Kazimi: Familietraditioner

Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 04.12.2020 09:28
Endnu et koncept tyvstjålet fra Arys-familieforummet .. ;)

Lad os bruge denne tråd til at brainstorme nogle familietraditioner for Kazimierne! Jeg forsøger at samle dem her i det øverste indlæg i tråden, så vi kan have et lækkert overblik.

Det kan både være noget, I allerede har brugt i jeres tråde eller bg'er, eller nogle nye ting, som I synes kunne give god mening for familien!

Kazimi-familiens traditioner:
Kun mænd kan arve fyrstetitlen. En kvinde kan arve i tilfælde af, at der ikke er flere mandlige arvinger.
Hver nyfødt i Kazimi-familien får en personlig slave skænket ved fødslen
Bastarder af familien ses som værktøjer for at fremme familiens interesser. De opforstres i umiddelbar nærhed af Kazimi-paladset og mange af dem ender som spioner.
~ Krys ~

Lux

Lux

De-luxe

4279
karakterer

Lux 04.12.2020 12:30
Florence ville (med spiller tilladelse self.) have været tilbøjelig til at få tappet en lille flakon af blod, hos børnene af Sephyran men også særligt hans bastarder. Mest til sporing, hvis det nu var de fandt på underlige løjer. 

Hvis man ikke vil have det, kan vi sagtens finde på en grund til at det ikke er noget hun har fået lov til, eller fået gjort? 
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 05.12.2020 11:34
Jeg har i en tråd beskrevet, at Nadia har en personlig slave? Hvis det er for urealistisk, at hun er blevet tildelt en for tro tjeneste, så sig endelig til!

For the record, ville Nadia også frivilligt give sit blod til Florence ^_^

Htqz

1845
karakterer

Htqz 07.12.2020 14:20
Hvis Ishar skulle give Florence en flakon med sit blod, ville han kræve en flakon med hendes blod i retur.  
"Noget for noget. Lille dame."
Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 19.08.2021 12:31
Jeg kom til at tænke på om det kunne være smart når fx Kazimierne skal introducere sig for andre af familien eller lignende at de gjorde det noget hen af Mehdi Arsalan af Kazimi ul'Fareed, Jontar af Kazimi ul'Sephyran eller Fareed Shandar af Kazimi ul'Ebenezer

Lidt fordi det gør det nemmere at holde styr på hvem der er hvem eller hvor de "hører til" ^^
4 4

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11