Nogen som mangler noget drama i deres liv?

Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 16.04.2019 11:09
Hej folkens!

Sprit-ny på siden og med en lige så sprit-ny karakter! :) Jeg elsker drama og jo mere hjerteskærende, jo bedre. :P

Meet Hyde:

Hyde er vampyr, men besidder en nifty lille portion illusionsmagi, så han kan tilsløre det faktum over for langt de fleste. Han kommer derfor ikke kun i Tusmørkedalen, hvor han bor, men også mange andre steder i riget -> især i hovedstaden, hvor der foregår mange spændende ting.

Plots, Hyde vil excellere i:

• Mutual gain-plots - Har din karakter magt, sej magi, gode forbindelser eller er h/n bare køn nok til at bruge som spion, så forsøger Hyde gerne at få sig en bid af kagen.

• Afpresnings-plots - Hvis du ikke ønsker at give ham ovennævnte bid frivilligt, så tager han den også gerne med magt, hvis det kan lade sig gøre.

• Vampyr-plots - Alt med vampyrer er ekstremt velkomment! Hyde ønsker at møde sine peers!

• Rival-plots - Hyde elsker at være øverst på stigen. Har din karakter det på samme måde, så skriv til mig!

• Ovenstående kombineret med lummert plot - Fordi Hyde ikke går af vejen for lidt sjov i lagnerne - eller andre steder for den sags skyld. 

Har du en anden idé end ovenstående, så kontakt mig gerne alligevel. Tilfældigt-meet-tråde kan jo ende med at føre plot med sig, hvis de clicker godt!

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 16.04.2019 11:51
Hejsa Laiza!

Jeg har en tanke.

Vuze og jeg går og leger med tanken om at min karakter James skal kidnappes af en, så vuze’s karakter Marad kan lege prinsen på den sorte hest.
Hvis hyde er typen til at gå efter magt er James en sikker vej til at få Marad i tale, (Marad er rytter for pest) der i er det sjovt at tænke på at Hyde mere eller mindre kan gøre med James hvad han vil af tortur, voldtægt eller andre ting, vuze vil gerne have der bliver skåret en finger af og sendt til Marad.
James er ikke en voldelig person, men har stor kræft i sin audiokinise og skal derfor have bundet noget om munden eller sat noget i kunden for ikke at gøre skade. James led forsvinder tit under ham og går ud af led ved det mindste løb, eller vold. Så der kunne være masser af spil i at han er kidnappet.

Hvis dette er noget du kunne være til så sig endelig til. Jeg er ret åben for forslag hvis det har interesse :D
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 16.04.2019 14:01
Yeah for respons!

Jamen som jeg også sagde til Vuze igår, så kunne jeg sagtens overtales til at være en del af det plot :) Der er dog lige et par ting, som skal falde på plads, for at det funker for mig :)

Hyde er ikke en torturerende type. Han er manipulerende og kalkulerende. Så hvis han ønsker at få Marad i tale, så ville han i hvert fald aldrig gøre skade på James, mens han havde ham i sin varetægt. Det er jo bare selvmoderisk x)

På den anden side - hvis han ønskede at distrahere Marad fra noget, som ellers kunne ødelægge ting for Hyde, så kunne han nok godt finde på lidt tortur eller lemlæstelse. MEN så ville han næsten helt sikkert lægge et røgslør ud, så ingen nogensinde ville finde ud af, at Hyde stod bag :) Han ville i hvert fald forsøge ;)

Hvis I stadig er villige til at plotte, så kunne vi tage den videre i pm eller lignende? :)

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 16.04.2019 14:27
Så det var dig hun havde snakket med! AHA! xD

Altsååå... For mig er jeg lige glad hvordan det forgår eller hvad der sker, det lader jeg helt dig bestemme. James vil være i din varetægt og så følger jeg med i hvad der sker xD

Vi kan sagtens tage den i pm, det gør ikke mig noget! :D
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 07.05.2019 17:02
Øhm jeg har muligvis noget til et rival-plot i form af Lykke? Hvis det vel og mærke sådan er magt generelt. Hun har den her idé om, at dæmoner er de stærkeste, og at alle andre racer er under dem, hvilket nok ville give noget grobund for gnidninger xD Hun er generelt arrogant, og hun vil gøre sit bedste for at tirre ham nok til at udfordre hende :3
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 08.05.2019 20:07
Øhm jeg har muligvis noget til et rival-plot i form af Lykke? Hvis det vel og mærke sådan er magt generelt. Hun har den her idé om, at dæmoner er de stærkeste, og at alle andre racer er under dem, hvilket nok ville give noget grobund for gnidninger xD Hun er generelt arrogant, og hun vil gøre sit bedste for at tirre ham nok til at udfordre hende :3

Altså jeg tager gerne en tråd, men Hyde er ikke rigtigt den der type, som tager kampe, bare for at tage kampe.. :) Der skal helst være en gulerod i enden for ham :P Og det kunne da være sjovt at se, om hun kan tirre ham xD

Zera

Zera

485
karakterer

Zera 13.05.2019 21:54
Hej Laiza

Jeg har været væk lidt tid, men er nu (frygteligt) tilbage og søger plots til mine karakterer - og der kommer Hyde ind i billedet.
Jeg har karaktererne Saga og Ash, som jeg tænker kunne have interesse.

Saga:
er 19 år og oprindeligt fra Tusmørkedalen. Født med en eventyrers hjerte har hun forladt sit hjem (Tusmørkekroen) for at se verden og opleve forskellige racer og kulturer.
Temperamentsfuld, stædig og let til smil - og med en god kendskab til alle de sjofle viser.

- Jeg trænger sådan til at der sker... noget med Saga, og jeg er stort set ligeglad da jeg bare gerne vil have gang i hende. Måske kan vi finde ud af noget mellem Hyde og Saga sammen?

Ash:
Ash er 280 og tidligere elver, men nu vampyr. Han arbejder i skyggerne (det er bogstavelig talt hans magi), og fungere som lejemorder for Mørkets hær. Han er en kæk løgner, der sværger til fem-fingre rabatter og er for det meste altid klar med en vittig og kvik repsons.
Han kunne godt bruge flere vampyr bekendte.
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 13.05.2019 22:14
Saga:
er 19 år og oprindeligt fra Tusmørkedalen. Født med en eventyrers hjerte har hun forladt sit hjem (Tusmørkekroen) for at se verden og opleve forskellige racer og kulturer.
Temperamentsfuld, stædig og let til smil - og med en god kendskab til alle de sjofle viser.

- Jeg trænger sådan til at der sker... noget med Saga, og jeg er stort set ligeglad da jeg bare gerne vil have gang i hende. Måske kan vi finde ud af noget mellem Hyde og Saga sammen?

Ash:
Ash er 280 og tidligere elver, men nu vampyr. Han arbejder i skyggerne (det er bogstavelig talt hans magi), og fungere som lejemorder for Mørkets hær. Han er en kæk løgner, der sværger til fem-fingre rabatter og er for det meste altid klar med en vittig og kvik repsons.
Han kunne godt bruge flere vampyr bekendte.

Jeg er game på begge dele! Jeg får lige læst Saga igennem imorgen, så jeg ved lidt mere om, hvilken type plots der kunne være sjove, men du er meget velkommen til at smide mig en pm med ideer inden, hvis du selv har tænkt nogle tanker. Hyde kan dog give lidt af hvert, når det handler om plots, så endelig ikke hold dig tilbage ^^

Zera

Zera

485
karakterer

Zera 14.05.2019 11:35
Yes det er helt fint :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 14.05.2019 13:45
Ja se der er Lykke noget mere enkel xD Han behøver blot at vise, at han mener, han er øverst i fødekæden, og så vil hun gøre alt, hvad hun kan for at bevise, at han tager fejl. Det ville være hendes gulerod. Hvad hans så skulle være, ved jeg ikke o.o
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 14.05.2019 13:51
Ja se der er Lykke noget mere enkel xD Han behøver blot at vise, at han mener, han er øverst i fødekæden, og så vil hun gøre alt, hvad hun kan for at bevise, at han tager fejl. Det ville være hendes gulerod. Hvad hans så skulle være, ved jeg ikke o.o

Måske vi bare skal smide dem i en tråd og så se, hvordan det går? x) Eventuelt til et eller andet socialt event ved Mørket? Gerne som en fortidstråd for mig dog, da Hyde er lidt bundet til Dianthos lige nu!

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 14.05.2019 13:53
Det kunne vi sagtens :3 Er det ikke mest naturligt, jeg starter den så? :3
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 14.05.2019 13:55
Det kunne vi sagtens :3 Er det ikke mest naturligt, jeg starter den så? :3

Det må du rigtigt gerne :)

The Lazy Writer

The Lazy Writer

47
karakterer

The Lazy Writer 24.06.2019 12:59
Hej Laiza!

Jeg går selv og skal have gang i min karakter Lucille, som også er vampyr.
Måske vi kunne brainstorme et eller andet? :D 
Hun ejer et tilholdssted, ret lokalt i Dianthos, facaden er hyggelig og indbydende, men der et et tvist som kun de lyssky væsener kender. 

Det kunne være vi kunne lave et eller andet spændende? :3
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 10.07.2019 09:54
Hej Laiza!

Jeg går selv og skal have gang i min karakter Lucille, som også er vampyr.
Måske vi kunne brainstorme et eller andet? :D 
Hun ejer et tilholdssted, ret lokalt i Dianthos, facaden er hyggelig og indbydende, men der et et tvist som kun de lyssky væsener kender. 

Det kunne være vi kunne lave et eller andet spændende? :3

Hej!

Det vil jeg da gerne :) Beklager det sene svar! Jeg har været ret overbebyrdet på arbejdet i den sidste tid :) Men du er meget velkommen til at sende mig en PM.. Så finder vi ud af et eller andet!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10