Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 26.03.2022 16:47
det var solskind. vejret var perfekt og alt virkede så fredfyldt. Tasja lå i skovens bund og lyttede til fuglenes sang. hun havde ikke lyst til at jage idag. hun havde kød der hjemme. hun havde bare brug for at hvile hovedet med lidt fugle sang. vinteren havde været hård og Tasja følte at  det endelig var begyndt at gå fremad igen.

solen stod langsomt op mod midten af himlen. fuglende pippede og fløj ned og hentede små kviste og græs. Tasja lå bare på ryggen og så dem flyve. *'tænk vis man kunne flyve også. det ville ikke være så dårligt* tænkte hun lidt og lukkede øjnene da et knæk lød over hende og da hun så op fik hun et agern lige i panden. et egern så forvirret ned på hende og agernet. hun tog sig til panden og tog agernet op og så på det. så det var knækket. hun så på egernet og rakte agernet til det lille egern der hurtigt snuppede det og smuttede sin vej igen.. hun lagde sig igen.

hun lukkede øjnene og nød naturens lyde og hendes dyriske sanser ville advare hende vis hun fik besøg af ikke natur.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2022 20:12
jack var gået ud for at  finde et sted at slappe af der hadet været mange ting  han skulle tænke  og nye fornæmlser også det var ikke altid lidt af og til savnet han bare  at komme ud og rejse og stikke lidt af for alt ting. jack kunne ikke lide at blive for længer tid af gange det samme sted det hadet han gjort klart men han hadet foget sig en rolle nu som han måtte tage sig af først selv om det var svært. jack sukket   han ville ønske han hadet en af dele de her ting med hans bor og søster var ikke lige frem nogle hjælp de drille ham bare med det. jack  hadet på det sidste tænk meget på Tasja han vidste ikke hvorfor men det var nok fordi hun var vosket op på samme måde som ham selv lidt 
stille to han en blomst og dufte til den solen skinde varmt og kysse  hans kinder blidt 

Ros hans datter hadet været god at træne med men han skulle ikkke komme fortæt på med  deres mor og det forstod jack godt. dog syntes han det irterte ham at de kun hadet set  det fra moresn synpungt af og ikke hans synspungt men det var svært stille hørte jack en knæk fra skoven han vendte hovde og dufte  en gang lugten virkede bekendte kunne det være Tasja?  med lette skridt gik han hen mod  Tasja og studeret sådan som hun lå på  jorden han kunne mærke foråret var kommet et stille suk kom fra ham da duften ramte hans næse 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 26.03.2022 21:16
Tasja lå roligt og så op på himlen. hun var ikke overrasket over at dufte den bekendte duft. hendes blik rykkede sig ikke fra himlen. " hej Jack" sagde hun roligt imens hun så op på et af træerne og så egernet gumle på agnet.
Tasja lå roligt med armende under hovedet og så op på den smukke blå himmel. hun havde levet et meget vildt liv. hun havde forældre der ikke lod hende hvile. hun havde en mor tilbage og deres fortællinger om halvdyrs fortid havde gjort hun var mistroisk over for alt andet end halvdyr. men det gjorde hende ikke mindre asocial.

Tasja blinkede og da hun åbnede øjnene så hun hvor jacks duft kom fra. hun havde helt afslappede øjne forhold til hvad hun plejede at ha. hun var meget afslappet lige idag. nok fordi hun havde haft det så hårdt i denne vinter.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2022 21:26
jack smilte rolige og stod lidt og ventede på hun skulle opdage ham men han tog sig stille sammen og gik hen og lage sig stille ved siden af hende han lage poten stille på  Tasjas kind og smilte " hej Tasja længe siden,." svaret han stille han hadet altid kunne være sammen med henden det var rat han sukket blidt  stille lage han sig helt ned og så også op. der var sket en hel del i gennem vinteren han smilte og vendte sig rolige og så på henden hun var lige så smuk som han husket hende. hans blik faldt lidt ned i  mod Græsset  han hadet lyst til at ligge ud med hans men han nød at slappe af sammen med henden lige nu 

" jeg har savnet dig " sagde han lige ud og lage poten mod hendes mave blidt med et varmt smil på læben han vidste ikke hvorfor men han  bliv næsten rød i hoved vær gang han mærkede henden eller vis hun kom tæt på mund det var foråret skyld jack smilte og kikket i hendes øjne " gik det godt med din mor " svaret han stille og rolige og husket hun måtte af sted  til sin mor og de hadet ikke snakket sammen siden andet ind at skrive til hianden lidt han sukket blidt 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 26.03.2022 21:43
Tasja trak hovedet til sig da han lagde en pote på hendes kind. Tasja så mod ham og så op på himlen igen. "ja. men vi kan jo ikke ses hele tiden" sagde hun da hun jo vidste at hun havde meget at se til og det havde han nok også.
Jack var meget rørerings glad kunne hun mærke og hun var ikke just den der kunne lig berøring. Tasja vendte hovedet mod ham og blinkede et par gange. "hun lever da" sagde hun og så op mod himlen igen. hun var ikke just familie halvdyr. hun havde været alene det meste af sin tid. hun havde ikke været glad for sin familie og hun vidste ikke helt hvad hun skulle med en familie.

Tasja så op på himlen da en flok fugle fløj forbi.  hun lukkede øjnene roligt i og trak vejret dybt ind af næsen. "men jeg gider ikke rigtigt tale om min familie.... de burde alle sammen bare gå i graven" sagde hun lidt vredt. tydeligt at hun ikke kunne lig sin familie. hun havde mistet sin søster og far. for længe siden. men hendes mor var ikke død endnu.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2022 22:14
jack grinte lidt over hendes sidste ord  jack hadet helt glemt hun ikke var gald for berøigen på den måde han sukket lidt og kikket op " nogle gang har jeg det på sammen måde med min far slog mig næsten ihjel inden sengen faldt " svaret  og sukket trist over det  han var stadige om over brystkassen lidt jack tænke lidt over sine ord og sagde så stille og rolige  " jeg fandt ud af jeg hadet to børn som jeg selt ikke kendte til.. fra et tidliger x.. jeg var ikke stolt over det  der skete men jeg har lært at leve med det og gøre det godt for de to dog det med at være far er svært når man bare er blive kastede ud i det "  jack lukket øjen og tog sig på brystede stille og rolige 

smerten var slem det var Virkelige slem   men han bed sig i den det var som om efter det hans far hadet gjort var det ikke blive helet overhovet, han vidste han kunne snakke med Tasja om det hun var den enste lige nu han ville være i nærheden af af Flere grunde stille lage han poten  mod hans ansigtet. han  kunne mærke hullet komme frem i hans mave  men han prøvet at virke stærk han ville ikke vise svaghed over for Tasja der kom et suk over for ham igen " såå hvad er dine planer for i dag..."  jack ville godt inviter Tasja ud vis hun ville med ham han tænke det måske var på tide 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 27.03.2022 13:07
Tasja forstod ikke hvad han mente med inden sengen faldt. men det måtte vel betyde noget. da han sagde han havde børn vandte hun øjnene mod ham. "børn.... jeg tænker ikke på dig som familie far tyben" sagde hun ærligt og så op på himlen igen. hun havde ikke planer om børn. det var mange kvinders ønske men ikke Tasja, hun var ikke den der kunne se sig med børn.

hvad hendes planer var hun så mod himlen igen. "slappe af her i skoven. jeg har haft en anstregene vinter så jeg nyder at slappe af." sagde hun og trak vejret dybt ind og lukkede øjnene kort i og hørte en lille fugl pippe i nærheden af dem, et egern knaske i et eller andet og vinge slag fra de flyvene fugle det var dejlige lyde. men hun smilte ikke.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.03.2022 21:49
jack  grinte lidt men det var mere et usikker grin " næ det troede jeg heller ikke men det bliv altså sådan.."  svaret jack til Tasja stille og kikket lidt op i træne igen han kunne ikke fatte at han hadet haft to Døtre som han slet ikke kendte til men det  var svært til tider at se dem som dem og ikke bare venner  han sukket lidt og lukket øjne stille i han slappet af duften var stærk det var rat men han vidste han også snart skulle tilbage til sine pligter som leder. jack sukket lidt og strøg sig selv over  men det skulle gå det var han sikker på det skulle han sukket lidt igen og åbnet sine øjne måske han bare skullle rejse igen se verden som i gammel dage 

det var meget beder sådan han kunne ikke holde det ud at være fanget på et sted for længe af Gangen han måtte sanrt ud og se de steder han pleget at besøge der måtte være noget mere der ude som han ikke hadet set " såå hvad med dig ikke fundet nogle i liv i nu eller.. er det stadige på tenget bratted " svaret han stille og vendte sig om for at studere hende blidt hun var smuk selv om hun var en kat 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 01.04.2022 21:12
Tasja så bare op på himlen imens han talte. hun så ikke en omrejser som fartyben men hvad. man så heller ikke kvinder som jægere. eller selvstændige tyber. men det var hun alligevel. hun satte sig op og så mod en busk der bevægede sig. der var noget i busken. måske var det en ræv.
to små hare hoppede ud og lavede tagfat. hun lagde hovedet på skrå da jack igen talte. hvad mente han. "mener du om jeg har fundet en mage.... vis det er det du mener så nej. jeg tranger heller ikke til en." hun så ikke en fremtid med nogle lige pt.
Tasja så på de to hare der kom til at hoppe ind i et træ og falde om på ryggen. Tasja smilte ved synet og vendte sig om og lagde sig på maven på jorden og sukkede. "min far var en puma og min mor en los.... det er ikke fordi jeg ikke ser mig selv med et andet halvdyr en dag. men jeg tranger ikke til kærlighed eller nærhed på den måde" sagde hun og sukkede i mens hun lukkede øjnene
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.04.2022 19:34
jack smilte stille og rolige til Tasja neej hun  virkede heller ikke til at være den tybe som faldt for hvem som helst stille kikket han hen på de to harre og smilte bredt han sukket lidt og nød at være her igen han vidste de næsten kunne snakke om hvad som helst han hadet lyst til at jage dem men bed det i sig det var fortidige på året og de skulle have en Chanse til at formere sig som alle Ander patte dyr  jack tænke lidt over hvad hans fremtid ville ind bære han hadet ikke nogle ide lige pt men han var dog gald for at have nogle venner han kunne komme og besøge. selv om Jack ikke helt var  vennen tyben med hvem som helst 

det skyldtes nok den mistro til mennesker som behandlet halv dyr som slaver jack sukket lidt og lod poten føre stille over en tot af Tasjas hår og kikke på hende men rejste sig stille op og lænte sig i stede for op fra et træ " det sjovt vi to  liner lidt hinanden med det med forældrene. " svaret han og kikket lidt hen mod en busk hvor solen stråler rammet blidt hans hjerte hummeret stille og rolige 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 08.04.2022 20:37
Tasja lå bare der i græssen og mærkede kulden fra jorden op igennem hendes pels. hun mmærkede jack fjernede en tot hår for hende og rejste sig op. hun åbnede øjnene og så på jack. "er du sikker. du har en familie. du vidst bor sammen med vis jeg ikke tage  fejl" sagde hun lit itvivl. hun satte poterne i jorden og rejste sig op. hun så på JAck og sukkede lidt over den forældre snak. hun var ikke just glad for sin familie. far og søster var død... kunne mor ikke også bare dø.

"men nok om forældre." sagde hun og så på harene der kom til at hoppe ind i hende. hun så ned på den lille hare der landte på ryggen og spjættede. hun var lidt sulten men hun havde mad hjemme. hun havde også lidt pels hun skulle ha byttet med tøj. hendes var godt slidt efter hånden. Tasja levede jo af jagten. og selv om hun var lille los så elskede hun jagtens sus i sig.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.04.2022 12:59
jack skulle lige til at sige noget   men Tasja valgte ombart at ville rejse sig og det gjorder Jack også han  studeret hende lidt og tænke over hvad hun ville måske hun ville jage sammen med  stille stillet han sig ved siden af hende og så underen på hende " hvad ville du "?  jack vidste godt at hun var hurtigt til at beslutte noget og når hun hadet sadt sig for det ville hun ikke stoppe lige med det samme. jack ventede stille på vad Tasja ville og  hun gad ombart ikke snakke så meget om forælder selvom han hadet brug for det men han vidste Tasja ikke var den tybe han sukket lidt og strækket sig lidt. det med at sidde ned hadet gjort ham helt øm i ryggen så måske var det  godt at få 

" vis du har tænkt dig at jage så jeg friks jeg mangler af lige vel mad  og er også begyndt at blive lidt sulten " 

jack lavet et knæk og så hen mod de to harre som var kommet løbene det ville ikke være helt skidt  det med at få sig en harree men han vidste også godt  at det ville være dumt lige nu han sukket lidt og lage ørne ned " hvor ville jeg ønske jeg kunne få en harre at spise..

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 12.04.2022 15:01
Tasja var faktisk i tvivl om hvad hun havde lyst til i dag. hun så mod jack da han spurgte hvad hun ville. ja hun var lidt sulten men hun gad ikke jage en enkel hare for det når hun havde der hjemme. det ville være spild af mad. hun så på jack da han talte igen. "du er fri til at jage. jeg har kød nok hjemme." sagde hun og så bare på harene der løb deres vej da han knækkede.

Tasja havde hovedet fyldt med tænker. hendes hjem var lille men behageligt. hendes tøj godt gået til men ved at være slidt. Tasja kunne godt bruge noget nyt tøj. men hun hadede virkelig at gå i byen. der var så mange væsner. og vis ikke det var et halvdyr hun talte med blev hun altid kold og gik i forsvars position. hun så ned på jorden og lyttede til fuglene over hende. hun havde ikke haft en dag uden jagt i.... ja isaris ved hvor mange år. måske det var på tide at dele dagene op så hun ikke jagtede hver dag. en hvad skulle man lave på sine fridage så. ja det var spørgsmålet der gik i hendes hoved.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.04.2022 13:03
meget skreg  mod at at jæger de to men han fornemste af at Tanja ville noget andet han vente til hun ville gå stille lod han blikket gå op og ned af Tanja lidt med et stille smil på læben hun var stadige meget køn. han sukket lidt og sagde så " hmme er du sikker på der ikke noget du villle " svaret han med et stille smil på læben han mærkede hendes varme mod sig lidt han sukket blidt men sagde ikke noget til det jack blikket glide  ind i Tasjas lidt mens han tænke lidt over om de skulle tage til byen eller noget i den stil han ville godt noget andet ind bare at jage med Tasja hun ville måske " hmme ville du med til byen måske at få noget at spise og købe ind der " svaret han blidt og stog sig lidt over håret blidt  mens han kikket igen op og ned af Tasja med et stille smil på læben 

han ville ikke noget som hun måske ikke ville men vis de skulle ned i byen var han frisk på det  ville jack det også han skulel af lige vel ned for at købe en ting til ros og furry han smilte lidt  det var underliget sådan at blive far på den måde 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 15.04.2022 14:22
Tasja anede ikke lige nu hvad hun ville.  men at han blev ved at lave elevator blik mod hende gjorde hende utilpas. hun tog sig om sin arm og kløede sig lidt. da han spurgte om de skulle tage i byen gøs hun lidt. "for hvad." spurgte hun og havde jo sagt hun havde mad hjemme plus hun næsten ikke havde flere krystaller. hun viste heller ikke helt hvorfor han ikke bare jagede da hun havde sagt han var fri til det. hun holdte ham ikke tilbage.

Tasja havde en rigtig søndag denne dag. hun følte sig ikke motiveret til noget som helst, hverken jagt eller noget andet. hun havde mest af alt lyst til at slappe af hvilket var det hun gjorde her ude.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.05.2022 20:50
jack tænke sig lidt om og ville enligen godt lave noget med Tasja hvad mund hun kunne lide i dag stille smilte han og puffet stille med Skulderen og smilte lidt itl hende "  hvad så hvad hadet du tænk dig " svaret han og lod blikket glide mod hendes hus som han vidste ikke lå så langt væk her fra han ville godt hjælpe hende med at finde noget tøj vis det var det han  ville elskede at gøre det. jack kikket  og ville ønske at han  vidste hvad de skulle finde på hun var tyben der holde for sig selv nomalt jack prikket til hende det var nu rat at komme her ud  han hadet sanvet det lidt syntes han 
Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 04.05.2022 12:14
Tasja så på jack da han spurgte hvad hun havde tænkt sig. "Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har ikke krystaller nok til byen men har nok kød hjemme."  Tasja vidste at jack gerne ville noget men tasja var bare ikke i humør til hverken det ene eller andet. Hun burde måske jage snart til at sælge men dyrene var jo ved at formere sig så at dræbe nu var ikke just smart. Hun så op på himlen. Hvad havde hun lyst til.

Tasja så ned på jack og så rundt. Hun fik en ide. "Hvad siger du til en fiske tur" hun havde ikke fisket i umidelige tider. Det kunne være sjovt
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.05.2022 11:37
jack satte ørne helt op da hun sagde det og vendte sig rundt for at komme op og stå. " kan vi godt men jeg har ikke noge fiske stringer med " svaret han ærlige og kikket rundt for at se om hun hadet taget nogle med jack smilte blidt og lod halen svinge lidt rundt. han holdte meget af Tasja det skulle ikke være nogle hjemligheden overhovet selv om de var vær deres race så kunne de godt sammen jack tænke tit hvordan hu ville have det vis han spurte hende om at følge med ham og bo sammen med ham men han tude ikke helt i nu 

jack gik lidt tætter på hende med et varmt smil over læben og peget i en retningen " du føre an" svaret han med et stille smil på læben for hun kendte måske stede beder ind han selv gjorder  han stille stod han og kikket lidt ned i jorden med efter tænk som mine der var skam sket meget i hans liv pt så det kunne være godt at slappe af  han kom dog i tanke om hvad Rose hadet sagt til ham * hvorfor slår du dig ikke ned et sted folk ikke kender dig *  han smilte bredt og kikket ind i Tasjas øjne blidt  efter at hørt sin Datters stemme i sit hovde 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 21.05.2022 21:52
hun lagde hovedet på skrå og smilte lusket, "hvem taler om fiskestænger" sagde hun og havde da ikke planer om fiskestænger, hun havde da tænkt sig at hoppe i vandet og fiske. hun begyndte at gå mod en nærliggende sø. Tasja var hurtig mod den da hun ikke gad  bruge tid på at tage hjem og hente net eller fiskestang. Tasja smilte roligt og kom hurtigt til søen.
"her er det" sagde hun og kiggede ned i søen for at se hvor mange fisk der var.
Tasja så tilbage efter jack og tog sin vest og halstørklæde af og lagde på jorden. hun tog sine bukser af så hun havde trusser på. mørke tusser havde hun på. hun strakte sig lidt for at varme op.

hun listede over mod søens bred og så ned på fiskene. hun ville være bedre som los men hun var også god uden at forvandle sig. men hun vidste ikke hvor god hun var. "det gælder bare om at finde den rette metode." sagde hun roligt og stille og lå ned ved søens bred og lå og svingede halen. hendes tshirt var stadig på hendes overkrop.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.05.2022 22:17
det var første gang jack hadet set hende smile på den lusket måde han gik stille efter hende og vidste ikke helt hvad hun mente med det hun sagde dog kunne han godt lave et spyd uden han måske røger vandet alt for meget dog stoppet han op da hun begyndte at tage tøjet af og hendes blik var der noget over hende han sukket lidt og så efter hinde han kikket lidt ned mod vandet han hadet aldrig været glad for vand  på den måde dog kikket han ned mod Tasja med et skævt smil sådan som hun loveret med halen han satte sig stille ned og ventede på hun skulle fange noget han var næsten hel nøgen og duften af ham var nok over alt stille satte han sig ned på hug og lod halen lover lige så meget som hende 

" hmme så jeg skal barge fange det med mine poter altså ? " 
kom det efter tænk som fra ham han kunne nok godt tage prøve det mest for at gøre Tasja glad han sukket lidt og gjorder poten klar  han så en fisk svømme og slappe af tæt på ham han stod bum stille og fik fanget den i halen men han miste balancen også  PLASK!  der kom et hyld fra ham da han fadlt i da jorden fadlt under ham men han kom hurtit op igen tæt på  Tasja med fisk i munden der slog med sin krop 

det var ikke lige sådan han hadet Renget med at blive våd han prøvte at komme op af vandet  han var våd han rystede det af sig for an tasja da han selt ikke brød sig  så meget vand på en gang " VAND hvorfor VAND "   han kikket sig omkring for at sikker sig at han var blive tør men hans hår rejste sig over alt næsten 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13