Freya Sagosdottir
Soldat i Griffens Brigade
IsolynHunter 20.04.2020 22:00
Den utroligt flotte mand havde knap nok sagt, at han ønskede sig en ny øl før Freya fik kaldt sin servering ud til en forbipasserende tjener, der hurtigt gik i gang med bestillingen. Hun nåede lige at lade sig dumpe ned på stolen over for manden, da tjeneren kom med en øl til dem begge. Nu med en øl foran hver af dem var det vidst på tide at få beskrevet, hvad det var, hun ville. Og hun havde så absolut ikke tænkt sig at spilde nogen af deres tid. For hvis ikke denne mand ville hjælpe hende, så var jo ikke andet at gøre end at drikke sin øl og gå.
“Mit navn er Freya, og jeg har valgt at opsøge dig, da jeg tænker, at du med din profession har det fint med at tale frit om sex,” sagde hun og tog en slurk af sin øl for at lade informationerne synke ind hos den flotte, lysblonde mand.
To mænd ved et bord ved siden af dem kiggede vantro på hende. En kvinde, der åbenlyst sagde ordet 'sex' højt? Hun så deres vantro i øjenkrogen, vendte hovedet imod dem, og fnøs som en arrig bison med øjne, der kunne dræbe. Det fik dem til at holde næserne for dem selv. De fik i hvert fald hurtigt drukket det sidste af deres øl, og gik så op for at stille sig i baren. Et moret smil spillede på hendes læber, da hun igen rettede sit fokus på sin bordherre. Det var langt fra alle mænd, der fandt en høj, muskuløs, grøn kvinde som hende tiltrækkende, men der var skam også fordele ved at se skræmmende ud. Ligesom nu, når et par små rotter havde haft travlt med at stikke næsen de forkerte steder hen.
“Du har sikkert hørt det 100 gange før – der er nemlig denne her unge mand,” sagde hun og lagde albuerne på bordet og foldede sine hænder, som var de i gang med en uformel forretningsaftale.
“Men han er ikke lige til at trække bukserne af. Han er nemlig meget... reserveret,” forklarede hun og holdte en lille pause, mens hun prøvede at finde lige præcis dét ord, der var mest passende. Hun lænede sig tilbage i stolen og lagde hovedet lidt på skrå efter at have taget endnu en slurk af sin øl.
“Du ved, normalt når jeg har været sammen med mænd, så har der ikke været andet end lyst i det, hverken for ham eller jeg. I de tilfælde har jeg kun været fokuseret på at få min egen lyst stillet, og jeg tog, hvad jeg ville have med visheden om, at jeg ikke ville møde den samme mand igen,” forklarede hun lige så naturligt, som man ville forklare, at 2 +2 ikke kan være andet end 4.
“Men det her er anderledes,” fortsatte hun og kunne pludselig mærke, hvordan hendes kinder trodsede hendes selvsikrer attitude og begyndte at blusse svagt lyserødt under de grønne kinder.
Hov, det var... ikke lige meningen, tænkte hun og kløede sig lidt i nakken, mens hun halvforlegent gik i stå.