Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 11.07.2018 21:16
Tiden var endelig tid til at få noget kød på krogen. Davian havde begivet sig ud i skoven for at finde en hjort eller et vildsvin. Det var på tide at kroen fik fyldt lidt op med kød efter alt den aktivitet der havde været. Nok havde det mest været elvere der kom der, men det ændrede sig forhåbentligt på et tidspunkt til noget andet.
Davian gik med sin bue over skulderen og sit kogger på ryggen. Så var det bare om at finde noget kød til denne uges forbrug. Spørgsmålet var så om der overhovedet ville komme noget kød fra buens kraft. Det var jo ikke altid han var så heldig at vinde slagets gang. Men nu måtte han se hvad det blev til.

Davian bevægede sig langsomt gennem skoven og så lydløst han kunne. Han var let på fødderne, men nogle enkelte gange lød der nogle knæk fra nogle tørre kviste. Solen stod højt på himlen selvom det var ved at være sent om aften. Han kiggede op mod solen igennem skovens trækroner og kunne se at den alligevel var på vej ned, dog ikke lige så hurtigt som han ønskede det skulle ske. Så var det næste spørgsmål bare om der overhovedet var en hjort ude for at finde føde, eller om det var for tidligt.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 11.07.2018 21:21
Seleena sad og mediterede. Hun følte sig i et med naturen. En i sandhed euruferende følelse. Der var så mange ting skoven følte. Hun mente at der kom en skikkelse gående imod hende. Men hun ser så mange syner at ikke tror på det. Desuden vil det være mærkeligt hvis nogen kom helt herud for at dræbe hende. Følelsen af farer forsvandt dog hurtigt da en bølge af nye følelser skyllede ind over hende.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 11.07.2018 21:27
Davian fortsatte sin gang så lydløst som muligt. Han tog buen af skulderen og bevægede sig med forsigtige skridt længere frem i skovbunden. Han satte sig på hug for at se om der var nogen spor af vildt, men det var der dog ikke. Det var som om at dyrene var væk. De få afmærkninger der var af dyrespor var gamle. De var mindst et par dage gamle. Måske han bare skulle længere ind i skoven.
Han vendte blikket lidt rundt for at finde ud af hvilken vej han skulle gå, og hvilken vej der var muligt for ham at få fat i noget vildt. Der var mange muligheder, men spørgsmålet var hvor henne?
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 11.07.2018 21:33
Så mange dyr. Hun kan se dem alle gennem træerne. Åh hvor hun syntes det var dejligt at være et med naturen. En række billeder af en elver som er på jagt kommer til hende. Hvis hun mediterede for at finde bytte, eller andre livsformer, ville hun tage dette som om at nogen var i nærheden. Men hun er så høj på denne følelse, at hun ikke registrerede det. Uden at hun havde kontrol over det, fik hun en gren til gro. Det fik en hjord (Jeg håber det er et dy i KL) til at løbe direkte mod skikkelsen som var i nærheden. Hun sukker af den følelse det giver hende.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 11.07.2018 21:39
En hjort kom løbende og Davian trak en pil fra koggeret. Han lage pilen på strengen og trak buen. Han trak vejret stille og lukkede øjne i et kort øjeblik, inden han åbnede øjne igen. Han trak vejret stille og pustede ud gennem munden. Hans slap pilen fra buen og pilen skød igennem luften for at finde sit bytte.
Da pilen ramte byttet lige i hjertet fjernede han buen fra ansigtet og hang det over skulderen. Han bevægede sig med forsigtighed over til byttet og kiggede på hjorten der lå død foran ham. Så skulle han bare have byttet med tilbage til kroen. "Så kom der alligevel mad på krogen i dag, ikke lige hvad jeg havde forventet." kom det roligt fra ham og kiggede sig lidt rundt omkring.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 11.07.2018 21:49
En ekstrem smerte brød igennem hendes følelse af forenelse af naturen. En smerte så intens i hjertet at hun kom direkte tilbage til vrikeligheden. Mindet og chocket der kom så pludseligt fik hende til at skrige. Skrige af smerte. I det øjeblik troede hun at hun skulle dø. Skriet døde ud. Hun var levende. Det var ikke hende der var blevet ramt. Hendes hjerte spurgtede derudaf, men hun var okay. Hun sukkede. Og begyndte at grine for sig selv. "Nå, jeg skal vist også igang med dagens gøremål" sagde hun til sig selv. Hun rejste sig op. Kiggede sig omkring. Hun var ret sikker på at nogen var her. Nå sikkert bare syner... Hjertet var begyndt at slappe af. adreanalinen flød ud af hendes krop.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 11.07.2018 21:56
Davian hørte et skrig af smerte? Han rettede sig op og kiggede rundt igen. Hvor kom det smertes skrig fra? Hans stemme lød igennem luften. "Hallo? Er du okey? Hvor er du?" hans stemme flød igennem skoven da det var højt nok til at kunne høres. Han kiggede fortsat rundt og rejste sig op for at finde ud af hvor lyden kom fra. Han bukkede sig ned overvejede om han skulle tage sit bytte med sig eller om han skulle lade det ligge og komme tilbage? Nej det kunne han ikke, ulve kunne komme og tage den døde Hjort. Nu havde han endelig fået fat i en hjort efter lang tid. Så skulle han også beholde det selv. Han tog fat i hvert et ben og tog det op på skulderen, selvom han var splejset og dyret var tungt, så var han vant til tunge ting og han gjorde alt hvad der skulle til for at få dyret med sig til kroen.
"Hallo?" kom det højt fra ham igen og kiggede fortsat rundt, han bevægede sig imod den vej som han mente lyden var kommet fra.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 11.07.2018 22:05
"Hallo?" Hørte hun en stemme kalde. Seleena vidste ikke om hun kunne stole på ham. Det antog hun i hvert fald, siden at stemmen var dyb. Hun tog sin bue frem. Spændte strengen. Satte en pil på buen. Gik mod stemmen. Det var en person som havde jagtinstinkt. Men man giver aldrig sin position til en potientiel fjende. Hun gik mod stemmen. Hvis det var en godhjertet person ville hun nok få dårlig samvittighed senere. Men nu gik skikkelsen ikke forsigtigt længere. Det var der vel heller ikke brug for. Men Seleena gik altid forsigtigt. Hun stod bag ham. Så hun kunne blive set. "Bag dig" Hun sigtede på ham med pilen.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 11.07.2018 22:19
Davien hørte en stemme bag sig "er du okey?" spurgte han og vendte sig om. Da han så pilen imod ham slap han Hjorten så det gav et DOINK og et par grene knækkede under hjorten. "Der er ingen grund til at bruge den der" kom det roligt fra ham og kiggede fra pilen og op til personen. "Jeg gør ikke noget, og jeg er ikke spor farlig." han sendte hende et venligt smil og lagde hovedet en lille smule på skrå.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 11.07.2018 22:26
Hun smilte med ham. "Men... Det ville enhver som ville skade mig sige. Jeg ved ikke rigtigt om det er nok til at stole på at du tilfældigvis er i det samme område som jeg. Du må være langt hjemmefra." Hun så sig omkring. "Vent. Det er mig der er langt hjemme fra. Så du er ude at jage?" Hun sænkede buen, men havde stadig en pil på. "Så jeg så ikke syner..." mumlede hun for sig selv. 
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 11.07.2018 22:32
Davian skulle lige til at svare da hun afbrød sig selv. Han sendte hende et smil og sagde. "Mig farlig? Det eneste farlige ved mig er min bue når jeg er på jagt efter kød til kroen." han kiggede på hende og opret holdte sit smil. Han kiggede bag sig for at kigge på hjorten og så på hende igen. "Men for at svare dig, så er jeg ikke så langt væk hjemme fra. En times tid tror jeg. Jeg skal bare over på kroen." han lagde hovedet lidt på skrå igen og smilte stadig. "Jeg er ked af du er langt væk hjemme fra." han nævnte ikke noget om hendes syner da han ikke anede hvad det ville sige at have syner.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 11.07.2018 22:47
"Mit hjem er skoven. Men jeg har en... " Hun kiggede på ham. "Jeg kunne måske godt se lidt af byen igen. Selvom jeg ikke gider at hører på elversnak." Hun smilede af sin egen sevmodsigelse. "Men alligevel hører jeg på dig. Normalt taler jeg ikke med fremmede. men nu flyder ordene ud af min mund. Kunne det have noget med dig at gøre?" Hun begyndte at tage strengen af buen. Hvilket afslørede hendes specielle bue.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 12.07.2018 03:00
Davian smilte stort da hun nævnte byen. "Så må du da endelig komme forbi kroen, det er nemlig mig der ejer den" kom det roligt fra ham og kiggede på hende med et smil på læben. Hun gad ikke høre på elversnak. Hvad var det så det de talte nu? Egentlig lagde han ikke mærke til mere om han snakkede et andet sprog end elvsk, han kunne snart så mange forskellige sprog. "Mig fremmed? Nej den går ikke. Jeg hedder Falkeblik. Bedre kendt som Davian kro fatter i skovfortet. Det er skam derfor jeg har været på jagt." sagde han og pegede bag ham for at pege på hjorten. "Jeg er bare venlig, så måske har det noget med mig at gøre. Jeg ved det ikke rigtig" kom det roligt fra ham og sendte hende et smil.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 12.07.2018 11:36
"Hm..." svarede hun. Hun kiggede på hjorden. Hun knælede ved siden af hjorden. "Du har tjent Avanja godt. Må din rejse på Valerias bølger være blid. Må dit ophold i Kiles verden være fredfuldt." Hun lukkede øjnene på hjorden. Hun kiggede på ham køligt. Hun rystede det af sig. Og smilede. "Så vis mig din kro..." Tog buen på ryggen. Viklede strengen omkring skaftet. Hun rejste sig og ventede på at han skulle vise vej. 
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 13.07.2018 19:35
Davian kiggede på Seleena da hun begyndte at tale til hjorden. Han forstod ikke det der med at bede til guder eller at vise sin tro ud. Men det måtte man jo selv om, han ville ikke begynde at belære folk om hvorfor de skulle have en tro. Næh man måtte helt selv om man troede på guderne eller ej. "Jeg vil med glæde vise dig min kro" kom det roligt fra ham. Han bukkede sig ned to fat i hvert et ben på hjorten og lagde det om på ryggen. Hans knæ var ved at give et knæk, men det gik da han endelig kom op at stå. "Vi skal denne vej" sagde han forsigtigt og kiggede lidt på hende. Han begyndte at vise vej og bevægede sig ind imellem skoven. Han opdagede at hun ikke havde sagt sit navn, men det måtte vel også være hendes måde at vise hun ikke stolede på folk.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 13.07.2018 20:46
Seleena tog sin bue på ryggen. Hun havde ikke ret til at sige at nogle skulle ændre deres måde at være på. Hun var interesseret i at vide hvordan Falkeblik eller Davian fik mening med livet. Hun strækte sig. Hun havde ingen ide om hvor lang tid hun havde mediteret. Hun kunne godt bruge et bad. Selvom hun nok ikke lugtede af andet end skov. Der var en masse hun ikke vidste om Falkeblik, men han virkede som en der havde meget erfaring på livet. Måske ikke så meget i våben. Mens de drog af sted spekulerede hun over hvorfor hun aldrig har haft skyldfølelse over at dræbe nogen. Eller noget. Var det forkert, eller var det bare noget hun havde lært fra krigen? Dybt i sine egne tanker om filosofi og overvejelser glemte hun næsten at hun gik sammen med Falkeblik.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 13.07.2018 20:54
Davian gik med langsomme skridt frem i skoven. Hans kiggede lidt på kvinden en gang i mellem, hun så ikke ret gammel ud, stadig teenager, men man skulle aldrig dømme nogen ud for hvordan de så ud! Han begyndte lige så stille og fløjte og kiggede lige frem hvor han gik. Under ham knak små kviste og han begyndte at få ånde nød efter at have gået i 10min efter at have båret på Hjorten. "Var det dig der skreg tidligere?" spurgte han og kiggede på hende mens han gik videre. Han begyndte så småt at hive efter vejret og måtte til sidst stoppe op for at ligge hjorten ned.
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 13.07.2018 21:06
Seleena gik i sine egne tanker. Da falkeblik stoppede op opdagede hun det ikke med det samme. Hun gik et par skridt videre inden hun opdagede det. Hun stoppede op og konstaterede at han ikke var god til at bære ting over lange distancer. "Skal du have hjælp med den der?" spurgte Seleena med et tonefald der på ingen måde var dømmende.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 13.07.2018 21:11
Kvinden ville ikke svare på hans spørgsmål mystisk meget mystisk. Han tænkte sig lidt om og blinkede nogle gange med øjne. "Nej det behøver du ikke tænke på. Jeg skal bare lige have vejret i et stykke tid." kom det roligt fra ham. Han fik et smil på læben og kiggede ned på hjorten igen. Han tog fat i den og lagde den over nakken igen og begyndte at gå videre. "Så frøken, hvad laver du helt her ude så langt fra ingen ting?" spurgte han og kiggede lidt på hende og så tilbage på skoven. 
Seleena Avannia

Seleena Avannia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 157 år

Højde / 178 cm

Loyalpeanutbuter 13.07.2018 21:19
Hun kiggede den samme vej. Hun tænkte lidt over det. "Skoven dømmer ikke folk på deres udseende. Dyr er kun bange for større dyr der er farligere end dem selv. De ville være bange for os fordi vi har våben. Ikke fordi vi har spidse ører. Når jeg lever med dyr, som et dyr, behøver jeg ikke bekymrer mig om min plads i samfundet...
Desuden snakker andrer elverer altid om hvor meget bedrer de er end alle andrer racer. Når emnet falder på det får jeg lyst til at råbe hvor forkerte de er på den. Men det kan man jo ikke bare gører vel? I skoven kan jeg være mig selv, uden nogen dømmer mig"
Hun smilte. 
"Når jeg først kommer i gang med at snakke om filosofi..."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13