Vashti

Vashti

Kaptajn / pirat / smugler

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 03.09.2023 17:16
Dato: 03/09/23 
Påklædning

Den Flydende Ælling var endnu engang lagt til kaj, ved denne by det var ikke første, og det blev heller ej sidste gang. Mandskabet havde netop fået ordrene, skibet skulle rengøres og nye forsyninger hentes, folk fordelte sig som altid. Kaptajnen selv havde givet sig selv fri, de andre kunne sagtens klarer det for så at holde fri efter.  
Vashti havde taget lidt skillinger i pungen, som derefter var skjult godt under det blå stof, før hun gav sig til at søge imod den nærmeste kro, fordi Rom skulle der til! Og rigeligt af det. Som den velformede kvinde nåde kroen, lod hun foden skubbe døren op før hun gik ind, første sig selv som ejede hun stedet, idet hun søgte op til baren hamrede en hånd på disken " en rom og spar ikke på mængden" brummede hun, med en let hæshed i stemmen men tydelig og højt nok til et par folk så imod hende. 

Vashti var ved at være et kendt ansigt her, og de fleste havde lært ikke at svarer imod eller give for meget opmærksomhed, da det bare kunne bide dem i røven. Piraten var vant til at få sin vilje, og tog ikke et nej for et nej, alt kunne forhandles til egen fordel. Hun tog imod sin rom og betalte, før hun rejste sig og søgte hen til et bord hvor hun for nu kunne sidde alene. Men som altid når man var nået på land, skumme man jo finde sig lidt selskab, men dem der var  nu virkede for kedelige, så hun måtte vente og se om der skulle komme noget mere spændende. 

For nu svag hun bene op på bordet, vippet let på stolen og tog rommen i hånden for at kunne sidde og drikke, der var ingen der havde lyst til at fortælle hun skulle sidde pænt. De ravfarvede øjne var rette imod døren i håb om der snart skete lidt, for nu måtte hun drille og lade den frie hånd pille lidt ved kjolen. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.09.2023 17:47
Faust var lige ankommer til Flodbyen Lazura, det var noget tid side han sidste havde været her, men så var det når men rejser så meget som ham, men han havde set frem til en rigtig seng og noget andet mad og noget stærk at drikke til, da han kom ind på kro, kiggede han kort rundt, ikke nogen ansigter som sagde ham noget, men han skulle nok falde i snak men nogle alligevel, der var altid nogle som var nysgerrig på ham, både fordi han var en høj person men også fordi at det var svært ikke at ser på ham, at han er en rejse mand, han gik op til baren, ”et værelse for natten, mad og spar ikke på det” sagde han og betaler for det, han fik en nøgle af krofatter, hvor han forsvandt oven op.

Han kom ned kort efter, nu bare ude alle sine oppakning, så han var kun klædt i lidt løs bukser i en brunlig farve, en grålig skjorte hvor de to øverste var åbne, så han havde lagt sin bjørneskind kappe fra sig, sin lang bue og pilekogger, sit kort sværd og en lille kæmp økse samt sin rygsæk, han gik over til baren og fik bestilte noget mørke og stærk mjøl, som han betalt for og tog derefter sit krus og sin tallerken med mad på, hvor han gik ned i hjørne da der var et tom bord, hvor han sat sig ved det og begynde af spise og tog engang imellem en tår af sit krus.

Selvom der var meget mad på hans tallerken fik han spist det rimelig hurtigt, han havde ikke spist rigtig i nogen dage nu og samtid var han også bare en store mand, han skubbe sin tallerken lidt ind på bordet og læber sig tilbage på stol og lukke kort sine øjne, så måtte han se hvor længe han bliver her, inden han rejser videre, og hvor han rejser hen, om han bliver i område eller hvad han finde på, det måtte han finde ud af, men det behøver han ikke at gør her til aften, nu kun han lige så godt nyde en rolig aften og behøver ikke at tænker over sove mulighed og mad.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 03.09.2023 20:07
Vashti begyndte efter lidt tid at kede sig, bene blev svunget ned fra bordet og en ny rom hentet, men som hun skulle til at gå tilbage til sig bord, kom en ny mand indenfor.  Han havde oppakning med hvilket med det samme allerede fangede hendes interesse, dernæst efter bestilte han et værelse mon der var plads til to? Hun satte sig ved baren og afventede som han forsvandt, imens kunne hun da lige nå at bælle et nyt glas rom og få et mere... 

