Intet andet end et lummer

Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 09:20
Flyvsk og langt væk hjemme fra. Barnabas var på udflugt, nogle dokumenter skulle hentes og fragtes til basen så hurtigt som muligt, men han var jo blot en dæmon med alfevinger, intet kunne gå så stærkt med ham. Han holdt sig til nogle pauser her og der, så sig lidt omkring og oplevede seværdighederne. Forfærdelig løber, dygtig smugler. 

I sit mest vante jeg, havde han dog gjort et stop forbi en han kendte og nød at chikanere omgåes med. "Prinsesse!" hilste han med et klukkende grin. Han spredte armene ud som en varm hilsen, som han lagde an til hun ville få et kram, men kendte man ham bare en anelse, var det ikke fordi han ville have sådan en kontakt. Den i teorien nøgen krop kom i små gadedrengehop hen til hende, fra hvert lille hop svævede han lidt op som vingerne løftede ham. "Rygtet fortæller mig at du ligger og spreder ben for mennesker, fortæl mig det er sandt". 

Barnabas lod sig springe op på den hest hun sod ved siden af og satte sig veltilpas på den, med halen af sin egen glidende omkring maven på hesten. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 09:35
Nogen gange så var det næsten en fortrydelse, hver gang hun hidkaldte Barnabas, for at få fragtet sine breve, men han var deres løber. Nogen gange ville det næsten være nemmere selv at aflevere dem, nu hvor hun var i stand til at skabe portaler, og at skabe en portal til hovedkvarteret var noget af det nemmeste for hende. Hun ville måske også være mere sikker på, at alle papirer og breve i så fald endte hvor de skulle ende. 

At han troppede op denne dag, havde hun ikke regnet med. Hun havde ingen breve eller andet til ham, som han skulle løbe med, så frygten for at skulle døjes med hans irriterende og drillende væsen, begyndte allerede at vise sig i hans krop, som han kom hende nær. "Prinsesse?" Var det hendes nye kalde navn, hos ham? 
Det var næsten af ren høflighed som hun gjorde antræk til at imødekomme hans kram, for med deres historie og hver deres positon hos Verbatim, virkede det næsten underligt. Men hun gjorde det gerne, hvis han ønskede det - hun kendte ham dog godt nok. Som de små drengegadehop førte ham tæt nok på, lagde hun armene omkring ham og krammede ham venskabligt.
"Undskyld? Hvad har mit privatliv af interesse for dig, Barnabas?Og hvor stammede rygterne for? Var han ked af at det ikke var ham hun lå med? 

Hun fulgte hans drillende og legende jeg, som han hoppede op på hesten som hun var på vej ud på folden med, "Vil du gerne have en ridetur?" Hun kiggede op på ham, med et lille smil på læberne.
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 11:34
Prinsesse, Kometesse, hvad end De foretrækker, prinsesse” det var dril og hån for hun var adelig, for fin var hun ikke i hans optik. Ikke fin nok hvert fald, han havde dog haft stor glæde af at se hende bevidstløst. Nøj, hvor havde han nydt den rus det havde givet ham og endnu bedre da han bare kunne vandre væk derfra som det var ingen ting. 

Men hvorfor hun lagde armene omkring forstod han ikke; for hans kom ikke om hende. Måske lidt i et forsøg på at skub hende fra sig, for så at springe op til hesten og behandle den som en chaiselong. “Alles privatliv interessere mig, i sær jer mennesker, du er bare en ud af mange jeg følger særligt meget med i” fortalte han som hun var en dukke i en dukkeforestilling, intet andet end underholdning. 

Barnabas lod sig svinge under, så benene holdt om ryggen på hesten og han hang med overkroppen end af siden. “Vi skal da ikke ride, har du da ikke redet det menneske nok?” Åh, fortalte han sig nu? Men er grin forlod ham som der var bevidst. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 12:10
Det var tydeligt at der var et spil mellem de to, efter det der havde hendt i mellem dem. Barnabas havde uden tvivl nydt til fulde, hvor imod Neyrelle var lidt irriteret over hvad der var sket. Hun havde nydt den aften de havde haft sammen, indtil at han havde lavet det nummer som han havde. Hun vidste hvert fald nu, at hun skulle være påpasselig omkring hans drillende og legesyg jeg. Og det var uanset om de var nøgne eller ej. "Du kalder mig, blot det du ønsker" Det var et lettere forvirret ansigtst udtryk som formede sig på hendes ansigt. Neyrelle var ikke helt sikker på hvorfor han var her.

