Say Hello to Lucille Brianne (Emne søgning)

The Lazy Writer

The Lazy Writer

47
karakterer

The Lazy Writer 24.06.2019 13:17
Halløjsa alle i dejlige mennesker!

Jeg vil gerne være lidt mere aktiv herinde, og derfor søger jeg nu nye spændende mennesker, som kan hjælpe mig med at få min nye karakter Lucille i spil!

Lucille er vampyr, og er grundlægger, ejer og bestyrer af Den Magelige Mis - et café foretagende i Dianthos midte, med en skummel bagtanke. Hun er en ret elegant kvinde, som går mest op i hvad der kommer hende selv til gode, og dog med et smil på læben :P 
Jeg har ikke de vilde ideer til plots, men da Lucille har en dødelig reaktion på sollys ville det give mest mening at befinde sig indendøre eller at det er om natten hvis det skal være udenfor. 

Jeg håber at der er nogle der vil lege! <3 
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 24.06.2019 13:25
Jeg melder mig da gerne!

Jeg har en vampyr, der er slavehandler bag sin adelige facade. Han bor lidt uden for Dianthos, og der kunne være et partnerskab i, at han forsyner hende med føde til "baglokalet"? Han holder desuden også engleslaver, hvis det kunne friste hende :3

Min nyeste karakter, Victoria, er spionmester, og hun kunne have opsnuset, at der foregår nogle lyssky aktiviteter på kroen? Hun kunne komme for at snuse lidt rundt, men om hun skal opdage noget eller ej, kan vi altid aftale os frem til, hvis det skulle være ^_^

Mine andre karakterer står selvfølgelig også til rådighed, hvis du spotter en, du får en idé til, men det var lige de idéer, jeg selv fik :3

- Karanu
The Lazy Writer

The Lazy Writer

47
karakterer

The Lazy Writer 24.06.2019 13:29
uuuuhh!!! Det kunne da være nice! 
Samarbejdet med Slavehandleren kunne være ideelt! :D 
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 24.06.2019 13:33
Yush! Jeg sender lige en pm, så vi ikke får spammet din plottråd :3
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 24.06.2019 15:28
Har Erinzi, som er vampyr og alkymist. 
Hun har ikke mange sociale kontaker da hun ikke selv ser et behov for andre omkring hende, med mindre af de er en del af hendes eksperimenter.
Hun bor i Dianthos og hun kun godt måske bruge lidt kontakt fra andre vampyr, jeg har ikke lige en så god ide lige nu ^^''
The Lazy Writer

The Lazy Writer

47
karakterer

The Lazy Writer 24.06.2019 19:06
Det kunne da være sjovt at finde ud af et eller andet! 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 25.06.2019 00:10
Baaaabyguuuurl!!!

Atreyu vil gerne lege ;) han er adelig, vampyr og pirat, så han kunne sikkert få det ret sjovt ;)

Ellers er der Matthew, der rejser lidt rundt og tit befinder sig i Dianthos..

Eller gammelfar(Corvus)

Pick your champion<3
The Lazy Writer

The Lazy Writer

47
karakterer

The Lazy Writer 25.06.2019 11:14
Hit me up woman! ❤❤

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat