Det er trods alt bare en maske

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 12.03.2023 20:09
Det var nok mere en nysgerrighed end med en formodning om reelle brugbare oplysninger der drev Rakshasa mod Corinth Lochtree’s hus i Dianthos. Rygterne og informationen gik trods alt, og som den nuværende siddende Hvisker, så havde hun adgang til en rig mængde information, og hun var faldet over Lochtree familien, og det var ikke mere end et rygte. Nyligt rygte endda, som ingen havde fulgt op på. En dæmon i deres varetægt? Det havde vægtet på hendes sind, som hun var taget til Dianthos, så da hun alligevel havde fundet huset, så var der ikke meget der stoppede hende fra at komme derind.
En stakkels kvinde var kommet ud af bagdøren, og det var ikke mere end et hurtigt slag, og så en hånd på hendes ansigt, som gjorde at Rakshasa havde alt den adgang hun burde skulle bruge. Hun slæbte forsigtigt kroppen med en, stjal tøjet, og lukkede hende inden, inden at hun selv begyndte at begive sig ind i huset som nu en ny identitet. Masken der bar vidnet om at det nok ikke var den rigtig person, var blevet gemt under tøjet, skulle hun bruge den pludseligt til at ændre skikkelse med trods alt.

Hun bar sig selv med en stolthed der i hvert fald fik til at tyde på at hun vidste hvor hun var på vej hen, selvom hun ingen idé havde. Hun nåede til en lukket dør, og der var ikke så meget andet end at åbne døren og træde indenfor for at se hvor hun var endt. Mest af alt ønskede hun at finde et kontor. Det var altid på et kontor, eller måske et bibliotek, hvor man kunne finde de interessante oplysninger. 

The human face is, after all, nothing more nor less than a mask
Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 13.03.2023 09:52
Der var en del lukket døre i dette hjem. Mange hemmeligheder som Corinth Lochtrees hjem kunne byde på. Spørgsmålet var blot, om man var modig nok til at finde ud af hvad hjemmet bød på.
På trods af, at Levine var et individ fanget af en familie. Var det ikke fordi dæmonen led nogen nød, da de var forplejet, holdt mæt og magelig.

Her sad de så, i deres div med deres nøgne ben slanget hen over det bløde satin stof. Iført en vovet silke kåbe der var bundet omkring livet, men ellers ikke efterlod meget til fantasien da den hang løst omkring den flade brystkasse.
Det lange hvide hår hang omkring ansigtet, hvis skarpe kæbe og kindben, først lagde op til et mere maskulin udtryk. Brudt af de bløde hjerteformet læber, store øjne med fyldige øjenvipper der dovent blinkede så de rørte kinden. Lyden af papir der blev bladret kunne høres i det umådelig stille rum, ved Levines side stod der et glas rødvin, der endnu ikke var blevet rørt.

Der hørte de lyden af døren der blev åbnet, og Levine vendte blikket mod Citrin der trådte ind. ”Citrin, jeg menes ikke jeg har kaldt på dig, eller har givet dig en nøgle til mit kammer” igen vendte Levine dovent blikket mod bogen, velvidende at Citrin ville træde ud og finde noget bedre at tage sig på. Men det dovne udtryk blev pludselig erstattet, overraskelse bredte sig over dæmonens ansigt.
Du er ikke Citrin” de lukkede bogen og kom langsomt op fra sædet og gik mod personen. Med hoved på skrå kom et smil frem på de hjerteformede læber. ”Og her troede jeg, at denne dag ville blive yderst kedsommelig, så lad mig høre, hvad kan jeg gøre for dem?
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 15.03.2023 21:22
Rakshasa vidste at hun havde fundet rigtige… eller forkerte rum, det øjeblik deres øjne mødtes. Det var som om at begge dæmoner straks vidste hvad der var i gærde, for selvom Rakshasa godt vidste at hun havde trådt ind på en andens territorium, så havde hun ikke i sinde at forlade rummet endnu.
I stedet for så trådte hun yderligere ind og lukkede så døren bag hende, så der ikke var noget der kunne forstyrre de to af dem.
”Du har et skarpt blik,” lød den feminine stemme der var præcis som Citrin, hvis ikke fordi talemønsteret var lidt anderledes, og ikke nær så underdanigt. ”Jeg tager at du er dæmonen her i husholdningen.” Ikke at Rakshasa i et sekund var i tvivl om dette, som hendes øjne gled over kroppen der var foran hende. Der var intet menneske der så ud som denne person, og havde det været i dæmoniske kredse, så kunne selv Rakshasa nok være tilbøjelig til at sige at det var lidt af et mesterværk. Desværre var det også en meget meget fanget dæmon, og hvorfor var de så det. Rakshasa havde nok ikke tænkt sig at hjælpe bare for at være god, men der var nu muligheder. 

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 16.03.2023 08:55
Der var en aura omkring personen der stod foran hende, selvom den var godt gemt, begyndte den at syde gennem hvad end der frembragte Citrins udseende.
De svarede ikke på, hvad det var de ønskede, men stillede i stedet dem et spørgsmål tilbage. Levine gled hen over gulvet, som rørte deres fødder slet ikke brædderne. Smilet blev større, selvom det var langt mere udfordrende, end venligt og opløftende.
Det kan man vel godt kalde mig” hviskede de med en kælen stemme, og trådte det sidste skridt mod personen der lignede Citrin. Det var også her, hvor man kunne se hvor androgyn dæmonen var. Trods de feminin skåret ansigtstræk, var der intet andet der viste om det var en kvinde eller man der stod foran den anden dæmon. På trods af det øjensynlige den flade brystkasse.
For en stund stod de blot der, i den anden persons intimsfære. Før de rejste deres hånd med intentionen om at lade de slanke fingre glide hen over deres kind, for at se om de kunne gennemskue hvilken form for magi der blev brugt.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 16.03.2023 20:04
Der var ikke mange ting der kunne røre Rakshasa. Hun havde levet sin mængde år og mødt sin mængde af magtfulde dæmoner og interessante individer, så selv en næsten svævende dæmon var ikke noget hun viede væk fra. Hun lod dæmonen komme helt hen til hende, og kiggede op på hende. Citrin, selv med Rakshasas krops begrænsninger, var næppe høj nok til at se direkte ind i dæmonen øjne. Det der ulmede var Citrins ansigt var i den grad også et væsentlig andet væsen.
”Jeg havde hørt rygter, så det er heldigt jeg stødte på dig,” sagde Rakshasa roligt, og lod ikke til at prøve at komme væk fra hånden der gled ned af kinden på hende. Magien var trods alt ufejlbaragtig. En reel formskiftningsevne, hun ikke kunne blive hevet ud af, selv hvis den anden havde magineutraliseringsmagi. Alle Citrin’s små tegn i ansigtet var præcis som de burde være, og havde Levine været en anden, så havde hun måske aldrig opdaget at det ikke var Citrin der var i denne her krop. 

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 18.03.2023 09:53
De slanke fingre dansede hen over ansigtet, ”fabelagtigt” hviskede de og det mindste af smil formede sig over deres læber. Der var intet der ville fortælle dem, at dette ikke var Citrin. Havde det ikke været fordi, at væsnet bag masken tydeligvis, havde været klar til at lade sig afsløre, havde Levine nok ikke formået det.
Fingrene fulgte kæbens vej, ned til hagen hvor til de tog sig den frihed at lade tommelfingeren glide hen over læberne. ”Hørt rygter simpelthen” Levine lod hånden falde, hvor der ganske svagt formede sig en nysgerrighed i de mørke øjne. Med svajene hofter, en næsten doven sensuel bevægelse, bevægede dæmonen sig tilbage til divaen og satte sig ned.
De fandt derefter en pibe frem, som de placerede mellem deres læber.
Så, har de tænkt dem at fortælle mig deres navn? Eller skal jeg blot tiltale dig Citrin for nu?” spurgte hun med en lav og hæs toneleje, som de pustede røgen ud fra den nu tændte pibe. Øjnene flakkede ned over personen stående foran dem, men forlod aldrig deres skikkelse. Nej, nysgerrigheden var trods alt ulmende nok, til at hun ønskede at vide hvem dette var.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 19.03.2023 12:57
Det var sensuelt, og havde Rakshasa været en anden, så havde hun nok veget tilbage fra den anden dæmon, men det var hun ikke. Hun lod dæmonen fuldføre sin udforskning af det feminine ansigt, og hendes blik veg ikke et øjeblik væk fra den anden, som også hendes øjne studerede ansigtet. Gad vide hvem de var. Hendes hånd kriblede for selv at røre, men af ganske andre grunde, men hun gjorde det trods ikke... endnu.
Hun trådte selv et par skridt mod divaen, og nægtede at lade distancen være mellem dem, som dæmonen nok ønskede. Det var et give og tag forhold var det ikke, og de skulle næppe tro at de havde magten. "Jeg har mange navne, så jeg tænker Citrin er passende til dette formål," pointerede hun. En dæmons navn skiftede nu alligevel så ofte, så hvad var pointen alligevel med at give et ud. Det kunne være at Rakshasa var navnet der lå tættest op af hendes skikkelse, men var det i sandhed hende? Rakshasa var ikke så sikker, og havde trods alt hørt navnet Isen om sig mere på det seneste. "Hvad med dit? Hvad kan jeg kalde dig?"

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 21.03.2023 19:09
"Så vil jeg kalde dig Citrin" sagde de med en fløjlsblød stemme, og hoved tilte til siden som en nysgerrig kat. Det var svært at gemme den nysgerrighed, der næsten tvang dem til at udspørge nærmere. For hvem ville ikke ønske, at finde ud af præcis hvem der stod over dem.
Så blev spørgsmålet sendt tilbage til dem, hvilket frembragte et skævt smil på læberne. I sandhed var denne aften, eller var det stadig dag? blevet meget mere interessant.
jeg går under navnet Levine disse dage, men også jeg har flere navne, et navn der desværre er blevet sagt og bundet mig til denne familie” Levine slog ud med hånden, for at vise at familien var her hvor hun befandt sig lige nu. Trods for at Corinth ikke havde meget med det at gøre, han havde trods alt kun en del af deres navn, hvor faren var den der havde magten. Magten til at sikre sig, at de sørgede for at hans søn forholdte sig mellem mani og depression.
Så, hvorfor er de her, elskede?” spurgte de ganske blidt, og fjernede benene, så der var plads til at Citrin kunne sætte sig ved siden af.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 22.03.2023 18:29
Levine. Et nydeligt navn og et Rakshasa ville huske på, selvom det også næppe var dæmonens rigtige nav. Hvilken dæmon ville også holde fast på at blive kaldt det sammen i alle dets år, og især en der var blevet slavebundet? Rakshasa ville nok ikke, men hun gik trods alt altid tilbage til det samme navn, når hun bare var sig selv. Ikke at hun havde ønsket at være det eller bare været det i mange år efterhånden.
Det føltes næsten som en hån at blive kaldt elskede, men alligevel valgte Rakshasa at gå over og sætte sig ved dæmonens side, med sin egen front drejet mod dem. ”Jeg var nysgerrig på dig,” sagde hun, ærligheden klar i hendes stemme. ”Jeg havde hørt om at nogen havde slavebundet en dæmon her, og det kræver en særlig familie, gør det ikke?” At hun havde fundet dæmonen i første hug var noget af et tilfælde, men det løste de fleste af problemerne. Ikke så meget problemet i at Rakshasa gerne ville forsætte med at snuse rundt for at se hvad familien ellers havde at gemme på.

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 26.03.2023 09:38
Smilet der bredte sig over Levines læber, talte et tydeligt sprog, at de fandt det yderst flatterende at denne dæmon havde været nysgerrig. Ikke bare på situationen, men på dem. 
Det var dog også et spørgsmål, som blev ved med at dukke op i deres tanker: hvordan og hvorfor havde denne dæmon hørt om dem? Var det familien, eller fordi at omstændighederne om deres tilfangetagelse, ikke var så ukendt. Desværre var hun ikke den eneste dæmon, som var slavebundet til familien. De kendte en krysvejsdæmon, der på nuværende tidspunkt var sendt til mørket for at udføre deres pligter der. Hvad grundlaget var for dette, var Levine ikke helt sikker på, men de var også ganske sikker på, at der var en plan. 

"Selvfølgelig, det er ikke alle der kan finde dæmonens rigtige navn, desværre er det tilfældet for mig" forklarede Levine ganske ærligt, og så ingen grund til at lyve omkring situationen de befandt sig i. Måske en dag, ville de blive fri, men spørgsmålet var blot, ville de tage væk? Corinth ville ikke leve for evigt, og en dag ville de kunne forsvinde. Men ind til da, vidste dæmonen også at de var lige så afhængig af mennesket, som mennesket var af dem. 
"Men måske det slet ikke mig du er interesseret i, men familien og hvad de gemmer på?" spurgte Levine med et skævt smil, der dansede over deres fyldige læber. På trods af deres slavebundne situation, betød det ikke, at de ikke kunne forklare hvad der skete bag lukkede døre.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 31.03.2023 16:38
Der var mange dæmoner der blev fanget, nok langt flere end de fleste dæmoner ville erkende. Rakshasa havde altid undret sig over hvordan navnene begyndte at cirkulere. Var det bare lemfældig omgang med navne der gjorde det, eller var der noget andet i spil? Det var trods alt deres mest dyrebare ting i hele verdenen. Rakshasa havde aldrig ytret sit højt.

Smilet var tydeligt på det yndige kvindelige ansigt, som Levine spurgte ind til det, og hun lænede sig lidt frem. ”Kan det ikke være begge ting? Hvor magtfuld må familien eller være, for at have en magtfuld dæmon som dig i deres magt,” lød de bløde ord. Det var ikke fordi hun prøvede at fedte, selvom det altid fik hjulene smurt væsentlig bedre. ”Du må vel også have en idé om det? Hvor længe har du ikke været i deres magt.” Flere år end hvad der var en dæmon værdigt, men Rakshasa var ikke typen der ville begynde at sige noget om det. Ligesom at hun heller ikke tilbød en udvej for Levine. Hun ville ikke vide hvor hun skulle begynde, og det sidste hun havde lyst til var at dræbe en hel familie for at få en dæmon ud. Det ville vække alt alt for meget opsigt, men hvis dæmonen var på hendes side? Det var noget helt andet.

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 02.04.2023 00:49
Pigen, dæmonen, lænede sig frem. Hvilke fik smilet til at spille mere lemfældigt på Levines. 
"Smiger kommer man altid langt med, selv en ældre dæmon som mig, kan være grådig nok til at lappe det i sig" men hun var ikke en dæmon af grådighed, nej den slags ting gjorde de sig ikke i. Det var en depressive, den tiggende tanke om at man aldrig var god nok. Aldrig ville blive god nok og der hvor at lungerne begyndte at blive så tunge at end ikke kroppen ville løfte sig fra jorden. De var mani, den maniske tilstand der gjorde det svært at være andet end impulsiv. Den der gjorde ting uden omtanke, som sjældent kunne andet, end at springe efter tankernes flyvske idéer man sjældent forstod ved første opståen. 
Så smiger, kom man langt med. Men det var ikke alverden for Levine, nej de var meget mere interesseret i hvem denne dæmon var. Hvad var grunden til, at de netop havde fundet deres vej hen til Levine? Det var et spørgsmål, de var sikker på, aldrig ville blive besvaret. 
"Jeg er ikke den eneste i deres magt, men sådan er det, når dæmoner sælger navne og smider os andre under ladvognen... jeg gør mig ingen betænkligheder af hvem der har gjort det eller hvordan, men jeg ved at dem som leger med denne type magt, sjældent formår at udløbe konsekvenserne, på trods af det for et menneske, nok ville virke som flere livstide" sådan var det jo, når man levede for evigt. Der kunne en slaveperiode på sølle tyve år, virke som ingen ting, når man kunne leve til at personen som holde navnet ville dø. En dag ville Lochtree familien gå til grunde, men hvornår—det var nu nået som selv guderne ikke vidste.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 02.04.2023 11:57
Dæmonen havde mange ting i sine ord, og Rakshasa lyttede grådigt til dem. Alle dæmoner havde vel noget af alle dødssynderne i sig selv, til trods for ikke at være beslægtet. Rakshasa var i hvert fald dårlig klar over hvor hendes egen slægt stammede fra. Grundlæggeren var for længst væk.

"Du virker slet ikke bitter over at være her," lød det fra Rakshasa med et overvejende blik. Hun ville forvente at nogen ville være så meget mere bitter over at være fangetaget. De få hun havde kendt i fangeskab havde i hvert fald været det. Men det var næsten som om at Levine blot havde affundet sig med sin position nu. "Det er måske ikke så slemt at være fanget trods det hele?" Eller var de bare affundet med positionen de var kommet i?
Det var et nysgerrigt og overvejende blik der fulgte det fine ansigt og hvert et lille træk der skulle komme som det snakkede. Som om at Rakshasa kunne lære at læse dæmonens sind ved bare at studere ansigtet. Selvom det ligeså meget var en nysgerrig i at kopiere. Der var mange ting Rakshasa faldt sig interesseret trods alt, men kroppe og ansigter var en interesse der var født ind i dæmonen. 

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 02.04.2023 20:29
Smilet bredte sig over Levines læber, der til sidst ende med at skille sig i et bredt tandvisende grin. “Du har mange forventninger om andre, har du ikke?” kom det næsten forførende fra dem, før de lænede sig frem og lod de slanke fingre: fingre, som næsten var lavet til klaverspil, lukke sig omkring Citrins hånd. Derefter guidede de hende til at sætte sig ned ved siden af dem. Med en hurtig bevægelse, drejede Levine sig rundt, så deres krop var tættere på den andens. Fingrene dansede igen nysgerrigt hen over siden af Citrins ansigt, forundret over hun intet kunne mærke. Derfor måtte hun tildels konkludere, at dæmonen havde ønsket at blive set. Selvom der intet var at se når det kom til stykket.
Spørgsmålet er, hvordan ville jeg komme ud af denne forbandelse? Hvis det ikke er muligt på given tidspunkt, handler det om manipulative evner. Og jeg har formået at gøre mit menneske afhængig af mig, såvel som jeg også er afhængig af dem. På den måde har jeg min frihed, uden at eje den” for mange ville det nok ikke være nok, og på den måde havde Citrin vel ret—Levine havde affundet sig med situationen.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 03.04.2023 19:54
Rakshasa smilede en anelse selvsikkert. ”Man har vel sine forudantagelser omkring andre, lød ordene, og lod Levine føre hende ned i sofaen, så de endnu engang kunne røre ved ansigtet. Et ansigt der bar ingen tegn på at der havde været magi indblandet, udover det faktum at hun ikke kunne sidde her som Citrin, uden en form for magi.
”Der er vel måder. Afskaffelse, manipulation, andre metoder,” pointerede Rakshasa, og kunne til sidst ikke dy sig, som hun kiggede op på det yndige ansigt, og rakte op for at lægge et par fingre på den fine kind for også at mærke hvor kød og blod dæmonen var, men ligeså meget for en lille spise til sig selv. Det var ikke som om at Levine ville kunne mærke det. ”Jeg kan måske hjælpe… selvfølgelig med noget til gengæld. Intet kommer gratis i denne verden trods alt.” Rakshasa kunne dårlig love noget, men hun var håbefuld om at de kunne komme til en aftale sammen. Og hvis ikke for at få Levine fri, så var der vil andre ting de ønskede. Rakshasa havd ei hvert fald informationen og remedierne til at forhandle hvis det skulle være, og denne her dæmon virkede ikke til at de havde noget imod at gå mod deres herre.

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 04.04.2023 10:49
Det var ikke fordi Levine kunne mærke den normale tiltrækning af deres væsen, som mange andre følte sig draget af. Det virkede som noget andet, det var en nysgerrighed, en næsten længsel efter at finde ud af, hvad der gemte sig under ansigtet de bar. Eller var det hele væsnet som Levine bar rundt på, som Citrins efterligner var interesseret i?
Det var dog svært for Levine ikke at blive betaget af væsnet foran sig, dog af andre grunde end den anden dæmon, nok havde omkring dem.
Du beskriver det næsten som om, det er en dårlig ting, at jeg er her” hviskede de, som deres hoved gled tættere på den andens ansigt. Slanke fjerlette fingre, dansede hen over kindbenet, den søde æblekind, inden den fjernede noget af det lyse hår og førte det bag året.
Men hvis du skulle hjælpe, hvad vil du så have til gengæld? Mit væsen, min service, mit ansigt? For jeg har mange” deres ord var lette, næsten lydløse som Levine førte deres næse over kinden i stedet, tog duften ind, inden næsen lagde sig mod den øverste kurve af øret, læberne presset mod øreflippen. ”Intet kommer gratis, det samme hvis du ønsker mig fri
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 06.04.2023 08:22
En dårlig ting? Næppe. Der var altid ting man kunne få ud af en dæmon i Levines position. Man havde en anden adgang til informationer, men det krævede trods alt at man var villig til at give ud af den, og desværre var lidt for mange dæmoner lidt for stolte til at gøre det. Grådige efter at få mere end de gav. Mennesker var nogle gange nemmere på det punkt, men en indgangsvinkel til Lochtree familien? Rakshasa kunne ikke lade vær med selv at find ene vis grådighed i at få en semi-permanent kilde på det.
Og havde Rakshasa været en dæmon drevet af lyst, så havde det her nok udviklet sig på en meget anderledes måde, men i stedet lod hun blot Levine tage for sig af godterne. "Din service," lød ordene klokkeklart. "Jeg er ikke engang sikker på at jeg vil kunne få dig ud, uden at dræbe din herre, men så vil det vel blot komme til det, men jeg ønsker information." Information var mere værd end noget andet. "Du har adgang til noget ganske specielt her, og du ved sikkert mere om Lochtree familiens hemmeligheder end du vil erkende." Om ikke andet så havde hun vel to øjne til at kigge sig omkring efter noget god information.

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 08.04.2023 20:19
Næsen gled ind i håret, tog en dyb indånding—hun duftede endda af Citrin. Hvilken vidunderlig evne som denne person havde, ikke at den var meget anderledes end deres egen. Men deres var nemmere at se igennem med, selv hvis de tog dele af folk som de havde set gå rundt omkring. Så på den måde, kunne Levine skabe deres helt egen krop selvom de knap nok kunne huske, hvordan de så ud i deres originale form. 
"Så faktisk, vil du slet ikke have mig ud, du vil have jeg bliver her hvor jeg er, og fodre dig med information" et næsten lydløst grin forlod dæmonen, og før de lænede sig tilbage, gled deres læber hen over øret. 
Igen satte Levine sig henslængt i divanen og greb omkring vinglasset ved deres side. "Så er spørgsmålet, hvis du ikke vil have mig fri, hvad kan du så give mig, som ville gøre jeg ville ofre min meget lille frihed, skulle de finde ud af hvad jeg lavede?" spurgte de med en kælen stemme. For det var nu ikke så meget fordi at Levine var imod at give Citrin disse informationer, men derfor skulle de stadig havde noget ud af aftalen. 
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1496 år

Højde / 173 cm

Helli 09.04.2023 10:26
Der var et glimt i Rakshasa's øjne som Levine sagde at Rakshasa egentlig bare gerne ville have at hun var her. Ikke ligefrem en løgn. Hun havde intet behov for at Levine var fri, men hun var villig til at hjælpe på det punkt, hvis det gjorde at hun selv fik information. Det var at give noget for noget, og Rakshasa prøvede at praktisere det så godt hun kunne.
"Jeg indrømmer gerne at jeg ville have mest nytte af dig her, i den her position, men at få dig fri vil alligevel også tage tid, så mon ikke du ville kunne nå at fodre mig rigeligt med information inden du kom fri," tilbød Rakshasa og lænede sig også lidt tilbage, for bedre at tage det visuelle ind med hvordan Levine lå henslægt på divaen.
"Men hvis der er anden hjælp du har behov for, så er jeg sikker på at noget kan arrangeres. Eller noget specifikt information? Jeg har en alsidig position, jeg kan få fat i det meste... for en pris." Der var altid en pris. Det var hvordan dæmoner handlede og i sidste ende også hvordan Verbatim handlede. 

Levine

Levine

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1325 år

Højde / 187 cm

Sparks 11.04.2023 11:17
En stille hummende lyd forlod Levine, som Citrin forklarede, at de ville have mest nytte af dem her. Det gav mening, og på nuværende tidspunkt var Levine lad nok til, ikke at bekymre sig om at flytte nogen steder hen. 
"For en pris" kom der endelig fra dem, en silkeblød stemme, der sagtens kunne have draget en hver ind. Var det ikke fordi personen foran dem, var af højere stand. Det var altid noget som Levine elskede at være i nærheden af, det var for nemt når folk lod sig påvirke af deres evner. De havde ikke behov for at udnytte manien eller depressionens gave. Der var intet spændende i, at hele tiden at have den vindende hånd. Nogle gange var taberen, den som der fik mest ud af situationen. Det handlede blot om at indse det, hvilket noget Levine have praktiseret længe. 
"En alsidig position, fortæl mig, hvilken gruppe tilhører du? Nej, lad mig gætte" hun lænede sig tættere på, som øjnene gled over deres maske. Det ville give mening, ville det ikke? En person der brød ind, for at finde information og der var kun en gruppe som de kendte til som handlede med information. Dog var det en gruppe som blev hvisket om i krogene, man kunne aldrig vide sig sikker om hvem der tilhørte dem. Adelige, byvagter, lyset og mørkets hær. De var sikker på, at de havde agenter i alle disse grupper. Men turde, burde, de gætte på det?
"Har verbatim fundet deres vej ind i Lochtree familien?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12