Elver søger eventyr

Zera

Zera

485
karakterer

Zera 11.01.2021 20:54
Hej alle

Jeg har desværre lige haft en periode med en del fravær grundet stress, men jeg er tilbage og vil så gerne igang igen.

Derfor har jeg valgt at fokusere på en karakter, der i den grad trænger til at blive rusket op.

Mød:
Amara Tha’anea. Amara er en ung elver på sølle 150 år, som er rejst fra Elverly for at bosætte sig i hovedstaden, hvor hun har fundet arbejde i helbredelseshuset. Men hun trænger i den grad til at prøve nogle vilde eventyr. Amara er sød og venlig, men temmelig tilbageholdende, hvilket skyldes hendes magiske evner, som er farlig for både hende og andre, hvis de røre ved hendes hud (tænk Rogue fra X-men).
Jeg er åben overfor alt (undtagen mord), og jo mere gang i den, jo bedre. Så mangler du en druk buddie, et offer til en fucked up situation eller en helt tredje ting står Amara til rådighed, jeg er klar på den værste.

Othilie

6
karakter

Othilie 13.01.2021 09:55
Hm, jeg har bjergelveren Ainion. Han er 155 år, så også stadig ung, og kender stort set intet til det at være i selskab med andre, da han har boet i Azuriens bjerge det meste af sit liv, mutters alene. 
Han kan snildt have forvildet sig til byen, for at opleve noget nyt, og kan derfor udnyttes til det meste. Se ham som jomfru af alt - druk, tyveri, mord, venskaber, you name it. 
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 13.01.2021 13:05
Åh det kunne være et fedt plot! Amara holder sig også meget alene, så de ville sikkert være mega kejtede sammen. I am in!

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 13.01.2021 16:14
Jeg stiller gerne Zanza til rådighed, hvis hun gerne vil kidnappes xD

EDIT: Ellers har jeg lidt sødere karakterer, som hun kan komme på eventyr med. Herunder Myssa min tyvepige, Polaris min Stjerneæder som ikke ved noget som helst, eller eventuelt andre :)
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 18.01.2021 20:02
Urg, Queen, dine karakterer er fandeme så fede!

Zanza er nice, hende kunne det være sjovt at lege med. Jeg er frisk, vi skal bare lige finde ud af, hvordan de skal møde hinanden.

Jeg har også et spørgsmål til dine stjerneædere: hvis de nu spiser andres lys (eller magiske evner) er denne del så for altid mindre? For hvis nu Amara mistede noget af sin evne til at stjæle andres livsenergi tror jeg, at hun ville blive ufatteligt glad.

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 18.01.2021 21:56
Zera: Så vidt jeg husker fra egen beksrivelse (det er noget tid siden at jeg skrev dem begge), så kan de ikke sørge for, at folks chakra bliver mindre for evigt. Men når de "suger magisk evne", så vil den anden karakter føle et lille fald i chakra (magisk evne), men det vil ikke var evigt, da de vil "lade op" igen :)
Hvis du har lyst til at skrive mere, så kan du også fange mig på Discord (Queen of All Media#0884). Så kan vi snakke mere i dybden :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10