Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 30.09.2019 18:49
Månen stod højt på himlen, og skinnede ned blandt træerne, og ned på de varme kilder, som kun glintrede svagt. Der var ikke en lyd at høre, andet en ugle der tudede, og et par vingeslag fra noget.
Langt de fleste beboere i skoven var for længst gået i seng, men i blandt en af kilderne, var der en elver, der var igang med at smide tøjet.

Bandorion havde haft problemer med at sove, og efter at have tjekket at Askfay faktisk sov, var han stukket af mod kilderne, som efterhånden var et af hans favorit steder at være, efter at Renaél havde vist ham stedet. Normalvis ville han gerne have selskab, men det var for sent til at vække nogen op, og de kunne nok ikke give ham hvad han havde behov for. Ikke i aften. Så han håbede på at kildernes varme vand kunne hjælpe med at løsne ham lidt op.
Han havde lagt tøjet i en pæn bunke på en af de tørre sten, før at han ligeså stille gled ned i vandet, og kunne bare mærke hvordan varmen tog fat om hele hans krop. Mod efterårsluften, føltes kilderne bare endnu varmere, og han fik skubbet sig hen, hvor der næsten var blevet lavet en bænk i vandet. Han lænede sit hoved tilbage, og kiggede op mod himlen, mens han bare nød varmen om kroppen, og den kølige, friske vind mod sit ansigt.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 30.09.2019 20:49
Amit havde været her én gang før i sit liv, fordi en elver havde været i kontakt med hans smuglerring. Det var også ved solnedgang, og ved de Varme Kilder. Og han havde ikke fået afprøvet dem sidst. Nu ville han sgu se dem an ordentligt. Om elverne kom så gjorde det ham ikke så meget, for han kunne teknisk set bare smutte igen. Det var bare et lille bitte venligt visit! Med lille damp-pust, dukkede han op ved kilderne, kiggende sig rundt iført  et sæt låse bukser i blødt stof og en midnatsblå åben kåbe lavet i det fineste silke. Kanterne var broderet i fin sølvtråd. Han så mægtig fin ud med sin sorte, majestætiske manke af halvkrøllet hår.

Som han kiggede lidt rundt faldt hans blik på en ret mørkhudet og blondhåret elver. Meget pæn, så han ud ham elveren. Et skævt smil bredte sig på Smugler Kongens læber, da han smed den åbne kåbe der dalede til de glatte sten, meget blidt og pænt. "Godaften, den herre," hilste han i en lettere kæk tone. Hans hænder røg ned mod stofbæltet der holdt hans bukser fast om livet. "Mon der er plads til to her, hm?" hans mørke stemme silkeblød, som han begyndte at binde stofbæltet op, langsomt og elegant.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 30.09.2019 20:57
Bandorion havde nydt stilhede, men den blev pludselig brudt, da han hørte en stemme han i den grad ikke kendte. Hans øjne blev en anelse vagtsomme og han satte sig op og kiggede mod personen. Det tog kun et øjeblik for Bandorion at opfatte at det her var et menneske, og klart en som de fleste elvere ikke ville ønske i nærheden af kilderne, men da det allerede var mørkt, så så Bandorion ikke det store problem i det. Desuden havde Bandorion aldrig haft den store trang til at ignorere guf for øjnene.
"Du er vidst ikke herfra," sagde Bandorion med et smil, for selvom Bandorion også tydeligvis ikke var herfra, så var han i det mindste en elver. Han flyttede sig dog lidt, så der var plads til manden kunne kravle ned i kilden til ham. Der var nok plads, men hvis Bandorion holdt sig lidt tæt alligevel var det jo udelukkende et tilfælde.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 30.09.2019 21:45
Amits smil bredte sig let ved elverens stemme. Den virkede så lækkert silkeblød. Før han tog bukserne af frembragte han en flaske vin fra tilsyneladende ingen steder, lod bukserne falde til stenene, skubbede sine spidssnudede støvler af og trådte ned i badet, hvor han satte sig meget tæt på elveren, selvom der var masser af plads til ham. "Ikke just, nej," erklærede han med et lille antegn af en let latter, som han lagde en arm om bag elveren, hvilende mod de glatte sten bag ham.
"Du ligner ikke de andre elvere. Du ser mere... Excotisk ud?" han åbnede flasken med vin og tog en tår, ladende en enkelt dråbe slippe forbi munden, så den trillede ud af mundvigen og ned af hagen på ham. Han kiggede mod elveren og rakte ham vinen.

"Mit navn er Amit, "konge" af Syden. Hvad er dit?" det var tydeligt at han ikke mente det alvorligt, at han var konge. Det var han ikke. Han var bare en smuglerkonge, men det var bare mere sjovt at lade det være uvidst. Som han lod elveren tage flasken, førte han en hånd oop mod elverens korte hårstrå. Han havde virkelig ingen begrænsninger.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 01.10.2019 15:35
Der var nogen der ikke var bange af sig. Det var ikke fordi at Bandorion havde noget imod det, men det var ikke ligefrem fordi at Amit's typer fandtes mange af her i Elverly. Der var alting bare lidt mere fint. I Balzera kunne man jo praktisk set ikke gå ind på en kro uden at en eller anden tilbød sig selv.

En lille latter undslap Bandorion da Amit kommenterede at han så 'eksotisk ud'. Det kunne man vidst roligt sige med det farvet blonde hår, og den mørke hud. Han var tydeligt fra syden, og selv der var det blonde hår ikke ligefrem en norm. Det ødelagde også håret noget så grundigt, men Bandorion kunne lide hvordan det kom til at se ud.

Dråben med vin var ganske distraherende, men han tog stadig imod vinen, og tog en tår selv. "Bandorion, de fleste kalder mig bare Ban. Jeg har ikke et nær så fint kælenavn," svarede han og kiggede op mod hånden der allerede var godt på vej imod hans hår. "Hvad er du så konge af nede sydpå?" spurgte han, and ændrede sin stilling, så han kunne kigge lidt bedre på Amit. Det gjorde også at han bare kom en anelse tættere på den anden mands krop.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 01.10.2019 16:40
Amit kunne se på elveren, at det var distraherende med dråben der faldt ned af hans hage. Success! Det var jo kun godt! Efter lidt tid tørrede han dråben væk med håndryggen, langsomt, men også elegant før han slikkede sig let om læberne, der smagte en lille smule af den vin han lige havde taget en tår af. Elveren så heldigvis ikke ud til at finde hans selskab ubehageligt, for han havde før oplevet akavetheder med den mands slags. Nu betød det dog ikke så meget for den flamboyante Amit. Hvis folk ikke ville, kunne han jo bare gå. Det var dem der gik glip af noget!

"Åh, men Ban lyder faktisk meget kært," det næsten som noget forbudt. Og det fandt Amit utroligt tiltrækkende. Han lænede sig lidt tilbage, tog stille og roligt vinflasken fra Ban da han var færdig med den, og tog selv endnu en et par slurke lige efter hinanden, hvorefter den blot blev stillet mellem de to, så den kunne drikkes af hvornår end en af dem skulle få lyst til det. Amit bed sig let i underlæben, smilende et mystisk smil med øjne der virkede en anelse formørket idet Ban spurgte ind til hans kongestilling. "Men så nysgerrig du dog er," han plantede en finger på Bans læber. Ikke så meget for at tysse ham som for at røre ved ham. Hans læber så bare så fine ud. De måtte røres ved! "Skal vi ikke lade det være mystisk og hemmeligt? Jeg kan godt lide når det er mystisk og hemmeligt," det var sindssygt tiltrækkende at Ban nu havde sat sig endnu tættere på. Han kunne sågar mærke deres ben komme i kontakt med hinanden under vandet, hud mod hud. Helt nøgent, næsten sårbart.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 01.10.2019 16:53
Bandorion havde ikke tænkt sig at falde for det. I hvert fald ikke lige med det samme. De var to der kunne lege, og selvom Bandorion's krop allerede var begyndt at summe lidt af hvad der potentialt kunne ske, så kunne han også godt fint holde sig i skindet.
"Men du er en fremmede mand ude i skoven. Du må give mig lidt, for at jeg tør stole på dig," sagde han, og rykkede endnu engang lidt på sin stilling, så han praktisk talt gned sit ben op af Amit's. "For alt jeg kunne vide, så kunne du jo være en slavehandlerne." han tog en hånd op og kørte en finger langs Amit's kæbe. "Du ligner i hvert fald en af de typer." Han fjernede så sin hånd, tog vinen, og rykkede lidt væk, så de to af dem ikke længere sad klistret op af hinanden. Han prøvede dog ikke rigtig at skjule det selvtilfredse smil der efterhånden var dukket op på hans læber. Han tog endnu en slurk af vinen. Vinen var ikke i nærheden af at være kraftig nok til at han ville være bange for at blive fuld. Han foretrak sådan nogle midnatsmøder ædru.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 01.10.2019 17:01
Bans ben gned sig nu op af Smuglerkongen, og hans smil groede ud til at blive noget mere lystigt. Næsten primalt. Der var dog stadig kontrol, for Amit var vant til at blive lagt an på på denne måde. Det gav egentlig god mening at Ban gerne ville vide bare lidt mere og Amit nikkede let, før en finger gled langs hans kæbe, tirrende. Det kildede på den helt rigtige måde!  Amit kunne ikke andet end at strække nakken lidt over det, mens et lille suk undslap hans læber. Det var meget rart. Måske alt for rart? Nej, lige tilpas. Der måtte gerne være mere!

"Jeg kan sige, at jeg ikke handler i det levende overhovedet, skønt jeg er fra Balzera," erklærede han, lidt forretningsagtigt. "Slavehandel er ikke just mig.. Nej, jeg gør mig mere i materielle goder. Men du har ganske ret i, at jeg er kriminel. Er det godt nok for dig?" Ban havde trukket sig væk, men Amit havde ikke travlt. Han lænede sig bare tilbage i badet og lukkede sine øjne. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 01.10.2019 17:14
Bandorion havde måske en ting for slemme fyre. Der var selvfølgelig et element at teenageoprør i ham, og for at gøre hans far godt og grundig utilfreds, men det var altså også bare tiltrækkende når nogen levede på kanten af loven. Han havde da også selv gjort sig lidt i små kriminalitet.
"Balzera? Det er underligt vi ikke har stødt på hinanden tidligere så. Jeg plejede at rende rundt dernede ret ofte, da jeg stadig boede nede i syden," sagde han, og slikkede let sine læber.

Nu da Amit havde lukkede øjne, havde Bandorion heller ikke nogen problemer i at tage synet ind. Vandets overflade gjorde at han ikke helt kunne se så langt ned som han kunne være interesseret i, men han havde da heller ikke noget problem med at vente på overraskelsen.

Endelig lod Bandorion til at glide lidt tættere på Amit endnu engang. Ikke tæt nok på at de rørte hinanden endnu, men tæt nok til at de kunne igen. "Så Amit, hvad bringer dig så langt nordpå?" spurgte han. 
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 01.10.2019 17:26
"Det er muligvis fordi jeg godt kan lide at være over alt. Og fordi jeg kan lide at gemme mig endnu mere," Amit havde stadig lukkede øjne under sin forklaring på hvorfor de ikke havde set hinanden før. Han havde nogle specifikke folk, som han yndede at spendere tid med i Balzera, så det at skabe nye venner - og nogle gange fjender - skete faktisk mere alle mulige andre steder. Men det gjorde bare det hele så meget mere sjovt og spændende. Han åbnede et øje på kneb da han kunne mærke vandets bevægelser som Ban gled tættere på igen. Til sidst åbnede han øjnene helt og tog synet, der var Ban, ordentligt ind. Eller, ikke det hele af ham. Desværre.

Amit lod en arm stoppe med at hvile sig mod stenene der kantede sig omkring kilden af varmt vand og lod et par fingre danse let hen over vandoverfladen med et lille, elegant smil. "Jeg kommer vidt omkring. I nat havde jeg sådan lyst til at afprøve de her kilder. Folk siger det gør elvere opstemte at være i vandet? Er det sandt, flotte Ban?" han lod fingrene danse videre over vandoverfladen, hele vejen hen til Bans arm hvor de dansede videre op af, til han blot førte hånden op og lod den glide hen over Bans kraveben.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 02.10.2019 16:22
Det kunne godt være at Amit ønskede at være mystisk, og ikke ville give noget væk, hvilket var grunden til at han i starten ikke ville fortælle noget, men hvis alle de her vage svar blev ved, så ville Bandorion virkelig ikke vide noget om den anden mand. Måske, var det også for det bedste. Et midnatsmøde for aldrig at se hinanden igen. Det var alligevel godt noget han kunne holde til. Til tider var det også bare hvad man havde behov for.

"Der er vel kun en måde at finde ud af det på, er der ikke?" spurgte han, hans smil spredte sig lidt, og han lod sig glide endnu tættere på, så deres ben endnu engang rørte hinanden. "Eller er du måske bange for det?" Der var intet i deres nuværende situation der tydede på at Amit eller Ban var bange eller generte for sig. Men det kunne jo være at Amit tog udfordringen op.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 02.10.2019 17:50
Det virkede lidt til at Ban ikke var vildt glad for de vage svar. Han så i hvert fald ikke ud til at modtage det som de fleste, så inden i hovedet valgte Amit at skifte taktik. Han forholdt sig tavs til Ban brød tavsheden. Bange? Amit? De to ting kunne jo ikke lade sig gøre! Der skulle en drage til før Amit begyndte at blive nervøs. Eller hans dumme far, men ham havde han ikke set i laaaang tid. Han smilede som han rakte ud og lagde en hånd på Bans brystkasse. 
"Åh, Ban dog," nærmest spandt han, før han lod hånden glide langsomt ned af Bans bryst, sensuelt og lystigt.

"Jeg er en rådden smuglerkonge, der har... Meget god erfaring med at være opstemt og med at gøre andre opstemte. Jeg er ikke bange," erklærede han før han bed sig i underlæben på ny. Hans øjne skinnede næsten over hvor spændende dette var. "Jeg er som en vild hankat. Hvis du kan tøjle mig, så gør det," han flyttede hånden og gjorde sig nemt tilgængelig, som gav han Ban tilladelse til at gøre hvad som helst.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 02.10.2019 18:00
En gysen gik gennem Bandorion, og han kunne mærke hvordan hans krop reagerede på den lette berøring. Det gjorde også noget for ham, at vide hvad Amit reelt lavede. Måske var det fordi at hvis han vidste præcist hvor slemme folk var, så kunne han bedre forstille sig det. Og han havde altid haft en smag for den mørke side.

Bandorion lænede sig ind, helt tæt på Amit's øre og hviskede. "Hvorfor ville jeg dog tøjle dig, når jeg tror du kan tilfredsstille mig langt mere når du er fri." Hans tænder skrabede mod Amit's øreflip, og ligeså stille lod han sig læne lidt væk igen. Dog ikke længere væk, end Amit nemt kunne fange ham igen, og drage ham tættere på sig. Lige nu var Bandorion næsten ligeså medgørlig som en killing. 
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 02.10.2019 18:25
At have Ban så tæt på sig var super ophidsende. Hans hvisken i øret endnu mere. Men da hans tænder kradsede mod Amits øreflip, var det lidt som når der blev sat ild til noget meget stærkt brændbart. "Mmhh," han lukkede kort øjnene af nydelse, før hans blik vendtes mod Ban. Han lignede næsten et vildt rovdyr i sine mørke øjne, da han kravlede op at sidde på hug i vandet, klar til at springe på elveren hvad sekund det skulle være. "Så du vil have mig fri?" hans stemme var lidt mere rå nu. Han var blevet "sat i gang" nu, og det ville blive meget svært for ham at stoppe sig selv. Han kravlede langsomt tættere på Ban, til han sad overskrevs på den mindre elver med en hånd plantet på hver side af ham, holdende fast ved kanten af vandhullet.

"Så får du mig fri," hviskede han lavt og en anelse mørkt, før han lænede sig frem. Der var centimeter mellem deres ansigter og han bed ud i luften foran Ban, før han lukkede afstanden mellem dem for at bide Bans underlæbe, blidt. Det var kun starten. Han skulle få Ban til at nyde det her mere end han nogensinde havde nydt noget som helst andet! Og han ville selv nyde det lige så meget! For Ban var frustrerende sexet.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 03.10.2019 19:27
Det var heldigt at Bandorion ikke havde tænkt sig at stoppe Amit. Hans pupiller var allerede blevet større, som han kiggede sultent på manden foran ham. Hele hans krop dirrede, men på den gode måde, som når man ventede på noget godt, og noget sagde ham at det her ville blive rigtig godt, og lige hvad han havde behov for.

"Jeg ville ikke have det på nogen anden måde," hviskede Bandorion tilbage. Et lille suk af nydelse kunne høres, bare af den blide berøring. Amit kunne bide, kradse, alt hvad han ville. Bandorion ville bare have nydelse.
Han rakte op og blidt fat om nakken på Amit, før han pressede deres læber rigtig samme i et vådt kys. De kunne godt blive ved med forspillet, men Bandorion blev altså nødt til at have lidt for at han ikke gik helt i spåner.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 05.10.2019 03:22
Det var forfriskende at møde én af samme sindelag som ham selv. Så forfriskende at det gjorde Amit ekstremt opstemt. Bare det at bide Bans læbe og høre lyden af nydelse var tæt på at drive Smuglerkongen til vanvid. Hans øjne lyste nærmest op af det, før Bans hånd kravlede om og tog blidt fat om nakken på Amit, der mærkede en kildende fornemmelse i hele kroppen, der nu dirrede lige så meget som ørkenelverens gjorde det. Deres læber mødtes og kysset var vådt. Amit spildte ikke tiden herfra. Selvfølgelig skulle det stadig være forspil, men det betød ikke at det ikke kunne tages i forskellige etaper, lidt langsomt og lidt vildt.

Hans tunge var omtrent lige så vild som resten af hans krop, da han præsenterede den i Bans mund og gik lidt på eventyr. Sådan stod det til lang tid nok til at både Amit og Ban var nødt til at stoppe for at få luft. Amit tog igen lidt afsted, men  samtidig lagde han en hånd om Bans kæbeparti, en anelse dominerende. "Så hvordan kan du bedst lide det?" Amit var blevet en anelse hæs oven på det vilde kys. Den dryppede af sex. Hans øjne lovede præcis det samme.
"Blidt som måneskinnet? Eller mere.... Vildt?" som for at understrege startede han ud med at kærtegne Bans brystkasse og endte med at have sin hånd et hvis sted, hvor han nu havde et fast og bestemt tag med sin anden hånd. Bans mulighed for at blive en far lå i Amits hænder, men han kunne aldrig drømme om at ødelægge noget.
Han slikkede sig om læberne mens hans øjne ikke en eneste gang forlod Bans. Det var næsten som om at Amit stirrede Ban helt ind i sjælen.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 05.10.2019 11:23
Bandorion havde ikke forventet at nu når de var startet, at Amit så ville gå så hurtigt til værks. Da han mærkede hånden nede om sine ædle dele, sugede han lidt luft ind i overraskelse, men det var tydeligt at det ikke var fordi Bandorion havde noget imod, tvært imod. Han lænede sig nærmest ind i taget.
Hans egen hånd sneg sig op, og tog et blidt tag i Amit's hår. "Vildt. Giv mig en oplevelse for livet," hviskede han tilbage. Amit virkede så sikker på sig selv, og det gjorde også at Bandorion godt turde at stille krav til sin kommende sengemakker. Ikke at der var en seng i nærheden.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 08.10.2019 12:31
Amit var helt og holdent sikker på, at han var en virkelig hårdfør mand, men lige når det kom til hans hår, var han næsten mere ømskindet end en baby på mange måder. Så Bans blide tag, fik ham til at dirre let over hele kroppen. Ban havde kontrol hvis det var det han ønskede. Absolut, fuld kontrol. På den ene side, en smule skræmmende, på den anden side, meget tiltrækkende. Desuden var det blide tag noget af det mest sexede, Amit nogensinde havde oplevet og han kunne ikke undgå at lave en mindre lyd over det mens hans eget greb løsnede sig let. Man skulle ikke tro at vejen til at tilfredsstille Smuglerkongen var i hans hårrødder, men det var det altså.

"En oplevelse for livet.. Åh.." det var lidt svært at få talegaverne i orden når hans hår blev rørt, men Amit forsøgte nu engang alligevel. "Som den herre ønsker, skal det ske," hans sidste sætning i løbet af denne akt blev hvisket direkte i Bans øre, som han gengældte det lette bid, Ban havde givet ham tidligere.
Derfra gik det præcis som Ban ønskede, at det skulle gå. Vildt, men sensuelt, primalt men også elegant. Det var ikke nogen løgn når Amit fortalte folk generelt, at han kunne charmere bukserne af selv den mest hårdføre krigsveteran, for han havde ikke kun sine talegaver det rette sted. Dette var hans største talent, at være... Sammen med folk.

//Blackout (It is happening!)

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 141 år

Højde / 182 cm

Helli 13.10.2019 20:11
Oplevelsen var noget for sig selv. Bandorion havde været sammen med mange gode mænd, men Amit var klart en af de bedste han havde været med, og det var præcist som han havde haft behov for hele dagen. Hele hans krop føltes tilpas, øm de rigtige steder og bare... afslappet.

De havde under deres 'leg' fået bevæget sig op på breden og Bandorion lå og trak vejret noget så dybt. En smule beskidt men ikke specielt ked af det. Også selvom han var blevet lidt mørkere, ikke rigtig rød, og han var varm helt igennem.
"Du... Du kan dit tag," indrømmede han og kiggede mod Amit, og hans eget håndværk. Ansigtet havde han lært han ikke skulle holde fingrene fra, men det betød også at fra halsen og nedefter, der havde hans mund, og hænder, været i rigeligt igang, og der var efterladt pæne mærker.
Amit

Amit

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Lorgath 15.10.2019 01:52
Var der noget der var virkelig rart under deres oplevelse sammen, så var det det mesterværk af mærker fra hænder og tænder, som Bandorion havde efterladt over en stor del af Amits krop. Han kunne lide at blive markeret på den måde og derfor havde han selvfølgelig ladet det ske, så længe det ikke var hans pæne ansigt eller hår det gik ud over. Han var næsten lige så forpustet som Ban bagefter, men det havde været en virkelig vild og lækker oplevelse. Ban var mere eller mindre lige så vild som Amit og det betød også at det var én af de oplevelser der ville komme i huskebogen!

Selv lå Amit også på den beskidte jord, lige ved siden af Ban, men snart rejste han sig og gik tilbage mod kilden de havde siddet i før, for at tage vin-flasken med tilbage, så de kunne drikke resten. Der havde ikke været tid til det mens de havde været "i gang". Med et selvtilfreds grin satte han sig igen ned ved siden af Ban. Han havde ikke rigtig travlt med at tage tøj på. "Jeg er ikke den eneste der kan mit tag, din smukke, smukke mand," han drak en god slurk og stillede derefter flasken fra sig, inden for begge to's rækkevidde. "Bor du heromkring? For det vil i hvert fald ikke være sidste gang jeg kommer for at.. Ahem.. Se dig," ja, det ville nok blive mere end bare at se på ham!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12