Nyankommen menneske, søger alt mellem himmel og jord.

Emelia

Emelia

6
karakter

Emelia 26.02.2019 08:30
Goddag ( morgen, formiddag, eftermiddag og eller aften alt efter hvornår du ser dette ;) ) 

Som titlen siger, så er jeg splinterny og jeg søger derfor efter nogle emne til min kære Arkman :)

Kort om Arkman.
- Han er menneske, født i Rubinien, Balzeor som slave.
- Blev solgt første gang som 5 årig og rejste rundt med en trup hvor han passede deres dyr. Senere skibsslave og stalddreng. Nu frigivet men arbejder stadig som stalddreng. 
- Han er 30 år, men ser utroligt nok ung ud af udseende.
- Han vil gøre næsten alt for at undgå at komme i slåskamp, men bliver der talt positivt om slaveriet ryger han direkte i det røde felt.
- Han har tre tatoveringer. En firkant som er tegn for den slavehandler han blev født under. Et skib fra hans tid som skibsslave og et hestehoved som tegn på at han har arbejdet meget med heste og har et godt tag på dem. 

Igen som titlen siger, så søger jeg alt mellem himmel og jord. Så kom bare med spændende indput :D 
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1140
karakterer

Sunny 26.02.2019 10:22
Min vampyr og kult-medlem Tryggvi er altid frisk på at lege lidt, hvis han kunne have interesse.
Emelia

Emelia

6
karakter

Emelia 26.02.2019 10:27
Sagtens, alt har interesse :) Noget bestemt du har i tankerne?
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 01.03.2019 21:04
Kunne godt være frisk, har et lille hav af karakter men jeg søger mest til mine engle, min psykotisk vampyr og måske også til min halv dæmon og dæmon. Nu har jeg lidt mere tråde energi igen. 
Vi kan skrive plot pm, eller på discord? :) 

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 14.04.2019 18:12
Altså jeg har en halvork, som jeg gerne vil have gang i. Tror du at han kan "bruge" hende til et eller andet? :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10