Det var uden tvivl et af hans drillende på fund, ikke at lade sig deltage i det kram som han havde åbnet op for. Det var typisk. Som han efterfølgende hang på hesten, gled hendes blik op på ham, "Må jeg så spørge hvilke rygter du har hørt om, og hvor du har dem fra?" Og ikke mindst hvem det var, han regende med at hun lå med? Ingen kendte til Eamon, men ellers var det måske meget småt med folk hun lå sammen med, men det skete da, "Er det ikke bare fordi, at du er interesseret i at vide, hvem der ligger med hvem?" Eller hvad interesserede ham ellers? Hun vidste at han havde noget med sex, det havde hun selv oplevet på egen hånd.

Han brugte virkelig hesten på sin egen specielle måde, sådan som han lå og slængede sig på den, "Hvilket menneske?" Spurgte hun undersøgende. Han legede med hende, det var hun slet ikke i tvivl om, men hun var nysgerrig på hvad det var for rygter. Men hun tvivlede over hovedet på at han ville svare, bare for at irritere hende.
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 15:26
Det forvirret ansigt var mere end rigeligt for ham og han tog det som en vind. "Selvfølgelig, prinsesse" istemte han og lod det blive den del af dialogen afsluttet, der var ingen grund til at gøre mere ud af det. 

Han hang der på hovedet og så på hende, et glad smil, et smil der var alt for glad og muntert til en ligeglad person. "Åh, du ved hvordan det er i vores branche, vi hører lidt her og der og kæder det helt selv sammen. Men var han god?" selvfølgelig kunne mennesket ikke være godt, umuligt kunne et menneske være bedre end ham. "Hvis jeg skal gå så meget op i hvem der ligger med hvem, bliver jeg da aldrig færdig, for du ligger jo med hvem som helst der kæler lidt for dig" sagde han og fik sat op på hesten på ny igen. Benene hængende ned ad siden, mens halen gled omkring hesten igen for at holde sig siddende på den, mens han ført den sorte underarm ned og lod håndens fingre glide ind i mellem hendes hår, snørklede det om fingeren. "Hvad er det i kalder dem... hesteklargøre eller lignende, ham med den skævenæse" det gav væk at han havde fået nys omkring denne Eamon, men hvad personen vidste han selvfølgelig ikke. 

Det skarpe blik lagde sig forførende til hende, og lod hånden som havde fingrene i håret glide om og lagde sig med et finger under hagen på hende, som han lænede sig så meget frem og nærmest hang ned fra siden af hesten for at komme så tæt på hende. "Hvor god var han?
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 15:45
Det var jo det begges job gik ud på, at opsnappe informationer og rygter, selvom det mere lå til Neyrelle end Barnabas, da han var løber og mere sørgede for at tingene, kom hvor hen de skulle, end at opsamle de rygter. Men hvor han havde opstøvet de rygter, vidste han ikke, for at han havde nogen direkte indang til Eamon, tvivlede hun på, "Du er sikker på du ikke skulle have været agent?" Lød det fra hende i en seriøs tone, som hun kiggede hans vej. 
Hun kunne ikke andet end at grine over hans ord, som han mente at hun lå med flere mænd, "Ja, jeg var da desperat nok til at sænke min standard til dig, Barnabas" Gav hun igen. Han gik hende måske mere på en han burde, han nød det uden tvivl. Hun lå ikke mere flere end andre, og færre end de fleste. Godt nok havde hendes bror ventet til han blev gift, men ikke hende. 
Han legede på ryggen af den hest, som han fandt alt i livet som en leg. Hun havde regnet ud hvem han mente, men ville gerne have det at vide. "Der er ingen grund, til den slags ord. Staldknægte" Rettede hun Barnabas, som han hang og legede med hestens hår. 

