Nyt og evigt forvirret medlem søger tråde

Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 25.02.2019 22:28
(Klinger den titel lidt for meget af dårlig datingprofil?)

Heej. Nyt, nervøst medlem melder sig på banen.

Jeg har ikke været aktiv indenfor fantasy-rpg i de sidste mange år, fordi jeg har brugt min kreativitet på at tegne og lave spil i stedet, men jeg har inderligt savnet at skrive og at have en karakter, der kan drage ud på de vildeste eventyr i selskab med andre, så nu vil jeg gerne prøve det dér rpg af igen. 8)

Jeg har længe overvejet at blive medlem på Krystallandet, men jeg har holdt mig lidt tilbage, da jeg var bange for, at jeg ville få svært ved at finde nogen at tråde med, fordi jeg ikke kender en eneste herinde. Jeg håber derfor, at I vil tage godt imod mig.

Jeg er vild med dramatiske plots, og jo mere eventyr, der kommer ud af en tråd, jo bedre. Jeg er muligvis en smule rusten til at skrive, men forhåbentligt går det snart som smurt. Længden på mine svar afhænger meget af min trådpartner, men jeg er ikke så god til svar, der kun er to linjer lange og udelukkende består af dialog, selvom de også sagtens kan være sjove.     

Indtil videre er min eneste karakter Etienne, som er lidt upoleret, fordi jeg netop er rusten til karakterskriveri. Han kommer for det meste dårligt ud af det med alle omkring sig, og er lidt af en pestilens, men det kan lægge grobund for en masse underholdende scenarier. Han er en tidligere adelig arving, der har mistet sin titel og nu er efterlyst, men bestemt ikke opfører sig mere ydmyg af dén grund.

Det var vist dét.

faith

12
karakter

faith 25.02.2019 22:53
Hej
Vil meget gerne skrive med dig. Er selv ret ny herinde, men håber ikke det gør noget.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 25.02.2019 23:22
Hej Fan! :D

Jeg er også altid frisk på en tråd af en art, jeg har jo nogle stykker, men ikke nær så mange som visse andre.
Du kan jo tjekke mine karaktere ud og se om du finder noget interessant. Jeg er ikke så kræsen om hvad trådene handler om eller hvad de indeholder, bare der er godt spil :)
Rabbit

Rabbit

2365
karakterer

Rabbit 26.02.2019 08:34
Velkommen til :)

Min engel Le vil gerne møde ham og trøste ham lidt. Hun er god til den slags.
- Rabbit

Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 26.02.2019 08:40
Tusind tak, alle sammen :D Hvor er I søde. Jeg vil lige kigge nærmere på jeres karakterer i dag og sende jer en besked.
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1140
karakterer

Sunny 26.02.2019 10:06
Eventyr?! Jeg har det venlige nabolags dæmon Deamiel, som altid gerne tager på eventyr! :D 
Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 26.02.2019 15:10
Eventyr?! Jeg har det venlige nabolags dæmon Deamiel, som altid gerne tager på eventyr! :D 

Jamen så skal Deamiel og Etienne da på eventyr! :D

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 14.04.2019 18:13
Hvis du vil, så har jeg en halvork, som trænger til selskab ^-^

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10