Han vendte tilbage for at få mad, kaptajnen blev siddende ved baren og betragtede ham,  men som han efter lidt havde spist så hun sin chance. Rejste sig fra sin plads og vandre imod hans bord, stillede sig ved den tomme stol " lyst til lidt selskab rejsende?" spurgte hun, et skævt smil hvilede på hendes læbe og den hæse stemme fik hende næsten til at fremstå mere fræk. Hun var i følge sig selv smuk, og hendes tøj var ikke meget dækkende for hvorfor skjule sit ydre? 
Han svarede ikke særligt hurtigt, hvilket fik hende til at træffe et valg om at sætte sig ned, og lænede sig lidt imod bordet lod albuerne støtte på og hovedet hvile imod hænderne " sig mig hvad er dit navn? andet en flotte rejsende?" spurgte hun direkte, hvorfor pakke interessen ind? 

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.09.2023 20:27
Han lad godt mærke til at der stod en kvinde ved baren da han kom ned i kro stue, efter han havde været en tur op på værelse, hun havde ikke stået der før, køn var hun da men ikke lige der han tanke var lige nu, det var mere at fået noget mad og lidt at drikke, angår at drikke kun han også ser at hun havde gang i en flaske rom, ud fra hvordan hun ser ud, var hun nok noget inden for søfart, måske endda Pirat, han fik sin mad og krus med mjøl.

Han havde næste kun lige spist færdig før kvinde fra baren, stod ved hans bordet og snakke til ham, han skulle lige til at svar hende men inden han når det, havde hun tager plads overfor ham, hun havde en hæs stemme, ikke fordi det gjorte ham noget, han havde selv en dyb stemme, hun lad ikke skjule på noget og det var heller ikke dårlig men hun var meget direkte, så hun var sikker på sig selv, "navnet er Faust og deres er" spurgte han og kiggede på hende, inden han tog en tår af sin mjøl.

Han vidste godt at han stadig ikke havde svaret på det første hun havde spurgte ham om men hun havde jo tage plads og nu havde han også giver hende, hans navn og han sagde samtid næste aldrig nej til selskab af en køn kvinde, så måtte han ser hvor det kun være hen, "hvad lever de selv af" spurgte han efter lidt tid, hun havde jo gætte hans men det var heller ikke svært at gæt.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.09.2023 01:37
Vashti var ikke ligefrem kendt for at have manere, så hun lod sig også tage plads som det ønskede hende, desuden havde hun da ventet nok og han var færdig med at spise. Hendes ravfarvede øjne betragtede ham nysgerrigt, han var en pæn rejsende og det ville da være en skam, ikke at prøve at dele seng med ham for natten ikke? han måtte da savne lidt kvindeligt selskab, så var hun jo det oplagte valg? Smuk som en gudinde, men sprog som en sømand og manere som en 5 årig. 

Hun trak i et smil som han afsløret sit navn " jeg er Vashti men går under flere navne end det" sagde hun, med en smule drilsk tone og et glimt i øjet der bare udstrålede problemer. Hun lod sig drikke lidt rom fra sit glas før et suk slap og brynene gled tættere sammen. En fod sneg sig til hans ben, for let at lade den gnide imod en smule op, som for at pirre ham forhåbentlig lokke ham til hvad hun selv var ude efter, nemlig selskab og en til at for en stund få den enorme hunger stoppet " Pirat, smugler og vigtigste af alt, kaptajn med eget farttøj og bemanding" hun var selvsikker og stolt af sin post, det var desværre stadig en meget mandet branche dog var flere kvinder da ved at bryde igennem, hende en af dem der kæmpede.

Vas lod sig læne længere frem " sig mig Faust, hvad ville de sige til at tage mig med dem, op til dit lejet værelse?" igen direkte men på en måde klædt det hende. Utroligt man kunne udstråle så meget selvsikkerhed, og samtidig skjule det indre kaos og følelser, men der var en del årsager til hun var blevet den kvinde hun var, en historie de færreste kendte fordi hun frygtede et kunne blive brugt imod hende. Foden gled lidt længere op til hans lår, som hun lænede sig over bordet, gav det også et bedre udsyn det den fyldige barm og de guldsmykker der pryde hendes hals. 

Ville han ikke have hende med..... Ja så måtte hun jo bare tvinge sig med..... 

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.09.2023 06:22
Han lyttede til hende da hun fortalte ham hendes navne, at gå under flere navne kender han godt til, men for det mest var det bare Faust, "hyggelig at mødre den Vashti og kender godt til at havde flere navne" sagde han og kiggede på hende, ingen grund til at uddybe navne han også gik under, det sammen gjorte hun jo heller ikke, han smiler svagt da han mærke hendes fod mod hans ben som gnide lidt op af det, igen holdt hun ikke rigtig sig tilbage, jo han havde været ud at rejse længe og kun godt bruge noget kvindelige selskabet men det virker mere til at hun havde mere behov for selskabet inden han havde.

Han tog en tår af sit krus og lyttede til det hun sagde, så hun var pirat som han havde en ide om at hun måske, så han sad ikke bare over for en pirat men en kaptajn med ejet skibet, det var længe side han sidste havde været ude af sejle men han holdt nu mest om jord under fødder, "jamen det lyder til at de har nok at ser til, med skib og bemanding at holde øje med" svaret han på det og smiler, der havde han det finde med kun at være ham selv at skulle holde styre på.

Det tog hende da heller ikke længe om at spørge ind til hans værelse, det var da et held at han havde bestil et dobbelt værelse, selv om det nok ikke bliver til meget søvn med hende, hvis han tog hende med der op, han viser ingen tegne på hendes fod der gnide længe op af hans ben, det var ikke fordi han ikke havde lyst men han var vokset op hvor man ikke skulle viser følelser, "hvad jeg vil sige til det, at det krave en flaske eller to mere" svaret han på det og læne sig lidt ind over bordet, hvor han rakte en hånd inde under hendes smykker hun havde om hals, for af ser dem bedre men lige så meget for at pirre hende tilbage, da han ikke kun udgå at rør let ved hendes bryster, men samtid prøve han heller ikke at udgå dem, hun lag jo næste op til at han skulle rør ved dem som hun sad ind over bordet, han slap hendes smykke efter han havde studeret dem hvor han sidder sig tilbage i stol og tog en tår af sit krus, han kendt også godt til spillet hun havde gang i 
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.09.2023 13:16
Vashti havde været længe til søs, så hun trængte til selskab fra andre end sin bemanding, selvom hun dog havde knaldet hver og en, tiden skulle jo gå med noget de lange dage til søs. Foden lod sig hvile imod ham, smilet var det første tegn på at han måske alligevel kunne være interesseret. Hun smilede skævt til ham og nikkede så smykkerne raslede " det tør siges, det er netop også derfor jeg nu har taget lidt fri " sagde hun ærligt, hendes mandskab var til at stole på og når pligterne var klaret havde de også fri på nær den der skulle holde skibsvagt, men det skete på skift bare så der ikke kom fremmed ombord. 

Hendes blik veg ikke fra ham, hun bemærkede han ikke gav meget udtryk men sådan var nogen mænd, det var ikke ens betydning med de ikke ville noget " åh så slem er jeg altså heller ikke, med mindre du pisser mig af, det kan ikke anbefales" svarede hun muntert, men et glimt i øjet gjorde det klart at hun talte sandt. Hun lod ham komme nærmere, betragtede hvordan han så hendes smykker, og mærkede hans fingre strejfe de fyldige bryster. Smykkerne var af guld og meget smukke, men de havde også en vis vægt, tydeligt kunne man gætte sig til de var stjålet med de pyntede så flot på den gyldne hud. 
Hun lod sin tunge fugte læben lidt imens han trak sig tilbage, et smil trak på læben før hun tømte sit romglas og lod et suk slippe " hvilke varer forhandler du så? " spurgte hun blot for at holde snakken kørende, hendes blik gled let over ham og hvilede imod hans læber. 

Vas lod sig rejse op  før hun kom hen til ham, hun lod sig elegant placere på hans skød, og lod en hånd lægge sig imod hans brystkasse. Her kunne hun betragte ham lidt mere indgående, lænede sit hovedet frem for at placere et drilsk kys ved hans kæbe. Han var en pæn mand især så tæt på hendes blik søgte hans igen, den fri hånd let imod hans nakke som hun nussede en smule.  
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.09.2023 17:46
Han nikker kort til det hun sagde inden han svaret på det, ”lyder som en god ide, skal selv slappe lidt af inden min rejse gå videre”, han lo kort af det næste hun sagde, ”det gælder begge vej, at man heller ikke skal pisse mig af” sagde han, godt nok skulle der meget til før han blev det, men hun kun lige så godt få det at vide, nu hvor hun selv kom ind på det, der var vægt på hendes smykke så det var ægte guld, vil han sige selvom det ikke lige var hans område, men de var pæn hendes smykke og de klædt hende.

Det var nok ikke nogen hun havde købet, nu hvor hun var pirat, men det var han så set ligeglad, nogen havde bare for mange krystaller i forholdet til andre, ”varer jeg forhandle er for det mest, kød, skind fra dyr, ellers kan jeg viser vej på landjorden, kan også spore andre, hvis der er noget at gå efter” svaret han og kiggede på hende, inden han tog en tår af sit krus, da hun rejser sig op og gik over til ham, kiggede han på hende og sat sig bedre, så hun kun sidder bedre på hans skød, da han godt kun gætte sig hvad hun vil inden hun sat sig hos ham.

Han stopper hende ikke i at sidder sig hos ham og havde heller ikke noget problem i hendes en hånd på hans brystkassen og den anden i hans nakke, han havde ikke noget imod hendes selskabet men hun gik til den, han lad den en arm om hendes liv og hvile hånd halvt på hende hofte og halv på hendes lår, den anden arm lad han på hendes ben, så han stadig havde mulighed for at når sit krus, da han ikke havde drukket ud i nu, det var ikke fordi han havde meget tilbage i kruset, men han havde ikke travle eller det havde han måske når man tænker på hvor hurtigt hun er gået frem af.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.09.2023 18:36
Vashti betragtede ham lidt bedømmende, han så da ikke synderlig farlig ud? men så igen man kunne ikke vide hvilket evner folk bar sig " jeg prøver at lade være, men ikke garantere noget, et af mine kælenavne er trods alt kælling" fortalte hun ham. Det ville nok ikke komme bag på nogle, piraten var en karakter der fyldte meget i landskabet, og trådte på folk som det passede hende, men sådan var livet også som pirat. Hun var desuden eftersøgt af lyset, men de havde endnu ikke fået fat på hende, selvom det da havde været tæt på et par gange, men hun levede livet og prøvede ikke at passe på som andre ville have gjort. 

Hun lyttede til ham, det var desværre ikke noget hun var interesseret i eller måske ? " spændende, så det måske dig jeg bør købe et lækkert skind hos? du ved til de kolde nætter til søs eller særlige stunder" hun ville have noget imod at se om han havde noget flot.  Vashti smilede som han gjorde plads til hende, det var et godt valgt og hun pyntede da så sandelig også fint på hans skød, måske hun lige skulle minde sig selv om at lade ham være mand også, det var så meget en vane bare at tage som hun ville, men han kunne da få en chance for at imponere hende ikke? 

Vas smilede til ham som hans arme lagde sig til rette, hendes blik betragtede ham nysgerrig imens hun prøvede at holde sig selv lidt tilbage " har du været sammen med pirater som mig før? " spurgte hun, lod sine fingre let stryge imod hans brystkasse, lod sig glide en smule længere ind på ham, for at kunne fornemme om han havde noget godt udstyr. Hun lod let sin tunge lege en smule med den piercing der sad lige under underlæben.  
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.09.2023 18:56
”Lyder godt, så prøve jeg det sammen” svaret han til det og nej han så ikke lige så farlig ud, man han havde en finde styrke bag sig og mange års kamp og våben træning, men lad dem håber at der ikke var nogle af dem, som pisser den anden fra så de ikke behøver at finde ud af om, hvem af dem der var mest farlig, han kommenter ikke på hendes ene kælenavn, så godt kendt han hende heller ikke til at han vil sige noget om det.

”Mulighed er der, ligger dog ikke inden med nogen skind, da det vil fylde for meget, når jeg rejser som jeg gøre, men de kan bestille et og så må de klare dem med at få varm sammen med andre” svaret han til det, da han ikke regne med at hun har svært ved at finde mandlig selskabet, selvom nogle mænd nok godt kun bliver lidt bange for hende så lige frem hun er, han kun jæger det mest og kun derfor også få fat i det mest skind på den måde og kun også godt selv behandler den.

Han lo kort af det næste hun sagde, ”pirater, har jeg men ikke lige en som dem” sagde han og det var ikke for at være frækt men hun var noget for sig selv, han tog en tår mere af sit krus mens hendes finger stryger imod hans brystkassen, at hun flytter sig så hun bedre kun mærke hans udstyre, jo han havde da nydt hendes berøres af ham men ikke noget der havde gjorte noget, men hun vil stadig kun mærke at han havde noget der passe til hans højde.

Hans hånd ved hendes hofte/lår, flytte han op under hende kjole og lad den på hendes lår, det var ikke den længste nederdel/kjole hun havde på, og samtid kun men heller ikke rigtig ser at han havde sin hånd der, ikke fordi han havde et problem i det, hvis man kun ser det og det vil overraskede ham meget hvis hun havde et problem i det, han begynde kort efter han havde flytter sin hånd at nussede hende på lår/inderlår, hun skulle ikke tro at hun var den eneste der kun det, han fik enlig ikke et rigtig svar fra hende om at tage hende med op på værelse, hvad det krave for det, men det var også hygge at sidder her i kro stue, der var en del tilsted her til aften, så stemme var hørt ude at det var for meget.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.09.2023 21:17
Hun lo en smule " ja lad os prøve at undgå det" lød det muntert fra hende, dog sikker på hun nok skulle kunne nedlægge ham, hun var van til mænd hver dag. Lyttede til ham og nikkede en smule " hm ja inden jeg forlader dig laver jeg en bestilling?" svarede hun ham, det ville måske være godt at finde et af de flotte dyr, hun kunne klart bruge et til sengen og måske et ekstra? Det gav også en mulighed for at møde ham igen, hvilket sikkert ikke ville være dårlig, med mindre han var elendig i sengen men det tvivlede hun på ? 

Vashti trak i et skævt smil nærmest tilfreds " godt, så er jeg særlig for dig, men sig mig måtte jeg komme med dem op? jeg orker næsten ikke at skulle tilbage til kahytten nu jeg er på land, så kan jeg give et måltid i morgen?" hun prøvede faktisk at være venlig, et sjældent syn men fast besluttet på at han var hendes underholdning for nu. 
Et let suk slap som hans hånd gled under den sparsomme kjole, blikket fokuseret på ham og blinkede let til ham, hun lod ham tage styringen for nu, selvom det kriblede i hendes fingre for at komme igang med at se mere af ham, mærke ham og bare være nær. 

Dog gled hendes hånd led ned ved blusens åbning, for at mærke hans lune hud "den der flaske, måske det en vi skulle betale for at få med op?" forslog hun, nød ærligt bare at sidde her på ham selvom hendes lyst var ved at spise hendes indre, den evige hunger der var skabt af dårlige ting. 

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.09.2023 21:31
Han nikker bare til det første hun sagde, hvor hun gad ham rart i at de skulle prøve at undgå det, nok også lige så meget for de andre her på kro, en ting at det gik udover dem selv men ingen grund til at tage de andre gæster her på kro med i den kamp, ”de skal være velkommen til at ligger en bestilling” svaret han og kiggede på hende, det var ikke lige det han fik flest bestiller på men så kun han tjener lidt krystaller på det.

Han smiler svagt ved det næste hun snakker om, så hun havde ikke rigtig forstået hans svar på det før, ”det er der heller ikke nogen grund til at de skulle det og det må de godt, de kan godt giv et måltid i morgen men hvad med drikke varer her til i aften” spurgte han og kiggede på hende, det var næste lige før at hun kun være venlig, det havde hun ikke rigtig været indtil videre, men det kun hun nok også kun det tyder på, han kun ser og høre på hende at hans berøres af hende havde en virkning på hende, men han var sikker på at det ikke var nok med kun det.

”Kan vi klar os med kun med en” halvt spurgte han, han vidste selv hvor meget han kun drikke og havde en ide om at hun nok også kun drikke sin del, ”men jo lad os betalt for den, så vi kan få den med op” sagde han lidt efter og køre sin tommelfinger lidt længe op af hendes lår/inderlår, hvor han fortsætte sit nus af hende, han tog den sidste tår af sit krus og fik det tøm, ikke fordi han havde travle med at kom op på værelse, det var nok mere hende, han sagde ikke noget til hendes hånd mod hans mavemuskler, han var varm selvom han ikke havde mere tøj på inden han havde, men så var det at være halv elv og nordfolk, så kun man bare klar mere kulde.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.09.2023 01:47
Vashti sendte ham et let blink med øjet " med glæde" hun skulle nok betale ham, men mere luksus kunne hun da ikke bare sig nej til, og da slet ikke når hun selv kunne vælge et dyr, der var jo så mange måske noget der kunne udfordre ham lidt? Det satte i hvert fald tanker i gang. Piraten var vant til at starte kampe på kroer især når der røg for meget rom ind, hun var blevet smidt ud af flere kroer, ikke at det kunne holde hende væk.

Måske hendes venlighed bar frugt ? eller var han bare klog nok til at inde det var bedre at tage hende med? Hun lod sine fingre nusse den varme hud, imens han snakkede " så lad gå vi købet en flaske hver" sagde hun, betragtede hvordan han drak færdig hvilket hun tog som et godt tegn, lænede sig kort frem for at lade et kys placere sig imod hans kæbe " måske endda et lille drukspil kunne være at fortrække" hviskede hun drilsk, han havde vel et kortspil i sin oppakning, det ville også være en god måde at smide tøjet langsommere? Bene blev svunget om på den ene side, så hun kunne rejse sig op og sendte ham et smil, hendes krop søgte imod hans som han også kom op, blot for at vise de nu var sammen. 

Vas lænede sig ind over bardisken, så kro ejeren nærmest fik en barm i hovedet " en falske rom og en falske.. hvad skal du have?" sagde hun og skævede kort imod Faust. Før hun fik bestilt og de begge betalt, kroejeren turede nærmest ikke andet. Hun tog glædeligt imod flaskerne og bar dem ved halsene " du viser vej" lød det muntert til aftens underholdning. Hun ville blot følge trop. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 05.09.2023 06:14
Så måtte han ser hvilke dyr hun bestille et skind fra, da det lyder til at hun vil ligger en bestilling til et, slagsmål på en kro havde han set mange af også selv være med i nogen af dem, ikke fordi han ikke gad dem men folk kun gå udenfor og klar det frem for inden på kroen, men ikke de undgik et slagsmål, nu hvor de begge havde lovet på en måde ikke at pisse hinanden af, hvad de andre på kro så fandt på kun han så ikke stå inden for.

"Det kan vi godt aftale" svaret han til at de købet en flaske hver, han smiler kort af det næste hun sagde, så var det bare hvem af dem der, blev fuld første hvis de når så langt med druk spillet, han tog arm og sin hånd til sig da hun svunget ben om på den en side af ham, hvorefter hun rejse sig op, han rejse sig op kort efter, og kiggede kort ned på hende, da man nu kun ser hvor høj han enlig var, selv om hun var en høj kvinde var hun lav ved side af ham.

Da hun gik op til baren, gik han med og skulle til af bestille da hun kom ham i få vej, "en røg whisky tak" sagde han og betalt for sin flaske, han nikke kort til det næste hun sagde, da han kun ser at hun tog begge flaske, gik han op af trappe og styk ned af gang, mens han fandt en nøgle frem, han stoppe ved en dør næste ned for ende af gang, hvor han låser dør op og åbnede den derefter, hvor han lad hende gå ind første, inden han selv gik ind og lukke dør bag sig, det var et dobbeltværelse, så der var en dobbeltseng, et skrivebord med stol til, et fad med vand i, nogen lys, et halv stor klædeskab, et vindue som stod lidt åbne, så der kom frisk aften luft ind, hans bjørneskind kappe lå ind over stol, hans rygsæk stod op af stol, hans kort sværd og lille kamp økse lå på gulv ved side af stol, hans lang bue og pilekogger stod op af væggen, han sat sig på hug ved sin rygsæk og åben den og fandt et kortspil frem lidt efter, han gik over og sat sig på seng, da der var plads til dem begge der, "hvad vil de spiller" spurgte han og pakke spillet ud og begynde at blande korte.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.09.2023 21:06
Vashti betragtede kort hans højde, ikke at det skræmte hende det betød blot, at han nok kunne tage godt fat ikke sandt? Hun fulgte med ham til værelset, allerede spændt på hvad dette møde kunne byde på, men det virkede til han skulle drille lidt mere før han ville røre hende?  Hun så lidt rundt imens han fandt kort, før hun bragte flaskerne til natbordet for at sætte dem, så hun selv kunne sætte sig ind på sengen. 

Blikket rette sig imod ham, som han spurgte om et spil, og hun jo kort måtte tænke over hvad de spillede " hvad med krig? og den der taber, skal smide et stykke beklædning?" forslog hun, sendte ham et skævt smil. Imens lod hun sig åbne rommen, for at snuppe en slurk, efterfulgt af et tilfreds suk, som hun så satte sig i skrædderstilling ligeglad med hvad hun blotte for ham, nappede sig en smule i læben og afventende om han havde et bedre bud? 
Vas betragtede ham en smule, han var i sandhed et pænt mandfolk, og hun håbede han var med på ideen, det ville også give en bedre langsommer opstart " hvad syntes du?"spurgte hun. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 05.09.2023 21:18
Om hun forventer at han rørt mere ved hende, vidste han ikke men det blev ikke til mere nu, hvor de havde rejse sig og var på vej til hans værelse for natten, han havde kun betalt for en nat da han ikke vidste hvor længe han vil blive her i nu, at hun ikke blev skræmt af hans højde, var også kun en god tid, selvom han nu heller ikke havde virk farlig overfor hende, da de kom op på værelse, tog hun hurtigt plads på seng og brugt natbordet til deres flasker, han tog selv plads på seng efter han havde fundet kortspillet frem.

At taber skulle smide noget tøj havde han ikke noget problem i, det var ikke første gang at han spiller så en form for spiller, og for engang skyld havde den anden nok også lige så meget tøj på som ham selv, som ikke behøver at være en fordel, ”krig bliver det og det er en aftaler” svaret han til det og åbne sin flaske med røg whisky og tog en tår af den inden han begynde af blander kort, og gad dem derefter ud imellem dem.

”Synes at det er en god ide” sagde han og kiggede på hende, han havde så set tror at det skulle gå hurtigere, da krig ikke lige var det hurtigt spil at kom igennem, medmindre med tæller hver kort kamp som vinder eller taber, så vil det gå hurtigt i forholdet til en af dem skulle sidde med alle korte før man havde vundet, han tog den en ben op i seng og havde det under det andet, som var udover seng kant, han tog en tår mere af whisky, inden de kom for godt i gang med spillet.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 06.09.2023 21:57
Vashti smilede skævt til han var med på ideen, hun havde en god ide om at det kunne gå stærkt lige efter hendes hoved, især hvis han var den der miste alt tøj først " godt, hver lille kamp gælder, klar til at blive nøgen?" svarede hun ham drilsk, før hun selv snuppe en god tår rom og drejede mere imod så hun beder kunne se. Så allerede frem til denne aften, sikker på han nok også skulle bløde lidt op, især når tøj ville komme af. 

Hun trak et par kort og lagde dem, der gik lidt tid før den første krig kom op, og hun brummede en smule som han endte med den første sejere. Kort lod hun sig drikke lidt mere rom, før hun løftede hænderne op for at tage bandanaen af, og afslørede det mørke flotte hår der skjulte sig under, lod det endda være mere frit, før hun smed bananen på gulvet. Hovedet gled lidt på skrå, som spillet fortsatte og det virkede til han tabte den næste krig. Hvilket fik hende til at se afventende på ham, for at se hvad han smed først, fugtede underlæben en smule " hvor er du så oprigtig fra?" det gjorde vel ikke noget at lære hinanden bedre at kende? og hun var ikke helt sikker på om han var ren menneske som hende? Selvom mange troede Vashti var et væsen fordi hun var så frembrusende og modig, men nej desværre var hun blot menneske for nu. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.09.2023 06:10
"fint for mig og ja det er jeg, er de" halv spurgte han som svaret på det, godt nok så behøver det ikke at blev til et lang spil, når hver kamp gælder, så skulle det alligevel gå stærke for hende, det andet havde også overraskende ham hvis det havde været at det skulle gå langsom, han tog selv en tår mere af sin whisky inden de rigtigt kom igang med spillet, så måtte de ser hvem der blev nøgen første, for det var svært at snyde i det her og samtid var det ham som havde blandt korte og han havde ikke snyde med dem 

Den første sejre gik til ham og han kiggede på hende for at ser hvad hun valgte at smide og det blev bandana, spillet gik videre og den næste krig kom og det blev så hans tur til af smide noget, han tog den en sok af og smide på gulvet, hvor han tog en tår af sin whisky inden spillet gik videre, han lyttede til hende da hun snakke til ham, "kommer fra Nordlandet" svaret han til og kiggede på hende, "hvad med dem selv" spurgte han kort efter, han havde en god ide om at det var syd på ud fra hendes gylder hud.

Spillet gik videre og efter noget tid var de ved at være færdig, han sad selv kun tilbage med to genstande, før han vil være nøgen, det var hans bukser og underben klæder han havde tilbage, da hans skjorte kom af, kom fire halv lang ar frem på hans højre brystkassen, hvad han kun ser sat hun kun tilbage med et genstande før hun vil være nøgen, han var selv kommet næste halv vej med sin flaske med whisky, han kun da godt begynde at mærke at han havde drukket men lang fra at han vil være fuld.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 37 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 13.09.2023 16:07
Vashti hyggede sig faktisk med at spille, der var noget afslappende ved det men også spænding, da hun glæde sig til at se denne mand nøgen, sikker på han ikke ville skuffe hende. Hun betragtede ham lidt som han fortalte hvor han var fra, nikkede en smule og sendte et skævt smil " jeg er fra rubinen" sagde hun, selvom han nok havde regnet det ud. Som spillet gik videre fik hun også drukket godt til, ikke at det gjorde nogen forskel på hende. 

Endnu en krig dog tabte hun, blikket så lidt mere intenst på ham som hun lod sig rejste fra sengen og stillede sig på gulvet. Hendes hænder gled ned ad kroppen, før de løftede kjolen helt af og lod falde til tøjbunken. Hun stod helt blottet for ham, de runde former men den smalle talje, den fyldige barm, den runde bagdel og den smukke gyldne hud. Blikket betragtede ham lidt før hun kom tilbage til sengen, dog satte hun sig nu ved hans side, spillet var alligevel slut. Hun lo sine fingre glide let hen over hans ar " hvad har du dog lavet?" spurgte hun ham nysgerrigt, derefter gled hånden ned imod bukserne for at lade dem glide under stoffet og udenpå underdelen lade sine fingre stryge op af hans manddom for at få en fornemmelse af hans storhed " mhh er det ikke på tide du smider det sidste?" spurgte hun lokkende, hendes læber søgte imod hans skulder og vider op af halsen med små kys og nap " tag mig" bad hun ham nærmest tiggende, det var vel hvad mænd ville hører?

Hendes krop gled tættere på ham, de vidste jo begge det ville ende her, hun havde blot trukket tid og fået mere alkohol i ham. Men hvem kunne modstå hendes smukke ydre?
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.09.2023 17:35
Ja det var altid hyggelig med et spil og at de kun spillet om at smide noget tøj, gjorte det kun mere hyggelig og sjov frem for kun ikke spillet om noget eller penge som man plejer at gør, han nikke kort da hun snakker til ham, så havde han gætte rigtig at hun var syd fra, som hendes gyldne hudfarve, de fik begge drukket en del mens spiller gik videre, hvem der havde drukket mest, havde han ikke styre på og det kun samtid også være lige meget enlig.

Den næste sejler gik til ham, så måtte hendes sidste tøj ryg af, så kun han kommet til at ser helt hvad hun havde at byder på, han kiggede på hende da hun rejser sig op og lod kjole fald til gulvet til resten af tøjet, da hun lod sine finger glide over hans ar på hans brystkassen, ”kom for tæt på en bjørnemor og dens unger” svaret han på det og kiggede kort ned på hendes finger inden han rette opmærksomhed tilbage på hende, han stoppe hendes hånd, der kom ind under hans bukser, han var da begynde at blevet ophidse men der var stadig noget vej før han var hele hård, han nød da hendes små kys på hans skulder og videre op af, han smiler kort fræk af det næste hun sagde, han tog hendes hånd op fra hans bukser og skubbe hende drille ned af lidt i seng, inden han rejse sig op og tog derefter sin bukser og underbenklæder af, hvor han lad sig ind over hende, hvor han nappe hende kort på øret, ”var det bedre” spurgte han hviskede mod hendes øre.

Hvorefter han kyssede hende kort på mund, inden han begynder at kyssede hende ned ad hendes hals, videre ned mellem hendes bryster, hvor han fortsat videre ned ad hendes mave og hele ned til hendes underliv, hvor han fik hendes ben op over sine skulderne, så han fik bedre plads til hendes underliv, som han derefter begynder af slikke, hun sagde ikke hvordan han skulle tage hende, og nu havde hun pirrede han det mest af aften, så kun han lige så godt pirrede igen, da det sikker ikke var så her, han skulle tage hende, lidt efter han var begyndt af slikke hende, kørt han sine hænder pirrede op af hendes krop og fandt hendes bryster som han begynde at kæler og klemmer for.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0