Barnabas var utvivlsom meget nysgerrig på hvordan Eamon var. Selvom hun benægtede at have været sammen med ham, så ville han nok ikke tro på hendes ord, eller lade hende være i fred. "Er du bange for at du ikke kan måle dig, med en staldknægt?" Hun kiggede over på ham med et kækt smil på læberne.
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 16:01
Flere tsk forlod hans læber. "Jeg var kort agent, men mine evner rækker til mere end at mingle med folk, desuden ville jeg nok vække lidt for meget opmærksomhed med min skønhed" kom det monotont fra det smilende ansigt. Det hang ikke sammen, men han var ligeglad. Men hun skulle selvfølgelig var skarp og bide lidt igen. Men han kunne ikke andet end trækket grinende på det allerede smilende ansigt. Den unge adelskvinde var rap i replikken og hvem var han ikke at kunne lide en ilter kvinde? Jo, jah, han var da ikke så synderligt interesseret i hende seksuelt, men ååh, hvor han ikke brød sig om at hun talte sådan til ham. Han fortjente så meget bedre end det. 

Men som hun fik frit løb for at fortælle hvad den korrekte titel for denne staldknægt var, tog hun alligevel også chancen for at pres citronen det yderligere. 

Barnabas lod halsen slip og kom ned og stå på jorden igen. Hånden som lå så fint under hagen på hende, foldet sig let ud og gled med lange fingre omkring halsen på den ene side, mens han selv trådte tættere på hende og skubbede hendes hage op med tommelfingeren der stille pressede ind mod halens midt. "Jeg er ikke spor bange for noget så usselt som en brugt klud" sagde han med lavmælt stemme og havde ladet smilet falme hen. Afstanden var minimal som han stod tæt på ad hende. 
Han lænede sig en anelse frem så hans læber lå ud ved hendes øre: "Og hvis han nu er så god, må jeg jo hellere gøre hans liv kort" hviskede han. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 16:29
Hun vidste godt at han havde været agent, det var stadiet inden løber, som han var. Der var ingen tvivl om at Barnabas, altid havde set sig bedre end hende og andre, og det bekræftede hans ord kun. Kunne hun stikke mere til ham? "Så hellere være stikirend dreng?" Han måtte vel kunne tage af hans egen medicin, nu hvor han var troppet på gården og spillede op overfor hende, med disse rygter - godt nok var de sande. Men selvfølgelig var hun rap i kæften, det var hendes person og at stikke lidt til ham, som han gjorde ved hende, var en naturlig gang lige nu.

Hans nye bevægelser tydede på at han måske ikke helt kunne tage, at hun stak sådan til hende. Hun fulgte ham som han hoppede ned fra hesten. Hun vidste at hans hale kunne være farlig, men ellers frygtede hun ham egentligt ikke. Hun mærkede hvordan han løftede hendes hals, med fingrene liggende omkring den. Hun gjorde intet imod ham, men lod ham blot gøre det. 
Hun var i tvivl om, om hans tilsvining var rettet mod Eamon eller hende, "Men der var ingen tvivl om at den usle klud, kunne få dig til at komme så meget som du gjorde" Hun tog tilsviningen som den var rettet mod hende, og svarede igen. Måske tog hun forkert. Men han havde nydt hende, meget endda, den aften de var sammen, "Jeg synes du skal komme ned fra den hest, som du åbenbart stadigvæk sidder på og passe dit job, kære Barnabas" 
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 16:39
Det var meget vel en titel som fulgte med hans formål. Hun var en vovet en af slagsen, uberørt at horn og skarpe tænder, men hun måtte vel nyde at han faktisk var så nøgen som han var. Det vidste han, hun var jo svag for de ting. Grebet om halsen tog let til og han trak hovedet lidt frem mod sig selv via nakken.

Som hans læber endnu lå nær hendes øre, kunne det skæve smil ikke ses fra hvor hun stod. Et selvtilfreds smil som ville kunne fornemmes så snart han talte. "Prinsesse, du er ingen ussel klud, det er de skvat du boller dog" hviskede han og drejet let på hovedet så læberne lå tæt mod hendes kind, snittede hende let, før han ført sit eget hoved tilbage og stod næsten næse til næse over for hende. "Jeg har ellers en opgave med til dig hjemme fra, men den må vente lidt endnu. Det er jo så ubehøvlet at stå og kaste op foran en så... trist kvinde" sagde han med en stille stemme og lod munden falde tilbage i en neutral mine og så mod hende. 

"Men du har ret, du fik mig til at komme så forfærdeligt meget, at se dig falde sammen i mine arme var det bedste, det må vi prøve igen en dag når du mindst venter det" sagde han og lænede sig stille frem som han skulle til at kys hende, men lod i stedet sit hoved falde tilbage og slap hendes hals som han skubbede hende let tilbage, væk fra sig. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 17:02
Barnabas kunne være svært at læse, det var der ingen tvivl om. De havde stukket lidt til hinanden, og i et øjeblik troede hun at han havde taget det nært, men lige så meget som de kunne stikke til hinanden, lige så hurtigt fandt de en ny vej at bevæge sig ned ad. Hun havde taget hans tilsvining til sig, selvom den havde været rettet mod Eamon. Hun smilede over hans ord, "Du må kende, følelsen af at have den fulde kontrol over et andet menneske?" Han havde haft det med hende, under deres leg. Sådan havde hun det med Eamon, hun kunne gøre alt ved ham, "Derfor har jeg bollet, Eamon" For at bruge hans ord, selvom det ikke var en vending hun ville bruge. Hun vidste at Barnabas levede og åndede for den kontrol.
Hans læbers bevægesler, så tæt som de lå mod hende, sendte små gnister igennem hendes krop. Der var et eller andet over det.
"Har du en opgave til mig?" Hun kiggede småt overrasket på ham, som hun søgte hans blik, "Jeg er ikke sikker på, hvem du kalder en trist kvinde, men det er sikkert mig" Det kunne ikke være mere forkert.

"Så ved du også hvordan det er at have sådan en kontrol over et andet menneske" Hun smilede kækt til ham, "Men nu må du se om, du kan komme så tæt på mig igen, kære Barnabas" Hun fulgte ham som han lænede sig frem imod hende, den drillende Barnabas. Hun tvivlede på at han ville gøre det, som han nu gjorde trækt til. Hun trådte et skridt tilbage, som han slap hende og kiggede over på ham, "Opgaven?" 
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 17:27
Et fryns forlod ham i et smil. Det var så sandt, hun havde lært det på den hårde med med ham. Barnabas fandt det dog alligevel lidt fristende at se hvad hun brugte det usle menneske til, hun burde jo ikke selv være menneske, men det var hun desværre. Hun ville dø længe før ham, og de kunne sikkert have fået et godt liv sammen. Et godt lunefuldt liv med en masse stikpiller og hån af andre. "Du svaret aldrig på, om han var god, men det lyder til at du skal ride ham til" denne Eamon, den staldknægt, han skulle nok blive god, hvis det var Neyrelle som red ham til. Han ville se på, han ville overvære det hun gjorde med ham, hvordan hun snoede det dumme menneske om sin lillefinger. 

Han brummede bekræftende. Hun var den triste kvinde, hun havde jo behov som krævede at blive tilfredsstillede, ellers ville hun jo ikke kunne varetage en opgave. Men han lod hende hænge der, efterlod samtalen som han selv havde opstarte. 

Armene blev lagt let i korslagte folder og hun bad om opgaven: "Før du får din opgave, fortæller jeg dig hvorfor jeg er så langt væk hjemmefra," fortalte han og lænede sig tilbage i ryggen og lod sine orange ringede øjne falde mod hendes blik. "Der er et rygte om at sjælefragmenterne skulle være kommet til overfalden og jeg har i sinde at fragte en af dem til Emerson Zion for at han kan vurdere om det er noget videns vogter skal arbejde med. Men jeg skal bruge en portal" fortalte han og forventede faktisk at hun blot gjorde som han forventede. Han skulle nå der hen inden for fire dage, og det ville han ikke selv kunne nå. 

