Han havde taget hende med ud til Obsidianøerne hvor de holde til, hvor han landede med hende i hans arme, foran en af de mange gang broer der var, han satte hende ned og smilede kort “ hold hovedet nede til jeg Beder dig om andet, vis ydmyghed overfor mig, og snak kun hvis jeg Beder dig om at snakke, og hold dig altid bag ved mig” sagde han bestemt og begynde at gå, han gik roligt forbi nogle vagter som blot kiggede lidt på det inden Jonathan forsatte, beboelsesfløje plejede altid at have meget trafik, men heldigt for dem, var det ikke tilfældet lige nu for de fleste kroger og ridder var ude på hver deres færden, hvilket var til deres held, plus Jonathan gad Heller ikke at forklar noget overfor nogen, så en gå gang der normalt vil tag tid tog ikke langtid, og pludselig stod de foran hans gemakker, han åbnede døren og lod hende gå ind først, hvor efter han lige sikrede sig at der ikke var nogen.
Døren lukkede efter dem, “ du må gerne snakke og kigge igen, “ sagde han bestemt, jonathans gemakker var meget mørk og med et enkelt vift med hånden blev stearinlys rundt omkring tændt, så man kunne se.
“ du kan gå i bad over i den stor hal sammen med alle andre eller du kan gå i bad, “ sagde han og pegede over til hjørnet hvor der stod en kæmpe træ balje, men den dækkede ikke for noget, “ jeg finder noget andet tøj til dig, du burde vaske dig, men dit valg” sagde han roligt og gik over til hans skab, hvor han begynde at rode efter noget tøj.

Krystallandet