snapefan 18.08.2023 19:27
Vashti smilede let som hun grinede, før hun rystede en smule på hovedet
" jo hvis du lader være med at heale dem" sagde hun, lød allerede som om piraten nød den tanke. Kaptajnen var ikke en type man kunne have et forhold med, hun var for hyper seksuel og ville ikke kunne holde sig til en, plus det ville få hende til at føle sig sårbar og det ønskede hun ikke. Børn skulle hun heller aldrig have, hendes barndom havde været slem og hun kunne ikke byde et barn, livet til søs som pirat, det havde hendes far gjort med hende, og set hvordan hun var nu i dag....
Vas ville heller være sammen med folk fra havn til havn, og så sit mandskab, der var ikke behov for dybe følelser dem ville hun gerne have forblev dybt ind aflåst.
Hun nikkede en smule, man kunne aldrig stole hundrede procent på andre, men hun vidste mandskabet havde hinandens rygge, man kunne vel kalde dem en sær form for familie en selvvalgt slags
" det er sandt, selvom jeg kun stoler på mig selv" sagde hun før hun begyndte at gå imod kahytten, eller man kunne vel snart kalde den Knaldhytten? Vas sendte hende et skævt drilsk smil. Kaptajnen greb omkring hende for at løfte kvinden i sin favn, for så at bære hende ned til kahytten.
Døren blev skubbet op med benet, før hun bar Ally ind og satte hende på skrivebordet der hvor der var en bar plet.
Rummet var mellemstort, der var en stor himmelseng med blåligt stof, i midten af rummet et skrivebord, derudover et tøjskab der overflød, en lille reol med romflasker, og en overfyldt bogreol med alt fra bøger til, skrifter og guldting, gulvet var også fyldt med forskelligt ragelse fra hendes rejser for ej at glemme en kasse i hjørnet med våben.
Kaptajnen gik hen for at finde en flaske rom, før den så blev åbnet med et sværd for så at gå hen og række flasken til hende, glas var lidt for fornemt til søs. Blikket betragtede hendes nysgerrigt
" dette er så mit hjem det meste af tiden" sagde hun og slog let ud med armene.