At fange stjernen på himlen

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 28.09.2019 23:28
Rygterne havde svirret. Rygterne havde spredt sig hurtigt som steppebrand og vækket den ældre Ridders interesse. En person, som taget ned fra himlen, der endda havde et mindre stammefolk til at tilbede sig, og det var ikke blot en skrøne som først antaget. Jeffrey havde naturligvis ikke tid eller lyst til at lede efter noget, som ganske simpelt ikke eksisterede. Det var derfor også blevet mødt med et uimponeret udtryk og hævet øjenbryn da nogle af hans spejdere vendte tilbage med nyheder omkring dette væsen fra natten. Men som månederne gik, var spejderne mere og mere sikre i deres sag, og han valgte til sidst at beordre dem til at indfange dette væsen. Mørket kunne altid bruge specielle væsner til at udføre deres egne formål. Måske han endda kunne tjene godt ind på hende og dermed få hjemkøbt langt mere livsvigtige ting til at få etableret borgen, specielt nu der var sket et skifte i styrelsen.

Han sad fordybet i sine papirer da der blev banket fast på hans dør. De havde fundet hende, fanget hende og sat hende i en celle. Men hun var ikke samarbejdsvillig. Ikke noget der undrede Jeffrey det fjerneste og efter et par timers arbejde mere, tog han civilt tøj på, og bevægede sig ned i den kolde, mørke kælder og lod sig sætte i fangeskab i samme rum.

Med et falsk forpint udtryk kæmpede han imod, og hamrede på døren for at komme ud, men opgav og landede tungt ned på en gammel knirkende bænk, med armene hvilende på sine knæ og hovedet bøjet. Legen kunne begynde.
I'm not questioning your honor
I'm denying its existence

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 29.09.2019 13:32
Det var ikke unormalt at Purnima blev opsøgt af interesserede væsner. For det meste var de dog blot nysgerrige og hun faldt i snak med dem, og de gik fra hinanden som venner, men nogen gange var hun knap så heldig. Måske det var natten og skovene der havde beskyttet hende hidtil, eller også havde folk bare ikke været nær så kompetente, for det skete så hurtigt at hun intet kunne gøre.
Hun havde intet kunne gøre da hun blev fanget af en gruppe af ondt udseende væsner, og næste gang hun kunne se noget var hun i en kælder, alene. Hun vidste ikke engang hvad de ville have ud af hende.

Hun var krøbet hen i et hjørne, og krøllet sig sammen, da hun hørte lågen gå op. Det betød ofte at der ville være ubehagelige ting, men i stedet for lukkede den blot igen, og der var en mand med hende herinde. Han så ikke ud til at ænse hende, og hun kiggede op, et menneskelig hoved stadig synligt på hendes krop, trods det manglende månelys.
”Er du… er du også blevet fanget af dem?” hviskede hun. Usikker på situationen. Hun havde ikke forventet at der var andre der ville komme herind.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 30.09.2019 20:53
Jeffrey vidste at væsnet var i rummet, men det gjorde hans rolle ikke. Han løftede hovedet hurtigt ved lyden af den hviskende stemme og kiggede for et øjeblik forvildet ud i mørket, før hans blik ramte det kvindelige væsen. Hun var smuk og mystisk, som det var blevet ham lovet. Ikke at han havde valgt at få hende indfanget på baggrund af hendes skønhed. Den var faktisk direkte underordnet. "Ja.." kom der i en tøvende stemme, mens han med ærefrygt kiggede på hende.

Spørgsmålet var om hun havde bemærket at magien omkring hende nu var væk. At han havde deaktiveret alt i to meters radius af sig selv. Gad vide hvad hendes magi egentlig kunne. Oh han havde så mange spørgsmål og han var nysgerrig efter at få svar. Men alting til sin tid. Den tålmodige fik oftest høstet den bedste frugt. Forhåbentlig ville det bære frugt i sidste ende. "De tog mig fra min landsby for mange uger siden. Jeg er endnu ikke sikker på hvorfor jeg er her." som han så ud nu, var han ikke en mand af et særlig intemiderende eller vigtigt udseende. Han lignede en ordinær mand, og lod sig afspejle på den måde. "Hvor kommer du fra?" han havde på intet tidspunkt talt højt, men havde ikke hvisket som en forskræmt kanin. Noget han mentalt sammenlignede dette væsen med lige nu.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 30.09.2019 21:06
Manden så bange ud, ligesom Purnima følte sig, og sikkert også udviste udadtil, men hun havde aldrig bekymret sig for hvad andre havde tænkt om hende. Hun hvilede blot i sig selv, fordi hun altid var så sikker på hvem hun var og hvad hun ønskede ud af sit liv. Hvis der var noget hun følte for, så gjorde hun det.

"Uger...." sagde hun forsigtigt og prøvede at huske hvad det betød. Det var op til flere månefaser. Længere end hvad Purnima regnede med at hun havde været fanget. "Jeg ved ikke hvor lang tid det har varet. Her er ingen måne." sagde hun endelig. For hende ændrede tingene sig blot efter månen og stjernerne. Sæsoner og dage spillede næppe nogen rolle for hende.
"Jeg kommer fra skoven af," sagde hun. Uvidende om hvilken skov, og alligevel ikke bekymret nok til at have lært skovenes navne i dette land. "Du må savne din landsby frygtelig når du har været væk så lang tid." Det var tydeligt at se at hun havde ondt af Jeffrey.
Selvom magien var lukket af omkring hende, var det dog ikke noget hun umiddelbart lagde mærke til, men hun kunne allerede mærke en hvis døsighed komme over hende. Noget hun hidtil ikke havde følt mens hun havde været i cellen.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 30.09.2019 21:35
Ingen måne. Så hun levede så primitivt at hun ikke brugte en kalender, men derimod fulgte månens cyklus. Fascinerende. Men de havde naturligvis også kaldt hende en måneånd. Jeffrey havde sine tvivl men det skulle han nok finde ud af før eller siden. Han samtykkede tavst med hendes ord. Desuden kunne fangeskab også tage ens tidsfornemmelse fuldstændig fra en. Det skete for enhver, og med tiden begyndte man at blive sindssyg. Han havde set det ved flere af fangerne. 

Mængden af medfølelse der skinnede ud af dette pigebarn gav Jeffrey en ide om at hun næppe havde været udsat for megen ulykke. Hun var påpasselig, hvem ville ikke være det i fangeskab, et fremmed sted ved folk der tydeligt ønskede at gøre en ondt. Men alligevel udviste hun medlidenhed med hans situation trods hendes egen i virkeligheden var langt værre. "Ja.. Det gør jeg" svarede han lavmælt og drejede blikket ned til sine hænder. "Du må også savne din skov?" skoven hvor de havde fundet og fanget hende. "Undskyld, mine manere.. Mit navn er Jeff" han forsøgte sig med et lille smil der ikke fjernede tristheden i hans øjne, mens han rakte hånden frem, som man gjorde på menneskemaner for at hilse på hinanden. Vel vidende at hun næppe brugte den hilsen i sit eget liv normalt.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 02.10.2019 18:19
Purnima nikkede trist. Hun savnede sin skov så frygtelig, så det gjorde helt ondt. "Men jeg savner himmeltæppet mere," indrømmede hun og blev lidt fjern i sine øjne. Hun kunne stadig se det for sit indre blik, men det var ikke det samme. Det var ikke så levende som natten var, og alt der var godt ved det. Selvfølgelig savnede hun også dyrene i skoven, og friheden. Et sted hvor hun ikke var bundet til et sted.

Hendes øjne fandt dog tilbage på Jeff igen, da han introducerede sig selv. Hendes øjne gled ned på hånden, og heldigvis havde hun efterhånden stødt på den skik. HUn kravlede lidt frem fra sit lille skjul, så hun kunne tage den. Hendes hånd var kølig, men det virkede ikke til at hun frøs. "Purnima." sagde hun, før hun tog sin hånd til sig igen.
Hun nåede dårlig nok at tage den igen, før hun begyndte at gabe, og en undren viste sig i hendes ansigt. Det var lang tid siden hun sidst havde gabt, og hun forbandt det aldrig med noget særlig rart. "Jeg føler mig lidt søvnig," sagde hun så og gned sig lidt i det ene øje.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 13.10.2019 01:12
Jeffrey kiggede på hende, tolkende himmeltæppet som hendes frihed. Den del kunne han i hvert fald forstå. Et væsen som hende måtte sætte stor pris på sin frihed. Et hvert væsen Jeffrey havde været forbi, havde prist deres frihed højt. Højere end mere eller mindre alt. "Forståeligt" han sendte hende et lille smil.

"Har du sovet siden du kom?" spurgte han med en bekymret tone der lød ganske troværdigt. Han var trods alt nysgerrig omkring hende, så det var ikke svært at omdirigere det som bekymring. "Ikke at det er nemt at sove her. Man ved aldrig hvornår nogen kommer, eller hvad de vil med en. Ved du hvad de ønsker af dig?" De, var selvfølgelig dem. Jeffrey ønskede at vide om hun havde en ide. Om hun ville afsløre noget for ham, selvom det stadig var tidligt i processen.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 21.10.2019 09:56
Purnima rystede lidt på hovedet. At sove var ikke ligefrem noget der ofte skete for hende. "Jeg sov så rigeligt sidste gang," sagde hun. Det havde været tilbage i tørkeplagen. Tre måneder hvor hun blot havde sovet, mens alt var sket omkring hende. Nu havde hun ikke længere behov for det. Hun gned sig lidt mere i øjnene.

"Nej... de sagde ikke så meget. De smed mig bare herned," hviskede hun så. Hendes læbe bævrede. Normalvis ville hun have skiftet til sin anden form, som magien ikke var så stærk, men uden magi kunne hun ikke engang forsøge at konservere den energi hun havde af magien.
"Hvorfor er du her?" Fangede de bare hvad de kunne få fat i. Jeffrey så ikke ud til at være så unik, i hvert fald ikke i forhold til hvad Purnima kendte til dem.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 29.10.2019 20:22
Jeffrey kiggede uforstående på hende. Sov så rigeligt sidste gang? Hvad betød det. Han vidste godt det ikke var et menneske han havde med at gøre, men ikke destro mindre behøvede de fleste væsner søvn med jævne mellemrum. Nogen mere end andre. "Det forstår jeg ikke" svarede han ærligt, som han egentlig også forventede enhver anden med nogenlunde normal døgnrytme ville svare.

Jeffrey så på hende med et medlidende blik. Han følte rent faktisk medlidenhed med det fremmede væsen. Hvordan hendes læbe bævrede og hvor bange hun så ud. Jo, Jeffrey havde menneskelige følelser som enhver anden, det forhindrede ham dog ikke i at udnytte profitten han kunne se potentielt blomstre frem hvis han spillede sine kort rigtigt.
Jeffrey tog en dyb indånding og lænede sig op af den kolde stenmur og så ud i luften. "Formentlig for at holde dig i skak. Det er vel en magi i sig selv, men jeg blokere al magi omkring mig. Amuletter, portaler, barierrer og ja selvfølgelig også folks magiske kerne." han kiggede over på hende med et opgivende udtryk "Beklager"

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 29.10.2019 22:32
Purnima havde nok svære ved at forstå et normal døgnrytme. Det var heller ikke som om at hun aldrig sov, men ofte gav det bare ikke mening for hende at falde i søvn, med mindre hendes energi var brugt, hvilket den sjældent var. At holde sig vågen var ikke ligefrem noget der krævede meget af hende.

For en stund kiggede hun uforstående på Jeffrey, før det ligeså stille gik op for hende, hvad han havde sagt. Hun frøs fuldstændig, og det var med meget forsigtige bevægelser, hun vendte sine håndflader som hun kunne se på dem. Selvom hun havde set bange ud før, så så hun fuldstændig rædselsslagen ud nu.
"Ingen... magi?" hviskede hun. Det føltes som om at der byggede sig en større og større klump i halsen på hende. "Sidst.... Sidst lagde det mig til at sove." Hun var ikke helt sikker på hvordan hun klarede sig uden magi, hun vidste bare at sidste gang hun havde følt sig rigtig træt havde været omkring det tidspunkt der ingen magi havde været i landet. Noget hun først fandt ud af væsentlig senere.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 31.10.2019 17:04
Det var fascinerende at se hendes reaktion på den nyhed. Hvordan hun frøs og kiggede på sine hænder, som var hun helt fremmed for sig selv uden sine evner. Hvad end det måtte være. Og så kom panikken og frygten. Det skinnede ud af hende, så klart som en skyfri nattehimmel.
Jeffrey rynkede sin pande, stadig ikke vidende hvorfor søvn var så forfærdeligt. "Hvorfor? Hvad skete der?" han stilte ikke spørgsmålende hårdt eller som en der udspurgte for sin egen vinding, selvom det præcis var hvad han havde gang i. Nej, det var en bekymret og let forvirret tone. Han vidste jo stadig ikke hvad hun mente, og hvis han skulle spille kortene som en uvidendende og uvigtig person, ville han være forvirret.

"Jeg kan prøve at komme så langt væk fra dig som muligt, men jeg tror ikke cellen er stor nok" tilføjede han beklageligt. Som en mand der ikke ønskede at fratage hende sine evner, og følte dårlig samvittighed over at gøre det. Hans ansigtsmimik var slukøret, som han skammede sig over sin egen evne. At han fratog hende hendes magi, som tydeligvis var så essentiel en del af hende, at hun ikke fungerede optimalt uden.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 31.10.2019 17:23
Det var nemt for Purnima at tro på Jeffrey. Ligeså meget fordi hun ønskede at tro på ham. At der ikke var noget menneske der kunne finde på at være så modbydeligt, at de ville lege med hendes følelser på denne måde. Det ville aldrig naturligt være faldet hende ind.

"Jeg... sover... der er ingenting. Ingen himmel. Ingen trøst. Blot. Intetheden." For nogen var det den intethed de søgte når de sov, men for Purnima var der noget skræmmende ved at vågne op og vide at alting havde ændret sig på de to sekunder hun havde været væk. Hun brød sig ikke om. Ikke da hun var et væsen der så sjældent sov.
"Mine evner er alting. Det er min eksistens. Uden dem. Eksistere jeg ikke." Man kunne se hvordan tårerne ligeså stille var begyndt at vælde op i hendes øjne, og som de faldt, så var de som månens skær på en sø. Passende for en som hende.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 01.11.2019 20:16
Mange væsner som aldrig havde opholdt sig megen tid blandt andre, var yderst naive. Det var ikke svært for Jeffrey at se at Purnima var et af de væsner. Naiv og uskyldig, som troede på det bedste i folk. Hun fattede ingen mistanke til ham, og det var lige før at han fik ondt af hende. Hvis hun fandt ud af, at han lige nu legede godt og grundigt med hendes følelser, ville det komme til at gøre rigtig ondt. Men hun ville også lærer at være mere mistroisk.

"Men.. Jeg forstår ikke hvad din evne gør? Du får det til at lyde som om, at søvn er unaturligt for dig? Du er vel et menneske ligesom jeg?" det vidste han så godt at hun ikke var, men det passede til hans rolle af at være intetvidende. Tårerne i hendes øjne afslørede også noget helt andet end hvad man menneskeligt så. "Undskyld hvis jeg har gjort dig ked af det. Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe?" han lød selv en smule sølle. Usikker på om han overhovedet var i stand til at hjælpe hende - som den hun troede at han var i hvert fald.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 03.11.2019 16:33
Purnima snøftede en ekstra gang, og tørrede lidt tåre væk fra sine øjne. "Jeg vil bare... gerne have min magi igen," hviskede hun, men det så ikke ud som om at han kunne gøre noget ved det, og der var ikke noget hun kunne bede ham om at gøre, når han ikke kunne slukke det.
"Men, jeg er ikke et menneske, selvom I er så yderst fascinerende," prøvede hun at forklare efterfølgende. Hvad var det nu folk havde kaldt hende før? Selv havde hun ikke et navn for det, men hun vidste hvad hun ikke var, og hun havde aldrig mødt en af sine slags før.
"Jeg bliver kaldt for datteren af himmelvæveren," endte hun med at sige. Der var ingen rigtig forklaring på hvad hun var eller hvordan hun var opstået, så det var folketroen man måtte gå efter.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 06.11.2019 20:51
Jeffrey stak hånden ind under sin slidte kappe og rodede lidt rundt i en lomme, før han fik fundet et lommetørklæde frem. Roligt og med et medlidende blik ragte han hende tørklædet, til at tage hendes tårer og som en venlig gestus. Det var ikke sikkert hun vidste hvad det gik ud på, men det var i hvert fald naturligt for Jeffrey at gøre, når nogen var kede af det.

Jeffrey så nysgerrigt på hende, lyttende til hendes ord. Himmelvæveren. Det var et besynderligt navn. "Mennesker er der så mange af. Vi er i bund og grund alle ens" kom der en smule tørt fra ham og et stift træt smil kom frem på hans læber. De var alle af den samme støbning, og ingen kunne påstå de var ren godhed. Det ville og blev en løgn.
"Himmelvæveren? Hvorfor kalder de dig datteren af.. ham?" det lød forkert at kalde det en den. Bare fordi det var en anden race, betød det ikke at de var opdelt i han og hunkøn. Selvom Jeffrey gik ud fra det.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 02.12.2019 11:52
Purnima kiggede lidt ned på tørklædet, og tog også i mod det, for at tørre tårerne væk igen, selvom de virkede til at blive ved med at falde. Som små stjerner der gled ned af kinderne. På tørklædet var det dog ikke andet end vand.

