Fnuggie 07.06.2018 13:20
Hej alle sammen! Jeg har nu fået godkendt en ny karakter, og jeg er endelig efter lang tid startet op på kl igen! Jeg er så dygtig *Klappe sig selv på skulderen*
Jeg vil derfor gerne have nogen at tråde med, og have nogle plots af den ene eller den anden måde.
Jeg har følgende karaktere:
Davian:
Davian er min nye karakter som jeg self. glæder mig til at komme igang med. Han er skovelver og har sin egene kro i Skovfortet.
Meningen med ham er at han skal overbevise rådet i Elverly om at åbne op for flere racer af den ene eller den anden slags da dette er hans mission. Han kan tale mange forskellige sprog så han kan snakke med på de fleste racers orginale sprog hvis de bruger dette.
Han er åben for alle racer og ser ikke noget ondt i nogen racer. Han ser gerne at halv elvere blev taget ímod i elverly.
James:
James er en lidt forvirret person der ikke ved hvordan man snakker til folk i et rigtigt tonefald. Han har ingen familie da hans familie er døde. Nu har han så fundet sin storesøster takket være Koda så det er den eneste familie han har tilbage.
Han er lige blevet varulv og har overlevet forvandlingen, men han ved ikke hvad det vil sige og være varulv, eller hvad det vil sige at få denne forbandelse som han har fået.
Han er ret åben over for alle mennesker og afskyr vold på den ene eller den anden måde. Er der behov for at der bliver tydet til vold så gerne han det, men det er ikke med hans gode vilje.
Ompries:
Ompries er en inaktiv karakter indtil videre det kan jo være det ændre sig.
Ompries er medlem af det tidligere RT-banden og har Samson som far. (Går ud fra at de fleste kender Samson han har jo en stor personlighed. xD) Da han ikke ved hvad det vil sige at være alene søger han tit mod grupper for at føle sig tilpas, også selvom han ikke har været behandlet særlig pænt i RT-banden.
Han har ændret sig meget grundet det at han er alene, og har derfor lukket sig mere og mere inde i sig selv, han gør stadig hvad der passer ham og gør egentlig ikke ret meget for at være en ordentlig person.
Xaphan:
Xaphan er lysets ridder og afhøringsmester. Han har desværre sin lille ting der gør at han en gang imellem skifter personlighed og derfor kan gå imellem ond og god. Det er ikke så tit at han er ond, det er kun hvis det har været en nogle hårde afhøringer eller det at dæmoner træder for meget på ham til at fremkalde det.
Han er halv engel og halv dæmon.
Han er en stille og rolig person, har en personlighed der ikke er så frembrusende, med mindre han føler træng til at være det, så som hvis en dæmon har gjort noget han/hun ikke skulle have gjort. Han er en ordentlig med borger og gør gerne alt for at intet ondt skal ske i verden.
Jeg skriver ikke så lange tråde da jeg er langt ude af hvad min krea kan holde til. Eller også er det bare fordi jeg mangler nogle gode tråde. Ikke at nogle af mine tråde er dårlige, for det er de ikke! Men tror bare min krea skal genoplives *Prøve at genoplive med mund til mund* Nope det hjalp ikke...
Skriv til mig hvis i er interesseret i et eller andet med mine karaktere så må vi jo se om der kan blive nogle gode plots eller om det blot bliver en tråd der får lov til at køre som den gør, for sådan nogle tråde elsker jeg også!
Hilsen Fnuggie <3

Krystallandet