Finn

Finn

Prostitueret hos Hr. Silene

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 19.12.2020 22:11
Det var en sen aften og de fleste der kom forbi bordellet med Hr. Silenes piger var for fulde, eller så ud til at allerede at have tømt deres lommer i løbet af aftenen, så for Finn kunne de lige så godt være usynlige. Hun smilede dog fortsat til alle, der kom forbi, udmærket klar over at hendes lange, lyse lokker faldt ned over hendes halv-blottede barm, og førte de flestes opmærksomhed ned på den, så mænd gik ind i hinanden og snublede over de mindste ujævnheder i brostenene. 

Først da en høj, muskuløs mand kom forbi i nærheden, glemte Finn alt om, hvad hun ledte efter. Hendes kinder var røde af kulden, hendes læber malede røde, og hendes fåre-lignende ører løftede sig, ligesom halen over hendes bag, da hendes nysgerrighed straks var vagt.
Det var ikke fordi han så ud som om han havde massere af krystaller, men han så magtfuld ud. Finn vidste ikke hvad det var, kunne ikke sætte en finger eller ord på det, men hun kunne ikke lade ham gå fordi sig og bordellet uden i det mindste at prøve, at få ham med op i seng. 

I små skridt trådte hun ind foran den vej han gik og blokkerede ham med sin krop, der var langt mindre end hans, når de stod så tæt på hinanden. Forhåbningsfuldt smilede hun op til ham. 

"Lad mig invitere dig indenfor," bad hun lavmælt, uden at have ænset, at han ikke var alene, eller hvem han var. Hun var trods alt kun kommet til Dianthos for nyligt og kendte ikke nok personer i byen, slet ikke nok kriminelle i byen, til at vide hvem nogen som helst i dén verden var. 
"Jeg tror du vil kunne lide det," lovede hun, og havde ikke øjne for nogen som helst anden, som også var derfor, hun ikke ænsede en anden mand træde op bag sig og, i en tung, tydeligvis meget fuld, stemme, mumle sig igennem et "giv farmand et kys," sammen med et klem om hendes balle, der fik Finn til at hvine op og springe direkte ind i Jasons arme.
Hun følte med det samme, at hun havde begået en fejl - sådan skulle glædespiger ikke reagere, men det var mørkt omkring dem og hun havde bevæget sig væk fra sit sikre sted foran bordellet, for at få fat i ham, hun havde udset sig, så hun var blevet forskrækket og hendes hjerte sad fortsat i halsen på hende, imens hun fumlede med en forklaring - både til ham, hun var sprunget ind i, og ham, der havde rørt ved hende uden tilladelse. 
Jason Clarity Senna

Jason Clarity Senna

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Moon 20.12.2020 21:44
Det var sen aften da Jason var gået væk fra de andre kragerne, da de havde været ude og feste på det halve svin. Det havde været en nogenlunde hyggelige aften, selvom den muskelløse mand ikke havde drukkede særlig meget denne gang, da Jason normalt aldrig holdt sig tilbage for alkohol, men når der kom for meget alkohol i blodet endte ofte ud i stoffer. 

Selvom det var sen aften rendte end masse fulde folk omkring på gaden mange af dem snublede i de ujævne brosten på gaderne. Jason havde en mørkebrun flite jakke, som hans moder havde lavet for to vinter siden, så jakken sad tæt mod den muskelløse arme og brede skulder parti, da han havde fået flere musklerne gennem de to år. Kragernes leder gik meget op i hans muskelmasse, da han ikke ville falde tilbage på hans spinkel grønsagen artig krop han havde for 15 år siden. Jason gik rolige op af en snurrede trappede, som førte til det mere centrale bydel, da han skulle hen til hans lejlighed, som ofte var optaget af en af hans søskende. 

Der var ikke gået særlig langtid før han var kommet hen mod bordellet, som Hr. Silenes ejet. Bordellet havde Jason besøgt et par gange, men han gik oftest hen til bordellet i Skumringskvart. Selvom Jason ikke havde noget imod at bruge penge hos Hr. Silenes, som også kendte til Amet, da kragernes leder ikke var et anonymt navn. En blond kvinde trådte ind foran den muskuløse mand, som oprigtig var på vej hjem den lavmælt stemmen bryd stilheden mellem dem Lad mig invitere dig indenfor ordene hænge i luften i et kort øjeblik, da de mørkebrune øjnene studere kvinden foran ham, som stod med halv-blottede barm og løst gylden lokker. " Invitere mig inde for? Tror du virkelig du ønske sådan en som mig?" Spurgte han med den hæs ru stemmen, som han havde fået den gav han gik i overgangsalderen. De mørkebrune øjnene så de løftede fåre-ligende ører og lod langsom en hånd styge over den den glatte kind. Da kvinden snakkede til ham igen, skulle han til at svare før en fuld mand kom frem i mørket. 

Det var lige med et held Jason greb kvinden, som sprang forskrækket op i armene på ham, dog med et kort smil på læben, da hun hæng i armene på ham " Jamen lille du, skal jeg ikke lige hjælpe dig af med den fulde person ?" Spurgte ham hende rolig om før han satte hende ved hende side. Det var tydelige den anden mand kendt til Jason, for da han opdagede det var kragernes leder kunne man se frygten i øjnene på ham. " Amet... De..det.. må.. jeg.. så dem ikke." lød det fra manden. Jason så hårdt på manden og skubbede manden med bag over. " Når? Hvad er det for en opførelse du rende rundt med over for damen " Snerre han og lod en fod ramme mandens brystkasse, da han lå på den kulde jord. " Jeg gider ikke se dig igen fatter du det?" advarede den muskeløse mand, før han flyttede foden for den rystede mand, som havde formode at tisse i buskende af skræk for livet. 

Jason vendte ryggen til manden og stillede sig foran kvinden, som før havde afbrudt hans vej mod hans hjem og invitere ind på bordellet. " Skal vi gå ind i varmen, så du fryser dig selv ihjel, efter flere fulde mennesker?" Spurgte han kvinden rolig om og vente blot hun førede ham afsted. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12