Fia 20.10.2020 14:58
ORKKLAN OG DEN BLODIGE JUVEL
Dura er både orkklanleder og er kaptajn for sit eget skib. Jeg kunne i den grad godt tænke mig nogle spilbare medlemmer fra hver ’gruppe’. Jeg opdatere listen her løbende og efterbehov. Skriv i posten her, send mig en PM eller skriv til mig på Discord <3

Orkklanen:
- Man skal umiddelbart være fuldblodsork, ellers bliver man smidt ud eller dræbt. Hvis ikke, skal man have en god grund for at blive i klanen.
- Man slås og slår ihjel for at bestige hierarkiet, med mindre man har et godt forhold til en højere oppe.
- Klanen ses nærmest som en familie.
- Dura slog sin far ihjel for at få titlen som leder, som han besad, og for at vise hun var stærk nok. Hun har haft titlen i 13 år.
Der søges enhver stilling fra almindeligt medlem af klanen til healer mm..
Den Blodige Juvel:
- Dette er et piratskib!
- Tilhørsforhold og race er helt ligegyldigt, så længe man kan makke ret
- Opkast på dækket = planken ud!
- Man er lydig. Holder sin kæft når der bliver bedt om det.
- Man bliver rigeligt betalt og er under ’gode’ og ’beskyttende’ hænder.
- Bemandingen er til at blive skiftet ud, hvis der er nogen der ikke passer ind eller ikke har lyst.
- Den bemandning som har været med på den seneste opgave har været pletvis væk fra Krystallandets landjord fra 2018-2020. Her er der blevet smuglet dyr til Fristhavn.
- Bemandingen bliver med glæde efterladt, hvis ikke de er ved skibet når der bliver kaldt til afgang.
- De skal kunne klare nogle hårde ord.
- Dura har helt klart sine favoritter i bemandingen.
- Der bliver ofte set på hvad den enkelte kan gøre for rejsen/skibet.
- Dura har 'pænt' hapset titlen som kaptajn, men uden nogen ved det. (mere om det i hendes baggrundshistorie: 'Aye, Aye!').
Der søges ALT, lige fra skibsdreng til overstyrmand. 'Kom glad'. Det kan såvel også bare være nogen der har fordelagtige evner.

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.
Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystallandet