lummer besynderligt møde

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.03.2020 16:43
Det var ikke fordi Karma ikke kunne lide og være ved teatret og området når hun havde fri, men hun fandt en ro ved og gå rundt i det overskyede vejr og udforske den by hun kun for ganske nylig var kommet til. Hovedstaden bød på mange indtryk, nye mennesker og ganske enkelt nye indtryk. Hendes sanser var i spil hver gang hun var et nyt sted og selvom hun denne dag var trukket ned mod byporten for og se sig omkring, det sted hun også var kommet ind, så var det som om der stadig var meget og lære ved sådan et sted. Klokken var omkring middagstid og handelsrejsende travede ind og ud af porten omringet af en masse andre personer i sin omkreds. Karma stod på en lille bakke og spejdede ud over befolkningen, det var interessant hvordan så mange mennesker var og forefinde på så lille et stykke jord. Selvfølgelig hovedstaden var stor, større end Zircon, men befolkningstætheden var også meget større. Hun skimtede ud fra bakken, hun ville så gerne møde nogle men folk så ud til og have så travlt i forhod til hvad hun var vandt til.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 04.03.2020 17:31
det var en hel normal dag for lille Furry. hun var gået på opdagelse da hun var faret vild. hun gik rundt i en del af skoven hun ikke kendte. hun var lidt forvirret over hvor hun var for hun havde aldrig været her. men det var også et godt stykke fra hvor hun boede med sin søster og mor. 

Furry kom til en mur og prøvede at finde ud af hvad den holdte ude eller inde. men det var rimelig svært da den var høj. hun begyndte at gå rundt om sig selv i lidt forvirring, "okey Fur, tag dig sammen. vis du følger den den ene vej må den da føre til en ind eller ud gang" sagde hun til sig selv.

hun begyndte at gå med en hånd på muren. hun bor handsker, og en hel dragt og store støvler. men det var simpel hen for ikke at blive rørt. hvilket hendes familie forstod men hendes nye bekendtskaber vidste aldrig hvorfor.
hun kom til en port og gloede undrene på den og prøvede at åbne den da en stemme lød. "HEY! hvad tror du lige du laver" sagde en mandlig stemme høj over hende. 
"jeg er faret vild. tror jeg skal den vej," hun pegede på porten og vagten så noget tvivlsomt på hende men åbnede så for hende. hun listede forsigtigt ind og uden at så sig for faldt hun over en kat der kom løbende forbi. "AV!"
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.03.2020 18:28
Der gik lang tid hvor Karma ikke vidste hvad hun skulle give sig til og hun vidste det egentligt heller ikke oprigtigt, da hun satte i løb fordi en faldt. Hendes instinkt på og hjælpe andre styrede hende afsted inden hun egentligt havde tænkt over hvad hun lavede, men hun faldt hurtigt på hug så den sorte rejsekappe spredte sig på jorden omkring hende. "Er De okay? Er der sket Dem noget?" Hun turde ikke sige køn for hun vidste egentligt ikke om det var en mand eller kvinde og racen kunne hun slet ikke sætte på plads, hun følte sig blot akavet tilpas, men ville samtidig gerne hjælpe.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 04.03.2020 18:41
Furry satte sig op da en eller anden kom over til hende. hun vippede med de hvide øre. hun så op på pigen der var kommet over til hende. hun smilte med et par småskrammer på ansigtet. hun satte sig ned på numsen og så på sine handsker der var fyldt med rifter og lidt blod. øv nu skulle hun ha nye handsker.
"jeg er okey. jeg falder tit.... kan De hjælpe mig.... hvor er jeg?" hun var helt klart faret vild. hun vidste hverken idn eller ud lige nu. kun at hun ikke var i skoven mere. for der løbikke katte rundt som her. hun så på pigen med et smil og turde ikke rigtigt gi hånd.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.03.2020 18:55
Det var for Karma let og blive i tvivl, var denne person virkelig okay? Personen virkede forvirret og nærmest som om der var et hoved der var blevet slået lidt for hårdt, men på den anden side kunne det selvfølgelig godt være tilfældigt. Derfor sagde hun ikke noget, men svarede blot roligt. "De er lige gået gennem byporten til Dianthos, vores hovedstad, er De ikke klar over det?" For Karma var det en smule underligt hvis folk ikke vidste de gik igennem en port til så stor en by og alle havde jo nærmest ærinder hvis ikke de boede i byen. Bekymringen steg i Karma og hun var nødt til og spørge igen, med en lettere akavet toneleje. "Er De sikker på De er okay?"

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 04.03.2020 19:09
Furry så rundt. jo de var i en by. en hovedstad sagde kvinden her. "ups.... jeg må normalt ikke forlade skoven for min mor" sagde hun og grinte lidt akavet. hun kløede sig i nakken og så ordenligt på denne kvinde. hendes aura var hvid. så hun var god. hun så rundt. hun havde aldrig været her.

"jeg er sikker. jeg falder tit og kommer tit til skade" sagde hun med et smil og  så på kvinden. "hvorfor spørger De?"  hun smilte og vidste ikke helt hvorfor hun blev spurgt igen men vis det var sådan kivnden følte for måtte det være sådan det skulle furry ikke blande sig i.

Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.03.2020 19:16
Skoven? Levede hun i skoven? Så måtte det jo have noget dyr i sig? Hun var i tvivl, det kunne hun ikke tillade og spørge sig om. Hun bed sig akavet i læben og så på hende med en nervøsitet, som hun dog prøvede og skjule. "Det er bare... normalt ved folk hvor de er når de går gennem denne porten, men hvis De normalt kun er i skoven, så forstår jeg..." Igen bed hun sig akavet i læben, men trak så på smilebåndet og rakte en hånd frem. "Jeg hedder Karmania, men alle kalder mig Karma. Jeg er skuespiller i byen. Skal jeg ikke hjælpe dig på benene igen?" Hun følte det var bedre og spørge end bare og tage fat, men man kunne se i hendes øjne hun mente det oprigtigt, for sådan var hun bare.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 04.03.2020 19:41
Furry så på hende og så mod porten. skulle man vide det? hun var aldrig i byen det var kun deres mor der var det så det var lidt underligt. hun så på pigen og smilte da hun rakte en hånd frem knugede hun sine hænder sammen og turde faktisk ikke tage fat i hendes hånd. "det er ikke fordi jeg vil være uhøflig men jeg må ikek ha kontakt, hud mod hud." sagde hun og satte benene i jorden og skubbede sig op at stå. "jeg er Furry. hyggeligt at møde Dem Karma"  
skuespiller.... det ord sagde hende noget. var det noget hendes mor havde fortalt hende engang? eller??? hun stod lidt i  egen verden da en kat løb imellem hendes ben iog hun var ved at miste balancen i et øjeblik men fandt den hurtigt igen.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 04.03.2020 20:23
Kunne ikke hud mod hud? Det havde Karma alligevel aldrig hørt om, men hun nikkede anerkendende og skubbede fødderne mod jorden, så hun i en let bevægelse fik strukket knæene ud og gled op i naturlig højde. Hendes hår havde næsten ramt jorden fordi det gik hende til bagenden, men hun kom op og fik lige viftet lidt med håret så eventuelle urenheder gerne skulle glide ud.
"Det er også hyggeligt og møde Dem, kan jeg hjælpe Dem på nogen som helst måde?" Hun smilede skævt i tvivl om hvad hun på nogen måde kunne gøre for den unge Furry, kunne hun følge Furry tilbage til skoven, skaffe noget til Furry eller noget så gjorde hun gerne det der stod i hendes magt.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.03.2020 10:07
Furry så på hende da hun rettede sig. hun så ned på sine hansker og så på karma da hun spurgte om der var noget hun kunne hjælpe med. "jo.... vis De kunne skaffe mig et par nye handsker kunne være rart." hun havde ikke flere nye handsker hjemme hos sig selv. så hun kunne ikke risikere at støde ind i nogle med hud mod hud.
hun havde en grim evne til at kopier andres evner. og det var virkelig belastene vis hun ikke kunne styre evnen hurtigt. for hun anede ikke noget om evne styring. faktisk så kunne hun kun styre sin anden evne. for det var at se folks aura om de var gode eller onde.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 05.03.2020 22:55
"Det kan jeg sagtens," kom det nærmest prompte fra Karma, hun ville dog ikke bare lade denne Furry blive stående i den værste trafik med mennesker, så hun kiggede op på den bakke hun selv var kommet fra og tilbage på Furry. "Spørgsmålet er om jeg ikke kan få Dem til og vente på bakken deroppe så? Jeg vil nødig have De så støder på nogle hud mod hud?" Egentligt forstod hun jo ikke hvad det egentligt var der var problemet, men det kom heller ikke hende ved, hun skulle hjælpe hvor hun kunne og lige nu var det og skaffe et par nye handsker.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.03.2020 16:13
hun smilte og var faktisk klar til at følge kvinden da hun sagde at det nok var bedst at hun ventede på bakken. "jo lyder da fornuftigt." vis hun kendte sandheden forstod hun måske bedre hvorfor furry ikke måtte røre hud mod hud. men hun tænkte ikke lige over det. og nikkede. "jeg venter der oppe." sagde hun med et smil og vendte om og gik op mod bakken. hun sørgerde dog for ikke at røre ved nogle i mens.

der gik ikke længe før hun var oppe på bakken og satte sig roligt og så ned mod byen. fantatisk udsigt vis hun selv skulle sige det.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 09.03.2020 02:28
Det var rart Furry var medgørlig, ikke fordi Karma ikke ville følges med hende eller ses med hende, men fordi verden bare ikke var særlig behagelig og det måtte folk jo kun kunne give hende ret i, så Karma skyndte sig ind på markedet for og få fat i et par handsker. Hun sørgede for det var noget lidt mere slidsikkert, det bedste de havde, for det fortjente Furry, selvom Karma ikke kendte hende og det måske var meget og smide penge efter, så var det alligevel noget hvor hun en dag ville kunne få noget igen.

Det tog lidt tid før Karma var tilbage, en ti minutter måske, men hun havde gjort det så hurtigt hun kunne og kom nærmest løbende tilbage til bakken og helt tæt på Furry. "Det skulle være ekstra skridsikkert." Hun satte øjnene direkte ind i øjnene på Furry, som hun gav hende handskerne. "Hvordan kan det dog være du ikke kan gå hud mod hud?" Der var det sædvanlige rolige smil på læberne, Karma ville bare gerne være der for hende og det ville alle kunne se når de så på hendes smil, det var Karma ikke i tvivl om.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 09.03.2020 13:15
Furry følte hun lige havde sat sig, da karma kom tilbage. hun havde nynnet en glad melodi imens. hun smilte til karma da hun kom med handskerne og tog fat i dem uden at røre karma og bukkede dybt som tak. "tusind tak" hun tog de gamle af og de nye på.

hun så op med et smil da hun blev spurgt om hud mod hud tingen. "jeg har en evne... så jeg kopier evner" sagde hun med et grin. hun rettede på handskerne. "så vis jeg røre nogle hud mod hud så for jeg deres evner... eller bare en af dem vis man har flere" hun rakte hænderne frem og betraktede hanskerne. hvor var de fine. så var hun sikker på hun ikke kopierede evner lige forløbig.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 10.04.2020 15:27
Hele forklaringen fik Karma til og rynke på panden og ryste på hovedet, seriøst? Det virkede lidt mærkeligt, men igen var hun ikke vokset op med meget viden om den magiske del af deres rige, så hun kunne heller ikke tillade sig og stille for mange spørgsmål om hvor vidt ting var sande eller ej. "Okay, men så burde du vel godt kunne røre et simpelt menneske som mig?" Det var ikke for og snakke sig selv ned, men fordi det ville være rart og kunne blive denne ven som Furry faktisk kunne røre uden problemer.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 12.04.2020 13:06
Furry havde mødt mennesker med evner. så at møde en der ikke havde var noget nyt. hun lagde hovedet på skrå. "så du har slet ikke magiske evner?" wow det lød næsten uvirkeligt. næsten alle havde evner jo. også mennesker. hun blev næsten helt paf over dette. hvad skulle hun sige. hvad skulle hun gøre. et meneske uden magi. hun så ned på sine handsker og tænkte lidt hvordan hun skulle finde ud af om denne pige faktisk var uden evner. skulle hun prøve hud mod hud testen?  men hendes mor ville blive gal vis hun vidste sig at ha skjuldte evner. noget nogle jo havde.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 15.04.2020 21:26
Karma trak lettere akavet på skuldrene, det var efterhånden ved og gå op for hende, at hun havde levet under en sten, som om den by hun var vokset op i reelt set bare var en grotte. Det var det jo ikke bogstaveligt talt, men jo flere hun mødte efter hun var kommet til hovedstaden, jo mere fandt hun ud af, at hendes virkelighed ikke var den rette. "Jeg har ingen magi, nej, jeg har ikke kendt til det før jeg kom her." Hun så nærmest sørgmodigt ned i jorden, det var slet ikke til og forstå, at hun skulle være på den måde, at hun skulle tænke som om hun ikke havde levet før nu, men det var svært ikke og tænke på den måde, virkelig svært.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 16.04.2020 10:15
Furry forstod ikke hvordan man ikke kunne ha magi. magi var da meget normalt i denne verden, hun så hvor trist hun blev og hun så ned på handskerne og derefter på pigen. Furry krammede hende lige pludseligt uden varsel. "det er ikke din skyld at du ikke har magi. måske for du det en dag." sagde hun trøstene og var faktisk helt begejstret over at kunne kramme en uden frygt for at kopier magi. men at leve under en sten kendte furry til. hendes mor og søster var meget overbeskyttende over for hende fordi hun var en smule klodset.... eller faktisk meget klodset. hun slap krammet og smilte til hende for at få hende til at blive lidt glad igen.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 21.04.2020 19:27
Det var med et grin på læben, at Karma gengældte krammet, det var virkelig sødt. Det var ikke fordi hun grinte af hende, det var bare fordi det var så sødt hun tænkte på den måde og nærmest fik medlidenhed. Da de slap krammet valgte hun dog også og forsvare sig. "Det er nu ikke fordi jeg er ked af ikke og have magien, for jeg har ikke rigtig kendt til det før nu." Hun smilede roligt og så på hende med et meget roligt ansigtsudtryk.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 04.05.2020 13:01
Furry havde altid haft magi. så det at ikke ha det måtte være en helt anden omvæltning. Furry smilte til hende da hun havde talt. hun havde jo ret. hun så på handskerne og beundrede lidt dem imens hun tænkte over det ikke at ha magi. "hvad med din moder og fader har de så heller ikke haft det?" spurgte hun lidt tænkende og så op på det rolige ansigt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12