Åben

Potato potato

Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 25.03.2022 20:08
dagene var meget ens for bonden Terrak. han havde derfor valgt at tage en tur ud i området for at så om han kunne finde noget aftensmad der ikke var kartofler.
Terrak gik roligt ud fra sin gård og kom til turmelinien området. her tænkte han at han måske kunne finde en hjort eller en ræv.
han kom til et område med nogle træer. han så ikke ned på jorden men så op på himlen og de smukke trækroner.
Terrrak havde som altid sit lange lange hår op i en hestehale. hans vinger var inde i kroppen og hans krop dækket med en jakke. han gik lidt i en egen verden

det Terrak ikke vidste var at for inden havde der været jagere lige her og sætte fælder op. Terrak havde kun en dolk med. men pludselig trådte han på noget der føltes forkert. men han nåede ikke at tænke videre over det da fælden han havde trådt på udløste og et net blev hevet op i træet med et sæt. Terrak hang nu der og fumlede efter sin dolk men tabte den ned på jorden og sad meget akavet i dette net så han kunne ikke få fat i dolken.

Terrak prøvede at vende sig men resultatet var at hans ben blev viklet ind i et af nettet huler og han kunne ikke få viklet det ud. *shit, hvordan kommer jeg ned nu* Terrak gad ikke råbe om hjælp med mindre han hørte nogle eller noget komme i nærheden. det var spild af stemme kraft.

tiden gik og der kom ingen. solen var højt på himlen og så småt ved at gå nedaf. for ikke at gøre det værre var det begyndt at dryppe. *nej nej nej. jeg gider ikke også at blive våd når jeg hænger her* hvad skulle man gøre. Terrak var fanget og der var ikke tegn til nogle ville komme.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 26.03.2022 16:21
Gående i et ganske roligt tempo kom Lilith gående. Hun vidste faktisk ikke helt, hvad hun faktisk lavede her i byen. Dog skadede det bestemt ikke, at undersøge området nærmere. Det kunne være, at der skete et eller andet interessant. Det lange røde hår, hang løst ned over ryggen, og lidt ind over brystet.

Lyden af et eller andet hørte hun tydeligt, og fulgte lyden af det. Der måtte da være sket et eller andet, hun kunne tydeligt mærke et eller andet. Det så også ud til, at det snart ville regne. Hvilket bestemt ikke gjorde hende noget. Hun tiltede hovedet lidt på skrå, og stoppede op henne ved en person som hang med hovedet nedad"Se det er skam ikke tit, at jeg ser det..." hun smillede lidt, ved synet af personen som hang fast. 

Synet af dolken, fik et lusket smil frem på hendes ansigt, og hun bukkede sig ned efter den. Gik tættere på denne person, som hang med hovedet nedad. Hun kunne godt hjælpe ham, men på den anden side var det også lidt sjovt, at se ham hænge sådan der. Lilith var ikke den sødeste person, men måske denne person var heldig, at opleve hende på en af de gode dage, hvor hun var lidt sød"Jeg hjælper dig gerne... Hvis du hjælper mig, når jeg mangler en tjeneste" der skulle være et eller andet til gode for hende, før hun ville hjælpe denne person.

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 26.03.2022 16:34
Terrak som var i et net og så lidt klodset ud hørte pludselig nogle skridt. "hey.. er der nogle der?" han fumlede lidt rundt men blev bare viklet mere ind i nettet. han bandede inden i. han vendte sig om og vidste at han umuligt kunne komme ud uden den dolk. da en skikkelse kom til syne så han ned mod den og prøvede at se hvad eller hvem det var.
"det er skam heller ikke tit jeg sider fanget i et net" sagde han og hev lidt i sit ben men nettet stramte bare om foden. han så hvordan hun tog dolken og kom tættere på. fedt en sjæl der ville hjælpe. han tog hånden ud af nettet ned mod hende og dolken til hun talte.

han så lidt mistænkligt på hende. "hvad skulle det være for en tjeneste?" han vidste ikke helt om han turde stole på hende. nok lignede han en dæmon men han var faktisk mere menneske end dæmon da det var hans tip tip tip oldefar der havde været dæmon. så meget lidt dæmon var han nu jo. hans vinger var inde i ryggen og skyldte at han var engel. han så på hende med et mistænkeligt blik og sukkede. han måtte jo næsten godtage at hjælpe hende når det var. frem for at side her i nettet for evigt.... eller til en venlig sjæl kom forbi, men hvornår det ville ske vidste han ikke. der kunne jo gå lang tid.
dryp dryp dryp.... små dråber begyndte at falde ned. *nej ikke nu* tænkte han irreteret og så på sin dolk hun holdte. hvorfor skulle han også ha tabt den.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 26.03.2022 17:53
Hendes gyldne øjne hvilede sig lidt på ham. Hun kendte ham ikke, eller havde set ham før. Men han hang hvist ikke så godt, og hun ville ikke hjælpe ham før, hun var helt sikker på at han ville gøre hende en tjeneste når hun ville få brug for det. Et lusket smil voksede sig på hendes ansigt, og hendes blik faldt pludselig ned på dolken i hendes hånd"Jeg skal nok finde på en tjeneste du kan skylde mig.." det var ganske sandt, det behøvede ikke være en tjeneste lige nu.

Enlig burde han heller ikke stole på hende, men det var ikke noget hun nævnte. Hvis han endelig vidste hvad hun var, ville det hele bare ødelægges sikkert. Duften af engel var så stærk, at det efterhånden var svært for hende, at holde sig rolig. Engle var nogle spændende typer, og bestemt nogle væsner som Lilith godt kunne lide. Ikke lide som at elske dem, hun hadede faktisk de faktisk de fleste engle. Men denne her engel foran hende, virkede ikke så træls i øjeblikket.

Regnen ville nok snart styrte ned, så hun gik tættere på, og begyndte at skære ham fri fra nettet"Okay du skal ikke bevæge dig.. Ellers kommer jeg til at ramme dig med dolken"det lød meget bestemt, som hun enlig ikke havde noget imod, at ramme ham. Men hun ville også bare gerne hjælpe ham fri. 

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 26.03.2022 18:06
han vidste ikke om han turde stole på hende. men da hun sagde at hun nok skulle finde på noget så han lidt skeptisk ud. finde på noget... det var aldrig en god ting. da regnen begyndte nikkede han til at han godt kunne gøre den tjeneste. da hun kom over til ham og begyndte at skærre ham fri så han på hende og pludselig.... 
DONG!! han landte hårdt ned på jorden og tog sig til sit haleben som han landte på. han så op på hende og trak lidt på smile båndet. selv om det var sjældent. "tak." han tog fat i nettet om hans fod og tog det af nu hvor det var skåret op. Terrak rejste sig op og rakte hånden frem. han håbede hun ville tage imod hånden så han kunne også få sin dolk igen.
"jeg skal nok holde mit løfte og gøre dig en tjeneste. men det ville være rart at vide hvad det er for en "tjeneste" du ønsker af mig." hans smil var væk og de gyldne øjne stirrede på hendes. ja han burde nok ikke ha stolet på hende. men så ville han jo være blevet der oppe i gud ved hvor lang tid.
han var jo en lille del dæmon og det sagde hans udseende jo alt om. de gyldne øjne og det sorte hår var meget dæmonisk af udseende.

Terrak vidste heller ikke om de nogle sinde ville mødes igen jo. for vis han ikke gættede galt kom hun næppe samme steder som ham.  men man kunne jo ikke være sikker på sådan noget. Dryppende begyndte at komme flere og flere. nederen. det havde ellers været så smuk en dag. og så nu.... nu skulle det åbenbart regne.
Terrak lyttede lidt til regnen imens han håbede hun ville gi ham hans dolk igen.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 26.03.2022 20:48
Synet af ham lande hårdt på jorden fik hende til at rette lidt på sit hår. I det mindste hang han ikke med hovedet ned længere, og hun lod de gule øjne glide ned over ham. Han var bestemt ikke grim, men ganske tiltrækkende faktisk. Det var dog ikke noget som hun sagde, eller nævnte lige nu. Lilith havde ingen problemer med, at fortælle ham, at han så godt ud. Hvis nogen så godt ud, skulle de have det at vide. Hun tog imod hånden, og rakte ham dolken, så han kunne få den tilbage igen.

"Det var så lidt, jeg kunne vel heller ikke lade dig hænge på hovedet hele dagen lang" griner lidt, og betragter ham en lille smule. Tænk at hun lige havde hjulpet en engel, det var godt nok ikke tit, at det skete. Men det gjorde vel ikke noget, at det lige skete en enkelt gang. Han ville skylde hende en tjeneste nu, og hun skulle nok finde ud af hvad det skulle være. Imens hun lyttede til hans ord, tænkte hun lidt over de muligheder der faktisk var, for tjenester. Der kunne nok nemt være et eller andet, som han kunne hjælpe hende med.

Hun trådte et skridt tættere på ham, og strøg en finger hen over hans læber. Øjnene fulgte efter, som hun placerede en hånd i siden. Det var tydeligt at se på hende, at hun stod og overvejede hvilken tjeneste hun skulle bruge hans hjælp til. Han skyldte hende jo en, nu skulle hun bare finde ud af hvad det skulle være"Hmm.. Der er lidt mange muligheder for hvad tjeneste det skal være... Men først skal du fortælle mig dit navn" det var altid rart, at vide hvem man mødte og snakkede med. 

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 26.03.2022 21:31
"nej det kunne du vel ikke" sagde han og kløede sig i nakken. det havde været lidt anstrengene at hæng sådan. Terrak så på hende da hun gav ham dolken som han lyn hurtigt satte i sin bælte. han så mod hende da hun trådte tættere på ham. hun var ikke grim men hun lignede ikke just en man villle komme i kampulace med.
Terrak så på hende og tog roligt fat i hendes hånd og fjernede den fra hans læber. han så på hende og da hun beordrede nærmest hans navn. men okey hun havde redet ham fra at hænge der længe. så navnet kunne han i det mindste godt gi vel.
"Terrak er navn. bonde af gavn" sagde han og bukkede lidt med overkroppen i et hurtigt buk. han så på hende og så da ikke en grim kvinde, faktisk var hun smuk. men hun var ikke lige hans tybe. faktisk anede han ikke hvad hans tybe var. han havde jo ikke just haft et forhold til nogle.

Terrak var nok engel men hans race før det var mere menneske end dæmon. derfor han lignede en dæmon mere end en engel. hans vinger var dog stadig skjult i kroppen for han havde jo ikke lige brug for dem. han kunne jo godt ligne menneske så længe som muligt. 
Et vindpust kom fra siden af dem og blæste det lange hår over på skuldren og for derefter at forsvinde igen. Terrak samlede det lange hår i hånden og smed det ned på ryggen.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 28.03.2022 14:46
Det interessante, næsten luskede smil var fortsat på hendes ansigt. Hvem denne person ved hendes side var, vidste hun ikke. Men hun var efterhånden nysgerrig efter at vide det. De gyldne øjne gled lidt ned over ham, bare for at se hvordan han faktisk så ud. Han så ikke grim ud, tværtimod. Han havde et eller andet over sig, som hun godt kunne lide. Mest lide som, at han hurtigt havde fanget hendes interesse. Som han bukkede overfor hende, kunne hun ikke andet end at smil lidt.

"Det lyder som et specielt navn, jeg hedder Lilith" fik hun så præsenteret sig i en ganske normal tone. Det var ikke tit hendes vinger var foldet ud, dem holdt hun mest for sig selv. De var nu ikke særlig specielle, men flotte det var de - hvis man spurgte hende. Hun lænede sig en smule ind imod ham, og tiltede hovedet lidt. Han duftede godt, men gjorde alle engle ikke det? det var hun næsten ret sikker på. Lilith tillod sig også, at rette en smule på sit hår, bare så det sad lidt bedre. 

Med ikke så lang afstand imellem dem, lod hun de gyldne øjne hvile sig på hans ansigt. Hvis denne engel troede, at han kunne forsvinde væk, eller andet, så tog han fejl. Eftersom hun havde reddet ham, var det kun fair, at han skyldte hende en tjeneste. Hvad det så skulle være, tænkte hun nærmere over"Du vil gerne gøre mig en tjeneste uanset hvad det er, ikke?" det lød nærmest lokkende, og en smule forførende. Men det var også meningen, og hvordan kunne det være andet når det var hende.

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 28.03.2022 14:55
Terrak var lidt undrene over den måde hun nærmest stod helt op af ham. selv når han trak sig lidt væk. da hun sagde sit navn gentog han det inde i hovedet. *Lilith* han nikkede til hende da hun sagde hans navn var speciel. han kunne ikke engang huske hvorfor hans forældre lige havde døbt ham det. men det var også svært at få svar nu.
Terrak så undrene på hende da hun snussede til ham. men hans øjne var lidt forvirret ved det næste hun sagde. "uanset hvad.... det er jeg ikke helt sikker på. for jeg slår ikke ihjel" sagde han ærligt og rettede ryggen for at sige han stod ved sine ord. han ville gøre meget men slå ihjel. det gjorde han ikke. 

ja hun var smuk. speciel og lokkende i stemmen men hun var ikke just hans tybe, han var ikke engang sikker på om han kunne sige hvad hans tybe var for det kunne jo godt være det var en som hende men lige nu kunne han ikke se det for sig. han havde altid set sig selv med et menneske som resten af hans familie havde gjort. ja han kunne ikke få børn nu det vidste han  men hvad vis han fandt en med børn. så kunne han adoptere dem og blive deres nye far? kunne han ik?
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 28.03.2022 19:20
Hun var sikker på, at han nok skulle huske hendes navn. Det gjorde de fleste, og dem som ikke gjorde, endte alligevel med at huske det. Det var ikke engang fordi, at hun gjorde noget særligt for at andre skulle huske navnet. Dog gjorde hun nok alligevel bare lidt, så andre ikke glemte hendes navn. Hans ord fik hende til at grine lidt, og hun placerede en hånd i siden.

"Nej det gør i engle ikke.. Vi dæmoner er god til det, og gør det tit" det var ikke engang løgn.. Hun talte sandt, dog var det lang tid siden, at hun havde dræbt nogen. Hvis hun endelig havde dræbt nogen, var det altid flere. Engang imellem var det kun en enkelt person, det kom meget an på hvad humør hun var i. Skulle hun mon tage denne engel med på et morderisk togt. Nej hun vel ikke bare bede ham om, at hjælpe hende med at dræbe en person. 

Var det ikke for ondt? måske... Hun var ligeglad, og lod det luskede smil sidde fast på hendes ansigt. Hendes gyldne øjne hvilede sig på ham, og hun var lidt nysgerrig efter at vide mere omkring ham"Bare rolig jeg voldtager dig altså ikke.. Jeg har andre planer" det lød nærmest som om hun havde gættet hans tanker, og bekymringer. Det kunne godt være, at hun ikke brugte tid på at aflæse ham, men lige nu var det ret tydeligt for hende, at læse hans ansigtsudtryk. 

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 28.03.2022 19:38
hendes første ord fik ham til at stirre stort og var lidt i chok. han havde ikke vinger ude og han havde aldrig mødt hende før så hvor fra vidste hun at han var Engel. han skyndte sig at se bag sig for at se om vingerne var ude. men det var de jo ikke. hans gule øjne så forvirret på hende, hvad vidste hun mere om ham vis hun vidste han var engel. kendte hun til hans evner også? nej.... det var jo ikke tybisk engel evner. men stadig. hvorfor vidste hun at han var engel og ikke bare et menneske som hans forældre.

han havde heller ikke troet hun ville voldtage ham. måske forføre ham. men ikke voldtage. han blev rolig i ansigtet efter sit lille chok med at hun vidste han var en engel. "nej det gør du vel ikke, men hvad er disse "Planer" så." han lagde tryk på planer da han ikke kunne aflæse hende for hvad hun ville bruge ham til. han var jo ikke en djinn, han var ikke en dæmon som havde let ved at dræbe. men hvad så. han kunne ikke gætte det. aarh det irreterede ham noget så gevaldigt at hun ikke bare sagde hvad tjenesten skulle være.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 28.03.2022 20:00
Vidste denne person godt, at hun kunne genkende ham på duften? ikke hvem han som person var. Men duften afslørede det altid, engle havde også en særlig duft til fordel for andre racer. Lilith kunne godt lide det, og fjernede bestemt heller ikke det tilfredse smil på sit ansigt. Hun overvejede kort de mange muligheder som der faktisk var. Hun kunne både gå den ene vej, eller den anden.

