Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 03.07.2019 12:18
På en af de pænere gader i Dianthos midtby, ikke langt fra hovedgaden og markedspladsen, stod der en række pæne og vedligeholde bygninger med flere etager. Det var her Hr. Silene holdt til sammen med sin lille familie bestået af intet ringere end 5 halvdyrspiger, som han havde fragtet med sig fra det barske ørkenområde Rubinien. Her levede han godt, takket være hans lille forretningsforetagende, som indtil videre var gået rigtig godt, efter kun at have været stående i nogle måneders tid. Det hele var stadig meget nyt, og Hr. Silene brugte de fleste dage på at lære folk at kende, og reklamere for det nyåbnede sted. Som ny i byen, var det svært at holde styr på, hvem der var til at stole på, og hvem der overhoved kunne have interesse i selskab med hans piger, som ikke blot var en tand for spændende, med deres dyriske træk og adfærd, men i det hele taget havde kraftig, rubinsk dialekt. Men skøgerne havde heldigvis andre talenter, som overskyggede deres fejl, og så længe kunderne forlod stedet tilfredse og småforelskede, så kunne Hr. Silene se mellem fingrene på det. 

Lige ved hoveddøren foregik modtagelsen. Det var en lille mørk sal, proppet med fornemme, polstrede møbler, planter, tæpper og tunge vægmalerier, der visualiserede letpåklædte og vovede piger eller drenge, der alle havde det til fælles, at de havde plyssede haler og ører, så man ikke blev i tvivl om bygningens tema, når man kom indenfor. Hr. Silene selv, havde sin faste plads bag skænken, hvor han i ventetiden mellem kunderne talte sine krystaller og førte regnskab over pigernes individuelle fortjenester. Hans små fødder hvilede afslappet på bordet under en almindelig optælling af krystaller, og for hver krystal der røg i skinposen, rykkede han en perle til siden i sin kugleramme, for til sidste at skrive det samlede pengebeløb ned på et pergament. Han hyggede sig faktisk med det, for forretningen gik godt, og forhåbentligt ville han kunne udvide stedet endnu mere, så krystallerne bare tjente sig selv en dag.

På fødderne bar han flade og pyntede silkesko med en snoet spids for enden, som et eller andet sted aldrig blev moderne i Dianthos, men de passede til hans dyre ørkenprinseklæder og den farvestrålende, pyntede turban, der skulle skjule hans lange hår og hans andre hemmeligheder. Med alle farverne og detaljerne, lignede han næsten et kunstværk, som man enten elskede eller hadede. Som Hr. Silene blev færdig med den ene pose, og snørrede lædersnoren ind, lagde fjerpennen på sin vante plads og puttede proppen tilbage i det lille glas med mørkegrønt blæk og så op mod døren. Det var længe siden den sidste kunde havde forladt sit værelse... Han kunne ikke lide følelsen af, at huset stod tomt og at ingen af pigerne lavede noget. For dem var det sikkert rart, men Hr. Silene blev en smule ængstelig. Måske han skulle give sig i gang med at feje ude foran trappen, så stedet så mere indbydende ud...! 

Victoria Garreau

Victoria Garreau

Spionmester for Lyset

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 177 cm

Karen 07.07.2019 01:38
Outfit

Det var efterhånden et godt stykke tid siden, Victoria havde haft fysisk kontakt med et andet væsen, og hun var ved at være temmelig desperat efter en at ligge med. Hun var generelt ikke meget for bordelhuse, men på det sidste havde det knebet med at finde nogle, der ville dele seng med hende for en nat. Måske fordi hendes standarder nok ikke var super lave, hvilket jo begrænsede hendes muligheder en del. Hun havde dog høet om et nyt sted, der var åbnet for nyligt; et sted i det centrale Dianthos med væsentligt højere standarder end det i den nedre del. Prisen var også noget højere, men det betød også, at hendes kriterier nemmere kunne blive mødt.

Som hun åbnede døren, rettede Victoria en smule på kården, så den ikke bankede mod dørkarmen. Hun lukkede døren bag sig og gik nærmest svævende op til disken, hvor hendes blik lagde sig på en højst mærkværdigt udseende mand. Han lignede ikke ligefrem en, der kom herfra med den mundering, der stod i stærk kontrast til hendes egen påklædning, der var noget mere enkel; den sorte heldragt var fuldt synlig under de stykker rustning, der mest var til pynt, hun havde på, og den fremhævede kun hendes figur. Den var så stramtsiddende, at den viste alle konturer.

"Goddag. Jeg har hørt, dette er stedet, hvis man søger en speciel form for selskab" sagde Victoria med en tydelig hentydning i stemmen om, at den form for selskab, hun ønskede foregik i sengen uden tøj på, som hun sendte ham et smil.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 07.07.2019 12:40

Som Hr. Silene var splitsekunder fra at rejse sig, for at gå ud og feje, vippede hans bløde katteører bag silkeklæderne i retning mod døren. Han kunne høre skridt, allerede før der blev taget i det forgyldte dørhåndtag. Elegant svang han benene ned fra bordet, og flyttede krystalposen ned i et skab bag disken, men han nåede ikke at rejse sig fra sin rosepolstrede stol, før den splinternye kunde trådte indedøre og fandt øjenkontakt med ejeren. Uden at været alt for tydelig omkring det, scannede han kunden hurtigt med de blå øjne, som han plejede at gøre, når han skulle vurdere om den besøgende overhoved lignede en, der kunne betale prisen. Ud fra de rene designerklæder og de prydende rustningedele var der ingen tvivl. Men det der var mest bemærkelsesværdigt var, at der var tale om en kvindelig kunde, og så var det ikke engang en særlig hæslig én. Nok var forretningen stadig nyåbnet, men der havde ikke været et eneste væsen af hunkøn her endnu, og hvis det havde været en hvilken som helst anden kvinde, så havde han troet, at der var tale om en vred hustru til en af de mandlige kunder, eller en stakkels fortabt sjæl, der forgæves søgte om arbejde. 

Som den smukke kvinde bevægede sig målrettet hen til skænken, stak han hånden ind i en af hylderne og hvilede den på en guldbelagt rubinsk daggert, han havde liggende parat i tilfælde af konflikter, men i dag så det ikke ud til, at han fik brug for den. Hun smilte jo roligt til ham og lød endda til at være interesseret i at investere... Så forsigtigt trak han hånden til sig. Enzels ansigt var slet ikke vant til at smile, så det var ikke noget han gjorde, men han virkede ikke uvenlig da han endelig rejse sig op og endda lod blikket glide ned ad hende. Vurderende. Nysgerrigt. “Det kommer selvfølgelig an på om der venter mig en hel hær af rustninger udenfor?” Svarede han i et forsøg på at være morsom, og måske også for at lokke en titel ud af hende, da han godt var klar over, at hun ikke lignede en almindelig byvagt. Men som ny i Dianthos, havde han endnu svært ved at kende forskel på de symboler og farvesammensætninger, som man burde kende. “Jeg har fem søde og naturligvis blødpelsede piger hjemme i dag”. Det handlede om at sælge pigerne rigtig godt nu, for det var ikke nogen hemmelighed, at Enzel ikke så andet end bunkevis af krystaller, når han kiggede i Victorias retning. Men han ville ikke være for specifik med sine ordvalg, før han vidste hvad hun var til. For ja, hans piger var søde og underdanige, men hvis kunden ønskede dominans, jamen så var de fyrige og dominante. Desværre havde Enzel ikke haft held med at købe sig til det helt rigtige hankønshalvdyr endnu, der gerne skulle have den helt rigtige kropstype og facon, der kunne glæde både mænd og kvinder.

“Ved De allerede hvad De ønsker af Deres vært, eller ønsker De at jeg kalder dem herned, så De kan se dem an? Jeg kan på forhånd fortælle, at jeg har lidt af hvert. 3 killinger og 2 vovser”. Måden Enzel førte sin forretning på og solgte halvdyrene på, som var de reele kæledyr, kunne selvfølgelig vække forargelse og foragt hos nogle, men for dem der kom her, og godt vidste hvilket tema Hr. Silenes udvalg havde, jamen så vækkede det i stedet folks uanstændige fantasier.

Enzels stemme var mørk og let brummende på en flirtende måde, som man ville kunne forvente af en hankat, hvis den kunne tale. Men med ørerne og den store puffede hale skjult godt inde bag alle klæderne, havde det aldrig fået ham afsløret. Det kunne dog let forvirre folk til at tro, at han forsøgte at forføre dem. Men i dette tilfælde, forsøgte han at forføre kunden, til at vælge en pige, og gerne flere af dem på en gang, så han kunne tage imod næsten dobbelt op på betaling.    

Victoria Garreau

Victoria Garreau

Spionmester for Lyset

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 177 cm

Karen 29.01.2020 11:43
Victoria kunne ikke lade være med at småfnise ad mandens ord, inden hun rystede på hovedet.
"Bare rolig. Det gør der bestemt ikke. Jeg er blot fra en rig familie, der går meget op i kampkunst, og som følge af det indebærer det oftest, at jeg går med en eller anden form for rustning til pynt" svarede hun med et smil og lavede en gestus mod sin udklædning. "Af samme grund ønsker jeg også at være anonym, men jeg kan afsløre, at mit fornavn er Victoria" tilføjede hun og kastede en mindre pose med krystaller på bordet. Det var kun som sikring til, at manden ikke begyndte at stille for mange dybdegående spørgsmål.

Som manden begyndte at fortælle om sine varer, fandt Victoria en vis nysgerrighed omkring manden, og hun undrede sig over, hvordan han mon så ud under alle klæderne. Det afgjorde sagen, om hun så skulle betale det dobbelte.
"Jeg ønsker Deres selskab" svarede hun med et smil, som hun smed en betydeligt større pose krystaller på disken. Hun var ganske sikker på, at hun ville få det at vide, hvis det ikke var nok. "Det er så længe siden, jeg har haft ordentligt, mandligt selskab, ser De" forklarede hun videre. Hun var ikke sikker på, om han ville godtage forespørgslen, men hun satsede på, at hun kunne tale til hans grådighed. Visse betingelser kunne hun ovenikøbet gå med til.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 15.03.2020 11:21

Kvinden, der ville kaldes Victoria, havde ham allerede ved rig familie. Ingen i Dianthos sagde sådan noget, uden at der var hold i det. Hun måtte være svinerig, sådan som hun optrådte i sin fornemme, og ikke mindst ret intimiderende klædedragt, som ikke efterlod meget til fantasierne, trods ingen hud var blottet. Den almindelig kvinde i Dianthos, ville ikke få lov til at gå sådan klædt, men krystaller på lommen kunne gøre meget. Enzel vidste, at han var nødt til at yde den allerbedste service, for at give hende den bedste oplevelse i hendes liv, så hun og måske hendes familie ville komme igen og igen. En stamkunde som hende ville gøre underværker for den gæld i huset Enzel havde fået, da han umuligt kunne betale det ud på én gang. Men nu virkede Enzels problemer så små.

Det var lige så det sparkede et adrenalinkick i gang hos ham, og Enzel gjorde sit bedste for ikke at lade desperationen i hans øjne udstråle for meget. Men som den første store pengepung blev kastet foran øjnene på ham og landede på hans bord, var det med et sæt dirrende hænder, der rakte ud efter den. Den var så tung, at han ikke engang behøvede at kigge ned i den, for at se om det var ravstykker det hele. Selv hvis det var rav, var det alligevel en noget højere betaling, end hvad en nat med pigerne kostede. Han var lige ved at trække summen af penge til sig og lægge i skjul under bordet, indtil han hørte hende kræve hans selskab. Hans!? Det var ikke høfligt eller professionelt at udvise tøven, men Enzel kunne umuligt få sig selv til at sælge ud af sig selv. Han var ikke skøge! Han var bordelejeren her på stedet! Kunne hun ikke regne det ud? Noget sagde ham, at hun godt havde regnet det ud, men var ligeglad. Ligeglad med at han udadtil fremstod som værende et menneske og ikke et halvdyr, at han ikke var en trænet prostitueret, men en fornem, så vidt mulig anstændig herre…

”J-Jeg…” Fik han fremstammet, men så heller ikke mere end det. Hun kom ham i forkøbet med endnu en pose, en endnu større end med et svimlende beløb. Hun måtte være sindssyg… Var hun et af de tilfælde, der ville have knalde alle sine penge af på en dag, for derefter at tage sit eget liv? Enzel håbede det, for han kunne ikke takke nej til beløbet, men han kunne heller ikke takke ja. Det ville jo kræve at han smed tøjet.

”Selvfølgelig” Hørte han ham selv sige. Straks til sin egen fortrydelse. Hemmeligheden bag Enzels tøj kunne ikke købes med alverdens krystaller, men hvordan fremlagde man det, uden at det virkede mistænkeligt? ”De smigrer mig. Victoria. Jeg er dog sikker på at mine piger ville kunne give Dem en langt bedre oplevelse end en mand af min funktion, men hvis det er mit selskab De ønsker, så er det mit selskab De skal få. Og jeg lover ikke at skuffe Dem, naturligvis.” Begge poser blev lagt ned bag lås og låge bag skænken, men det var med en mærkelig følelse i maven, og ikke de adrenalinsus han før havde haft. Han manglede stadig at fremlægge sine begrænsninger, men måske kunne han komme udenom det, ved at servicere det bedste han havde lært fra sit gamle liv i Rubinien.

Uden at planlægge et snigmord eller noget i den stil, hægtede han diskret daggerten til sit silkebælte ind under tøjet. Han regnede ikke med at få brug for den. Hun var jo blot en lystig ung kvinde, men Enzel gik aldrig uden. Han luntede katteagtigt hele vejen rundt om desken, uden at tage de opslugende blå øjne fra hende. ”Følg blot med mig” Sagde han overbevisende roligt, med sin mørke tiltalende stemme og sin rubinske dialekt. Han ville føre hende op på bordellets største og fornemmeste værelse, der forhåbentligt talte til hendes sarte præferencer. Et værelse med fornemme søjler, kunstværker af nøgne halvdyr på væggene og en unødvendigt stor seng, beklædt med smukt dekorerede puder og sengetæpper importeret fra Azurien. Af diverse redskaber, var der heller ikke mangel på, når blot man åbnede diverse skuffer og skabe.

Victoria Garreau

Victoria Garreau

Spionmester for Lyset

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2020 13:14
Victoria var ikke et øjeblik i tvivl om, at hun havde fanget Silenes opmærksomhed allerede ved den første pose penge. Egentlig ville hun bare sikre sig, at han ikke havde tænkt sig at tilbyde hende et alternativ, så hun havde med vilje betalt alt for meget. Hvis det så stadig ikke virkede, måtte hun tage skrappere midler i brug, men for nu virkede han da til at være solgt. Hans dirrende hænder var næsten en tilståelse i sig selv, og Victoria nøjedes med at sende ham et smil. Hun stod tålmodigt og ventede på, at han fik diskuteret færdig med sig selv, og hun kunne næsten se, hvordan det arbejde i hans hoved. Det var et smukt syn, og hun kunne ikke helt lade være med at more sig over det.

Victoria havde på ingen måde ment det som en fornærmelse, da hun havde bedt om Enzels selskab. Han var den eneste mand i bygningen af, hvad hun vidste, og hun havde vist gjort det temmelig klart, at det var mandligt selskab, hun ønskede. Derudover havde hun faktisk prøvet ihærdigt på at få det til at fremstå som en kompliment til ham, at hun krævede hans selskab specifikt. Hun var dog ikke helt sikker på, at det var sådan, han havde modtaget det, selvom han var gået med til det.

Enzels ord fik Victoria til at sende ham et smil, inden hun rystede på hovedet. "Jeg er ikke enig. Deres piger kan ikke give mig det mandlige selskab, jeg så brændende ønsker" svarede hun med slet skjult hentydning i stemmen om, hvad hun mente. Hun gjorde det ovenikøbet kun mere tydeligt ved at lade blikket løbe ned over hans klæder og et øjeblik dvæle ved underlivet, inden hun igen mødte hans blik.

Victoria kunne ikke lade være med at smile større, som Silene nærmest luskede rundt om disken. Hvordan kunne nogen dog være i tvivl om, at der var kat i ham? Selv hvis ikke Victoria havde undersøgt noget om ham i forvejen, ville hun ikke være i tvivl om det på nuværende tidspunkt. Hun nikkede dog til hans ord og tillod sig at lade sin ene arm vikle sig rundt om hans. Så fulgte hun roligt med. Det overdådige værelse gav hende dog store øjne. Hun havde tydeligt ikke regnet med, at han ville have sådan et i huset.

