jack 10.02.2025 22:04
dagen var smuk og solen skinde skøn folk og dyr var på vej ud for at fejer at solen var kommet tilbage nogle gik og gasset ogander viste deres unger frem for naturen for første gang. Aron selv var liste ud i skoven han hadet brug for lige at være sig selv ros hadet styr på det håbet han på smeden han lændte sig stille tilbage mod enden af et træ og kikket op han lukket stille sine øjne og slappet af han nød at være for sig selv og få sine tanker af vejen lidt det hele virkede lidt til at være for godt til at være sandt han hans pote ragte stille ud for en græs tråd og satte den i munden og tykket videre på den ørne var dog stadige oppe for at sikker ingen overasket ham han hadet lovet rose at jack ikke skulle i nærheden af hende han kunne jo Enlige godt forstå det i bund og grund men han måtte være stærk oig vise sig godt for rose og hun kunne stole på hjam han sukket lidt og kikket så stille lid mod alle de træter der var mange af dem kendte han da han tit bevæget sig denne vej der lå nemlige et vand huld ikke så langt der fra og han pelget at svømme i den når tiden kom til m,an kunne gøre det
Mong 11.02.2025 09:44
Furry løb og legede med sin tiger ven. hun var godt nok en stor pige men hendes tiger var hendes bedste ven og de kom kun længere og længere ind i skoven imens de legede tagfat. hun hoppede op på en sten og så tilbage på tigeren. Furry var helt oppe i skyerne af glæde over at få lov at more sig som hun ønskede.Hun hoppede ned fra stenen da tigeren var i hælene på hende. hun løb videre og pludselig lå hun på jorden da hendes ben satte sig fat i en ræve hule. hun hørte pludselig et brøl bag sig og tigeren hoppede oven på hende næsten og havde vis an forstod den sat "fanget!" og den begyndte at slikke hendes ansigt. Furry grinte så meget selv om hendes fod sad fast. hun grinte så det gjorde ondt i maven. "jaja... jeg er fanget så nu skal jeg bare ha min fod fri så skal jeg nok jage dig." sagde hun imens hun grinte.
Tigeren gik lidt væk og så på hendes fod, hun sad godt fast. hun smilte og satte sig op og hev i benet. det sad fast. hun håbede inderligt ikke at der var ræve i hulet. for de kunne godt finde på at bide.
Furry så rundt efter en tyk pind så hun kunne bruge den som en skovl og få benet fri. lige nu var hun lidt væk fra vandhulet som mange badede i. det betød der var mange sunde træer i nærheden så hun kunne få en ben til at komme fri.

jack 12.02.2025 23:04
aron lå stille og hørte efter hvad der forgik omkring ham men også på anden måde slappe han også lidt af for han hadet fri han hadet en ide om at ros nok skulle klare nogle af tinge i dag på arbajdet men man vidstge jo ikke det var jo lidt af et sas han sukket lidt og kikket lidt mens han bare nød det i fulde drag hans øre spratte dog lidt op d a han hørten ogle lyde nogle som lød som om de leget tagfat på en eller anden fornt han sukket lidt og åbnet det ene øje lidt men det var ikke fordi de var i nær heden så han kunne ikke tag sig af det lige nu han sukket lidt og begyndte at slappe lidt af igen men og tænke lidt over det med ros hun virkede til at være sød men hun var meget tilbage holnde på mange måder men han kunne ikke gøre fordet hun hadt tros alt også lidt ar på fortiden men han håbet på han kunne komme ind til på et tidspunk og se at han fakts var begyndt at holde lidt af hende
aron rejste sig så for at se hvad der for gik rundt omkring ham men da han ikke kunne se hvor de lyde kom fra så kunne det også være lige meget han to det strå han hadet i munden og begyndte at vifte rundt med det som at lege med det som en trylle stav der kom også små knister ud fra det da han satte sin evner i brug så det var ikke forde han var helt uden evner på nogle måder
aron rejste sig så for at se hvad der for gik rundt omkring ham men da han ikke kunne se hvor de lyde kom fra så kunne det også være lige meget han to det strå han hadet i munden og begyndte at vifte rundt med det som at lege med det som en trylle stav der kom også små knister ud fra det da han satte sin evner i brug så det var ikke forde han var helt uden evner på nogle måder
Mong 13.02.2025 10:21
Furry sad lidt i hulet og så rundt. "kan ikke finde en tyk gren" sagde Furry til tigeren der satte sig og så på hende. hun hev i sin fod men der var nogle rødder i jorden der skær i hendes fod. hun bed sig i læben og så rundt efter noget at grave med. hun vidste dog ikke helt hvordan hun skulle komme fri uden hjælp. hun så mod vandet ikke langt fra hende. hun tænkte sig om. hvordan kom hun fri og hvorfor var der aldrig nogle til at hjælpe hende når hun havde brug for det. det irreterede hende lidt. hun lænede sig tilbage på sine hænder og så op på himlen. "hvor irreterende"

jack 16.02.2025 12:33
Aron tænke så stille ud der var sket så meget på det sidste at han ikke regtit kunne finde rundt i de følser han hadet i sær det med Rosalyn han smitle stille og glad men da han hørte nogle lød som om de var i problemr rejste han sig iraterte op han kunne lige så godt undersøge det duften virkede dog lidt bekendt men han tænke ikke ylderliger over det han gik gemmen buskeskas og en lille sti men stoppet så stille og rolige op da han så en halvdyr i et huld hun så ud som om hun hadet problemer " hej du ser ud til at have lidt problemer med at komme op " svaret han venlige og lændte sig op af Træte duften var altså velkendt var det en famille medlem af ros måske hun hadet godt nok en søster
aron tænke lidt at han skulle stå lidt på afstand han kendte ikke til det tiger katte væsen som stod forand ham hans blæs var guld Agtit og skinde af solen som guld. aron lage armen over kos lidt og så lidt ned på den hjælp løse kvinde lidt vis det var roslayn linget de slet ikke hianden rosalyn så meget mere moden ud ind hende her dog tænke han heller måtte vare venlige som det nu var hendes søster han stod overfor hans hale vifte lidt frem og tilbage
aron tænke lidt at han skulle stå lidt på afstand han kendte ikke til det tiger katte væsen som stod forand ham hans blæs var guld Agtit og skinde af solen som guld. aron lage armen over kos lidt og så lidt ned på den hjælp løse kvinde lidt vis det var roslayn linget de slet ikke hianden rosalyn så meget mere moden ud ind hende her dog tænke han heller måtte vare venlige som det nu var hendes søster han stod overfor hans hale vifte lidt frem og tilbage
Mong 18.03.2025 19:20
en eller anden kom ud fra en busk. hun satte sig op igen og så på denne fremmede. hendes øjne som var gule næsten guld agtige. hun så på ham som han lagde sig op af et træ og kriydsede sine arme som var han ligeglad. hans krop spog gjorde hende lidt undrene. hans aura var grå så han var hverken helt god eller helt ond. det var da godt? var det ikke?"jo måske lidt. jeg sider ihvertfald fast. har De set en tyk gren i nærheden som ikke knækker ved at grave med den" spurgte hun da hun ikke var god til kropskontakt. eller som hendes mor havde kaldt det. hud mod hud kontakt. Furry virkede måske mindre moden end sin søster men de var lige gamle og men Furry nød bare livet lidt mere. hun morede sig så længe hun kunne og så... ja så var hun uheldig som bare pokker.
Furry så om bag sig på tigeren der så meget skarpt på manden, den var jo ikke magisk så den kunne ikke se folks aura som Furry. Furry var underudviklet i kroppen end sin søster der lignede mere en voksen med store bryster. Furry var desværre flad brystet. hvilket gjorde Furry havde lidt jaluxi over det.

