Midnight kom løbende med en ulve unge i sine arme. han havde reddet den fra nogle ulve fra det modsatte pack. han blødte selv fra skader ulvene havde givet ham, men selvom han var menneske, så havde det ikke sat en stopper for ham, i at redde den lille unge. han satte sig op af et træ med den såret ulve unge. han rev et silke bånd ud af sit hår, og bandt om den lille unges blødende side. "Ikke smart at forsøge hugge deres bytte lille ven, især ikke når du kun er en hvalp" sagde midnight og nussede ungen bag ørene. han havde virkelig ondt, da de ulve virkelig havde haft godt fat i ham. han kunne mærke trætheden komme over ham på grund af smerterne. han rejste sig dog op, og gemte den lille unge i hullet i træet, han satte sig derefter op af træet, for at sikre sig andre ulve ikke kunne nå ungen. han så mod himlen kort, hans hår var vådt af sved efter løbe turen.
"
Kan du stadig se dine drømme på den fjerne stjernehimmel?
Når man glemmer at putte de følelser, der flyder over i hendes hjerte
Jeg plejede at tro uden tvivl, at jeg kunne nå mine drømme, uanset hvor langt væk de var.
Drømme er mere skrøbelige og flygtige end en glasrose,
Nogle gange kan to drømme blive til kærlighed,
Selv når de er alene, vil folk gerne dele deres følelser, men det kan være så svært.
Selv når de er alene, vil folk gerne dele deres følelser, men det kan være så svært.
Jeg plejede at tro uden tvivl, at jeg kunne nå mine drømme, uanset hvor langt væk de var.
"
// source:
https://www.animesonglyrics.com/ayashi-no-ceres/suka-retto
oversat til dansk via google oversæt //
sang midnight, mens han mærkede tårer der løb ned af hans kinder