Rabbit 13.10.2019 11:22
Hejsa allesammen!Jeg søger plots og tråde til mine to drenge, der begge er vendt tilbage til Dianthos efter længere tids fravær. Som udgangspunkt søger jeg alt fra større plot til engangstråde.
Sakse

Sakse er en forvokset morsdreng, der fungerer som sjælehyrde for de døde og døendes sjæle. Han er meget alvorlig og kølig, men han kan provokeres x) Han er en dygtig kriger, og kunne måske overtales til at arbejde som bodyguard el.l., da han har brug for at komme lidt ud i verden igen og (forsøge) at frigøre sig fra sin mor, efter han har leget babysitter for sine mindre søskende i et års tid.
Læs mere om ham her
Ez

Ez er en godmodig og venlig halvelver, der har været taget til fange af Kilens Orden, da de havde magten i Dianthos. Han blev dog befriet og har levet i skjul i skovene omkring Dianthos. Nu er han tilbage, og han vil gerne åbne en lille butik, hvor han sælger urter, fjolletobak o.l. Måske skal han møde en anden handlende fra Dianthos, som kan hjælpe ham i gang?
Læs mere om ham her
Tak for kigget! Jeg håber, at I har nogle karakterer, der kunne have lyst til at lege :)
- Rabbit

Krystallandet