Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 00:54
Det Halve Svin havde altid en fantastisk stemning. Oisin vidste at han altid kunne få sig en god aften på Det Halve Svin. Øl, en god pibe, og det var ikke så svært at få sig en god snak med nogen af de andre gæster i kroen. Han kendte hvert fald stamkunderne efterhånden. Men i aften var han for en gangs skyld ikke taget af sted med sine kolleger. Heller ikke alene dog.

Oisin var gået op til baren for at få sig to store krus øl fra Telma. En lille kæk bemærkning som han stak pengene over disken til Telma, inden han stak sin pibe ind mellem tænderne, og gik med de to øl ned til en af de mindre borde. Heldigvis var varmen i kroen så høj, så han ikke behøvede at have sin uldne kofte på, som hang over stoleryggen. 
"Så Winchell. Det er et stykke tid siden hvor vi bare har kunne sludre."
Det ene krus blev stillet foran den lokale lystmand, der lige nu hvert fald ikke havde en kunde. Nogen ville nok mene at Oisin har et underligt valg, når det kommer til selskab, men han kender til hvordan det er at være udstødt af det almene samfund, så han bekymrede sig ikke om hvad folk sagde om ham, bare fordi han brugte noget af sin fritid i selskab med en lystmand. Han måtte jo selv om hvordan han tjente sine penge, og Winchell virkede til at have stor glæde af sit erhverv. Oisin satte sig op på sin stol med det andet krus og gjorde mine til at skåle med Winchell. 
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 11.01.2021 14:56
Det summede i Det Halve Svin denne aften. Mange havde enten fyraften eller haft fri hele dagen. Selskabet, Winchell var med, besad begge af disse grunde. Han havde fri, imens modparten havde fyraften. Den lave satyr var et spøjst venskab med den buttede lystmand. Venner behøvede selvfølgelig ikke at være ekstra kærlige, men Winchell havde denne type venner og det kunne være svært for ham ikke at prøve at gøre flere af vennerne til dette. Især, når det var en person som Oisin. Den stærke satyr var måske ikke høj, men det gjorde han op i sin bredde og væremåde. Og igen, en satyr var endnu ikke en race, Winchell havde leget med. 

Iført en tunika, hvis øverste huller ikke var strammet synderligt meget med snoren, sad Winchell som satyren kom med to øl - en til hver. Et takkende nik blev givet, som Winchell tog imod den skummende drik og løftede det for at skåle med sin ven. "Alt for lang tid, Oisin. Men et godt krobesøg kan gøre op for dette." Oisin kendte til Winchells erhverv og havde intet imod det, hvilket den buttede mand var mere end glad for. Derfor vidste satyren da også, hvad menneskemanden havde lavet på de fleste af kroerne i byen - også Det Halve Svin. Kroværelserne var blevet besøgt af Winchell. Sikkert dem alle, hvis han skulle bedømme.
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 15:10
"Intet bedre end et godt krus øl i godt selskab," sagde han og blinkede til Winchell inden han tog en kraftig tår af sin øl. 
"Hvordan går det ellers? Er der sket noget spændende på det sidste?"
Oisin lænede sig godt tilbage, med den ene arme hængende over stolelænet, og klovene dinglende over stolekanten. Han vidste godt at det ikke var alle der var vant til at se en satyr, så der var nogen der stirrede på den - i følge mange andre racer - nøgne satyr i krostuen. Han var blevet vant til det, og havde den holdning, at hvis de havde et behov for at glo på ham, så måtte de bare gøre det. Hvis der så var nogen der blev aggressive af en eller anden grund, så skulle han nok give dem et par kraftige på skrinet, så de ville lade ham være i fremtiden. Hvis de blev fornærmet over at han ikke bar tøj, som alle de racer der havde brug for det, så måtte de sejle deres egen sø. Han havde ikke noget til overs for nogen der har problemer med at se på en satyrs krop. Det var bare ikke rart at have noget på, når man har så meget kropsbehåring.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 11.01.2021 15:26
"Så sandt, så sandt!" ekkoede Winchell, som han fulgte satyrens eksempel og tog en slurk af sin øl. Det råhvide skum efterlod et mærke i det fine skæg. Dog skulle en håndryg bare tværes henover læberne og dette ville fjerne sig igen.
"Ikke i byen, hvad jeg ved af. På erhvervsfronten har jeg holdt mig dejlig optaget," Winchell kunne ikke lade være med at blinke til denne kommentar. Der var altid kunder, som ønskede intim behandling og der havde den buttede mand fået æren af at udgive behandlingen. Om det var kvinder eller mænd, elskede han at udøve dette. For det betød jo, han ikke var alene, samt han kunne skabe nydelse for andre. Aspekterne af arbejdet, Winchell elskede. Alene og tomhed var følelser, der skræmte ham. Derfor nød han da også at være i selskab med vennen Oisin. Og det faktum, at satyren ikke havde taget sin overdel på, havde efterladt ham nøgen i princippet. Dette vidste Winchell godt, skønt de fleste mennesker ikke opfattede det sådan. Benene var jo dækket til med hår, men det var endnu ikke beklædning. Winchell havde lænet sig en anelse tilbage som Oisin, bare ikke nær så meget. "Jeg er stadig jaloux på dig. Hvordan du kan gå rundt sådan der uden størstedelen vil pege fingre mod dig. Hvis jeg gør, kommer byvagterne." grinede Winchell. Det var ingen hemmelighed, at manden elskede at være i sit skind og intet andet. Det var da også derfor, at klæderne oftest var løse på ham.
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 15:55
"Jeg forventede intet ringere af dig," sagde Oisin med et kækt smil.
Oisin vidste godt at Winchell holdt sig travlt optaget. Derfor var det også så svært at faktisk have en længere samtale med hinanden, som ikke blot var under pauserne mellem de forskellige kunder på en af de mange kroer som de tilfældigvis stødte på hinanden. Oisin har altid kunne lide Winchells friske humør og sit gåpåmod. Arbejdsomhed var noget som de havde tilfældes. Han kunne altid respektere en der elskede at udføre sit erhverv.

Oisin kom til at le over Winchells umiddelbare jalousi, om at satyren kunne gå omkring 'nøgen'. Nøgenhed var noget som folk påduttede et folk som satyrer, som ikke ligefrem havde den store påklædningskultur. Nogen har taget den til sig, men Oisin så ikke formålet med tøj, udover at det beskytter mod vind og vejr, og så brugte han sig også glædeligt af det.
"Der er masser af folk der peger fingre af mig, og der er også enkelte byvagter der har antastet mig om sommeren, når jeg ikke har haft brug for en kofte for at holde mig varm nok. For det meste fortæller jeg dem en eller anden historie om hvordan de ikke respekterer min herkomst og kultur. Det plejer at få de fleste til at klappe i."
Han fik stoppet sin pibe mens han snakkede, hvorefter han tændte den for at tage nogle sug.
"Jeg tror når man er vokset op i en skov, hvor der ikke har været nogen til at pådutte et folk en kultur om tøj, så vænner man sig til den frihed. Du skulle måske prøve at tage en - lad os kalde det en frihedsrejse ude i et naturrigt område, hvor du kan få lov til at lægge tøjet fra dig, hvor ingen dømmer dig for det."
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 11.01.2021 16:14
I mellem de mange besøg på kroerne i følge af arbejdet havde Winchell da stødt på Oisin og de havde faldet i snak. Men der havde lystmanden revet sig væk for at tilse sig en kunde og tage sig af ham eller hende. Nogle gange kom han ned igen, fordi kunden var hurtig ordnet. Endnu en snak med Oisin og endnu en kunde. Sådan kunne en god aften godt være i hvert fald.
Winchell kunne ikke lade være med at fnyse over Oisins fortælling. Ja, byvagterne kunne være lidt anstændighedskrævende. Nogen af dem havde jo fanget Winchell i at løbe igennem byens gader halv eller hel nøgen, fordi en kunde havde ødelagt beklædning af hans og han hverken var derhjemme eller på bordellet. Hvordan skulle han ellers komme videre? "Men du kan komme med en god løgnhistorie, som de fleste vil tro på. Jeg vil bare blive mærket som en uanstændig nudist," fortsatte Winchell med sit grin. Nogen gjorde allerede dette. I hvert fald den første beskrivelse. Nudist kunne skiftes ud med en skøge. "Hvis jeg flygter ind i en skov for at gå rundt med bar røv og dolk, hvem skal jeg så hygge mig med, Oisin? Du ved, jeg ikke kan undvære god hygge," Winchell blinkede med det ene øje. Satyren kendte uden tvivl til den buttede mands trang til aldrig at være alene. Om så det var i sengen uden tøj eller siddende med en ven på en kro, kunne Winchell ikke være alene. "Du kunne tage med så. Vise mig rundt i dine skove. Vise mig frem til dine satyrvenner." Atter blinkede Winchell, denne gang lidt mere sjofelt og drillende. Hvis ikke han kunne få Oisin, kendte satyrvennen sikkert en masse andre halvgeder, der kunne lide en god menneskemand, mon ikke?
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 16:28
"Der må være nogle fordele ved at være tilflytter, og blive anset som at være en træelskende lutspiller af de fleste folk," sagde han tørt og lo. 
Øllen blev tømt. Han havde virkelig brug for den øl efter en lang dag med hårdt arbejde. Ganen blev tør af at skulle slæbe på byggemateriale op af ned af flere etagers høje stilladser. 

Han smålo over Winchells forslag. Oisin var ikke overrasket. Han havde ikke styr på hvor mange gange Winchell var kommet med lignende forslag, om end det her var en af de mere diskrete hentydninger.
"Det kunne du lige tænke dig," sagde han med et stort fjoget smil.
"Hvis du finder de rigtige skove, vil du sagtens kunne få besøg af en nymfe eller noget. De er sjældent blege for hyggeligt selskab, som du selv siger."
Han hoppede op af stolen for at gå op mod baren for at hente den næste øl. 
"Skal du have en mere?", spurgte han Winchell inden han så ville gå op efter den rette mængde øl.

Det gik ikke længe inden han var tilbage med friske forsyninger, hvor han satte sig tilbage i stolen. 
"Bare så du ved det; jeg ville ikke kunne vise dig frem til særlig mange 'satyr venner'. Der er en del mistro til min slægt, fordi vi er åbenbart 'ulykkebringere'. Du ville ikke kunne få dig det store satyrorgie, hvis du ville færdes med mig ind i Amazonitskovene."
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 11.01.2021 16:44
Nu var Oisin ikke den eneste tilflytter ved deres bord. Det virkede ikke til at være tilflytter-aspektet af deres personligheder, der dikterede, hvorvidt de kunne rende rundt i deres fødselsdragt eller ej. Nej, det var mere deres race, der dikterede dette. Meget vel kom Winchell var Norden oprindeligt, men han var et menneske. Og blandt menneskeracen var beklædning i det offentlige rum og i de fleste private rum normen, skønt det var alt for begrænsende. Hvorfor nedkæmpe friheden ved ingenting og se det som en fordel at fange sig i klæder.

Nymfer og lignende væsener fra skove ville Winchell snildt kunne få det godt ud af det med. Man skulle jo nærmest tro, han havde en nymfe gemt i sig eller i hvert fald i sine gener. Men så måtte disse gener havde sprunget resten af familien over. Der var jo en grund til, han var familiens sorte får. "Du finder bare nogle nymfer til mig. Måske til os, hvis der er nok," Atter blinkede Winchell i det legende og kammeratelige syn. Og som svar på at ville have mere, bundede menneskemanden sin øl afsluttende med en bøvs. "Tak som byder."

Efter Oisin var kommet tilbage med nye væsker, nippede Winchell til sin, imens satyren snakkede. Dog kunne han ikke lade være med at smile, da ordet 'satyrorgie' blev nævnt. Der kunne Winchell godt finde sig i midten i sine drømme. "Bare fortæl, at jeg bringer held til dig. Så skal de nok elske dig og mig." Winchell kendte til Oisins ulykkende evner. Men det skulle næppe tage pusten fra den smilende lystmand. 
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 17:03
Han lo over at blive tilbudt en andel af nymferne. "Eller tak. Jeg springer over. Jeg har ikke umiddelbart lyst til at ende med at være gift med en af dem, fordi jeg kommer til at sige noget, som vil binde hende til mig."
Enhver ung satyr fik fortalt om faren ved nymferne. Hvor sande de er vidste han ikke. Han så hvert fald de fleste satyrer som nogle overtroiske fjolser. Hele hans slægt var udskældt på grund af en overtro om at i fordumstid kunne hans familie sende alle mulige ulykker efter dem som de ikke kunne lide. Som om der var nogen der kunne det.

Han nød nu den frihed der var ved at snakke med Winchell. Der var ikke så mange emner som kunne støde manden, hvor man skulle tænke om man talte for sarte ører. Der var nogle kolleger som ville synes den slags samtaleemner for frastøddende, selvom de både havde hustur og børn, så de brugte hvert fald rigelig tid under soveskinnende. 
"De vil hvert fald elske dig og med dig. Jeg har ikke et behov for at besøge mit folk ude i skovene."
Han smilede over hele hovedet og rystede svagt på hovedet, inden han tog en slurk af den nyskænkede øl. Det var så behagelig en snurren som drikken gav ham. Tungen blev altid mere løs, om end nogen gange lidt mere ustyrlig, men så langt var han endnu ikke. Lige nu var det bare en svag, men behagelig kildren.
"Hvis du nu kunne vælge frit på alle hylder, hvad ville du så helst opleve?"
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 11.01.2021 17:16
"De vil sikkert elske et brød af en satyr som dig, Oisin." sagde Winchell blinkende og smilende til sin ven. Hvem ville ikke elske en krop som den, Oisin var i besiddelse af? Jovist var der ar at finde, men det gav den kun noget unikt over. Noget spænding. Modsat Winchells glatte og rene hud. Det var, hvad kunder elsket og derfor elskede Winchell sin krop i al dens storhed. 

At Oisin ikke ønskede at se sit folk, kunne Winchell nikke sig enig i. Manden havde intet behov for at se familien, der havde slået hånden af ham. Han havde intet behov for dem. "Alle vil elske mig. Jeg kan ikke lade vær jo." Charme, selvtillid og godt hår. Mere behøvede Winchell jo ikke.
Igen blev øllen nippet til. Alkohol ramte ikke Winchell lige så hårdt som mange andre mennesker. Hans tolerance var i et okay niveau, men han havde også trænet ikke at drikke meget fysisk, skønt det ville ligne, at han gjorde. Han skulle jo gerne lokke kunder med og det var nemmest med alkohol, men han kunne ikke drikke sin hjerne ud. Og selvom han ikke var på arbejde, var det svært at slå gamle vaner af. Dog kunne manden endnu mærke den begyndende sitren af alkohol i blodet. Det varmede kroppen op. Snart ville Winchell nok også ønske at kunne smide sin top af, som Oisin allerede havde. "En af hver race?" Winchell kunne ikke lade være med at grine over sin egen fjollet kommentar, før han samlede sig sammen for at svare mere seriøst. "At leve godt, tror jeg. Være her og gøre, hvad jeg vil uden andres blikke. Endelig at blive accepteret af alle," Det havde været Winchells ønske helt siden Norden. Det var blevet bedre her i Dianthos, men der var stadig dem, der ikke kunne acceptere en som Winchell. Hvem han var, hvad han var. "Dig?"
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 17:49
Han rystede lidt på hovedet med et smil. Han havde intet imod at blive komplimenteret af Winchell. Han var også god til det, og det gav da en god selvtillid, selvom at det var mandens erhverv at få folk til at føle sig godt tilpas. Forskellen ville han selv sige, var at de faktisk var venner, og Oisin ikke var en potentiel kunde. Selvom at Oisin ikke var i tvivl om at Winchell sikkert godt kunne tænke sig noget andet. 
"Der er hvert fald ikke mange satyrer der kan prale med den her statur," sagde han og spændte sine muskler med et kækt smil, inden han gik tilbage til øllet.

Han gav Winchell et anerkendende nik og smil. 
"Når det kommer til charme og selvtillid, så ville alle have godt af, at have dig som læremester."
Det var igen en af de kvaliteter som gjorde Winchell til en god samtalepartner. Han var god til at holde humøret højt, og var ikke bleg for at prise sig selv. Der var for mange som skammede sig over sig selv. Han var glad for at Winchell havde fundet sig tilpas med sig selv. 

"Samtidig?", spurgte han kækt ind til Winchells kommentar, som var meget i den bolgade han havde forventet at svaret havde været. Da der så kom et meget seriøst svar blev Oisin noget overrasket.
"Det er jo helt stuerent. En fantastisk drøm, men ikke lige det jeg regnede med var det første du ville sige."
Han lænede sig mageligt tilbage. Han satte piben i munden mes han tænkte over sit eget svar. Han havde ikke de store fremtidsdrømme. Han havde det godt som han havde det nu.
"Jeg tror at jeg kunne tænke mig at besøge Topalis. Jeg har aldrig oplevet andet end Amazonitskovene og Dianthos. Det kunne være interessant at se de strande. Jeg tvivler dog på at jeg ville være en særlig god svømmer."
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 11.01.2021 21:38
Atter kunne Winchell ikke lade være med at komme med et udbrydende grin over Oisins egen kommentar samt opfølgende spænding i musklerne. Hvor Winchell nød sig af sit bløde fylde, gjorde Oisin sig i det stramme og stærke. Man skulle ikke tro, at de to ville danne et sundt venskab, men her sad de sammen, drikkende og snakkende om alt muligt.
De fleste ville rødme og måske vifte med hånden for at takke nej til komplimenter, men ikke Winchell. Han tog imod det, for han vidste det. Han vidste, at han kunne charme sig ind på mange - ikke alle. Han havde prøvet på folk, der ikke lod charmen komme ind. "Du siger bare til, når jeg skal lære dig at kunne snakke alle dine satyrvenners ører af på den perfekte måde."

Overvejende satte Winchell sit hoved på skrå, som læberne var i et skævt, kækt smil. "Du har fat i noget meget interessant," sagde Winchell grinende, som han vippede en pegende finger mod Oisin. Alle racer på en gang. Det lød som en drøm, Winchell kunne have i sin søvn. En meget god en af slagsen. "Jeg er ikke den åbne sexbog, du troede, jeg var, hva?" Det var ment for hyggens skyld og for sjov. Intet ondt ment, hvilket også kunne høres i tonelejet.
"Topalis? Det lyder også som noget for dig. Jeg har hørt, der er varmt der. At det er normalt ikke at dække alt for meget til." Atter blinkede Winchell kækt. Deres snak om nøgenhed kom fint tilbage i fuld cirkel. Måske den buttede mand skulle tage med. Dianthos var bare en skøn by for ham. Hovedstaden gav muligheder for en mand af hans kaliber. Muligheder, han nød i fulde drag.
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 11.01.2021 21:59
"Det vil jeg huske hvis det på nogen tænkelig måde skulle blive relevant," sagde han og lo højlydt. Han kunne ikke se sig selv tilbage i Amazonitskovene. Han havde det så fantastisk godt i Dianthos. Den eneste grund til at tage tilbage ville være at hilse på sine forældre og søskende.

"Jeg ville have været overrasket, hvis jeg vidste alt om dit sexliv. En ting jeg ved er, at du har en sund appetit."
Oisin havde aldrig haft et behov for at snage i Winchells private liv på den måde. Når Winchell så frivilligt snakkede om det, så var det ikke et problem for Oisin. Det fortalte blot om lystmandens passion for sit erhverv. Det var altid meget morsomt at høre hvad der var der virkede for forskellige personer.

"Varmen er den eneste ting jeg nok vil være betænkelig ved, men hvad jeg har hørt om øerne, så skulle de være et syn for sig. Så sveder jeg gerne lidt ekstra for den oplevelse." 
Varmen i krostuen var allerede steget betragteligt fra de mange mennesker i kroen, og Oisin kunne godt mærke som sveden svagt piblede ned af hans krop. Det skulle nok blive meget værre senere på aftenen.
"Jeg har en fridag i morgen, så jeg har ikke nogen bagkant for hvornår jeg bør være faldet i søvn, eller hvor mange krus jeg kan tømme i aften," sagde han, og tømte sit andet krus i et dybt drag.
"Tredje runde? Eller skal vi have noget stærkere?"
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 12.01.2021 16:22
Winchell svarede ikke med andet end et kækt blink. Han gav gerne gratis råd til sin satyrven her, hvis han stødte på en køn kvinde eller mand for den sags skyld. Så skulle den buttede mand være mere end behjælpelig til at rådgive på den intime front. Måske han burde tage krystaller for det?
"Du vil tage direkte til bordellet for at besøge mine kollegaer, hvis jeg fortalte i detaljer, Oisin. Men du spørger bare." Winchell lænede sig kæphøj tilbage i stolen med sit krus oppe ved læberne. Selvfølgelig ville han gøre kunderne anonyme, hvis historier fra arbejdet skulle være en realitet. Ingen grund til at tilsmudse personers navne. Og Winchell kendte navne, der næppe ønskede at blive hørt i sammenhæng med en delt seng med Winchell.

"Dig svedig? Jeg behøver ikke vente til Topalis for at se det." smågrinede Winchell. Allerede nu var satyren ved at have dråber på sig. Han kunne da også mærke varmen selv, men den var ikke endt i sved. Endnu. Hen af aftenen efter hele kroen havde fået mere at drikke, inklusiv Winchell, ville sveden uden tvivl komme. Og på det tidspunkt ville han uden tvivl ønske sin tunika af. Tøj kunne overleves, men svedigt tøj, der satte sig til huden på en ucharmerende måde? Det var ikke lækkert.
Kort kiggede Winchell ned i sit krus, der var lige over halvt drukket færdigt. "Find en tredje omgang af et eller andet. Jeg kæmper med den her, men jeg skal nok komme op på dig." Og som svar på dette løftede Winchell kruset for at drikke en stor slurk, der fik nogle dråber af øllen til at trille ned af mundvigene. Dog var kruset ikke færdigt. Der var stadig en slurk eller to tilbage. Dem skulle han nok få drukket snarest. Ellers måtte han bare drikke mere til tredje omgang. Sværere var det ikke. Han skulle først arbejde næste aften og nat. Mere end tid nok til at få tømmermænd væk, hvis overhovedet de kom. Det var ikke altid en sikkerhed for Winchell, hvilket manden prisede stort over.
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 12.01.2021 16:44
"Det er pænt af dig, at du vil prøve at sætte mig op sammen med en af dine kolleger," sagde Oisin drillende, om Winchells hentydning om at sexsnak skulle tages på bordellet. Et sted som Oisin har tilbragt meget lidt af sin tid. Så vidt han selv husker, så var det en enkelt gang, hvor en dag hvor han og de andre ugifte kolleger blev lidt for fulde og synes at det var en god ide. Sex er bare aldrig særlig godt når man er så fuld. 

"Giv det nogen timer, og så kan du få lov til at nyde det fulde syn af min svedglinsende krop. Jeg ved at du synes godt om det."
Han havde ingen problemer med at drille Winchell på det punkt. Hvis der er nogen der beundrede hans krop, så var de da velkommen til det. Uønsket tilnærmelser kunne han sagtens håndtere, hvis de ikke kunne nøjes med bare at kigge. 

Oisin nikkede og sprang op fra sin stol for at hente den tredje omgang. Det var rart at bare kunne slappe af og få noget alkohol indenbords. Ingen planer eller mål, udover at have en god aften. Han sprang op på en barstol ved baren for at vente på at han kunne få Telmas opmærksomhed, nu hvor der begyndte at være mange folk, som ville have fat i deres drikkevarer. Selv bestilte han to krus øl og to glas enebær brændevin. 
Han travede ned til bordet, og fik stillet et krus og et glas foran Winchell. 
"Har du fået en hundesnude før?"
Oisin satte det andet krus og glas på sin side og bordet og hoppede op på sin stol. Han tog en god slurk af sin øl, inden han så hældte brændevinen ned i resten af øllet. Nu med en godt fyldt krus igen smilede han opfordrende til Winchell.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 13.01.2021 20:21
"Man kan da håbe, jeg får lidt kompensation for at få en ny kunde ind." sagde Winchell og blinkede kort. Han havde skam hørt historien om Oisins ene tur til en bordel. Gjort i fuldskab og ikke planlagt. Sådan var mange kunder. De drak sig stive på kroerne, troede de ville score nogen med hjem og efter ingen gad en fulderik, kom de til bordellet, hvor de kunne bruge resten af alkoholpengene. Winchell lavede ingen forskelsbehandling, uanset kunde og tilstand. Selvfølgelig følte manden mere, at dem i ædrutilstand og med en plan var mere inde i hele affæren, hvor de impulsive krogængere mere gjorde det for at fjerne blå bolde eller lignende.

"Jeg ser frem til, Oisin." kaldte Winchell til satyren, efter denne havde rejst sig for at hente mere væske. I mellemtiden valgte Winchell at bunde sin øl. Den var allerede ved at blive lidt for lun til at kunne nydes. Lunken øl var ikke godt, men det var ikke værd at spilde godt alkohol.
Efter lidt længere tid end før kom Oisin tilbage, ikke bare med to krus øl, men to tilhørende glas vin. Kort studerede Winchell dette. Hundesnude? Straks vendte mandens tanker sig mod en varulv i forbindelse med erhvervet, men Oisin tog hurtig en stor slurk af sin øl, før han blandede det med brændevinen til en mystisk farve. Et opmuntrende smil blev gjort til Winchell. Dét var en hundesnude. Ikke et ord for en varulv i sengen. Winchell kunne ikke lade være med at knække lidt af dette samtidig med at ryste på hovedet. Øllen fra tidligere sad stadig stærk i munden, så den halvstore slurk gjorde kun smagen af øl kraftigere. Dog rystede manden dette væk, som han hældte brændevinen i. Den mørkerøde væske blandede sig med den lysebrune til en mørk og dyb brun. Kort studerede Winchell denne før han løftede den. "Hvis jeg knækker mig af det her, gør du rent." sagde Winchell grinene, som han skulle til at tage en slurk sammen med Oisin.
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 13.01.2021 22:41
"Det er jeg ikke i tvivl om," sagde Oisin, og sendte Winchell et fjoget smil med et sigende blik, inden han havde bevæget sig op mod baren. Winchell måtte kigge så meget han ville. Oisin havde ingen problemer med det. Han vidste godt at han så godt ud, og andre også synes det.

Oisin glædede sig. Det var ikke hver aften han tog sig en hundesnude. Blandingen af øl og enebær brændevin var god, men den sparkede også som en hest. Man blev altid ret hurtig fuld af den, men hvorfor ikke gøre det med noget som også smagte godt. Hundesnuden var lige det Oisin havde brug for.
"Som om at du knækker dig. Du er bedre til at holde dit alkohol indenbords i forhold til de fleste af mine kolleger"
Det skulle kollegerne dog ikke vide at Oisin havde sagt. De ville nok blive lidt småfornærmet over at være dårligere til at drikke end en lystmand. Men alkohollen løsnede altid lidt på Oisins tunge, og han havde langt færre hæmninger og sagde oftere hvad der lige faldt ham ind.
"Jeg tænker at vi kan gøre det lidt mere spændende," sagde Oisin og kiggede udspekuleret op på Winchell.
"Lad os lave en lille leg. Jeg kommer med en antagelse om dig. Hvis jeg har ret, så drikker du. Hvis jeg tager fejl, så drikker jeg. Så bytter vi, og du kommer med en antagelse om mig."
Oisin lignede en som var kommet med den bedste og dårligste ide på en gang, men Oisin var ligeglad. Han tænkte at du kunne være morsomt at se hvad Winchell antog om sin lille satyr ven.
"Jeg starter. Hvis du havde tiden, ville du gerne have en hund."
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 13.01.2021 23:44
Et takkende nik blev givet, som Oisin komplimenterede og sammenlignede ham med kollegaerne. Winchell vidste, han kunne drikke. Næppe var han den stærkeste, men manden kunne holde sit til en vis grad og det var bestemt.
Som Winchell skulle til at tage en slurk af denne hundesnude, vakte satyrens ord tydeligt interesse for den buttede mand. Gøre noget lidt mere spændende? Hvis han kunne det ved livet, gjorde Winchell det - og han prøvede ihærdigt, tro ham. Derfor sænkede han sit krus igen, som Oisin forklarede, hvordan de gjorde deres druk mere sjovt. En leg. "Jeg er på, makker!"
Oisin gav sin antagelse af Winchell. Hvis manden havde tiden og overskuddet, ville han gerne have en hund. De små væsener var nu søde, men som Winchell overvejede det, måtte han med et smørret smil ryste på hovedet. "Hvis jeg havde tiden, vil en hund nok ikke være mit valg. En kat mere." Selvfølgelig var det lidt uretfærdigt, men Winchell nikkede med hovedet som tegn på, at Oisin skulle drikke. Han havde antaget forkert, hvilket var lig med at drikke.
Imens Oisin tog sin slurk, sad Winchell og tænkte over, hvad han skulle spørge sin satyrven om. Der var så mange spørgsmål, at det var umuligt at udvælge en. Det var heller ikke nemt, når det ene spørgsmål var mere perverst end det andet. Nu skulle han starte blidt og renligt ud. Præcis som Oisin havde gjort. "Hvis du kunne vælge, vil du gerne være højere end den gennemsnitlige menneskemand." Selv var Winchell næppe den højeste, men sammenlignet med Oisin var han godt høj. Og selvom satyren havde bredde og muskler nok til at vise sin mandighed, kunne Winchell ikke lade være med at forestille sig, hvordan satyren ville se ud, hvis han udover at være et muskelbundt også var næsten en halv meter højere. Han ville skræmme Mørket væk sikkert! Og fange alles blikke og opmærksomhed på både godt og ondt - men mest godt.
Oisin Hex

