igen
Med mine to mager, jeg står så stærk
I vores verden, hvor vi er nær
[Vers 3]
Stjernerne lyser over os i nat
Vi holder fast, vi giver aldrig op
Ingen er alene, vi hører sammen
Tre hjerter slår i samme flamme
[Bro]
Hvis verden bliver kold og grå
Så ved jeg, hvor jeg skal gå
Tilbage til det sted jeg kender
Hvor kærligheden aldrig ender
[Omkvæd – stærkere]
Her er mit hus, her er mit hjem
Her finder jeg ro igen og igen
Med mine to mager, jeg står så stærk
I vores verden, hvor vi er nær ?
Han sang alt det mens han fik maden stille og rolige på stede han sendte stille og rolige blikket mod døren for at se om hans mager var ved at vågne stille og rolige op på stede
Han sang alt det mens han fik maden stille og rolige på stede han sendte stille og rolige blikket mod døren for at se om hans mager var ved at vågne stille og rolige op på stede
Krystallandet