TheEvilQueen 13.09.2020 18:28
Hey! Hvad søger du af tråde? Jeg har lidt forskellige karakterer, herunder en kamplysten Minotaur-dreng ved navn Ezekiel, en lidt for naiv Stjerneæder (min egen race) ved navn Proxima og en byvagt som er halv ork ved navn Dura :)
EZEKIEL: Ezekiel er en lille djævel. Han har et forfærdeligt temperament, og kommer tit i slåskamp med andre, oftest folk som er større og stærkere end han selv er. Men han har også en blød side, og et ønske om bare at være teeanger.
PROXIMA: Proxima er en stjerneæder, et væsen som spiser folks lys eller stjernelys (hvis de er en stjerne), men der er ikke noget ondt i hende. Hun er bare uvidende om alting, og har kun eksisteret i ganske få år, hvorfor hun ikke rigtig ved noget om noget som helst.
DURA: Dura er en byvagt, og de andre gør grin med hende, fordi hun "kun" er halvblods. Men hun har et godt hjerte inderst inde, og vil alle det godt. Bare de altså følger reglerne.
Har også en karakter mere på vej, som jeg kan fortælle dig om, hvis du har lyst til at høre :)