Tid til nye tråde :D

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 12.12.2019 12:24
Jeg finder det passende at lave en tråde søgning igen da jeg har lidt mere tid i denne anden del af december, for jeg går nemlig på ferie i morgen og der ikke lektier der skal laves i ferien.. så nu er det på tide at jeg giver mine karakter lidt eventyr og opmærksomhed igen :D

Jeg søger skam tråde til alle men der dog andre karakter som jeg har særlig lyst til kaste ud i verden, jeg kan ikke sige om jeg kommer til svare hverdag men jeg vil gør mit bedste med svare et par gange om ugen indtil at ferien er slut.

Smile Jeg savner næsten lidt at spille på Smile, det er længe siden at jeg har givet ham en eller anden form for opmærksomhed. Han er lavet til mere klamme tråde og til tråde med grusomt eller voldsomt indhold og han er helt klar ikke børnevenlig at tråde med. Smile er en smule små psykotisk af natur, han elsker at se andre i smerte eller i blodig tilstand gerne efter at han selv har udsat person for en masse klamme ting.

Radu Min dæmon og sex slave, han kender ikke helt til liv uden sex eller andres udnyttelse af ham. Han kan både bruge sunde og giftige forhold, folk som både vil bruge ham for sex eller bare som en ven. Han er stadig fange skab som slave og plan er at han skal købes videre eller gives videre, det er Oswald der har ham i øjeblikket og hvis der en køber skal det forgår igennem en tråde hvor Oswald nok også er med.

Oswald Ingen søgning uden Oswald! Jeg savner naturligvis den hedonist dæmon og hans talrige eventyr med forskellige sex partner. Han lever forsat i syden, men han kunne sagtens rejse rundt uden de store problemer. Jeg leder ikke efter særlig ting til ham som sådan, så der er lidt mere frit valg til dem der gerne vil tråde med ham.

Hema Hun er det nye skud i mine sære familie af karakter. Hema er et blod eksperiment som blev skabet af en magtfuld dæmon der efter brugte hende i mange år som et våben for familien, men efter dæmon riget blev åbnet op igen blev Hema forvist fra riget og hun søger nu en form for hævn fordi hun netop bare er efterlad til overlevelse på egen hånd. 

Ellers er der ikke lige andre jeg vil særlig nævne, men alle andre karakter er sådan set også åbne til at tråde med, jeg har også en ny person til godkendelse som jeg nok skrive på her inde sener. 
Jeg er åben på alle slags tråde sådan set, så bare skrive på pm eller på discord. 
jack

jack

new time new start im back :D

1577
karakterer

jack 12.12.2019 12:58
Jeg altid frisk på en tråd vis du har lyst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli