"Bump" af tråd, når den bliver redigeret

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 17.11.2020 20:22
Så... jeg opdaterede min plottråd tidligere, og... den kom ikke op på forsiden. Kunne det gøres sådan, så en tråd automatisk bliver "bumpet" op, når en post bliver redigeret? Jeg ved ikke, om det er et komplet åndssvagt forslag, men det ville forhindre, at man havde hundrede bumps, hver gang man har smidt en ny karakter i sin plottråd? :3

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 18.11.2020 12:39
Kan man ikke bare gøre som jeg gør, og skrive i tråden, at jeg har tilføjet en karakter? Kan det løse problemet? :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 18.11.2020 12:40
Det var for at undgå en hale af svar med: "Jeg har lavet en ny karakter", når man har smidt en ind :3
Helli

Helli

Grovgoplen

9809
karakterer

Helli 18.11.2020 12:53
Jeg tror ikke det ville være en god idé når man retter den, mest fordi at f.eks. tråden også ville blive bumpet hvis man gik ind og rettede at man ikke søgte noget i øjeblikket.

Jeg kunne dog godt være fan af en funktionalitet, hvor man kan gå ind og trykke på f.eks. en knap, som så gør at den bumper den op, uden at man behøver at skrive et nyt indlæg. Jeg ved dog ikke om det er noget der kan laves, men det er et spørgsmål til Krys xD

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 18.11.2020 12:54
Jeg har absolut ikke styr på, hvordan det kunne laves (eller om det kan), men jeg tænkte at det ville være ret nyttigt for alle? :3
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 18.11.2020 13:27
Det kan godt teknisk lade sig gøre.

Jeg vil dog helst ikke have at det sker hver gang man redigerer - det ville jo også ske, hvis man fandt en stavefejl i en gammel tråd, tilføjede et hashtag eller alt muligt andet. Så ville der slet ikke være styr på længere, hvilke tråde der reelt var kommet nye svar i.

Hellis forslag med en knap kunne dog måske gøre det :) Kunne dog også være en smule bange for misbrug af knappen til hele tiden at bumpe sine ting op? Igen, kan godt lide at de ting, der er på forsiden, er ting der reelt er kommet nye svar i.
Så på den måde gør det måske ikke så meget, at man skriver "hey ho, ny karakter tilføjet" hver gang.

Jeg er dog ikke helt lukket for idéen, hvis det er noget folk ønsker sig <3
~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 18.11.2020 13:31
Krystal skrev:
Det kan godt teknisk lade sig gøre.

Jeg vil dog helst ikke have at det sker hver gang man redigerer - det ville jo også ske, hvis man fandt en stavefejl i en gammel tråd, tilføjede et hashtag eller alt muligt andet. Så ville der slet ikke være styr på længere, hvilke tråde der reelt var kommet nye svar i.

Hellis forslag med en knap kunne dog måske gøre det :) Kunne dog også være en smule bange for misbrug af knappen til hele tiden at bumpe sine ting op? Igen, kan godt lide at de ting, der er på forsiden, er ting der reelt er kommet nye svar i.
Så på den måde gør det måske ikke så meget, at man skriver "hey ho, ny karakter tilføjet" hver gang.

Jeg er dog ikke helt lukket for idéen, hvis det er noget folk ønsker sig <3

Det... kan jeg faktisk godt se. Det er uhyrligt gode argumenter, og det havde jeg ærligt ikke tænkt på. Jeg tænkte kun i aspektet af, at man risikerede at have tre sider, hvor der står: "Ny karakter tilføjet" så andre skulle blade gennem sider, og derved miste noget af overblikket? Jeg ved ikke, om, eller hvordan, man kunne lave en restriktion på en evt. knap? Det kunne være noget ala en gang om ugen? I don't know, men jeg er helt klart enig i, at det ikke skal kunne misbruges. Jeg har desværre heller ikke alle svarene ._.
Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 18.11.2020 14:31
Jeg tænker det med at folk skriver at de her tilføjet en karakter for at bumpe den op er super fint, så kan man også se hvad der er ændret ^^
Jeg tænker løsningen ved at den bliver "for lang" er at slette nogle af ens gamle bumps?

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12