Søger folk til mine trådidéer!

Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 24.09.2018 12:13
Hej folkens!

Jeg har fundet på nogle forskellige trådidéer, og jeg mangler folk til at udleve dem med.

Spike Lee
- Tidligere soldat, deserteret fra mørkets hær og forsøger at holde lav profil.
Flytter snart til piratternes by (I hvert fald jævnføre planen) og skal finde sig noget ærligt arbejde. Han kan ikke rigtigt finde ud af andet end at slås, og selvom han ikke er dum er han heller ikke den skarpeste kniv i skuffen. Kunne være sjovt at se ham prøve at indfinde sig i normalt job :)

Anton
- Magisk klog dreng med en forbandelse der tvinger ham til at rette på folk.
Anton har ikke hørt om forbuddet mod magi i hovedstaden, da han rejser omkring. Tænkte at han kunne teleportere sig lige ind i en gruppe kilepræster, og komme i problemer. Hvis der er nogen præster eller byvagter der ville have lyst til at skrive sådan en tråd, giv lyd!

Shrade
- Smed i hovedstaden, med en fod plantet solidt på den lyssky side af loven.
Shrade har brug for sin magi til at udføre sit job, og har i forvejen et afslappet forhold til loven. Samme som med Anton kunne det nemt tænkes at han kommer i problemer med præster eller byvagter på grund af det ^^, og det er der helt sikkert en tråd i.

Éir
- Musikalsk helbrederlærling og sømand, der kan tale med de døde.
Éir blev taget til fange af pirater i en tråd der døde grundet inaktivitet, selvom jeg egentligt godt kunne tænke mig at den skete alligevel. Hvis der er nogen piratter der sidder derude og har lyst til at plyndre et fredeligt handelsskib og tage den stakkels knægt til fange, er i mere end velkomne.
Takket være sit held slipper han fri i piratterne's by, hvor jeg tænker at han gemmer sig på et skib for at komme væk fra byen. Hvis der er nogen med et skib der har lyst til at fange en stow-away i handlingen, er der helt sikkert også en tråd i det ;) Det kan være piratter eller almindeligt søgående, det er ikke så vigtigt for mig.

Og selvfølgelig er i altid velkomne til selv at komme med forslag til tråde! :D

Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3324
karakterer

Blæksprutten 07.11.2018 13:22
Halløøøøj, 

mangler du stadig tråde? Min Jyoti mangler et nyt kæledyr, der kan underholde ham, og som kan navigere ham rundt, når han skal væk fra sin underjordiske hule.

Skriv gerne, hvis du vil 8)
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 07.11.2018 14:27
jeg tror ikke jeg har nogen der ville passe godt ind i den rolle.
Derudover har jeg svært ved at få tid til de tråde jeg allerede har, så det må blive en anden gang.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11