Som Victoria nu ikke længere behøvede at lægge skjul på grunden til sit besøg, tog hun først sværdbæltet med kården af, så hun kunne stille den fra sig. Så fjernede hun uden tøven metaldelene fra dragten. Dette medførte dog kun, at det var endnu nemmere at se hendes former. Hun var dog med vilje ikke hastig i sine bevægelser, som hun tydeligt gav sig tid til, at Silene kunne følge med i alle bevægelser. Da hun dog var færdig, vendte hun sig mod ham med et tydeligt lystent blik.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 07.06.2020 20:18

Enzel var færdig med at forsøge at få Victoria til at vælge en kvinde i stedet, for selvfølgelig kendte hun sine præferencer bedst selv, og nu var han sådan set alene på værelset med hende. De store dobbeltdøre lukkede han efter dem, så ingen kunne forstyrre dem, og eventuelle bordellyde ville blive… så vidt muligt dæmpet. Selvom bordellet her var meget velholdt og smukt dekoreret, var det stadig hvad det var – et bordel. Men her blev en lukket dør da respekteret. En lukket dør var lukket indtil kunden havde opnået klimaks – eller hvad end der var blevet betalt for – og kunden igen kunne forlade bygningen forplejet og veltilfreds. 

Da han vendte sig mod hende igen, var hun allerede ved at klæde sig af, og han blev stående blot for at betragte synet af en kvinde, der vidste hvad hun lavede med en rustning. Et yderst sjældent, men ikke mindst betaget syn. Det gjorde det en del lettere for Enzel at komme i den rette stemning. Hun var ikke et halvdyr som Enzel af natur foretrak i sin egen seng, men det at hun var velstående og utvivlsomt mere hygiejnisk end de fleste andre, gjorde hende alligevel attraktiv og eftertragtet. Inde bag de fornemme klæder, var han blot en simpel mand med et behov, som alle andre dødelige. Et behov der normalt ville blive undertrykket, til fordel for at holde hans store hemmelighed hemmelig!

Skønhedens lystne blik blev imødekommet med Enzels ligeledes blå øjne. Blikudvekslingen var pludselig intens, og hun behøvede ikke sige noget, for at få ham til at komme hen til sig. Enzel skiftede karakter på stedet. Hans slaveopdragelse lå frisk i erindringen, selvom det var noget tid siden han havde været til rådighed for sin tidligere herre og dennes forlovede. På en måde følte han sig hjemme i at sælge sig selv, så længe han ikke tænkte for meget over den risiko der fulgte bagefter. Han bevægede sig med en let, forførende galanthed omkring hende, og stillede sig tæt op ad hendes side, alt imens han tillod sig at berøre hende. Uden på dragten, godt nok, men han fik en fornemmelse af hendes tiltalende figur. Han havde ikke haft den rette erfaring i at afklæde hende hendes metaldekorationer, men han var yderst ferm i at binde en hvilken som helst snøre op. Selv den stramme sorte snøre, der bandt hendes dragt stramt ind til hendes krop. Det var noget af et arbejde, men for ham var det ventetiden værd. Hendes dragt løsnede sig inden længe og gled ned ad hende og synliggjorde først hendes skuldre og bryst.

Victoria Garreau

Victoria Garreau

Spionmester for Lyset

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 43 år

Højde / 177 cm

Karen 09.06.2020 21:37
Victoria havde egentlig ikke forventet det store af Enzel. Mest fordi han var ejeren, så hun gik ikke ud fra, at han havde samme slags erfaring, som hans arbejdere, men hun tog grueligt fejl. Hans skridt ændrede sig nærmest på stedet over i en helt anden karakteristika. Selv hans berøringer fik kuldegysninger til at sprede sig ned over hende, og hun kunne ikke holde en række dæmpede suk tilbage, som hun lukkede øjnene for at nyde det. Hun havde absolut ikke travlt, og da han gav sig til at løsne knuden på dragten, valgte hun med vilje at forsøge at gøre det en anelse sværere. Hun forsøgte at distrahere ham en smule ved at lade fingrene på den ene hånd glide over hans lår. Samtidig tog hun ikke øjnene fra ham, som hun nærmest sugede hans ansigt til sig med blikket. Han var ganske pæn, og hun kunne tydeligt mærke den velkendte varme begynde at brede sig.

Da Silene fik knuden op, gjorde hun intet for at forhindre den i at blotte hendes overkrop; hun hjalp den ovenikøbet ved at løfte armene ud ad ærmerne, men da de var fri, vendte hun sig en kvart omgang, så hun stod med front mod sin vært. Så sendte hun ham et tydeligt lystent smil, som hun, uden at spørge om lov, gav sig til at befri ham for sinde klæder på overkroppen. Samtidig lænede hun sig frem og nappede ham en gang i halsen. Hun gav sig ligeledes god tid, og hun tog langsomt et lag ad gangen, til hun havde blottet hans overkrop. Så lænede hun sig lidt bagud igen og rakte forsigtigt hænderne op mod hans turban. Dette blev gjort i en ekstra langsom mimik, så han kunne nå at stoppe hende, hvis han lystede. Det var dog også et lille hint om, at hun vidste, hvad han gemte på, selvom det måske var lidt kryptisk samtidig.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 28.06.2020 22:28

Enzel gispede åndeløst, da hun overraskede ham med en hånd på låret. Den kom pludseligt, og Enzel havde ikke været intim med nogen i hvad der føltes som evigheder. Han kunne ikke slappe af i det, men han kunne altid prøve. Men han var særligt opmærksom på den hånd der, i tilfælde af, at den skulle vandre. Hende Victoria. Hun vidste i hvert fald hvad hun ville have. Allersværest blev det dog, da han hørte hende sukke over hans berøringer allerede. En kvindes sukken kunne virke yderst dragende på ham. 

Da hun vendte sig mod ham, tillod han sig at kigge på hende. Hendes krop var umådeligt smuk og velholdt, og ud fra hendes smil, lod hun til at vide, at det var præcist hvad han tænke om hende. Han lod hende komme tæt på, og han knejsede en anelse med nakken, for at give hende lov til at kysse ham på halsen, og pirre ham. Det virkede lige akkurat godt nok til, at han ikke bemærkede, at hendes hænder var begyndt at afklæde ham. Bæltet, strammede ikke kun det yderste lag silke tæt ind til hans krop. Det holdt også hans bukser oppe, så han slap grebet om hende, til fordel for at gribe fat i bukserne, og stramme dem ind. Enzels krop var som man kunne forvente en forfinet, utrænet herrekrop. Men den var ligesom hendes velplejet og sæbeduftende, som havde han forudset hendes visit, hvilket han naturligvis ikke havde. Han havde blot masser af tid og en forkærlighed for at se længe på sig selv i spejlet.

Han fortalte hende ikke med ord, at han ikke ønskede at være helt afklædt. Men det var ret tydeligt for det opmærksomme kvindeblik, at han for alt i verden ikke ville blotte sig for hende. Nu vidste Enzel naturligvis ikke, hvad denne Victoria vidste om ham. Han troede helt og holdent på, at hun var her for at få ham. Altså... i hans egne øjne var han den smukkeste skabning, der gik på to ben, så Selvfølgelig var det da klart, at hun ønskede hans selskab på værelset.

“Mh...!” Enzels hjerte gjorde pludselig et hop inde bag brystet, da han kun lige havde bundet bæltet om sin talje igen. Lidt for voldsomt kom han til at gribe hendes hånd, så det gav en lavmælt smæklyd, da han greb om hendes ene håndled, der kun lige havde berørt turbanens stof med en fingerspids. Enzel indså med det samme at han allerede havde begået en kæmpe fejl og måbede i et splitsekund, før han forsøgte at redde situationen. “Om forladelse. Jeg beholder turbanen på... Af religiøse årsager.” Han formåede på en eller anden måde at bløde sine egne, normalt kølige, blå øjne op, og gav hende et varmt smil. Hånden som han havde kommet til at klaske i ren reflekt, behandlede han nu pænt, ved at stryge den blidt i sin hånd, inden han tog den til sin mund og kyssede den respektfuldt med sine læber.

Hvilken gud han efter sigende skulle underkaste sig, ved at bære turban, var ikke til at vide. Han vidste ikke at kvinden overfor ham, for længst havde spottet hvad han gemte på. Han havde ikke set hendes tilnærmelse som et hint, men som ren og skær uvidenhed.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12