”Nej I er ej, I er så forskellige. So unikke hver især,” svarede hun tilbage og nikkede lidt for sig selv, og tørrede nu også næsen med tørklædet, selvom hun ikke pudsede næse i det.
”Jeg ved det ikke. Jeg har aldrig mødt himmelvæveren, men jeg kan… Jeg kan væve himmeltæppet,” snøftede hun let, og lod sin hånd glide over tøjet, hun i stedet for var blevet proppet i, i forhold til nattehimlens klæder hun normalvis bar. Hun forstod ikke hvorfor de havde taget dem fra hende.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 11.12.2019 20:45
Hun var et finurligt væsen. Et finurligt og yderst magisk væsen, der trods hun var frarøvet sine magiske egenskaber af Jeffreys tilstedeværelse, stadig havde en helt anden aura over sig end han nogensinde havde set ved andre racer. Det vagte hans nysgerrighed, som han betragtede hende tørre tårerne væk fra kinderne, selvom hun fortsat græd. En pige, så dybt ked af det, og hvorfor? Fordi hun var anderledes og det var ikke gået mere ondsindede sjæle forbi.

Det.. Det har jeg svært ved at forstå” Svarede han ærligt, men nedtalte også sin egen intelligens. Han kendte sagn og legender, men han forstod stadig ikke hvad det ville sige at have egentlig tøj vævet af himmelen. Selvom de var i besiddelse af det og havde nærstuderet det. ”Hvad er der så specielt ved det tøj?” spurgte han, bemærkende at hun nærmest ubevidst rørte ved det andet almindelige tøj hun var stoppet i. Det måtte være vigtigt for hende.

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 11.12.2019 20:54
Purnima vidste ikke rigtig hvordan hun skulle forklare det. Det var altid svært at finde rigtige ord på krystallisiansk, men hun havde brugt 700 år på at forsøge at lære sig det så godt hun kunne. Hun ville dog foretrække elementalers sprog til enhver tid, ikke at hjalp hende her.
"Det er... det er som at blive krammet af sit hjem," sagde hun endelig. Hun savnede det allerede. "Som om intet kan gøre en ondt når man bære det." Ikke at dette var sandt, selvom det virkede til at være ganske slidstærkt. Det gik i hvert fald ikke umiddelbart i stykker.
"Og så ligner det også himmeltæppet, og stjernerne. Hver og en er vævet ind i det, og glitrer som var de stadig levende." Hendes øjne var blevet lidt blanke som hun fortalte om det, og hun forstillede sig det for sit indre øje.

Jeffrey Harrington

Jeffrey Harrington

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 173 cm

Hobbit 12.12.2019 18:29
Jeffrey lyttede tålmodigt til hendes forklaring der var følelsesladet og tydeligt afspejlede at hun savnede noget der egentlig ikke rigtig var så specielt igen. Det var det i hendes øjne, og Jeffrey kunne også se det praktiske ved det, men så længe det bare var sentimental værdien der var højest kunne han alligevel ikke bruge det til noget, ej heller se et formål med at holde det fra hende. At gøre hende i bedre humør kunne hjælpe på afhøringen, men han ville heller ikke afsløre at han havde evnerne til at give hende det tilbage.

"Jeg beklager at du har mistet det. Det lyder meget specielt" svarede han og overvejede om flere tåre var på vej. Staklen havde næppe oplevet noget lignende det her. "Du må undskylde jeg stiller så mange spørgsmål. Men jeg har aldrig mødt en som dig før."

Purnima

Purnima

Væver af nattehimlen

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 721 år

Højde / 172 cm

Helli 29.12.2019 21:19
Sentimentalt var det vel, men det var også svært at bedømme hvor magisk noget var, når bare overfladen i sig selv virkede til at have noget der mest af alt mindede om illusionsmagi på sig. Og i bund og grund var den ikek så magisk at det var eftertragtet. Mest af alt ville man nok mere ønske det for at kunne flotte sig med det.

"Det var det også. Det er mit hjem, når jeg... ikke kan være hjemme," sagde hun stille, og vendte sine øjne op mod loftet, mod hvor himlen burde være, men den var der bare ikke.
Hun krøb lidt tættere på ham. Tårerne var efterhånden ved at være stoppet, og hun forsøgte at smile forsigtigt til ham, men sorgen stod også klar i hendes ansigt. "Det er okay... Det er.... rart ikke at være så ensom hernede. Der var så frygtelig ensomt da jeg blev fanget, selvom der var folk omkring." De havde ikke snakket med hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7