En kamp med en fremmed?

Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 09.07.2020 21:59
Det var sommer og varmt, men vulkanen havde ikke givet meget skrald fra sig på det seneste, hvilket udmattede Seeley en smule, hans kræfter var ikke døende, men de var svækkede, blev han bedt om og torturere en kunne han det sagtens, men skulle han slå nogen ihjel var kræfterne for svage. Godt nok var det nogle år siden den var i udbrud, men han savnede dens sprøjt af lava der lige kom lidt i ny og næ. Han levede højt oppe på vulkanen, men var denne dag gået ned i naturen af træer og andre planter.

Det var højlys dag, men der var stille, mange af de der var flyttet til Topalis efter naturens gendannelse var taget mod byerne for og få handlerne i hus, en ting Seeley ikke forstod… Heller ikke forstod. Der var egentligt ikke meget af menneskets natur han forstod, men fred være med det. Stilheden gav ham plads til og øve hans ildkuglekast, en fast tradition han gjorde, når der umiddelbart ikke var nogen i nærheden der kunne tage ham i og være skyld i ildebranden.

Første kugle blev sendt afsted og der var allerede ild, det var tørke, ilden ville hurtigt kunne nå byen, hvis ikke han gjorde noget, men hvorfor skulle han?

Melian Inadove

Melian Inadove

Tidligere kriger, Dusørjæger

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 100 år

Højde / 175 cm

Moonyai 09.07.2020 22:24
Melian lod en hånd gå igennem det tørre sand. Hvorfor havde naturen ført hende der til? Det virkede underligt, men så igen havde hun jo fået at vide, at denne person hun søgte, holdt meget til i disse steder fordi personen var en smule speciel. Melian ville nok ikke ligefrem kalde den der boede her en person, men det var sådan hendes kunde havde beskrevet ham og nu søgte hun blot efter en der passede til billedet hun havde i hovedet. Heldigvis fandtes der ikke mange herude, så der var vel mulighed for at finde ham. "Emiko, du ser helt udmatter ud. Måske skal du vente her til jeg har fundet ham. For en sikkerheds skyld." Den grønne lille drage lagde sig fladt ned på jorden og pustede tungt ud. Melian grinede kort og åbnede sadeltasken, hvor hun tog en skål og noget vand. Hun stillede det på jorden, fyldte skålen og lod væsnet drikke af den. "Vent her, det bliver kun varmere." Melian gik hen til hesten og sørgede også for den fik noget vand før de hun steg på og satte hesten i galop. 

De red afsted, indtil Melian pludselig fangede en med hendes blik. Fra den afstand kunne det være hvem som helst, men jo tættere de kom, jo mere sikker var hun. Hun satte hesten i høj fart mod ham, hun tog sin pil og bue frem. Hun sigtede mod væsnet, men det var som om at hesten pludselig blev skræmt. Den stejlede, hvilket fik Melian til at miste grebet og ryge af. Hurtigt rejse hun sig op, men synet af den knækkede bue fik hende til at gispe let. Hvad pokker skulle hun nu gøre?
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 12.07.2020 00:46
Der gik lidt tid hvor han blot sad og kastede med et par ildkugler, men lyden af en hest der begyndte og vrinske, trak hans opmærksomhed væk og det var først der han fik øje på buen der havde været sigtet mod ham. Irritationen steg ham til hovedet og man kunne se på hans krop hvordan ilden havde lyst til og skyde ud til alle sider. Han samlede hænderne mod hinanden, skabte en kugle og sende den afsted mod hesten og dens ejer. “Hvor vover du og genere min træning?” Nærmest råbte han i vrede, han var en hidsigprop, det skulle man på ingen måde være i tvivl om det var langt de færreste han kunne tolerere, men han var alligevel overrasket over hvor meget han kogte over nu.

Han ventede kun lige på den ene kugle havde ramt få meter fra hest og ejer inden han skabte en ny og prøvede og sigte bedre. Åh hvor kunne han godt bruge vulkanens vrede lige nu så den kunne gøre ham stærkere, han hadede folk der kom imod ham og han havde på fornemmelsen at denne person var ude efter ham.

Melian Inadove

Melian Inadove

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 100 år

Højde / 175 cm

Moonyai 12.07.2020 13:17
Melian havde ingen plan om at dø i dag, så hun var ikke i tvivl om, at hun skulle kæmpe videre før hun gav op og prøvede at komme væk. HUn havde jo klaret andre, som var langt farligere end denne person, så mon ikke det gik denne gang også? Hun tvivlede. Med en knækket bue, var hun ingen ting. Hun var jo ikke lige frem god med et sværd. Alligevel var det hendes eneste mulighed nu. 

Træning? Lige nu lignede det bare at han stod og kastede ildkugler mod hende, men hvad vidste hun? HUn var ikke lige frem dum og lade dem ramme hende. "Bare gør det nemmere for mig og overgive dig. På den måde kommer vi måske begge levende fra dette." Råbte Melian og trak sit sværd frem, hvor hun hurtigt stod klar til at beskytte sig selv. Hun ønskede jo ikke lige frem at blive ramt. 
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 12.07.2020 18:38
Seeley fnøs, bare tanken om og skulle overgive sig og overgive sig til hvad? Der var ingen grund til og overgive sig, slet ikke når han ikke engang vidste for hvad. Igen formede han en ildkugle, denne gang større og med mere kraft i, han var rasende. Han hadede ordet i sig selv, men han hadede i særdeleshed også dem der kom for og bede ham om og komme med dem. Nej, hvad i alverden skulle han det for? For hvis nogle ville have fat i ham kom det aldrig til og ske.

Som ildkuglen sydede gennem luften og kom tættere på målet råbte han i ren arrigskab “ALDRIG!” Han ville ikke overgive sig, selvom han først nu i råb spurgte hvorfor. “Hvad skulle jeg overgive mig til, hvem skulle jeg overgive mig til og for hvad vil man have mig til og overgive mig for?” Hans råben var høj og gennemklangende, han var som sådan ikke nysgerrig, han ville bare vide hvor vred han skulle blive, hvad man egentligt ville have fingre i ham for.

Melian Inadove

Melian Inadove

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 100 år

Højde / 175 cm

Moonyai 13.07.2020 18:54
Melian kunne forstå hans vrede. Hvis hun bare havde ramt ham i sin fart, så havde hun intet problem haft nu, men desværre var der problemer. Sådan var det altid. Hun kunne i det fjerne se Alikei, som forsvandt ud i ingenting. Han var nok på vej hen til Emiko. Der var intet at gøre. Det her var farligt, og det havde hun ikke lige regnet med. 

En ildkugle kom imod hende, hvilket fik hende til at lave et rullefald til venstre for at undgå den. Heldigvis nåde hun det med nød og næppe. "Spørger du mig virkelig om, hvad grunden til det er? Kan du ikke selv se det? Tydeligvis, er du en smule aggressiv. Det bringer folk i fare." Slog Melian fast. Hun var klar på at reagere, hvis han angreb igen. "Jeg ved du aldrig vil overgive dig, men hvad hvis jeg sagde du kunne få noget ud af det?" Melian prøvede at lyve sig frem til sejren, men hun vidste at det ikke ville friste ham. Han ville ikke lytte til hende.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 14.07.2020 18:22
Han fnøs så det var lige før der kom ild ud af hans næsebord, nej fandme nej om han gad og diskutere hvor vidt han var agressiv, han vidste godt han var sådan, det var ligesom det der gav ham de jobs som han blev tilbudt dag efter dag. Endnu en kugle formede han og skød afsted efter hende, selvom de ikke var lige så eksplosive, lige så effektive som når ilden havde omringet ham, så kunne de i den del godt svide og give brandsår hvis han ramte, hvilket var hans umiddelbare formål. “Jeg er da bedøvende ligeglad, jeg får aldrig noget ud af og overgive mig til typer som dig, og jeg skal ikke gøre rede for om jeg er farlig, jeg er som jeg skal være for den hyre jeg får.” Han blev betalt godt for sin brutalitet og han fik jobs fordi han ikke gik stille til den som torturmester, hvad denne tøs sagde var ligegyldigt. Hun var blot et stykke legetøj på en levende grill hvis hun blev ved.

Melian Inadove

Melian Inadove

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 100 år

Højde / 175 cm

Moonyai 14.07.2020 20:54
Melian var allerede træt af ham, men hun vidste også at hvis hun fik fat på ham, kunne hun rede en masse folk, som led uden nogen grund. Melian kunne ikke klare den slags og hun kunne ikke fordrage dem, som gjorde denne slags. Lige nu var det ikke kun dusøren, som betød noget, men også de mange liv, som hun kunne rede. Endnu engang undvig hun en ildkugle fra ham og hun efterlod et suk. 
"Jeg gør det ikke kun det her for pengenes skyld, men for at rede menneske liv." Råbte Melian til ham og hun vidste at det var han også helt ligeglad med. Så hun måtte reagere. Så uden tøven fandt hun et smut hul og sprang mod ham med sværdet rettet mod ham. Hun satsede på at ramme ham i skulderen, men hun vidste ikke, hvad han kunne finde på når hun kom for tæt.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 29.07.2020 18:51
Som han så hendes næste træk blev han vred og varmen fik ham til og danne ild omkring sig, han skød fra sig og skyndte sig og lave et rullefald så han kunne komme væk fra hende. Åh hvor var hun bare irriterende! Kunne hun ikke bare smutte hjem og lade ham være i fred? Han slap kun med nød og næppe fra sværdets klinge. “Kan du for pokker ikke bare smutte hjem, kvinde?!? Jeg gør ikke nogen fortræd, medmindre jeg hyres til det!” Han vrissede og skød endnu en kugle afsted, måske de ikke var så kraftige som han ville ønske, men hun skulle snart blive en stegt hanekylling hvis hun blev ved. “Jeg kan ikke se hvor du vil hen med det her, jeg passer mit job og jeg passer det godt, hvad med og sørge for de mennesker der ender i mine hænder ikke gør tingene i første omgang.” Han fnøs så der næsten kom ild ud af næseborene, hun skulle ikke tirre ham meget før han gik grassat.

Melian Inadove

Melian Inadove

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 100 år

Højde / 175 cm

Moonyai 05.08.2020 22:13
Melian himlede med øjnene. Hvor var det dog irriterende, at nogle som ham bare slet ikke ville lytte, men hvem ville gøre det? Det var der slet ikke nogen, som ville frivilligt og det var forståligt. Desværre havde Melian et job og det ville ikke være nemt at slippe af med hendes forfærdelige kunder, hvis hun ikke ordnede tingene. "Okay, men så må du jo prøve at fortælle mig, hvem det er jeg skal have fat i, så jeg kan ordne dem i stedet for."
Melian forsatte med at undvige, for at undgå hans vrede, men det var nogengange alt for tæt på. Hun kunne sket ikke klare tanken om at blive futtet af. "Jeg kan i hvert fald ikke vende hjem før jeg får svar. Det kan jeg uden tvivl. Ellers ender det galt for mig." Hvæsede hun mod ham.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 30.08.2020 10:36
Det var et tydeligt vredt suk der kom fra Seeley, hvad i alverden troede dette kvindemenneske hun ville få ud af denne samtale? I det hele taget brugte Seeley ikke meget tid på og snakke med kunderne, han tog jo blot imod ordrene, men nuvel hvis hun ville have et ligegyldigt svar, så måtte hun få det. "Jeg ved ikke meget om dem, det er folk der ser sig sure på dem jeg torturerer for dem, hvis du skal finde kilden skal du nok nærmere spørge dem der har været under mine kyndige hænder. God fornøjelse og lad mig så være i fred." Han havde lyst til og kaste endnu en kugle afsted, men han lod være, et eller andet sted havde hun ikke gjort ham andet end at fange ham på et ret dårligt tidspunkt i en ret så dårlig situation.

Melian Inadove

Melian Inadove

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 100 år

Højde / 175 cm

Moonyai 21.10.2020 19:54
Melian så skævt på ham og vidste ikke helt, hvad hun skulle sige eller gøre, men alligevel faldt hun til ro, da han stoppede med at kaste med ildkugler. "Du kender vel dine kontakter? Du kan vel give mig nogle navne på dem?" Bad hun om og sendte et tænktsom blik imod ham.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 01.12.2020 18:40
Seeley sukkede og rystede på hovedet, hvad var det hun ikke helt forstod? Det var jo ikke fordi han gjorde hvad han kunne for og dække over nogle og jo nogle navne kendte han, men hvorfor sætte sig selv mere på spil for og give dem? "Hør, langt de fleste kontakter mig anonymt for og udføre en opgave, de giver mig penge, fordi jeg ikke stiller spørgsmål." Han sukkede dybt, hvad havde hun dog forventet?

Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 05.04.2021 13:20
//OOG: Jeg har valgt og slette Seeley, hvorfor jeg stopper tråden her//

Seeley Rolfe har forladt tråden.

0 0 0