Laiza 16.04.2019 11:09
Hej folkens!Sprit-ny på siden og med en lige så sprit-ny karakter! :) Jeg elsker drama og jo mere hjerteskærende, jo bedre. :P
Meet Hyde:

Hyde er vampyr, men besidder en nifty lille portion illusionsmagi, så han kan tilsløre det faktum over for langt de fleste. Han kommer derfor ikke kun i Tusmørkedalen, hvor han bor, men også mange andre steder i riget -> især i hovedstaden, hvor der foregår mange spændende ting.
Plots, Hyde vil excellere i:
- Mutual gain-plots - Har din karakter magt, sej magi, gode forbindelser eller er h/n bare køn nok til at bruge som spion, så forsøger Hyde gerne at få sig en bid af kagen.
- Afpresnings-plots - Hvis du ikke ønsker at give ham ovennævnte bid frivilligt, så tager han den også gerne med magt, hvis det kan lade sig gøre.
- Vampyr-plots - Alt med vampyrer er ekstremt velkomment! Hyde ønsker at møde sine peers!
- Rival-plots - Hyde elsker at være øverst på stigen. Har din karakter det på samme måde, så skriv til mig!
- Ovenstående kombineret med lummert plot - Fordi Hyde ikke går af vejen for lidt sjov i lagnerne - eller andre steder for den sags skyld.
Har du en anden idé end ovenstående, så kontakt mig gerne alligevel. Tilfældigt-meet-tråde kan jo ende med at føre plot med sig, hvis de clicker godt!

Krystallandet