Da han nævnte at hun var vigtig mærkede hun kinderne blive en anelse røde, og kiggede lidt væk fra ham. Det gjorde hende glad at høre, og hun strøg noget hår væk fra ansigtet. Hvad skulle hun lige sige i øjeblikket, det var virkelig sødt af ham at sige at hun var vigtig. Hun burde nok få svaret ham med at han også var vigtig, inden det bare ville se ud som om hun bare stod og stirrede på ingenting. Så betragtede hun kort omgivelserne, og kiggede i retningen af kroen. Det kunne være at det snart var på tide med noget at drikke måske, dog efter nogle minutter kiggede hun tilbage på Shinji. Et smil bredte sig over hendes læber, og hun var glad for at han gengældte krammet. Hun gik lidt væk fra ham for at nærme sig kroen, men stoppede for at være sikker på at han var med.
"Jeg har det godt, hvad med dig"svarede hun med et smil kastet hen mod ham over hendes skulder. Regnen var begyndt at blive vildere, og det var næsten begyndt at blive træls at stå ude i den. Det var måske en god mulighed at gå ind på kroen, så ville de da være i læ' for regnen, og så ville de heller ikke blive alt for våde. Dog var der også muligheder for, hvad de kunne gøre hvis det skete. Hun fik så et tilbageblik på dengang hvor de var sammen første gang, ja det var godt nok alt for lang tid siden. Hun havde savnet hans selskab, uden tvivl, og han vidste det nok godt hvis ikke så skulle hun nok fortælle ham det, fordi han var nærmest nød til at vide, når han var savnet
"Ja jeg er stadigvæk på skibet og sejler lidt rundt, men jeg syntes tit der ikke sker så meget, det er mest udsigten over havene og de omgivelser man kommer forbi jeg nyder at se"sagde hun med et stort smil, og drejede sig lidt så hun stod med fronten mod ham.
Så tog hun et skridt tættere på ham, og lod en hånd stryge ned over hans kind. Hun fangede hans øjne imens, og stod og nød synet af hans øjne igen, ja enlig nød hun bare at stå tæt ved ham og kigge på ham. Om han havde noget imod at hun rørte ham gik hun ikke ud fra, ellers måtte han skubbe hende væk, eller andet. Det var enlig rart at røre ham igen, selvom det kun var lidt så havde hun savnet at røre ham, så det skulle da nydes lidt. Efter få minutter stoppede hun, og to hånden til sig, og lagde så hovedet på skrå
"Det gør ikke noget, jeg syntes det er sødt at du er nysgerrig"sagde hun med et blidt grin, og gav ham et blidt puf med skulderen. Så gik hun endnu engang hen mod kroen, og stoppede henne ved døren, for kroen var ikke særlig langt væk fra der hvor de stod. Glad for at være fri for rebbene og tape kunne hun ikke lade være med at undre sig, hvorfor de mænd ville bortføre hende, det var ikke til at vide. Hun håbede ikke at de ville komme igen, hvis de ville skulle hun og Shinji nok få skaffet dem af vejen, det var sikkert.
"Jeg havde ikke de store planer, kroen var et sted jeg havde tænkt at tage hen"svarede hun og kiggede sig igen over skulderen hen på ham, og lagde armene afslappet over kors. Hun kunne mærke regnen begyndte at styrte mere og mere ned, og langsomt kunne hun mærke hvordan tøjet begyndte at blive drivvådt. Det var nok bedst snart at smutte ind på kroen, så hun blinkede til ham
"Måske vi burde komme afsted ind på kroen inden vi kommer til at ligne drukne mus"grinede hun blidt, og kunne sagtens forstille sig hvordan det ville se ud, og det ville ikke være særlig kønt. Shinji ville nok nærmere se endnu mere tiltrækkende ud med vådt tøj og hår, men det var ikke noget hun ville sige. Tanken om det gjorde blot at hendes kinder igen blev røde, og hun kiggede væk fra ham
"Du er også vigtig Shinji"sagde hun så og smillede for sig selv, mens kinderne blev lidt mere røde, hvilket hun syntes var træls, men sådan var det jo. Han havde ret den her regn var ikke så hyggelig at have en genforening i.