Terrak gik roligt ud fra sin gård og kom til turmelinien området. her tænkte han at han måske kunne finde en hjort eller en ræv.
han kom til et område med nogle træer. han så ikke ned på jorden men så op på himlen og de smukke trækroner.
Terrrak havde som altid sit lange lange hår op i en hestehale. hans vinger var inde i kroppen og hans krop dækket med en jakke. han gik lidt i en egen verden
det Terrak ikke vidste var at for inden havde der været jagere lige her og sætte fælder op. Terrak havde kun en dolk med. men pludselig trådte han på noget der føltes forkert. men han nåede ikke at tænke videre over det da fælden han havde trådt på udløste og et net blev hevet op i træet med et sæt. Terrak hang nu der og fumlede efter sin dolk men tabte den ned på jorden og sad meget akavet i dette net så han kunne ikke få fat i dolken.
Terrak prøvede at vende sig men resultatet var at hans ben blev viklet ind i et af nettet huler og han kunne ikke få viklet det ud. *shit, hvordan kommer jeg ned nu* Terrak gad ikke råbe om hjælp med mindre han hørte nogle eller noget komme i nærheden. det var spild af stemme kraft.
tiden gik og der kom ingen. solen var højt på himlen og så småt ved at gå nedaf. for ikke at gøre det værre var det begyndt at dryppe. *nej nej nej. jeg gider ikke også at blive våd når jeg hænger her* hvad skulle man gøre. Terrak var fanget og der var ikke tegn til nogle ville komme.

Krystallandet