Mørk aften ude i skumringskvarteret
faith 19.02.2019 15:08
Vejret var meget mørkt forbi skyerne havde trukket sig en smule sammen. Lucinda kiggede rundt mellem husene, hun gik i et meget dystert kvarter. Det var vel sådan et sted tyve holdt til og andre som ikke rigtig brød sig om folk, der mente de skulle tilbede de gode guder. Der var få mennesker her ude på denne tid, der var nok os snart ved at være helt mørkt men det gjorde ikke Lucinda noget. Hun elskede faktisk at rende rundt ude når der var mørkt, fordi hun havde nemmere ved at stjæle ting fra markeder og sådan nogen lignende steder. Hun fortsatte ned af en lille gade, som førte ned mod et mere fredeligt kvarter, eller fredeligt var det nu ikke men mere afdæmpet og ikke så skræmmende for nye ansigter. Lucinda sukkede dæmpet da hun stoppede op, hendes hænder var en smule revnede da hun i mange år havde brugt hendes hænder til fysisk arbejde. Hun kiggede rundt for at se om der var andre i nærheden, men hun kunne kun se nogle få mænd der stod og snakkede et stykke væk. Lucinda trak hendes lange kjole tættere ind på kroppen, da hun igen bevægede sig over mod en af mændene, hun kunne se han havde en nogle mønter på sig, men hun vidste os at hun ville se om hun kunne stjæle dem uden de andre mænd omkring ham, lagde mærke til det. Hun præsenterede sig for mændene, med hendes charme før hun lige så stille fik listet mønterne op af hans lomme. Lucinda snakkede et stykke tid med mændene, før hun igen gik sin vej. Hun talte mønterne før hun lagde dem ned til de andre mønter hun havde på sig. jack 19.02.2019 16:01
En stille Ulve skikkelse kom stille gåde ned af gaden. Det var ved at blive mørkt men det gjorder ikke noget for jack, han hadet lige så god syn som en ulv og alle de enver der fuglet med lugten her var stærkere ind andre steder. Jack viste inte frygt for at gå ned af gaden. Han stoppet dog op da nogle fulde mennesker kom gående og skubbet ind i ham.jack selv hoppet lidt ved siden af og knoret lidt af dem de begyndte at syge og svinge med Grus jack selv vidste at man skulle passe på lommerne han stoppet dog op da han så en kvinde snakke med nogle mænd. Blikket var stift rettet mod dem. Han vidste for godt at han skulle passe lidt på grubber som den så han tog hætten lidt længer op menst fordi der stadige var folk der ikke brød sig om halvdyr som ham *jeg må se at finde et sted at spise og sove måske kan jeg finde en kro et eller andet sted * tænke jack stille i sit sin, jack bar ikke noget form for våben for det hadet han ikke brug for som sådan hans hænder var våben i sig selv. Stille hævet blikket sig op mod kvinden de var ulve agtit og lyste op i mørket. Han nikket til hende men gik stille videre han måtte finde en kro et eller andet sted faith 19.02.2019 22:40
Pludselig kom en ulve skikkelse tæt på hvor Lucinda stod sammen med mændene. Hun kiggede interessant efter fyren som vidst var halv ulv eller sådan noget. Fulgte interesseret efter ulven, for at finde ud af hvem han var og hvor han skulle hen. "Hej. Hvor er du på vej hen?" sagde Lucinda roligt henvendt til ulve fyren. Hun gik nogle skridt væk fra ham, fordi hun ikke ville være for tæt på ham. Hun vidste ikke om han ville gøre hende noget, så hun rettede sit blik lidt væk fra ham en gang imellem. jack 23.02.2019 16:39
jack kikket sig over skulderen men sagde ikke noget tilbage det ved kom ikke den kvinde hvad han skulle han gik der forstille vider * pokkers jeg er blive opdaget * tænke han stille til sig selv og trak hætten over sig lidt mere hvordan kunne han være så skøde løs og lade det ske han stoppet dog stille op og vendte sig rundt hans hætte faldt ned så man kun se hans ansigtet han var en hel ulv i menneske form en knoren kom frem. " det ved kommer vist ikke helt dig ?" sagde han med en smule knoren og vendte sig om for at finde en kro han vidste hvad hun var han kunne dufte det på henden han vidste han skulle passe på sig selv her. jack sukket og fandt enlige det han ledte efter en kro hvor han kunne slappe lidt af inden han skulle videre, jack gik stille ind men tænke ikke over om kvinden fulgte efter ham. stille gik han hen og satte sig han regte hånden op " en øl og noget kød tak " råbet han stille og rolige kro fatter nikket og gik ud i Køkkenet og blikket kikket rundt der var Musik og nogle folk grinden mens de kapllet til kro fatter kom efter et stykke tid og satte en krus øl og noget kød på boret.jack nikket og sagde"tak for maden " svaret han med et stille smil og kikket sig lidt for at se om kvinden måske hadet fundet ud af hvor han var gået ind men det skulle ikke under ham for så langt væk var han jo ikke fra hende faith 01.03.2019 22:47
Personen foran Lucinda tog sin hætte ned. Hun rystede på hovedet da hun så han lignede en ulv i menneske form. Hun havde kun hørt omkring den race, men aldrig set en i Dianthos. "Nej selvfølgelig gør det ikke det. Men du ved slet ikke hvem jeg er og jeg snager i ting jeg ikke burde snage i" sagde Lucinda lettere koldt henvendt til personen. Hun kiggede indgående på ham, før hun så sig omkring. Hun skimtede ham hurtigt fra top til tå, så hun kunne se om hun havde en mulighed for at stjæle nogle af hans krystaller. Hun kunne dog ikke se nogle, så hun besluttede sig for at studere ham nærmere. Lucinda gik et skridt frem, før hun så direkte ind i hans øjne. "Du burde ikke være sådan et koldt og mørkt sted. Hvad ville du gøre hvis der skete dig noget" sagde hun koldt, med en flabet tone. jack 04.03.2019 17:25
jack fnøs lidt over den møde hun talte til ham på han studreret henden lidt men knoret bare af hinden lidt " jeg kan godt passe på mig selv tak jeg har set langt være ting ind dig i gemmen mit liv " svaret han med et svagt smil på læben og lidt charmere smil også dog stod jack stille og ville se hvad hun ville med ham " navnet er jack Demon " svaret han hurtit han vidste ikke om navet lød bekendte i hendes øre hans søster var her og hjalp til i kringen men han kunne ikke gøre noget det var ikke hans krig overhovet. jack var dog lidt stille og rolige med at sige for meget om sig selv han kendte ikke persoen i nu " jeg ledte efter en kro jeg kunne sove i for natten inden jeg skal videre på min rejse " svaret han dog koldt mens han stille og rolige tog kløgerne frem han var ikke bange for sig ikke for et mennske som hende men han kunnne godt lide visse mennsker men der var noget som sagde ham at han skulle passe på hende her Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet