Søger nærmest alt...

Pivedyr

Pivedyr

The Kitten

557
karakterer

Pivedyr 29.02.2020 20:34
Søger absolut lidt af hvert til mine to karakter :3

Rhea - Skovelver

Frisk på ja hvad end der lige er at finde på af forskellige relationer, eller hvad der ellers lige er at finde på. Hun er lidt over det hele i landet, men er typisk det samme sted i længere tid hvis der er brug for hendes hjælp som healer.

Xilla - Engel

Forskellige relationer, hun er lidt over det hele sådan ret bogstaveligt, hun er ikke det samme sted længe af gangen. 

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 29.02.2020 21:53
Kunne godt lokkes til alt ;)
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 01.03.2020 11:34
Nu jeg så småt begyndt at starte op igen. Men jeg kunne godt være fristet til at tråde, evt. med Xilla? ^^
Pivedyr

Pivedyr

The Kitten

557
karakterer

Pivedyr 19.03.2020 19:11
Pivedyr skrev:
Søger absolut lidt af hvert til mine to karakter :3

Rhea - Skovelver

Frisk på ja hvad end der lige er at finde på af forskellige relationer, eller hvad der ellers lige er at finde på. Hun er lidt over det hele i landet, men er typisk det samme sted i længere tid hvis der er brug for hendes hjælp som healer.

Xilla - Engel

Forskellige relationer, hun er lidt over det hele sådan ret bogstaveligt, hun er ikke det samme sted længe af gangen. 

Der kom en ny karakter til xD
Klytië - Elemental
Der skal gang i hende, lige nu ved jeg ikke helt hvad der lige skal søges til hende og det hele, men hun skal i hvert fald bare igang med nogle tråde.

IsolynHunter

IsolynHunter

170
karakter

IsolynHunter 22.03.2020 20:06
Jeg skal have gang i min halvorker, Freya. Hun er lige nu en nobody, arbejder i et stenbrud tæt ved Dianthos, hvor hun bor, men hun drømmer om at komme i hæren :)
Lige nu har jeg ingen dramatiske mål med hennde, men det kommer jo nok x)
Siden hun bor i Dianthos' nedre distrikt ville det nok være mest oplagt at have en tråd dér, hvis det passer en af dine karakterer? Ellers så har jeg også lavet en åben tråd til forårsfesten i Fredskilde (festivalpladsen), hvis det lokker :P

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11