"Okay jeg tvivler på, at der sker noget på dette sted, så vi er nødt til at tage væk herfra" det var ganske rigtigt. Der skete vel ikke så meget, udover at hun pludselig godt kunne høre noget larm. Hvor det kom fra, var hun ikke sikker på. Det lød som om det var tæt på. Var det mon nogle venner som denne person havde? eller var det måske noget andet.

Hun var ret mystisk og hemmelighedsfuld med, hvad planerne var. Men hun skulle nok fortælle ham det, dog gjorde hun det ikke lige nu. Hun trak tiden ud, bare en lille smule. Hun gik så lidt rundt, bare for at betragte omgivelserne yderligere"Har du tilfældigvis dusørjæger venner.. Eller jægere som er ude efter dæmoner?" hun spurgte tydeligvis, fordi hun kunne høre lydene, og stemmerne kom tættere på.

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 01.04.2022 20:38
Terrak så hvor nervøs hun virkede pludselig og han skærpede ørene og kunne høre skridt. så hun var bange for  dusøsjægere eller jæger der var efter dæmoner. "jeg har ærligtalt ikke nogle bekendtskaber" sagde han og så på hende. at hun kunne kende en engel på lugten var han faktisk ikke klar over. at man kunne genkende dem på blodsmag vidste han at vampyre kunne.
Terrak så rundt og begyndte at gå væk fra skridtene. hun ville nok følge med. vis ikke var det sådan det var. men han ville ikke vide hvem dette var der var på vej.
Terrak så mod hende om hun var med. han var sikker på at de kunne komme hurtigt væk vis de gik i samme tempo. hvem der var på vej mod dem. måske var det faktisk dæmonjægere. hvem kunne vide det.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 07.04.2022 19:01
Hovedet lagde hun på skrå, og betragtede denne person lidt mere. Der var sikkert rigtig mange ting, som hun kunne bruge denne person til, og han behøvede ikke vide alle idéerne og tankerne. Han ville bare løbe væk, eller kalde på hjælp. Det ville ikke gå, og bestemt ikke i Liliths øjne. Nej det måtte ikke ske.

"Har en engel som dig ikke mange venner, eller bekendtskaber" spurgte hun undrende med et lille skævt smil. Hun kunne ikke undgå at gå lidt rundt ved englen. Duften hang i luften, og var næsten alt for fristende til, at hun overhovedet kunne holde sig rolig. En dyb vejrtrækning blev taget, og hun tænkte lidt. Lige nu fulgte hun med ham, men det var kun et spørgsmål om tid, før hun ville finde på at gøre et eller andet ved ham. 

Det lå i hendes natur, og hun var bare sådan. Generelt så, hvis der var noget hun ville have så kunne hun sagtens gøre alt, for at få fingrene i det. Hun betragtede kort omgivelserne de kom forbi, og lavede et kort kast med det røde hår"Du skal være heldig.. Jeg havde ikke udvist så venlighed, og næsten høflighed over en engel" det
var ganske sandt, som hun sendte ham et lille forførende smil.

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 08.04.2022 20:21
ja det lød måske underligt men alle dem som Terrak havde kendt var døde. så han var meget alene. han havde sine dyr. Terrak så mod hende da hun gik rundt om ham. hvorfor gjorde hun det?
Terrak så op på himlen og lyttede til om der kom skridt mod dem. han kunne ikke rigtigt høre om der kom noget mod dem. Terrak så på hende og rystede kort på hovedet. "nej... det har jeg ikke" han var nok en engel. men venner havde han kun dyrene på gården. hvilket passede ham fint. de gjorde ham ikke ondt. de misbrugte ikke hans tillid eller venlighed. de var der altid for ham

Terrak kom til en vej der delte sig og så mod hende og hævede et bryn. "så jeg er et sær tilfælde?" sagde han og forstod ikke helt hvad hun sagde det for. lige nu vidste han ikke engang om hun ville sige hvad hans tjeneste skulle være. eller om han bare skulle stå på bar  bund længe.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 12.04.2022 16:04
Denne engel var ikke det værste selskab, hun havde bestemt intet imod at bruge mere tid sammen med denne person. Selvom hun fortsat var fristet til alle de dårlige ting, og blandt alle de dårlige ting var det som om, at hun hældt lidt mere til de morderiske ting. Var det fordi denne person, var en engel? det var det sikkert.

"Jeg vil gerne være din ven, hvis du mangler en god ven" det passede enlig ikke. Chancen for at en dæmon som hende, havde venner som var engle, den var lille. Alligevel lød det nu meget godt i hendes ører, og hvis denne person troede hende, ville det ikke gøre noget. Hans ord fik hende til, at smile lidt og hun tænkte en smule over ordene.

Han var virkelig et heldigt tilfælde, hun plejede normalt ikke være så blod, og sød ved engle. Men det skadede vel aldrig, at udvise lidt venlighed overfor englene. Hvem kunne vide, hvad hun ellers kunne få dem til"I det mindste hænger du ikke på hoved længere.. Du var ikke på vej hen til et bestemt sted, eller noget" Lilith kunne ligeså godt spørge ham, mest for at udvise endnu mere nysgerrighed. Dog også fordi, hun kunne følge med ham samme vej.

Being evil is easy
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 12.04.2022 16:21
Terrak havde faktisk lidt svært ved at tro på det han hørte. ville hun være hans ven. hende, en dæmon, det lød ikke rigtigt. han så mistroisk på hende og valgte at tænke over det. en dæmon levede mange år jo. lige som engle. så de ville ikke dø for ham. men han så ud som en dæmon så folk ville nok tro de var to dæmoner vis det var mennesker der mødte dem. "jeg ved ikke... alle de venner jeg har haft er døde... nu har jeg dyr istedet for som venner" sagde han og mente det. dyr vidste hengivenhed på en måde mennesker ikke gjorde. men venskab skete jo ikke på 2 sekunder. det var noget man arbejdede sig op til.

Terrak gik bare uden at vide hvor hen. da hun spurgte hvor han havde været på vej hen stoppede han op og kom i tænke om det. "når jo. jeg var faktisk ude for at finde noget nyt mad... kartofler er ved at blive lidt kedeligt at spise." sagde han og så på hende og tog sig til hovedet, nej han hængte ikke med hovedet ned af mere. det var rart. 

"var du på vej et bestemt sted hen?" spurgte han roligt og så på hende. tænkende. en dæmon måtte da være ude på noget siden de redede en engel. men hvad var hendes planer. ville hun misbruge hans venlighed. hans gård måske til at smulde noget eller nogle ind mod dianthos? han var i tvivl. hvad ville hun bruge en bonde til.
Lilith

Lilith

Lejemorder & Tyv

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Alder / 1756 år

Højde / 176 cm

Jinx 15.09.2022 16:55
At hans venner var døde, valgte hun bevidst ikke, at kommentere på. Mest fordi det ville være yderst mærkeligt, hvis hun faktisk skulle kommentere på det. På en eller anden måde, var det nok nemmere at have dyr som venner frem for mennesker, eller lignende.  Lilith tiltede hovedet lidt, og fjernede ikke blikket fra ham.

Uden at kontrollere de mange tanker inde i hovedet, valgte hun bare at lytte til ham. Selvom stemmen ikke behagede hende, og tonen var hun heller ikke fan af. Generelt var hun bare ikke særlig meget fan af ham, men det behøvede han ikke at vide"Noget mad.. Hmm der er mange muligheder for, at finde god mad" det var mest sagt i en lusket og nærmest forførende tone, med matchende stemme.

Som spørgsmålet kom, trådte hun tættere på ham, og lod et lille lusket smil komme frem. Ja var hun på vej hen til et bestemt sted. Normalt kunne hun sagtens færdes og findes over det hele. Alligevel stod hun og tænkte lidt, men stod hurtigt bagved ham. Lænede sig ind imod hans øre, og bevidst pustede ind i det"Lige nu har jeg det fint, med at være her.. Men man ved jo aldrig, hvor vi ender henne" det lød halvt hviskende, og Lilith smillede lusket for sig selv.

Being evil is easy
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12