Men nu var det sagt, så kunne han tage den ene hånd fri fra folden og åbnede munden op for at lade nogle af fingrene svinde i gabet for at hive et pergament op fra svælget i et stykke. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 17:42
Han var virkelig nysgerrig på hvor god han havde været, men hvorfor? Barnabas havde været god og udfordrende, og med Eamon kunne hun bruge ham til det hun ønskede. Den kontrol hun havde over ham, steg til hendes hoved og fyldte hendes ego. Hun havde brugt ham og pirret ham, som hun sjældent oplevede, "Hvor er du nysgerrrig, kære Barnabas" Startede hun roligt ud, og sendte ham et smil, "Hvis det kan trøste dig, så var det primært mig som lagde arbjedet i. Der er lidt arbjede for ham, men alt er en jo en lektion i livet" Eamon havde ikke vidst meget omkring sex eller hvordan man over hovedet, befærdede sig overfor en kvinde, så i den forstand var der masser for ham at lære, men det var langsomt blevet bedre med ham. Barnabas var virkelig noget for sig selv, han søgte selv den kontrol over et andet menneske, som Neyrelle og så gjorde.

Hun så sig ikke selv som en trist kvinde, hun nød livet og dets goder. Hvordan kunne man så være trist?

Hun krævede selvfølgelig opgaven, nu hvor han havde fristet hende med den og hun var nysgerrig på hvad den indebar. Hun ventede og lyttede til ham. Samtalen var blevet mere seriøs nu. Hun havde godt hørt rygterne om sjælefragmenterene, og det kunne være interessant for vogterne at lære mere omkring, hvis det var relevant. "Jeg har godt hørt rygtet" Startede hun ud og kiggede over på ham, med de foldede arme, "Det kunne uden tvivl være interesant at lære mere omkrnig, og selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe med en portal. Ved du hvor fragmenterne skulle være?" Det var jo ikke alle steder, hun kunne skabe portaler til. 
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 17:54
"Åh! Hvor må det være sørgeligt at skulle oplære en til at kunne tilfredsstille en" men som hun sagde, var det jo en lektie for livet. Problemet var vel blot, at hun satte hans indstillinger til hendes fortrukne, og ingen kvinder var ens, eller det sagde de hvert fald. Men hans erfaring var, så længe man ramte deres ømfindige punkter, var alle kvinder ens. Kunne han virkelig bebrejdes for sådan en tanke gang? Kroppen havde en hulens masse funktioner og nogen gange var det bare at udfylde de af dem man kunne. Der var mænd måske noget nemmere at tage hånd om.

Han rystede let på hovedet. Spørgsmålet var ganske godt, yderst relevant. "Nogen siger begravet i Dunkelskoven, andre siger Den Røde Flod, mens nogen taler for at det faktisk er ved Alfea. Men Den Røde Flod har ikke alle dage være rød, hvad jeg kan forstå, så det er mit mål at tjekke det område an" erkendte han stille. "Så hvis du kan lave til Dunkelskoven, flyver jeg selv resten af vejen" tilføjet han efter lidt. 

Han havde det sammenrullet pergament i sin hånd, indhyllet i hans salv og slim, gav det et hårdt slag til siden for at frigøre det for ham. "Her" sagde han og rakte hende det. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 18:06
"Man skal vel starte et sted, som person, skal man ikke?" Ingen blev født til at være mestre i at tilfredsstille en kvinde, og hun havde endda stødt på mænd, som på trods af deres erfaring, stadigvæk var værdiløse i sengen - sådan var det. Men han forstod godt hendes ord, men det var uden tvivl også spændende at kunne forme ham til hendes lyster. Det burde dog virkelig lige til, eftersom at kroppen havde de funktioner og knapper som man havde, og de var lige til at finde og trykke på. 
Hendes lyst var ofte stor og lige til at tilfredsstille, men det havde hun måtte arbejde med Eamon omkring, "Men jeg forstår hvad du mener, men du skulle også bare vide, hvor mange mænd der er der ude, som intet forstår om kvindens krop" Hun sendte ham et kækt smil. Det var ingen hentydning dog. Barnabas forstod rigeligt.

Hun tænkte over hans ord, vendte dem i hendes tanker og forsøgte at finde frem til hvad hun vidste. "Nej, det er sandt. Floden har ikke altid været rød. Jeg har ikke været der selv og set den, men læst omkring den. Det er meget spændende. Ikke mindst de steder, som rygterne florere omkring" Hun misundede ham jo næsten, at det var ham der skulle ud og undersøge den slags, for det her virkede meget spændende og interessant.

"Tak" Hun rullede  det let indsmurte pergament ud, det var ved at være en vane med ham, og læste dets indhold. "Kom" Hun begyndte at trække hesten med sig, "Jeg vil gerne lave en portal, men ikke her" 
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 18:26
Som person, han tog det så ofte som en menneskelig betegnelse at være en person. Ubetydelig og erstattelig, det havde Zion hvert fald vist at mennesker var ellers kunne han ikke gå og lege borgmester i Flodlandet. Det var så patetisk at menneske troede de var så dygtige og overlegne på så mange punkter. De kunne end ikke overleve en forbandet mørkelver. "Du behøver jo ikke tigge, jeg skal nok have sex med dig før jeg rejser" jokede han, men det blev sagt så seriøst, at det langt fra lignede en joke.

Måske det var vanvid at han selv tog afsted, hun ville nemt kunne få sig væk derfra i det sekund hun havde fragmentet, men hun var jo blot et menneske og kunne så nemt påvirkes af dens magi, den uvished der lå omkring det. 

"Jeg rejser ikke endnu, det er for tideligt. Skovens Pagt mødes først om nogen få dage, så jeg har rigeligt med tid til at tyrannisere dig i, eller måske din kæreste Eamon, hvis han kommer forbi igen" sagde han, selvom han allerede fulgte med hende som hun trak i hestens trensen. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 19:28
Hun kunne ikke andet end at smile over hans ord, Neyrelle var ikke en der tiggede om ting. Men det var heller ikke noget nyt, at halv dæmonen følte sig overlegn og mere vigtig i sine egne øjne, men det var en tendens hun så hos andre racer, end mennesket - selvom de også gjorde det. Men man kunne vel forstå dem? Mennesker havde en begrænset levetid, især set i forhold til andre racer, "Barnabas, jeg tigger ikke" Lød det roligt fra hende, som hun søgte hans blik, "Samtidig så ved jeg også godt, at du gerne vil opleve det, du oplevede med mig igen" Han var ikke den eneste som kunne have høje tanker om sig selv, for det kunne hun også. Hendes ego fejlede bestemt intet. Hun vidste godt hvem hun var, og hvor attraktiv hun var. 

Selvom hun gerne ville tage del i det, så var det ikke noget hun havde den store viden omkring, det lå et helt andet sted. Det var uden tvivl, Barnabas som var den rigtige til denne opgave, selvom det måske heller ikke hørte til løberens opgave. 

Hun kunne ikke lade være med at grine, over at han ikke kunne få Eamon ud af sine tanker, men det lå nok bare til hans drillende jeg. "Jeg vil da nyde at have dit tyraniserende jeg på gården, indtil da" Det kunne uden tvivl være hyggeligt med lidt selskab, "Men ærligt, jeg tvivler på at han dukker op lige i øjeblikket. Du får mig helt alene." Hun sendte ham et drillende smil.
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 18.05.2023 19:55
Det var ikke engang sjovt, hun gad ikke lege med på samme måde. Altid så zalans på tværs, hvorfor var mennesker så umådelige tunge at danse med. Kunne hun ikke bare lade sig kvæles lidt, besvime og accepter at han var kommet i hende eller på hende, hvad end han fandt mest tiltalende for dagen. 

Åh, han ville få hende helt for sig selv. Lidt beklaget over ikke at se denne Eamon i aktion. "Det ville ellers være noget så fristende at se dig blive taget i begge ender på en og samme tid og så lige med min lille hale snoet omkring din hals som påmindelse om at være god" som han sagde det, lod han armen glade om skulderen og let henover brystkassen på hende, for at ligge hånden under hagen på hende på ny og stoppe hende fra at gå. Han stod skråt tæt opad hende og vendte blikket ned mod hende. "Men du kan også bare blive spændt fast og så være min fornøjelse for i dag.." alle de muligheder, og chancen for hun ikke ville lege med, den var lille. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 18.05.2023 20:12
Hun var lige ved at blive kvalt i et host, over hans ord og kunne ikke lade være med at grine, det var slet ikke det hun havde tænkt på - eller ville tænke på. Hun åbnede folden og lod hesten stikke af, så hun ikke skulle gå med den mere og han kunne løbe frit. "Du må da være sindsyg" Grinede hun videre, og stoppede op som han ønskede det, "Jeg ved godt at du har nogen fantasier, men det med mig, må det forblive fantasier" Hun lod ham lade armen glide hen over hende, så han kunne løfte hendes hage, "Jeg har aldrig affejet dig, men du må nøjes med mig alene" Hun drillede ham lidt, men hun var fristet af en aften med ham - også selvom hun ikke havde været fan af afslutningen. 

Et nysgerrigt udtryk formede sig på hendes ansigt, som den idé kom fra ham - han var uden tvivl fuld af den slags. Hun lod ham liggede sin arm omkring sig, som han igen løftede hendes hage, som hun mærkede ham presse sig op imod hende bagfra "Du vil spænde mig fast?" Hendes udtryk forblev i hendes ansigt, som hun kiggede op imod gården, "Fortæl mig lidt mere om uden fantasi.." Der var ingen grund til at virke al for interesseret i det, men hun måtte nok indrømme overfor sig selv, at det allerede var sket. 
Barnabas Maxence

Barnabas Maxence

Løber for Verbatim

Kaotisk Forvirret

Race / Alf/Dæmon

Alder / 360 år

Højde / 186 cm

Efterlyst af Lyset

Charizard 19.05.2023 08:14
Nok grinte hun, men det ville vel være enhver kvindes drøm at blive udsat for sådan en behandling, at kunne føle sig så meget i live, at man ville ønske at man var død. 

Armen der kunne glide omkring hende og hånden der kunne tage fat om hagen på hende, hun spillede med ind i det hele, pustede hans ego op. Motivationen for at give hende den fulde passion voksede, deres ordlege var som at spille kryds og bolle, de ville begge vinde, men den ene ville få den sejr i sidse ende. Han tvivlede ikke på sin egen styrke i dette. "Aldrig affejet mig?" gentog han med en smule skeptisk og lod sit hoved støde let til hendes, læberne der strejfede langs kindbenen af hendes. 
Det havde kun været den ene tur mellem dem, så hvordan hun kunne sige noget så ligegyldigt om hvor vidt hun havde affejet ham før, måtte de vel tage op til diskussion senere hen. 

Han følte hendes krop der stod tæt op ad hans ene halvdel af kroppen. Hun ville høre mere? Mhmmh, brummede han stille i første omgang. "Det er ikke spor sjovt at fortælle dig alle de muligheder.. Men jeg kan give dig et tilbud du ikke kan modstå" sagde han og skimtede ned til sin sortspættet underarm. "Ingen horn...ingen vinger.. ingen hale.. at jeg kan lege et lille menneske for bare dig" ville det få hende til at lege med ham. Så kunne hun jo altid oplærer ham, ligesom hun oplærer denne Eamon. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 175 cm

Nao 19.05.2023 08:45
Han havde uden tvivl fantasier om hende, og ikke mindst en lille besættelse af Eamon, men selvom hans tilbud et eller andet sted, virkede fristende, så ville hun hellere nyde ham alene. Så måtte de se om det kunne komme på tale. Var det virkelig det han gerne ville, nyde hende med en anden mand?

Neyrelle lod ham gøre hvad han ville. Armen der smøg sig om hende, og hånden der løftede hendes hage. Hun følte ham, følte sig draget. Ligesom Neyrelle havde haft kontrollen over Eamon, kunne Barnabas få den overfor hende, fordi hun ønskede det.
En brummende nydelses lyd forlod hendes læber, som hun mærkede hans læber mod hendes kindben. Det var pirrende. "Det er lige meget.." Lige nu nød hun bare den magt han havde over hende. 

Selvfølgelig ville hun høre mere, når han stod lænet op ad hende og fristede hende, med hans ord. Hun nød de brummende lyde han kom med. 
Hun vendte sig om efter at have hørt hans ord og lænede sig ind mod ham, med en hånd mod hans bunkende bryst, "Hale eller ej.." Hun vidste han var glad for at lege med den hale, så om den var der eller ej, betød intet, "Du har ret, det et ikke et tilbud jeg kan modstå.. Vis mig dine fantasier" Han havde ret, hun kunne ikke modstå det tilbud som han var kommet med. Hun lod deres hoveder komme tættere på hinanden, og kyssede ham lidenskabeligt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12