SincerelyElio 11.07.2020 02:12
Misha rødmede til det punkt, hvor han knap nok kunne mere. Hans kinder føltes spændte og varme, mens hans hjerte bankede som aldrig før. Han var ikke god til at blive konfronteret på denne måde og slet ikke af en mand, som han havde været sammen med. Mizech var stadig en smule som en fremmede for ham. Den nat skulle aldrig ha set, og så alligevel.. så havde han nydt den som aldrig før. De grønne øjne vendte sig atter engang mod Mizech´s gyldne øjne, før han sagde med en lettere flov tone til hans stemme " Nej jeg..
ligemeget. Du vil aldrig høre det over mine
læber igen " hans svar var trodsig og hans attitude mod Mizech, var lidt som en møgunge, der brokkede sig en smule.
Mizech var gude skøn at se på, samt hans øjne næsten hypnotiske. Et svagt suk undslap Misha´s læber, da han mærkede Mizech´s hånd glide under tæppet, før han mærkede den strejfe hans brystvorte.
"
Please.. ".
Han følte sig ikke i kontrol, noget som han hadet.. og med Mizech, vidste han næsten allerede hvor han ville ende. " H-Hey! " råbte han, da Mizech trak tæppet væk fra ham, før han hørte manden´s ord og tog fat i hans hånd, selvom han vidste at Mizech var stærkere end ham og vis han gerne ville røre.. kunne han ikke stoppe ham, samt hans krop havde allerede forrådt ham.
Han ville ikke at Mizech trak sig væk, og så alligevel ville han gerne. " Det..
kompliceret.. ".
Et svagt suk undslap de fyldige læber endnu engang, som han havde mærket en finger stryge over hans kraveben, før den hvilede på hans kind.
De grønne øjne så næsten dyrisk op mod Mizech, før han langsomt lænede sig frem af, med intention om at kysse ham, men trak sig tilbage lige inden hans læber berørte Mizech´s.. som sommerfugle vinger, blidt strygende hen over dem.. inden han sagde " Jeg har ikke eliksiren mere, vis det er den du leder efter. Jeg har rigtig svært ved at tro, at du har fulgt mig, BLOT for at mærke mig endnu engang ".
Han havde det som om hans krop var ved at overkoge.. svage og dybe vejrtrækninger tog han, mens hans lem blot voksede sig større, næsten til fuldstørrelse, ved at ha Mizech over ham.. og den måde hans fingre rørte hans nøgne krop.
" Gå af.. " en lav tone, næsten hviskende. Løgne.. han var bange for sit eget begær efter denne mand,
samt flov over de udtryk og lyde han havde givet fra sig den nat.. han var normalt ikke en, der blot var sammen med fremmede...
men her var han.. selv samme fremmede igen, samme situation næsten.. undtagen eliksiren manglede.. og det var et nyt sted.
"
Folk ender med at høre mig, vis du bliver ved.. ". Han skævede kort til væggene. Det var ikke ligefrem fordi værelset var lydtæt.. Det krævede hans alt, ikke at give små svage støn fra sig, når Mizech´s fingre gled så elegant og fristende, hen over hans nøgne krop.