Moonyai 13.05.2020 14:09
Den morgen havde været et rent kaos. Fahira var stået op og det første hun havde fået at vide af sin mor, var at hun skulle ned hos deres syerske og prøve de nye kjoler, til den formelle middag om et par dage. Derefter var hun blevet placeret i en stol, hvor deres husholderske havde sat hendes hår og derefter var hun blevet jagtet rundt i huset, for at blive gjort klar. Det her var en af de grunde til, at Fahira hadet livet, som datter af en rig mand. Det var ikke altid det fedeste og hun ville til hver en tid bytte det med en person med mindre penge, men det var noget, som ikke kom til at ske. Hun var fanget og ville aldrig opleve livet uden for Dianthos. Det var sådan det altid ville være. Fahira åndede lettet op, da hun endelig slap fri fra familiens greb. Hendes husholderske, havde fået atvide at hun skulle gå med hende, men det var mere, så de var sikker på, at Fahira kom hjem igen i god behold. Fahira sukkede tungt, da hun jagede med hende. "Ja, ja, jeg kommer nu." De var gået ned til markedspladsen for at mødes med Nia, som var hende, der havde syet en del kjoler til hende og hendes mor, men før de nåde frem, kom husholdersken i tanke om, at hun skulle købe nogle ting ind. "Jeg kommer tilbage når jeg er færdig. Bare prøv dine kjoler." Bad hun om og skyndte sig videre. Fahira rystede kort på hovedet og nærmede sig Nia's sted, hvor hun havde kjolerne. Hun skyndte sig ind, for at være fri for alt larmen i gaden, "Nia, jeg er her for at prøve min kjole." Gjorde hun opmærksom på, selvom Nia nok allerede nu kendte til det.
Krystallandet