Noel

Noel

Leverandør for Urter, Alkymi & Magiske Remedier

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Lorgath 22.12.2022 20:32
Det var ikke hver dag, Noel befandt sig på Det Halve Svin. Han var ikke typen, der tog ud at drikke på må og få, men i aften var det nærmest et krav. Han havde været helt hjemme og havde måttet finde sig alskens skældsord og sure blikke og miner fra sin fader. Og det havde nært gjort ham vanvittig. Han magtede det simpelthen ikke. Det rodede op i gamle sår og sorger og det havde nærmest jaget ham tilbage til Dianthos hvor han så var endt her, på kroen. For en mand der ellers var så socialt anlagt, var han bare helt stille i hjørnet af kroen med et krus øl, som han nærmest ikke havde rørt. Han følte, at han var nødt til at tage sig sammen til at starte det hele, sådan rent officielt. 

Lige nu sugede han blot stemningen til sig og forsøgte samtidig med, at ignorere sine omgivelser. Det var et underligt miks. Han kunne mærke sit temperament være lidt i kog, men mest af alt var det hans sensitivitet, der havde taget højsædet i hans generelle humør.
Han så mut ud, som han sad der, med hovedet hvilende i hænderne og et blik der næsten kiggede søgende rundt. Det var nært som om, at han søgte efter kontakt med andre, men uden at sige det verbalt. 
Leontius

Leontius

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 274 år

Højde / 175 cm

Emilia 23.12.2022 23:16
Det var en af de dage hvor teaterejeren Leontius bare havde brug for et godt glas mjød og selskab, der havde været mange kunder og mange han ikke rigtigt ville tage sig af, i stedet havde han søgt tilflugt på det halve svin, et rart sted at være, når man bare skulle væk fra det hele. Det var ikke så ofte mere, at han var ude og drikke, men når tingene blev for meget var et godt glas mjød altid på sin plads. Han havde siddet i baren en halv times tid, da denne smukke hårfarve var trådt ind af døren og han kunne ikke andet end at følge efter håret med blikket. Det var så spændende, så intens og han ville bare gerne røre ved det.

Lettere betaget fulgte han sin intuition og gik ned, hvor han satte sig på en stol overfor manden. Han stirrede stift på håret, der var et eller andet over det. Hvorfor var det så betagende? Hvad var det det gjorde? Han smilede let og satte sit glas mjød hårdt ned i bordet. "Dit hår er pænt." Sagde han stift og studerede ansigtsudtrykkene der ville komme som reaktion.

Noel

Noel

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Lorgath 24.12.2022 00:01
Noel var godt på vej til at tage modet til sig og begynde at drikke af sit krus, da en fremmed herre pludselig satte sig over for ham. Det overraskede ham nok til at han nær fik sin drik galt i halsen. Han hostede kort og stillede derefter ret hurtigt kruset fra sig, opmærksom på, at han ikke sad uset herinde længere. Han kiggede ordentligt på manden over for sig og gjorde store øjne. Mens manden komplimenterede hans hår, havde han øjne på to ting. Manden lignede en smiler. En person, der næsten altid kunne få et blændende smil frem på læberne. Dernæst de vanvittigt smukke vinger. Selv herinde i krostuens lidt mere dunkle belysning, kunne han se skæret af en regnbue og det var så smukt at han næsten blev fortabt i dem.

"Selvfølge-.. Jeg mener, tak.." han væltede nærmest rundt i sine ord. Nu ville manden muligvis tro at han var fuld, hvilket gjorde ham en lille smule pinligt berørt. Han rømmede sig forlegent og gav manden et lille, men frisk og venligt smil, der næsten dækkede over hans før lidt skidte og triste humør. "Jeg kan sige det samme om dine vinger. Virkelig smukke. Mit navn er forresten Noel. Hvad med dit navn?" han håbede virkelig ikke, at han lød som om, at det rablede for ham og at han blot så syner.
Leontius

Leontius

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 274 år

Højde / 175 cm

Emilia 24.12.2022 00:49
Det var betagende at stirre på hans smukke hår og som han rødmede lidt, vinkede han også med toppen af vingen. Han blev lettere forlegen over komplimentet, men smilede samtidig. Han havde nærmest altid vingerne ude, det var ligesom en del af ham og han smilede fra solen stod op til den gik i seng igen. Han smilede let og tog en tår af sin mjød, mens han charmerende lyttede til manden.

"Leontius er navnet, men du lyder jo som et rigtigt julebarn." Han smagte lidt på navnet og slikkede som om læben. Noel, det bragte ham lige til julens glæder, ikke at han havde nogle at fejre julen med, men han elskede tanken om det var julet og han havde lyst til at kæle lidt for denne mand, han gik jo lige i hjertet, han var spændende og det hele.

Noel

Noel

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Lorgath 31.12.2022 13:32
Noel var dybt betaget af de smukke vinger, især da manden vinkede lidt med toppen af den ene af dem. Han kunne ikke helt lade være med at stirre en smule benovet på dem, før manden fortalte ham sit navn. Det var blot endnu en del af manden, som Noel fandt betagende. Hans øjne funklede lidt, især ved komplimentet omkring hans navn. "Løven med de smukke vinger," røg det ud af ham, som han smilede skævt. Den korte funklen i hans øjne forsvandt dog kort efter, da han igen huskede hvorfor han var her til at starte med. "Jeg vil nu ikke kalde mig et julebarn. Jeg er nærmere.. Et lunefuldt et." konstaterede han før han tog en tår fra sit krus.

"Men jeg er glad for at du besluttede dig for at sidde her frem for alle mulige andre steder. Selvom vi først lige har mødt hinanden, har du allerede forbedret min dag til det bedre. Og det skal du have tak for," det taknemmelige smil nåede helt op til hans øjne, men tristheden lå stadig og gemte sig derinde i ham. Han kiggede ned mod sit krus kort.
Leontius

Leontius

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 274 år

Højde / 175 cm

Emilia 02.01.2023 10:40
En let rødmen formede sig på hans læber, syntes han virkelig godt om ham? Det var alt hvad han kunne ønske sig på denne dag og han kunne ikke lade være med at rødme endnu mere over at blive kaldt en løve med smukke vinger. Noel var virkelig betagende, og det hjalp ikke spor at han kaldte sig selv for lunefuld, for det betød bare der var mere at lære om ham.

Let baskede Leontius med vingerne i en smigren, inden han svarede. "Jeg er glad for du lader mig sidde her, du ser så charmerende ud." Han smilede stort, det bedste han havde lært, for det var virkelig rigtigt, han var betagende.

Noel

Noel

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Lorgath 09.01.2023 17:16
Det pyntede da Leontius begyndte at rødme. Det fik ham til at se mere levende ud, hvis det da ellers overhovedet kunne lade sig gøre. Han lignede jo i forvejen en virkelig smuk forårssol med det smil. Noel kunne mærke hvordan han igen blev mere tiltrukket af mandens smukke ydre og hvordan de trælse tanker gled om bag i hans hoved. Han var mere i nu'et, her, foran Leontius der sad dér og baskede let med sine betagende vinger.

Det var Noels tur til at rødme, især omkring hals og ører, da Lentius fortalte at han så charmerende ud. Det var ikke vanvittigt tit at han fik så mange komplimenter på én gang. Ja, faktisk havde han ikke fået et kompliment i et godt stykke tid. Passionen steg i ham og han kunne ikke lade være med at smile endnu mere end han hidtil havde gjort denne aften.
"Du smigrer mig.. Tak, Leontius." sagde han lettere genert, men uden at undgå øjenkontakt. Han kunne ikke bryde det. Han var som fanget i Leontius' blik. Og han havde ikke noget imod det. "Dit smil smitter.. På en god måde," det var svært at stoppe, nu hvor han var i gang. Eller rettere sagt, nu hvor de begge to var i gang.
Leontius

Leontius

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 274 år

Højde / 175 cm

Emilia 16.01.2023 16:35
Et lille fnis gled ud gennem Leontius læber, som han blev mere og mere forlegen, han havde ikke mødt en før der var så betagende og samtidig så sød, det hele faldt lige i hjertet på Leo der bare pludselig følte sig ekstra godt tilpas, men hvad kunne han sige til det? Han var jo bare som han altid var, han var lige der. Leo kunne ikke lade være med at ae hans hånd let og smile til ham, som om de var bedste venner eller endda mere end det, for Leo havde virkelig en følelse af det var der de var ude, at de var lidt mere end alle andre.

Roligt rømmede han sig og så spørgende på Noel. "Må jeg byde på et glas mjød, dagens måltid eller måske begge dele?" Det var ikke så tit Leontius bød andre på noget, men han havde virkelig en god fornemmelse med Noel og det var en måde at have ham på i længere tid, hvilket kun kunne være godt.

Noel

Noel

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Lorgath 31.01.2023 09:55
Noel kiggede hurtigt ned mod sin hånd da han mærkede kropskontakten fra Leontius. Han burde været skyet væk fra det, men det var ganske afslappende og rart. Overraskende, taget i betragtning af hvilke personligheder, Noel normalt befandt sig ved. Enten var det komplet fremmede, eller også var det hans kølige arbejdsgiver. Eller hans endnu værre fader, der intet havde tilovers for ham længere. Men selvom Leontius var en person, han aldrig havde mødt før, så havde de udvekslet navne og varme. Og det var nok for Noel, til at give manden en større mængde tillid end så mange andre folk, han først lige havde mødt. Han smilede varmt til manden.

”Jeg… Ja.. Ja tak, Leontius,” genertheden krøb langsomt ind i hans sind og hans ører tog en let rødlig nuance. Han var ikke blevet budt på mad eller drikke på denne måde før. Aldrig. Det var en stor omvæltning for ham. Men det var ikke en negativt ladet omvæltning. Han kunne lide det. ”Er der noget jeg måske kan give til gengæld?” spurgte han langsomt, overbevist om, at der måtte være en hage ved det hele. Man kunne umuligt have den varme, som Leontius besad. Også selvom Noel sagtens kunne se, at han nok tog fejl i dette tilfælde. Leontius var, om muligt, det mest varme individ han havde set.
Leontius

Leontius

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 274 år

Højde / 175 cm

Emilia 03.02.2023 17:47
"Det er ingen årsag, du kan ikke gøre noget." Forsikrede Leontius den kære Noel om, inden han gik op og bestilte to krus mjød og to dagens ret. Det var rart for ham at kunne bruge sine krystaller på andre end sig selv og når man var så gammel, så havde man da også tjent sit gennem årene, han skulle ikke klage og han kunne bestemt godt give mad og drikke til en han lige havde mødt, det gjorde ham ikke det fjerneste.

Roligt kom han ned og sidde igen, smilende til manden, mens køkkenet fik lov at gøre deres. "Jeg er glad for selskab, så det at du bruger dit selskab på mig er mere end rigeligt," forsikrede Leontius denne Noel om, mens han smilede helt op til ørerne, det var så rart at være sammen med en som gerne ville være sammen med ham, der var ikke noget bedre end dette og det var ikke altid englevingerne ligefrem lurede folk ind i ens greb.

Noel

Noel

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Lorgath 12.02.2023 14:02
Noel nikkede blot, helt fortryllet af Leontius' smil. Han var helt overrasket hvor smittende et smil manden kunne have, for humøret bredte sig bare. Faktisk var det lidt som om, at hele kroen lidt lyste op. Da Leontius forlod bordet, for at bestille mad og drikke, kiggede Noel rundt. Når Leontius ikke var her, var hans humør knap så godt. Så han blev ved med at kigge over mod englen i et forsøg på at opretholde sit nu gode humør. For han havde ikke lyst til at være der hvor han var da han lige havde sat sig herinde.

Heldigvis var Leontius hurtigt tilbage og det smil der var i hele hans hoved fik igen Noel til smile tilbage som han lænede sig frem på sine albuer. og hagen i sine hænder. "Jeg er mindst lige så glad for dit selskab, Leontius. Din glæde smitter. Hvad laver du til hverdag?" spurgte han nysgerrigt, næsten med et barns nysgerrighed i sine store, udtryksfyldte øjne. Der var et lille bitte genskær af flamme i dem.
Leontius

Leontius

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 274 år

Højde / 175 cm

Emilia 12.02.2023 16:24
En let latter forlod Leontius læber, hvor var det fantastisk at få at vide, at man var noget så smittende i humøret og hun var glad for at tingene var som de var. Han elskede at blive komplimenteret, men der var heller ikke noget bedre end at være her sammen med Noel, han var virkelig fantastisk og en der virkelig kunne få ham til at smile.

Mens køkkenet var i gang, var der masser af plads til hyggesnak, så roen sænkede sig lidt over Leo, som Noel spurgte ham. "Tjoh, jeg er teaterejer, men det er et omrejsende teater. Det er virkelig fantastisk. Hvad med dig?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13