SincerelyElio 13.07.2020 20:06

Tid | Solopgang
Vejr | Varmt, Rolig blæst
Omgivelser | Ikke særlig mange folk rundt omkring
Beklædning | Blodig sandfarvet skjorte, mørke brune hør bukser, bar tær, uglet blonde hår
Misha åbnede langsomt sine øjne en lille smule, men kunne allerede mærke, at som han gjorde det, var det som at få en knytnæve til ansigtet. Alt gjorde ondt og følte hævede. Blod var endt blandt de gyldne lokker, fra hans bryn, der var flækket fra et slag, samt hans underlæbe var hævede og blålig, fra et spark til hovedet. Hans fødder bare og kolde, fra da de havde taget dem fra ham og hans sandfarvede skjorte, var revet her og der og afslørede den halv blege hud, der havde blå mærker hist og her fra slag og spark.
Et svagt host kom fra ham, i det han vendte sig rundt og så med trætte øjne rundt. * Hvor.. er jeg *. Han kunne intet huske. Det var som alle minder fra den sidste uge, blot havde blevet slettet.. hvilket de også var, fra det slag han havde fået til baghovedet. Langsomt fik han sig selv op fra gydens rand.. han stank og så beskidt ud. Med blide og langsomme skridt, fik han sig trukket ud på gaden, hvor et par så sig barmhjertig nok, til at hjælpe ham til helbreds huset. Normalt ville han kunne heale selv, men han havde tydeligvis drukket?, eller det troede han.. dog havde de hældt på ham, mens de havde haft sjov med at tæske ham.
Han trådte indenfor, i det en kvinde tog imod ham og guidede ham over til den nærmeste seng, hvor han blev lagt ned. " Hvor er jeg.. ". Kvinden gik for at hente en anden, mens han lå for sig selv og så en smule rundt, inden han lukkede sine øjne. " Mit hoved gør ondt.. ".

Krystallandet