Gud! Jeg har helt glemt at tage mig sammen til at svare på den her! :o
*Ahem!* Tillad mig at præsentere!... *Venter på trommehvirvel men intet sker, så peger på sine karakterer i stedet for*
Alicia: Hun er en selvstændig, kvindelig halvelemental, der lige har forladt bygarden (nærmere om dette kan læses under emnet "Henrettelse og død"). Hun er pt. ved at blive slået ihjel, så hun kan genopstå som engel, og jeg kunne måske godt tænke mig, at emner med hende venter til, det er sket? Jeg nævner hende alligevel, fordi muligheden er der :3
Lykke: Lykke er dæmon og kriger for Mørkets hær. Hun er ret ensidig, og hun mener, at dæmoner hører til øverst i fødekæden, hvilket gør, at hun ikke rigtigt nærer respekt for andre racer. Hun er dybt loyal over for Mørket. Hun er helt igennem ond og kan generelt godt være ret ubehagelig.
Neesja: Neesja er halvdyr. Hendes dyreside er en blanding af slange og flagermus, men det er klart slangegenet, der skinner mest igennem. Hun er generelt glad for naturen og dens væsner, men hun er meget påpasselig omkring alt, der ikke er "skovens racer" så at sige. Hun lever mest af jagt, men hun tjener generelt penge på hvad som helst.
Shinji: Åh ha. Min drillesyge, altid glade pirat, der tilfældigvis er varulv. Han lever livet let og tager generelt ikke tingene så tung (der er undtagelser). Han er pt. uden skib, og han overvejer at forlade sølivet.
Thalanil: Mit seneste skud på stammen, er min dusørjæger, der er en blanding af bjergelver og mørkelver. Han lever for at jage eftersøgte, men han tager af og til også arbejde som lejesoldat, når han lige har tid og lyst. Han er ikke så udviklet endnu, så hans personlighed er mere eller mindre vejledende.
Det var mine karakterer! Hvis der er noget, du synes er relevant, så sig endelig til ^_^
-Karanu