jack 18.03.2025 20:07
aron smilte det var ikke fordi han var ligeglad på nogle måde han tænke bare over hvordan han skulle komme til at han kikket igen på katten og så igen på furry han nikket så til det til det hun sagde og gik hen og fandt en lang kæp men som hun kunne grave sig lidt fri med han kom kom stillet tilbage efter noget tid og ragte den stille ud til hende så hun selv kunne tage fadt i den " her den burde holde uden den knækker " svaret han dog med et stille smil på læben bare for at vise han ikke var så farlige som han så ud det var kun på grund af sin muskler på kroppen han hadet han lage dog ørne lidt ned mens han kikket på katten igen han vidste jo ikke om den var venlige sindte han hadet arldige regtit brud sig om katte som sådan jo de små bare ikke de store
" jeg tror ikke din ven bryder sig så meget om mig " svaret han som ha satte sig på hug for at se om det var noget han kunne hjælpe med men han kunne jo ikke andet ind at gøre dog kikket han dog furry ind i øjne de var ikke som rosalyn men som hans pæls han bluse lidt eller lod sin hale hviklede sig dog virkede de var dog varme lige som hendes søster noget han hadet svært ved at holde sig fra og der for han holde meget af hendes søster han vente spændt på at se hvad han kunne stille op
Aron vidste ikke om hun kunne se hans arua på nogle måde og han ville da også sprøger hende om det han var mente self han var god han smilte og vente lidt mned at sige sit navn til at furry var ude aaf det huld måske vis han gravet lidt i siderne så kunne måske komme nemmer ud " måske vis jeg kraver lidt ud i siderne så kan du få dit ben ud " svaret han med stadige en stille smil
" jeg tror ikke din ven bryder sig så meget om mig " svaret han som ha satte sig på hug for at se om det var noget han kunne hjælpe med men han kunne jo ikke andet ind at gøre dog kikket han dog furry ind i øjne de var ikke som rosalyn men som hans pæls han bluse lidt eller lod sin hale hviklede sig dog virkede de var dog varme lige som hendes søster noget han hadet svært ved at holde sig fra og der for han holde meget af hendes søster han vente spændt på at se hvad han kunne stille op
Aron vidste ikke om hun kunne se hans arua på nogle måde og han ville da også sprøger hende om det han var mente self han var god han smilte og vente lidt mned at sige sit navn til at furry var ude aaf det huld måske vis han gravet lidt i siderne så kunne måske komme nemmer ud " måske vis jeg kraver lidt ud i siderne så kan du få dit ben ud " svaret han med stadige en stille smil
Mong 19.03.2025 19:19
at han pludselig gik uden at sige et ord undrede hende lidt. men da han kom tilbage ed en kæp smilte hun forsigtigt. hun tog fat i den og begyndte at grave i jorden omkring hendes ben. hun skulel ned til rødderne så hun kunne holde dem væk. da han talte om tigeren så hun over på tigeren og begyndte at grine. "det skal De ikke tænke på. Hun er nok mere ligeglad med Dem så længe De ikke skader mig. og det tror jeg ikke De vil" sagde hun og så på tigeren og nikkede ned od jorden, Tigerren forstod og lagde sig ned på jorden og lagde hovedet på sine forpoter.Furry sad og gravede med kæppen for ikke at ødelægge sine handsker som kunne holde hende fra hud til hud kontakt. hun så på ham da han forslå at grave. "øh... det er nok ikek den bedste ide. Jeg skal helst undgå hud mod hud. det kan virkelig ende galt for alle." hun smilte men sank en klumb i nervøsitet om han havde ild evner. hendes største frygt lå i ild.
hun så rundt og så mod noget han kunne gøre for at hjælpe. men hvordan. hun gravede imens hun tænkte og hvergang der kom en stor klumb jord løs tog hun og fjernede det med hænderne og der efter forsatte hun med kæppen. det gik okey synes hun og så lidt på ham. "De må undskylde. men eftersom jeg ikke kan tåle at folk røre min hud med deres hud skal jeg passe på. for jeg er ret så klodset." sagde hun forsigtigt. hendes søster kendte ALT til Furrys klodsethed og hendes evne der skabte problemer.

jack 12.04.2025 12:46
Aron kikket ned på hende men nikket forstånde på hende det var ikke fordi han ville gøre et lille problem støre ind det var men det at sidde og ikke at gøre noget kunne han ikke han altså bare ikke han kikket lidt på sin poter og ned mod hendes ben det kunne tag lang tid vis hun ikke noget hjælp han sukket lidt og satte sig på hug ned for and hende og begyndte at bruge sine poter lidt ude fra området så han ikke rørte hende han vendte blikket op mod hende og smilte lidt glad " så behøves jeg ikke at røger dig " svaret han med et stille grin på læben hans øje vendte tilbage mod furrys ben og begyndte at grave rundt mens jorden forsvandt stille om kring den
Aron hørte godt efter hvad hun sagde gad hvide om ros også kunne det altså suge ens evner hun hadet ikke vist det da de hadet været i nærkontagt med hinaden men det behøves furry ikke at hvide noget om i nu han smilte bage og grav hvidere "navnet er Aron " kom det stille fra ham og nikket mod hende hende han kunne lige så godt sige sit navn for hun ville finde ud af det før eller senere han han lod blikket glidt lidt hen mod
Aron hørte godt efter hvad hun sagde gad hvide om ros også kunne det altså suge ens evner hun hadet ikke vist det da de hadet været i nærkontagt med hinaden men det behøves furry ikke at hvide noget om i nu han smilte bage og grav hvidere "navnet er Aron " kom det stille fra ham og nikket mod hende hende han kunne lige så godt sige sit navn for hun ville finde ud af det før eller senere han han lod blikket glidt lidt hen mod
han smilte lidt og sagde så stille " og du du er furry søster til ros er du ikke " svaret han stille og rejste sig da han hadet fået det meste jord af han trude ikke gøre mere for at hjælp ellers ville han ramme hendes ben med sine porter på et eller andet tidspunkt jo han poste sine poter let rene og kikket lidt rundt for at sikker sig der ikke var nogle som hadet hørt dem men de var nok så langt inde i Amazon skoven at mennsker nok ikke ville komme ind her på nogle måde han sukket lidt og kunne godt mærke vamrne sprede sig i kroppen det må være en trist liv ikke at kunne komme tæt på folk som man enlige godt kunne lide uden at skulle frygte at syge deres enve fra dem han hadet dog hørt detfør men de hadet self også en meget beder kontrol over ind hvad furry hadet
Mong 12.04.2025 16:07
Furry fik et chok da han begyndte at grave ved siden af. hun holdte godt øje med at han ikke rørte hendes ben. hun trak vejret roligt men inden i var hun et nerverag, men da han endelig stoppede kom hun endelig ned til en rod og kunne få fat i den og hive alt hun kunne for at komme fri."jo jeg er Furry. Ros er min søster. men hvor kender De hende fra?" spurgte hun roligt og hen i sit ben og selv om det gjorde ondt fordi grenen rev i hendes ben fik hun den fri. hun kom ud fra hulet med blodet dryppende ned af hendes nu tilskadekommet ben og ødelagte bukser.
Furry så på Aron og videste at folk ikke altid forstod når hun sagde man ikke måtte røre hud mod hud. for det gjorde mange jo. mange holdte om hinanden. mange rørte andre og ja krammede deres børn. noget Furry ikke ligefremst havde oplevet pga sin evne med kopiring. og de evner havde tit skabt ballade for hende, og ikke mindst for hendes søster som kom og redede hende. Furrys evne var ude af kontrol men når ingen havde den evne og kunne lærer hende at bruge den måtte hun jo bare lade ting ske som de skete. men ild evner frygtede hun mere end noget andet... og når hele familien havde ild evner var Furry virkelig på skideren.. hvordan skulle man undgå ild når ens mor havde det, ens søster havde det og selv ens far havde det. ja så måtte man undgå folk helt og holdent.... ja trist liv men sådan var furrys liv nu en gang.

jack 12.04.2025 16:20
aron smilte rolige til hende som han så ned på hendes ben han sukket lidt og to poten ned i sin takse han hadet noget hun kunne forbinde hun kunne tage omkring vis det var det hun ønskede så det ikke så så voldsomt ud han løfte ørne lidt da hu nsagde hvor hun vidste fra det roses søster han peget lidt på sin næse " duften afsløre det lidt " svaret han med et stille grin han vidste ikke hvordan han skulle sige det han følte lidt det var ros der skulle fortælle det men han sagde så ærlige " jeg er hendes lære mester hun bor hos mig lige pt hun prøver at finde sig selv det hvad hun i Hverfald har fortalt mig og så har hun også fortalt en del om dig hun har det godt. " sagde han med en blid stemme og vente på hun gjorder sig færdig med det Aron to så stille ned efter sin takse igen og fandt noget mad frem til hende hun måtte være lidt sulten efter det arbajde
" her spist det styrker dig lidt igen.. hvad lavet du her ude siden du kom i klimme med jorden " spurte han hende stille om Aron var blive lidt nysgerie på furry hun så heller ikke så værst ud men der var hal stor forskel på de to det kunne han både mærke og se aron smilte svagt og lod halen vifte lidt det var altså jacks børn de hadet han ellers gjort godt men de linget sikkert deres mor noget mere ind deres far men nu kendte han self ikke furry som han kendte ros på nogle måde
" her spist det styrker dig lidt igen.. hvad lavet du her ude siden du kom i klimme med jorden " spurte han hende stille om Aron var blive lidt nysgerie på furry hun så heller ikke så værst ud men der var hal stor forskel på de to det kunne han både mærke og se aron smilte svagt og lod halen vifte lidt det var altså jacks børn de hadet han ellers gjort godt men de linget sikkert deres mor noget mere ind deres far men nu kendte han self ikke furry som han kendte ros på nogle måde
Mong 12.04.2025 16:30
duft? men det svarede ikke på hvor han kendte Ros fra? da an så forsatte så hun trist ud, og begyndte at gnide lidt på sin arm som når man er trist. hun så hnan tog noget op fra tasken han bar men hun tog ikke imod det. blod var bare blod. alle kunne komme tilskade. og hun var bare god til det. Furry lidt ned i jorden og da han rakte noget mad rystede hun på hovedet. hun var ikke sulten. "jeg er ikke sulten" sagde hun rligt og så mod tigeren der lå og næsten sov."jeg prøver bare at være sammen med min eneste ven der ikke kan skade mig" ja ikke helt skade hende med mindre den blev agrasiv men hun mente jo mere med evnekopiring. så var tigeren den eneste hun kunne lege med og være sammen med uden at det skadede hendes evner. noget hun ikke kunne slukke for jo.
hun så ned på blodet og rejste sig op og hev buksebenet over hvor den var i stykker og tørte blodet af fra benet. det var ikke dybt jo det var bare så dybt at det var begyndt at bløde men ikke styrt bløde. Furry tog stoffet ned i lommen og sukkede. "Ros har været længe væk.... hun er jo ikke bare min søster men også min beskytter." hun så op på Aron men lagde ørene ned og prøvede at smile. "men jeg er da glad for at hun har det godt."

jack 12.04.2025 16:41
aron kikket lidt og da hun skifte fra at være munter til at være trist lage aron også stille sine øre ned han smilte dog svagt igen da hun snakket om rose det var rat at han kunne snakke om ros med hendes søster måske han også kunne få nogle ting af hvide som hun hadet fortalt ham " he det kan jeg godt se en søster bånd og tvinligen er næsten udbrydlige " svaret han stille og nikket han satte sig ned på en nær tra stup aron ville give sit liv for rose og det skulle furry også hvide at så længe hun var under hans ta så ville han gøre alt for at beskytte hende det minde også ham selv det rose fortalte han vidste rose ikke var en svag person overhovet meget stærk. dog kom han til at tænke på noget
" du Furry hmm ved du noget om jeres famille har en eller anden form even som gør de bliver til en anden..eller husker du self noget om du har virkede anderldes på et tids punkt ?? " spurte Aron stille hende om mens han kikket op på skyren det var noget han ville ha spurt jack om men han tænke det måte var beder at sprøger hendes søster om det om hun hadet oplevet han sukket lidt han vidste det måtte lyde underlige men han følte alderede at furry var en del af famillen.
" du Furry hmm ved du noget om jeres famille har en eller anden form even som gør de bliver til en anden..eller husker du self noget om du har virkede anderldes på et tids punkt ?? " spurte Aron stille hende om mens han kikket op på skyren det var noget han ville ha spurt jack om men han tænke det måte var beder at sprøger hendes søster om det om hun hadet oplevet han sukket lidt han vidste det måtte lyde underlige men han følte alderede at furry var en del af famillen.
det kunne jo godt være der var noget han skulle hjælpe den famille med at prøve at få styr på tinge måske kunne han ind da hjælpe hende med den enve som hun hadet problemer med måske var der nogle runer der kunne ikke om andet sænke den smerte hun led under og måske få mere kontrol over han ville gøre alt for roses famille også forat få dem til at kunne lig ham
Mong 12.04.2025 17:34
Furry smilte forsigtigt men stadig med liggende ører. "ja vi har et stærkt bånd... men jeg savner at lege med hende som da vi var børn" sagde hun roligt og så ned ijorden. hun elskede sin søster og hun vidste at lige meget hvad ville Furry og Rosalyn altid være søstre og elske hinanden. Furry stod lidt i sine tænker om den gang de var børn da Arons spørgsmål gjorde hun så op og rettede ørene. "mener du Ros ulv? den har hun haft så længe jeg kan huske. lige som vores mor har. de kan begge blive ulve noget jeg ikke kan" hun så undrene på ham og vidste faktisk ikke at Rosa havde fået noget af morens forbandelse over sig. for den vidsste sig jo ikke for Furry. hun var jo den mindste i flokken og derfor den Rosa ville beskytte.

jack 12.04.2025 17:54
roses ulv var ikke lige det Aron mente men han kikket lidt igen han sukket lidt og rystede på hovdet "nej det var ikke den har hun vist mig. jeg snakker om um bliver hun nogle gang til en anden altså anden persolihed som hendes hår bliver lidt andleres lidt hvidt i det " Aron hopet ikke han lød for mærklige han ville godt have en forstålese af hvad der forgik her han satte sig lidt tætter på furry dog uden og ramme hende hun var jo roses søster han ville ikke gøre skade på noget famillne på nogle måde overhovet aron lage stille sin pote ned i græsset og lendte sig tilbage mod træ stuppen
" grunden til jeg sprøger var fordi der var en epsoede.. hvor hun nærmste bliv til en anden jeg tror den kommer frem når hun føler sig trute " svaret han stille og kikket igen ind i furrys smukke gule øjne det var utrolige hvordan de minde ham om roses altså vamren fra dem han smilte svagt gien og han var self kun nysgerie på det og det var naturlige for så kunne han få sig en beder ide om hvad han hadet med at gøre han sukket lidt igen " hun kaldte sig selv for Niela eller sådan noget tror jeg " sagde han lidt eftertænk som og løfte poten op til hagen
"unskyld jeg ved godt det lyder mærklige " svaret han og rystede på hovde lidt af det han hadet jo enlige også gjort så forbandles var sinket lidt med stærke runer men de kunne ikke hodle evieget og det var der for han ville prøve at de måske kunne få et nomalt liv sammen Aron ville dog ikke sige mere omkring det igen ville han have rose self gjorder detr da de var søskne
"he det hedlige du har søster som holder meget af dig.. jeg " han tav det hadet enlige ikke faldte ham ind at han måske kunne ha haft søskned at kunne lege med som sådan men han hadet fået jack og hans famille i sin tid da de nærmste to sig af ham jack var dog forandert lidt på den grund
" grunden til jeg sprøger var fordi der var en epsoede.. hvor hun nærmste bliv til en anden jeg tror den kommer frem når hun føler sig trute " svaret han stille og kikket igen ind i furrys smukke gule øjne det var utrolige hvordan de minde ham om roses altså vamren fra dem han smilte svagt gien og han var self kun nysgerie på det og det var naturlige for så kunne han få sig en beder ide om hvad han hadet med at gøre han sukket lidt igen " hun kaldte sig selv for Niela eller sådan noget tror jeg " sagde han lidt eftertænk som og løfte poten op til hagen
"unskyld jeg ved godt det lyder mærklige " svaret han og rystede på hovde lidt af det han hadet jo enlige også gjort så forbandles var sinket lidt med stærke runer men de kunne ikke hodle evieget og det var der for han ville prøve at de måske kunne få et nomalt liv sammen Aron ville dog ikke sige mere omkring det igen ville han have rose self gjorder detr da de var søskne
"he det hedlige du har søster som holder meget af dig.. jeg " han tav det hadet enlige ikke faldte ham ind at han måske kunne ha haft søskned at kunne lege med som sådan men han hadet fået jack og hans famille i sin tid da de nærmste to sig af ham jack var dog forandert lidt på den grund
Mong 12.04.2025 18:03
Furry så meget forvirret ud da han talte om at håret blev hvidt og hun fik anden personlighed. "hvorfor siger du Ros gør det... det er noget vores mor gør" sagde hun undrene. og da han så fortalte videre så Furry lidt forskrækket ud. men det var mor der var forbandet ikke dem.... men Ros var jo første fødte så måske hendes mors..... nej.... bare nej. det måtte ikke passeFurry satte sig ned og så helt forskrækket og fortabt ud da han sagde alt det. hun gik faktisk helt i trance efter han sagde det. hun hørte ikke de sidste ting han sagde. hun sad og fik billeder af moren og ros ved siden af hinanden og når mor forvandlede sig til sin forbandelse en uhyggelig skikkelse for Furry men hun havde ikke troet at Ros ville få det. men.... hvorfor havde Furry det så ikke.... noget var galt. noget var forvirrende. noget var bare.....

jack 12.04.2025 18:14
Aron to stille sin pote mod furrys hånd der hvor stoffet Hansken var han lage ørne stille ned " jeg har taget mig af det ind til hvider. så længe hun ikke tager det armbånd af som jeg har lavet spichelt til hende.. så burde der ikke ske noget i langtid ind til jeg finder en løsnigen på det " svart han blidt beskyttne til hende men det kunne være at hendes mor heller ikke hvidste hvordan man håndteret det på nogle måde det var jo sandt runer og sådan noget bliv forældet med tid
" jeg ville gøre alt for at forhinder i at ske..." sagde han og kom til at lyde måske lidt mere nert ind han ville komme frem til han rømdet lidt og hoste for at komme over noget andet ind det de var på vej ind til han hadet store muskler og man kunne godt se at han var en som var vad til at tage fadt og løfte tunge ting. Aron kikket lidt hen mod furry og smilte lidt for ikke at gøre hende bekymert på nogle måde han elskede rose og de var ogs der for han ville gør så meget for hende
" jeg kan måske også hjælpe dig med din enve jeg kan nok ikke fjerne den men værfald gør så den bliver forminekd så du kan holde om en person i længer tid " svaret han blidt og så igen mod furry med et stille smil på læben det kunne blive en gave til hende
" jeg ville gøre alt for at forhinder i at ske..." sagde han og kom til at lyde måske lidt mere nert ind han ville komme frem til han rømdet lidt og hoste for at komme over noget andet ind det de var på vej ind til han hadet store muskler og man kunne godt se at han var en som var vad til at tage fadt og løfte tunge ting. Aron kikket lidt hen mod furry og smilte lidt for ikke at gøre hende bekymert på nogle måde han elskede rose og de var ogs der for han ville gør så meget for hende
" jeg kan måske også hjælpe dig med din enve jeg kan nok ikke fjerne den men værfald gør så den bliver forminekd så du kan holde om en person i længer tid " svaret han blidt og så igen mod furry med et stille smil på læben det kunne blive en gave til hende
Mong 12.04.2025 18:26
Furry hørte kun brokdele af hvad han sagde, hun var i chok. hun rystede også noget han sikkert ville mærke da han lagde en pote på hendes handske. hun anede hverken ud eller ind. hvorfor var hun altid den sidste der fik ting at vide... hvorfor var hun altid den sidste ting skete for... og hvorfor havde Rosa ikke sagt noget til hende om forbandelses videre givelse til hende.Furry så ned i jorden stadig men hendes øjne faklede rundt efter noget inden i hende noget hun ikke selv lige kunne finde. da hun begyndte at trække vejret hurtigere og næsten hyperventilere. hun var bange. hun var forvirret. og ikke mindst i chok. da han talte om hende så hun pludselig på ham og hun rystede og så ud som om hun havde set et spøgelse.
"man kan ikke formindske min evne.... det er jo kopiring... jeg kan ikke formindske en kopiring." hun så væk igen og hun blev ved at trække vejret hurtigt.
pludselig vågnede tigeren op og så mod dem. dens øjne var fastnet på Furry. den store kat rejste sig op og gik over til furry og skubbede hende helt ned at ligge, hvilket hun lod den gøre. hun så op på skyerne og tigeren tog hendes frie hånd og skubbede sit hoved ind under hånden så hun kunne tage fat i den når hun havde brug for det. Furry var bange. meget bange. moren havde haft mordlyst når hun forvandlede sig... hvad havde Rosa så?

jack 12.04.2025 18:42
Aron kikket lidt forskert ned på furry som hun begyndte at vise teg på noget han rysted på da tieren kom det var klart at furry ikke hvidste noget som helst om det han holdte stadige furry i hånden for at hun kunne mærke at han stadige var der " hvad sker der furry " svaret han lidt bange selv og lage ørne lidt ned han hvidste ikke hvad han skukke gøre han hadet ikke set nogle begyndte at gøre sådan noget men han prøvet at holde sin pote fra hendes hud så godt han kunne men kun på hendes støf han lage hånden mod hendes hår og tænke der ikke ville ske noget da han hadet pels og ikke hud han sukket bare og det enste han kunne gøre for hende lige nu var at være det " jeg er her furry.. du skal ikke være bange træk vjeret stille og rolige " svaret han blidt mens han kunne mærke tigerne også gjorder noget
det kunne da ikke være nyheden om rose men hun skulle hvide at han var der lige så meget han var for Rose hvis han hadet hvidst hun var så følsom hade than ventem ed at fortælle det men han tænke bare at det var bedst at hun fik sandheden at hvide i stede for at holde det Hemliget men han strøg hende over håret blidt men holdte i hendes hånd så godt han kunne for hun kunne mærke ham
Mong 12.04.2025 18:54
Furry var ved at få et angst anfald. noget hun aldrig havde prøvet før. hun mærkede tigeren under den ene hånd og og tog hårdt fat i dens pels. hun prøvede at lukke øjnene for at slappe af men hun havde aldrig haft et angst anfald. men det var åbenbart noget Tigeren kunne mærke og fornemme det og derfor trådte den til. det var jo ikke udbredt med angst anfald i denne verden.hun mærkede Aron holdte hende i den anden hånd og hun klemte pludselig om den da hun begyndte at lukke øjnene og hyperventilere. hun kunne ikke få vejret. hun kunne ikke styrre sin krop.
lige nu var det et helved for Furry da hun aldrig havde prøvet det. men alle kunne jo få sådan et anfald. Furry mærkede han rørte hende ved håret nu og hun åbnede øjnene med et sæt og begynte at slå gnister som Arons evne jo var. hun havde lige fået hans evne fordi han rørte hende på hovedet. og under pels og hår var der hud og derfor kopiring. hun bed tænderne hårdt sammen spændte i hele kroppen. Tigeren mærkede gnisterne men rykkede sig ikke en meter. tilgengæld slikkede den hende på armen for at fortælle hun skulle slappe af.
hun hørte godt Arons ord men noget i hende kunne ikke. "jeg.... kan .... ik" kom det svagt fra hende og hun måtte lukke øjnene igen.

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet