Lige meget hvor gavmild DAvian var lige så uartig kunne hanvære. Ingen skulle genere ham, hans famile eller hans lille kro han havde haft de sidste 600-700 år. Han elskede sin kro, og den var lille i starten, nu var det den største i Elverly, og han elskede den mere end noget andet. Nok også derfor at
Yume'Ave Risindier havde logget ham væk fra kroen i tidernes morgen. De havde udnyttet hinanden på godt og ondt, også på det seksuelle plan. De havde været som pot og pande, men efter 2017 hvor Elverrådet var startet på ny havde hun været fjern og ikke til stede, ikke engang set ham når de gik forbi hinanden og han sagde hej til hende. Han kiggede på ravstykket der blev lagt foran ham og straks tog han en finger og skubbede den tilbage imod hende.
"Isi... Du skal ikke betale" kom det fra ham og vendte sig om, han havde jo glemt gedemælken! Straks tog han et glas og en kande der havde stået i et skab der var køligt og heldte gedemælken op i glasset. Straks vendte han sig om idet hun snakkede og han satte glasset på højre side a tallerkenen, hun var da højre håndet ikke sandt?
"De sidste tre år? Det må jeg nok sige, og du kan lave svampestuvning. Så må du da kende lidt til planter efterhånden" svarede han og smilte til hende, endnu engang tørrede han fingrene af i forklædet og hørte hvert et ord hun havde at sige. Yume'Ave var hård og kontant men han holdte stadig meget af den elver ha engang havde været tæt med.
Hans sukkede da hun var færdig med at fortælle og han rystede lidt på hovedet.
"Jeg beklager du skal have så hårdt et liv Isi, det fortjener du ikke" han håbede inderligt at Yume'Ave ville se lidt positivt på Isiodra præcis som Davian gjorde. Selvom Isidora kun var halvelver var hun her stadig og havde en mor der skulle beskytte hende mod alle de hårde kommentarer og hårde blikke. Men det gjorde hun ikke, det var virkelig en sørgelig ting.
"Til Dianthos? Skøn by, lidt for meget kriminelitet efter min smag, men jeg kommer jo selv den vej et par gange om måneden" svarede han og lagde armene på baren.
"Men erdet ikke lidt en nål i en høstak at finde din far?" Yume havde aldrig fortalt om Isidoras far, det havde hun altid holdt hemmeligt, men det gjorde mest ondt at vide at Yume havde valgt en anden end ham.