Oisin Hex

Byggearbejder

Retmæssig Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 157 cm

Sunny 14.01.2021 14:23
"Arh pokkers!"
Oisin tog en stor slurk af sin hundesnude, som straks varmede hele hans krop op, og fik det rigtig til at summe ude i fingrene. Han var endnu ikke der hvor han var vanvittig fuld, men med den her fart, så skulle han nok snart være fuldstændig blæst.

Oisin begyndte at le. Winchells antagelse var så morsom for satyren. 
"Nej. Aldrig i livet. I mennesker ser ud som I er så nemme at vælte, især de helt høje. Nej, det er meget bedre at være tæt pakket, især når man skal slæbe tunge materialer. Du drikker på den her."
Oisin morede sig allerede gevaldigt og de var lige startet. Det var altid morsomt at finde ud af hvad ens venner troede om en.

"Jeg prøver en lidt mere vovet en til dig. Jeg tror at du har knaldet med tre orker på samme tid."
Han kiggede inkvisitivt på Winchell, for at se om han havde ret. Oisin vidste at det var ekstremt spring, men det var ikke sjovt at gætte på noget som var helt sikkert rigtigt. Så heller prøve at gå lidt over grænsen, fordi det kunne være meget morsomt hvis han havde ret, men han skulle nok selv drikke hvis han tog fejl.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 14.01.2021 20:25
At Oisin tog en slurk, observerede Winchell tilfredst. Satyren kunne nemt bakke ud. Det var første runde, så hvis ikke han ønskede, havde det været der, han skulle have stoppet. Men han drak og det gjorde menneskemanden tilfreds. De skulle spille denne leg minimum, indtil de begge havde bundet deres hundesnuder.
Satans! Før han reagerede på Oisins forklaring om, hvorfor antagelsen var forkert, havde Winchell taget sin straf. Den velkendte smag af øl blandet med den bittersøde vin kriblede under huden helt ud til fingerspidserne på manden. "Du vil ellers være en nydeligt syn for øjet som høj."

Winchell kunne ikke lade være med at fnise tydeligt af Oisins næste antagelse. Vovet, det var én måde at beskrive den på. Det tog lidt tid, før den lettere beruset mand kunne snakke igen. Og allerede før dette rystede han på hovedet. "Hvis jeg havde det, havde jeg ikke kunne gå dagene," smågrinede Winchell. Han havde været sammen med en ork før - og bare ved én havde det skabt lidt problemer at gå dagen efter. Mandlige orker var virkelig ikke blide, men det havde været en sand fornøjelse. Selvom Winchell havde gået, som havde han lavet nummer to i sine bukser dagen efter. Og han havde været sammen med tre på én gang, men ikke tre orker. "Men det skal næsten prøves nu." blinkede Winchell, som han nikkede igen mod satyrens drik. De var da virkelig ikke gode til at lave antagelser om dem selv.
"Jamen, så skal jeg da også være lidt vovet. Du har været sammen med en mand før." Det var næppe nær så vovet og beskrivende som de tre orker og Winchell, men det var også ham, det omhandlede. De to drikkende venner lå ikke samme sted på dette spektrum. Og til denne antagelse kunne Winchell da ikke lade være med at lytte lidt grådigere efter. Hvis Oisin drak, ville Winchell uden tvivl spørge ind til dén episode.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, Lorgath
Lige nu: 3 | I dag: 12